Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Was kingdom shiverz volgens 1001tracklists. :(


Klopt, maar nog steeds echt kapot zieke sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Looike schreef:
maar nog steeds echt kapot zieke sfeer wanneer die dropt


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feest was dit. Temperatuur was goed, muziek was de gehele avond top. Sfeertje was ook prima, anabolen gehalte was wat mij betreft perfect laag. ^^
Rond een uurtje of 6 vond ik het wel prima en ben ik huiswaarts gekeerd, mede omdat ik Rebelion (& malice) echt 3 keer niks vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:


Dit is wel zwaar baas zeg. :worship:



Gok dat die van jouw filmpje een edit is van hun bootleg/remix

Vind die 'originele' wel vetter. Vind Malice over het algemeen niks, maar vind dit wel dik gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete VIP :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 21:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Laat die jongen lekker van Shiverz genieten, niet iedereen gaat naar 100 feesten per jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind die Kingdom mash wel vet gedaan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Laat die jongen lekker van Shiverz genieten, niet iedereen gaat naar 100 feesten per jaar.


De 100 haal ik idd niet hahaha, maar ik heb Shiverz echt al enorm vaak gehoord. Toch krijg ik elke keer weer kippenvel bij dat nummer. Maar dat komt denk ik ook mede door de sfeer en het meeschreeuwgehalte dat bij dat soort nummers komt kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 21:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Pommer schreef:
Laat die jongen lekker van Shiverz genieten, niet iedereen gaat naar 100 feesten per jaar.


De 100 haal ik idd niet hahaha, maar ik heb Shiverz echt al enorm vaak gehoord. Toch krijg ik elke keer weer kippenvel bij dat nummer. Maar dat komt denk ik ook mede door de sfeer en het meeschreeuwgehalte dat bij dat soort nummers komt kijken.

Oh dat wel haha. Nouja ik vind het zelf ook wel leuke momentjes maar het spontane is er nu wel vanaf. Zelfde met Mysterias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Looike schreef:
Pommer schreef:
Laat die jongen lekker van Shiverz genieten, niet iedereen gaat naar 100 feesten per jaar.


De 100 haal ik idd niet hahaha, maar ik heb Shiverz echt al enorm vaak gehoord. Toch krijg ik elke keer weer kippenvel bij dat nummer. Maar dat komt denk ik ook mede door de sfeer en het meeschreeuwgehalte dat bij dat soort nummers komt kijken.

Oh dat wel haha. Nouja ik vind het zelf ook wel leuke momentjes maar het spontane is er nu wel vanaf. Zelfde met Mysterias.


Mee eens. Blijven natuurlijk meesterlijke platen, maar je hoort ze op elk feest wel een keer voorbijkomen. Zolang dat 1x per feest blijft vind ik het dikke prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oh dat wel haha. Nouja ik vind het zelf ook wel leuke momentjes maar het spontane is er nu wel vanaf. Zelfde met Mysterias.

Ja nou en niet iedereen gaat naar 100 feesten per jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 21:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Had great fun to play at the mainstage. Here is our Qapital tracklist:

1. Tatanka - Doomsday (The R3belz Remix)
2. Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
3. Zany & Frequencerz – Quakers (Clockartz Remix)
4. Alpha Twins & Wildstylez – Atrocious
5. Donkey Rollers – The Fusion Of Sound
6. Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit)
7. Headhunterz – Subsonic (Hardbass Edit)
8. Headhunterz – Sacrifice (Brennan Heart Remix)
9. Zatox – Brutal
10. Clockartz – Rockafella
11. Clockartz – Time To Rock
12. Digital Punk – Firestorm
13. Clockartz – Delirium
14. Southstylers – Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
15. Clockartz – Welcome To My Rave
16. Clockartz & Malice – Dirty Italy
17. Clockartz – TBA
18. Clockartz – Loudness Tool
19. Chris One – Mind Of A Killer
20. Clockartz – Caged (Epic Edit)
21. Clockartz & Chris One – The Inner Circle (OST Loudness 2018)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks a lot! I already was curious to see the tracklist. Was a nice set :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ander dingetje, hoe deed Livid het? Lijkt me een verademing ten opzichte van DV8..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Livid nooit eerder gezien, maar was echt dik tevreden met hem :thumbsup: Aangename stem en weet wanneer die moest praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Heb Livid nooit eerder gezien, maar was echt dik tevreden met hem :thumbsup: Aangename stem en weet wanneer die moest praten.

Livid doet volgens mij de Fanaticz op Intents sinds 2 jaar terug, en ook afgelopen jaar de UV op Defqon. Daar vond ik hem al hartstikke goed, idd goede stem etc.

Volgens mij voor het eerst dat hij voor zo'n groot publiek staat. En DV8 vervangen is (hoe zat ik hem ook ben) niet gemakkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Looike schreef:
Pommer schreef:
Laat die jongen lekker van Shiverz genieten, niet iedereen gaat naar 100 feesten per jaar.


De 100 haal ik idd niet hahaha, maar ik heb Shiverz echt al enorm vaak gehoord. Toch krijg ik elke keer weer kippenvel bij dat nummer. Maar dat komt denk ik ook mede door de sfeer en het meeschreeuwgehalte dat bij dat soort nummers komt kijken.

Oh dat wel haha. Nouja ik vind het zelf ook wel leuke momentjes maar het spontane is er nu wel vanaf. Zelfde met Mysterias.


Hangt een beetje van het moment af, ik ben de middag na Bass Protocol op Dancetour geëindigd. ( vraag me niet waarom ) Maar toen Ruthless hem erop gooide had het toch ook wel iets, om met 7 man shiverz mee te schreeuwen. Terwijl er vervolgens 50 man om je heen staan te kijken alsof je net het eerste couplet van Das Lied der Deutschen mee stond te blèren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 17:02 
 
Hardtraxxer

Prima feestje gehad!
Phuture Noize en Delete uitschieters.
B-Front prima setje, maar had van mij eerder op de avond gemogen..

2e zaal niet geweest omdat het daar altijd overbevolkt en warm is :oh:

Zijn ook minstens 10 mensen naar me toe gekomen om te zeggen dat ik op Radical lijk haha! Sommige dachten eerst dat het zo was.. Paar wilde voor de grap op de foto :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Prima feestje gehad!
Phuture Noize en Delete uitschieters.
B-Front prima setje, maar had van mij eerder op de avond gemogen..

2e zaal niet geweest omdat het daar altijd overbevolkt en warm is :oh:

Zijn ook minstens 10 mensen naar me toe gekomen om te zeggen dat ik op Radical lijk haha! Sommige dachten eerst dat het zo was.. Paar wilde voor de grap op de foto :thumbsup:

Dan heb ik jou zien lopen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 17:08 
 
Hardtraxxer

paperclip schreef:
Freankie schreef:
Prima feestje gehad!
Phuture Noize en Delete uitschieters.
B-Front prima setje, maar had van mij eerder op de avond gemogen..

2e zaal niet geweest omdat het daar altijd overbevolkt en warm is :oh:

Zijn ook minstens 10 mensen naar me toe gekomen om te zeggen dat ik op Radical lijk haha! Sommige dachten eerst dat het zo was.. Paar wilde voor de grap op de foto :thumbsup:

Dan heb ik jou zien lopen haha


Zwarte MM pet
Zwart RR shirt en blauwe broek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
paperclip schreef:
Freankie schreef:
Prima feestje gehad!
Phuture Noize en Delete uitschieters.
B-Front prima setje, maar had van mij eerder op de avond gemogen..

2e zaal niet geweest omdat het daar altijd overbevolkt en warm is :oh:

Zijn ook minstens 10 mensen naar me toe gekomen om te zeggen dat ik op Radical lijk haha! Sommige dachten eerst dat het zo was.. Paar wilde voor de grap op de foto :thumbsup:

Dan heb ik jou zien lopen haha


Zwarte MM pet
Zwart RR shirt en blauwe broek?


Je lokt het in ieder geval wel uit met die kleren:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
makrooy schreef:
Heb Livid nooit eerder gezien, maar was echt dik tevreden met hem :thumbsup: Aangename stem en weet wanneer die moest praten.

Livid doet volgens mij de Fanaticz op Intents sinds 2 jaar terug, en ook afgelopen jaar de UV op Defqon. Daar vond ik hem al hartstikke goed, idd goede stem etc.

Volgens mij voor het eerst dat hij voor zo'n groot publiek staat. En DV8 vervangen is (hoe zat ik hem ook ben) niet gemakkelijk

Livid staat al sinds de eerste keer Indigo op die stage. UV is MC DL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 18:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Zijn ook minstens 10 mensen naar me toe gekomen om te zeggen dat ik op Radical lijk haha! Sommige dachten eerst dat het zo was.. Paar wilde voor de grap op de foto :thumbsup:

Grappig ik denk altijd dat ik Sugar Lee Hooper zie lopen maar dan blijkt het toch weer Pommer te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 18:03 
 
Hardtraxxer

Redle schreef:

Je lokt het in ieder geval wel uit met die kleren:P


Haha zou je wel denken. Maar is puur toeval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2018 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
JeroenB93 schreef:
makrooy schreef:
Heb Livid nooit eerder gezien, maar was echt dik tevreden met hem :thumbsup: Aangename stem en weet wanneer die moest praten.

Livid doet volgens mij de Fanaticz op Intents sinds 2 jaar terug, en ook afgelopen jaar de UV op Defqon. Daar vond ik hem al hartstikke goed, idd goede stem etc.

Volgens mij voor het eerst dat hij voor zo'n groot publiek staat. En DV8 vervangen is (hoe zat ik hem ook ben) niet gemakkelijk

Livid staat al sinds de eerste keer Indigo op die stage. UV is MC DL.

Oh, mijn fout dan haha
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten