Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou me ook wel heel erg verbazen als Adaro of Frequencerz een Dimavi nummer zouden draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/minddimensiono ... 664049233/

haha dit filmpje moet ik even delen, wat een baas die Mind Dimension, niet van die moves die je voor de spiegel oefent, maar gewoon finaal uit je paasei gaan, ben echt fan van die man. Gruwelijk nummer ook

Regrets heet ie toch??
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mind Dimension schreef:
Digital Abuse - Definition Of A Brain Killer
Rooler - Extinguish (Live Edit/Original Mix Mashup)
Mind Dimension - Dark Angel (Live Edit)
Main Concern - Ultimate Reality
Vazard - Zimmersion 2.0
Mind Dimension & Rooler - Nothing
Activator- The CC Flow (Mind Dimension & Unkind Remix)
Vyral - E-Volve
Radiance ft Maarja - Forsaken Grounds
Mind Dimension - What
Vazard - Fall
Mind Dimension - Regrets
Vazard & Delete vs Main Concern - Absolute Terror
Main Concern - Time Has Come
Vazard - Seeker of Fire
Mind Dimension - Haters
Main Concern x Malice x Mind Dimension - Waiting For
Mind Dimension & The Purge - Roll Up
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 13:37 
 
Hardtraxx Newbie

Altijd gedacht dat het verhaal over boys met drumstokjes een grapje was, tot mijn grote verbazing er zaterdag dus één zien staan, dat je ze überhaupt mee naar binnen mag nemen snap ik ook niet helemaal.

Verder gewoon zoals de vorige edities een goed feest, het Toffe Tribal Tony gehalte viel ook erg mee in vergelijking met vorige jaren.
Ik stond tijdens het vuurwerk in de rij om munten te kopen, leek wel eventjes of er een malloot met een geweer in de zaal stond rond te knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hout_Hakker schreef:
Altijd gedacht dat het verhaal over boys met drumstokjes een grapje was, tot mijn grote verbazing er zaterdag dus één zien staan, dat je ze überhaupt mee naar binnen mag nemen snap ik ook niet helemaal.

Verder gewoon zoals de vorige edities een goed feest, het Toffe Tribal Tony gehalte viel ook erg mee in vergelijking met vorige jaren.
Ik stond tijdens het vuurwerk in de rij om munten te kopen, leek wel eventjes of er een malloot met een geweer in de zaal stond rond te knallen.

:lol: Die kende ik nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
https://www.facebook.com/minddimensionofficial/videos/1293322664049233/

haha dit filmpje moet ik even delen, wat een baas die Mind Dimension, niet van die moves die je voor de spiegel oefent, maar gewoon finaal uit je paasei gaan, ben echt fan van die man. Gruwelijk nummer ook

Regrets heet ie toch??


Krijg oprecht een lach op m'n gezicht als ik dit zo terug zie. :)
Mooi om hem te zien genieten ja.

Eerste plaat is inderdaad Regrets, tweede is collab met The Purge - Roll Up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het was toch wel vrij zuur dat 4 van m'n favoriete producers/dj's tegelijk stonden (myst/phuture noize & mind dimension/b-front) dus ivm B-Front (jwz) alleen laatste helft meegemaakt, maar gvd blij dat ik de moeite heb genomen naar de andere zaal te gaan, die sfeer was ook ongekend (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 14:37 
 
Hardtraxx Newbie

Hoe komen de DJ's eigenlijk bij de stage (en gaan ze weer weg) als deze, zoals hier, in het midden van de zaal staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frank85 schreef:
Hoe komen de DJ's eigenlijk bij de stage (en gaan ze weer weg) als deze, zoals hier, in het midden van de zaal staat?


Neem aan door het publiek inderdaad, het zijn geen Justin Biebers die belaagt word door fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gartainc schreef:
word


:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frank85 schreef:
Hoe komen de DJ's eigenlijk bij de stage (en gaan ze weer weg) als deze, zoals hier, in het midden van de zaal staat?


Crowdsurfen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gartainc schreef:
Frank85 schreef:
Hoe komen de DJ's eigenlijk bij de stage (en gaan ze weer weg) als deze, zoals hier, in het midden van de zaal staat?


Neem aan door het publiek inderdaad, het zijn geen Justin Biebers die belaagt word door fans.

halverwege de avond rebelion ook in het publiek gezien. Na een paar foto's maken met fans kregen ze ook gewoon de kans om lekker mee te raggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima avond gehad, met als uitschieter de set van Mind Dimension :worship:

Phuture Noize die een heel fijn setje neerzetten waardoor ik er meteen lekker in zat. SZP & Atmozfears ook prima vermaakt. De kicks van SZP project kwamen lekker door. De set van Bass Chaserz was erg standaard. Break Zero - Everybody Get Up klonk wel erg lekker, verder niks bijzonders.

Toen Public Enemies... na 15 minuten maar besloten naar boven te lopen. Apexx klonk al een stuk beter. Rollin' van The Machine klonk erg lekker.

Door het meelezen hier besloten we naar linksvoor te gaan voor een lekker sfeertje, en die was ongekend goed! Heerlijk hoe jullie kunnen "klaplong" stampen! Maanden naar deze set uitgekeken en het was nog beter dan ik had verwacht. Vanaf de eerste kick was ik al helemaal verkocht, wat gaat dit smerig hard dacht ik meteen. Helaas dat bij de laatste 10 a 15 minuten de Malice fans kwamen en dit erg duidelijk lieten merken. De sfeer was ook direct weg. Na afloop besloten om meteen weer naar beneden te gaan.

Na MD er niet meer lekker in kunnen komen, dit kwam mede door het grote kick en screech festijn van zowel E-Force en Rebelion. Kon hier vrijwel weing mee op Pleasure & Pain en Stresstest na. N-Vitral was leuk, maar ook hier snel op uitgekeken en maar even een rondje gaan lopen.

TLDR

++++++++ Mind Dimension en sfeer!
+++ Phuture Noize
++ de beveiliger die ons 2 flesjes mee naar binnen liet nemen.
+ Atmozfears & SZP

--- Public Enemies
- de aanwezige security op het dance deck

Even een speciale vermelding naar yannickvk en (volgens mij) Thermometer. Heerlijk kunnen genieten hoe jullie losgaan, kan hier uren naar kijken. Dit maakte det set van Rebelion en E-Force ook een stuk vermakelijker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Even een speciale vermelding naar yannickvk en (volgens mij) Thermometer. Heerlijk kunnen genieten hoe jullie losgaan, kan hier uren naar kijken. Dit maakte det set van Rebelion en E-Force ook een stuk vermakelijker!


:$

Tof dat je ook een accountje gemaakt hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Even een speciale vermelding naar yannickvk en (volgens mij) Thermometer. Heerlijk kunnen genieten hoe jullie losgaan, kan hier uren naar kijken. Dit maakte det set van Rebelion en E-Force ook een stuk vermakelijker!

Eens. Mooi om met deze mannen te dansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
kegel77w schreef:
Even een speciale vermelding naar yannickvk en (volgens mij) Thermometer. Heerlijk kunnen genieten hoe jullie losgaan, kan hier uren naar kijken. Dit maakte det set van Rebelion en E-Force ook een stuk vermakelijker!

Eens. Mooi om met deze mannen te dansen.


Was me een genoegen keerl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yannick aan het losgaan bij Rebelion? Hij zal wat oververhit geweest zijn van het losgaan bij Mind Dimension. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
kegel77w schreef:
Even een speciale vermelding naar yannickvk en (volgens mij) Thermometer. Heerlijk kunnen genieten hoe jullie losgaan, kan hier uren naar kijken. Dit maakte det set van Rebelion en E-Force ook een stuk vermakelijker!

Eens. Mooi om met deze mannen te dansen.


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Yannick aan het losgaan bij Rebelion? Hij zal wat oververhit geweest zijn van het losgaan bij Mind Dimension. :aww:


Haha, ik voelde me oprecht wel even niet zo lekker na Mind Dimension. Aan het einde van de set waren de krampen wel aanwezig. Even uit wezen rusten op de tribune.

Maar Rebelion was gewoon dik maadt. Kunt wel lopen zuurpruimen, maar heb je jezelf alleen maar mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Grim schreef:
Yannick aan het losgaan bij Rebelion? Hij zal wat oververhit geweest zijn van het losgaan bij Mind Dimension. :aww:


Haha, ik voelde me oprecht wel even niet zo lekker na Mind Dimension. Aan het einde van de set waren de krampen wel aanwezig. Even uit wezen rusten op de tribune.

Maar Rebelion was gewoon dik maadt. Kunt wel lopen zuurpruimen, maar heb je jezelf alleen maar mee. :P


Was je maar aan't plagen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Was je maar aan't plagen. :$


Weet ik toch Grimmiepimmie :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe herkennen jullie elkaar? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Hoe herkennen jullie elkaar? xd

Linksvoor afspreken, en dan zal het wel duidelijk zijn. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
ElTigre schreef:
Hoe herkennen jullie elkaar? xd

Linksvoor afspreken, en dan zal het wel duidelijk zijn. xd


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Hoe herkennen jullie elkaar? xd

Gebeurt wel eens dat men kleding post die ze op het feest aanhebben waardoor je mensen herkent. Daarna is het simpel herkennen van gezicht. Ook de manier van losgaan is erg typerend voor een groot deel van de Hardtraxxers die ik ontmoet. :P
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten