Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke avond gehad! Had wel echt niet verwacht dat hier zó veel buitenlanders zouden zijn. Ik vond de sfeer op de main ook behoorlijk slecht. Vooraan bij B-Front heb ik de gehele set niemand kunnen betrappen op het kennen van ook maar één nummer, op onze groep na. Sfeer in Area 2 was dan weer een stuk beter, vooral tijdens Rejecta :love: .
Phuture Noize en B-Front draaiden beide heerlijk en D-Sturb & Sub Sonik was ook prima (op Sandstorm na :/ ).Ik vond Rebelion behoorlijk tegenvallen. Ook een uitstapje gemaakt naar Mind Dimension, ondanks dat ik vrij nieuw ben met het hele Spoontech gebeuren, maar dit was ook wel echt heel erg gaaf. Jammer van de drukte dan wel weer.
Heb me dus heel erg vermaakt, maar weet niet of ik volgend jaar nog een keer zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De sfeer op de main was echt top juist. Weet niet of we een andere feest hebben gezien :P
Alleen b-front was idd wel aan de mindere kant. Maar dan nog zag ik zeker mensen die de nummers kenden en natuurlijk mysterias die iedereen mee kon doen.

Ik vond de sfeer bij zaal 2 juist vrij zaad. Was mij te druk met mensen die constant langs je heen lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Ik vond Rebelion behoorlijk tegenvallen.


Welke verwachtingen had jij nog, dat dit uberhaupt tegen kon vallen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele toffe nacht gehad! Muzikaal genieten, leuke sfeer, gaaf en uniek stage design.

Delete vip was echt dik!

Had alleen liever een hardcore afsluiter gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
geert3ssen schreef:
Ik vond Rebelion behoorlijk tegenvallen.


Welke verwachtingen had jij nog, dat dit uberhaupt tegen kon vallen? xd


Nou in tegenstelling tot de meeste hier op hardtraxx vind ik dat er behoorlijk wat leuke platen op hun album staan. Als ze dan vervolgens de meeste van de platen niet draaien en ook nog eens alle climaxen afkappen vind ik dat wel jammer.

makrooy schreef:
De sfeer op de main was echt top juist.


Dan heb ik echt op de verkeerde plekken gestaan blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 18:31 
 
Hardtraxxer

Die sfeer bij BFront was idd opvallend tam aan de lange kant, andere kant van de ingang. Iedereen stond een beetje te staren of te kletsen. We zijn halverwege naar de kant van de ingang gelopen en daar ging het vooraan weer lekker los. Stuk leukere plek.

Hoogtepunt was Phuture Noize, iedere plaat heerlijk (oa nog The Preacher en Torture :love:), alleen jammer dat ie King of the Jungle na de midintro uitmixte. Zou sws verboden moeten worden :list:
Sfeer in zaal 2 was ook supervet bij Jason Payne en Mind Dimension. Al met al topavond gehad. Vette sets en teringdik geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 19:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb dat gevoel toch wel vaker bij B-Front de laatste maanden. Z'n tracks zijn ook vaak wat sfeervoller en bevatten niet de drive die op zulke momenten vaak wel gewenst zijn, waardoor het een beetje dood kan raken in de zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik vraag me echt af waar Delete mee bezig is de laatste tijd. Wat gebeurt er in sommige filmpjes van Qapital? Lijkt steeds meer de kant van Gearbox op te gaan dan fatsoenlijke vette Delete platen.. :thumbdown:

INB4: ‘je kunt Delete echt niet met Gearbox vergelijken’ :aww: Check dan dit maar: https://www.facebook.com/groups/DeleteO ... 793117891/

Joe fijne Pasen! :loving:


Wat een meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Sms Melv uit naar 3232


Xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 21:14 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ik heb dat gevoel toch wel vaker bij B-Front de laatste maanden. Z'n tracks zijn ook vaak wat sfeervoller en bevatten niet de drive die op zulke momenten vaak wel gewenst zijn, waardoor het een beetje dood kan raken in de zaal.


Ik ook. Vaal veel te lange breaks, geen drive, veel dooie momenten en ik vind het vaak eerder slecht dan goed. Verbaas me dat sommigen helemaal lijp zijn van B-front, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het moet je maar net liggen denk ik. Ik kan ontzettend genieten van de lange breaks. Maar ik snap wel dat het voor veel mensen toch wel dooie momenten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 23:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Pommer schreef:
Ik heb dat gevoel toch wel vaker bij B-Front de laatste maanden. Z'n tracks zijn ook vaak wat sfeervoller en bevatten niet de drive die op zulke momenten vaak wel gewenst zijn, waardoor het een beetje dood kan raken in de zaal.


Ik ook. Vaal veel te lange breaks, geen drive, veel dooie momenten en ik vind het vaak eerder slecht dan goed. Verbaas me dat sommigen helemaal lijp zijn van B-front, maar goed.

Nouja van z'n producties was ik ook wel lijp tot een jaar of 3 geleden, maar het wordt me nu iets te veel van hetzelfde en idd op een feest valt het me nog meer op dan thuis, zijn toch iets te langdradige nummers. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk (Dark Moon, The Paradox, EVP bijv.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 00:53 
 
Artiest

Normaal reageer ik hier niet op :) uiteindelijk heeft iedereen een mening!
Maar wil hier wel even vanuit mijn kant op reageren.
Ik heb het zelf niet zo ervaren. Ik heb 12 tracks in 30 min gedraaid. Uiteindelijk zoek ik het gevoel op.
Dat sommige alleen maar kicks etc willen horen is prima.
Zo ben ik als artiest niet. Ik heb een bepaalde stijl en daar geniet ik zelf gewoon van en hoop dat andere mensen dat ook doen :)

Misschien stond ik wat laat. Ik had het tempo wat omhoog gegooid al. En vond het zelf wel losgaan. Iig zo ervaarde ik het. Had veel breaks opgeknipt ook zodat het tempo wat hoger lag in de set.
Ik merk dat mensen wat kritischer worden naarmate je wat langer mee draait. En dat is prima hoor alleen ik doe wat ik leuk en mooi vind.

Ik doe me best en als mensen mij saai vinden en vinden dat me breaks langer zijn of weet ik wat.
Dan zou ik adviseren om misschien bij iemand anders gaan te kijken :) even goede vrienden.

Maar ik heb het zelf niet zo ervaren :)

Vrolijk Pasen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 03:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het probleem is niet dat Bob te lange breaks heeft maar dat de mensen hier een beetje veel azijn hebben gedronken.
Als minpunt hebben dat B-front te lange breaks heeft is wel erg mierenneuken

B-front beukt volgendeweek die hele tent van Rebirth plat en dan hoor je niemand ergens meer over :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 08:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
(mooie), lange breaks


B-Front schreef:
Dat sommige alleen maar kicks etc willen horen is prima.


Volgens mij zit hier toch nog vrij veel tussen? Het hoeft niet het 1 of het ander te zijn.

De stijl van B-Front pas bij nachtfeesten misschien meer rond 02.00u dan rond 05.00u, maar dan heeft denk ik eerder te maken met de ontwikkeling van de (raw) hardstyle de laatste jaren. En de bijbehorende artiesten. En publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 08:18 
 
Hardtraxx Veteran

wokkie schreef:
Het probleem is niet dat Bob te lange breaks heeft maar dat de mensen hier een beetje veel azijn hebben gedronken.
Als minpunt hebben dat B-front te lange breaks heeft is wel erg mierenneuken

B-front beukt volgendeweek die hele tent van Rebirth plat en dan hoor je niemand ergens meer over :whistle:


Ga anders even je tong spoelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 09:50 
 
Hardtraxxer

Met de producties is ook niks mis! Integendeel zelfs. Maar op een feest wil ik niet na iedere 20 seconden climax weer 2 minuten moeten wachten op de volgende climax (om en nabij), dat voelt voor mij erg 'doods' aan. Is niet B-front specifiek, dit kan voor meerdere artiesten gelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Yenssen schreef:
Met de producties is ook niks mis! Integendeel zelfs. Maar op een feest wil ik niet na iedere 20 seconden climax weer 2 minuten moeten wachten op de volgende climax (om en nabij), dat voelt voor mij erg 'doods' aan. Is niet B-front specifiek, dit kan voor meerdere artiesten gelden.

Misschien een keer een hardcore feest proberen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Maar op een feest wil ik niet na iedere 20 seconden climax weer 2 minuten moeten wachten op de volgende climax (om en nabij), dat voelt voor mij erg 'doods' aan.


Ik vind het juist heerlijk om helemaal met de melodie en de sfeer mee te gaan, en vind dat zelfs alles behalve doods. Zie de breaks echt niet als tijd dat ik moet wachten voordat ik weer iets mag doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 10:51 
 
Hardtraxxer

B-Front schreef:
Normaal reageer ik hier niet op :) uiteindelijk heeft iedereen een mening!
Maar wil hier wel even vanuit mijn kant op reageren.
Ik heb het zelf niet zo ervaren. Ik heb 12 tracks in 30 min gedraaid. Uiteindelijk zoek ik het gevoel op.
Dat sommige alleen maar kicks etc willen horen is prima.
Zo ben ik als artiest niet. Ik heb een bepaalde stijl en daar geniet ik zelf gewoon van en hoop dat andere mensen dat ook doen :)

Misschien stond ik wat laat. Ik had het tempo wat omhoog gegooid al. En vond het zelf wel losgaan. Iig zo ervaarde ik het. Had veel breaks opgeknipt ook zodat het tempo wat hoger lag in de set.
Ik merk dat mensen wat kritischer worden naarmate je wat langer mee draait. En dat is prima hoor alleen ik doe wat ik leuk en mooi vind.

Ik doe me best en als mensen mij saai vinden en vinden dat me breaks langer zijn of weet ik wat.
Dan zou ik adviseren om misschien bij iemand anders gaan te kijken :) even goede vrienden.

Maar ik heb het zelf niet zo ervaren :)

Vrolijk Pasen!


Bob ik geniet altijd nog van al je setjes! En sta altijd enorm los te gaan en kon op Qapital ook totaal niet bij je stilstaan. Je set was geweldig en stond als een gek los te gaan! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Yenssen schreef:
Maar op een feest wil ik niet na iedere 20 seconden climax weer 2 minuten moeten wachten op de volgende climax (om en nabij), dat voelt voor mij erg 'doods' aan.


Ik vind het juist heerlijk om helemaal met de melodie en de sfeer mee te gaan, en vind dat zelfs alles behalve doods. Zie de breaks echt niet als tijd dat ik moet wachten voordat ik weer iets mag doen.

Dit heb ik ook!

Maarja, voor mensen die minder fan van B-Front zijn wordt het natuurlijk als saai ervaren. Dat kan ik ook begrijpen. Alleen, B-Front is idd lang niet de enige die lange breaks toepast. Dit doen meerdere artiesten volgens mij vaker maar bij B-Front valt het gewoon meer op heb ik het idee doordat alles wat rustiger is. Mja, het is wel hypocriet op die manier
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat mensen gewoon op een andere manier losgaan bij B-Front. Misschien komt dat rustiger over maar juist door het gevoel in de breaks vind ik zelf de climax nog gaver. Ik ga dan niet per se harder los maar beleef wel meer plezier erdoor. En een setje op de avond die wat anders is, is juist mooi toch? Ik vind variatie iig wel fijn. Het haalt t tempo er niet uit maar het is gewoon anders dan de meesten gewend zijn op zo'n avond. Misschien dat dat op sommige mensen een verkeerd overkomt. Ik heb iig liever dat B-Front er wel tussen staat en ik denk genoeg mensen op qapital ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar ik vind 4 uur ook te laat. Ik zou eigenlijk op Rebirth wel platen als Faith in your DJ en Reputation Game willen horen. Gewoon genoeg harde platen van andere artiesten. Dan doet hij de tijd waar die staat (22:30 in dit geval) wel eer aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Yenssen schreef:
Maar op een feest wil ik niet na iedere 20 seconden climax weer 2 minuten moeten wachten op de volgende climax (om en nabij), dat voelt voor mij erg 'doods' aan.


Ik vind het juist heerlijk om helemaal met de melodie en de sfeer mee te gaan, en vind dat zelfs alles behalve doods. Zie de breaks echt niet als tijd dat ik moet wachten voordat ik weer iets mag doen.


Precies dit, je ziet mensen ook nooit meer in de breaks mee doen. Vaak is t alleen maar beetje ouwehoeren. Ja dan gaat de sfeer snel naar de klote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Pommer schreef:
Ik heb dat gevoel toch wel vaker bij B-Front de laatste maanden. Z'n tracks zijn ook vaak wat sfeervoller en bevatten niet de drive die op zulke momenten vaak wel gewenst zijn, waardoor het een beetje dood kan raken in de zaal.


Ik ook. Vaal veel te lange breaks, geen drive, veel dooie momenten en ik vind het vaak eerder slecht dan goed. Verbaas me dat sommigen helemaal lijp zijn van B-front, maar goed.


Laatste waarschuwing
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten