Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 19:45 
 
Artiest

Nieuwe plaat van het album :)

One by One wacht ik tot volgende week dan ga ik hem veel
Vaker weer draaien :)

Ik heb expres de plaat even laten liggen omdat deze al even af was en anders dalijk niet meer interessant is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor het antwoorden! Klonk echt belachelijk vet, EVP ook echt weer kippenvel tot in m'n bilnaad :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 19:50 
 
Hardtraxxer

Top, dan hoor ik hem wel voorbij komen op Craft op Defqon :love: . Verder vette set en ik kende best wat nummers niet. Maar zal ook wel wat ouder spul tussen hebben gezeten wat ik niet ken. Beat the darkness blijft toch echt geweldig :clap:. Verder mag van mij ook wel Blackness of Mysterias achterwegen blijven, echter zullen er veel mensen zijn die speciaal voordat soort platen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front wisselt als een van de weinige grote dj's echt in zijn trackkeuze. Hoor echt elke set wel weer andere platen. Maar opzich begint mysterias mij nu ook wel weer te vervelen. De magie gaat er wel van af als je hem elke keer hoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na gister ook wel echt weer m'n enthousiasme over raw terug, dit soort line-ups zijn gewoon echt top, voor de verandering eens geen crypsis/radical/warface, die kennen we nu wel. Kwalitatief zit het ook echt wel weer enorm in de lift... Erg leuk voor de afwisseling dat ze gewoon Atmozfears er bij hebben gezet, Spirit of Hardstyle is dus gewoon totaal niet misplaatst op een feest als dit, als je zulke kicks hebt :love:

Nee kudo's voor de line-up en het concept, echt enorm genoten! Totaal niet gestoord aan het volk om me heen ook, weinig te klagen eigenlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog steeds niks gelezen over Myst. Niemand bij die set geweest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 21:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het was om 23:00 bij Phuture Noize in de grote zaal zelfs nog best wel leeg. Ben bang dat het niet heel druk is geweest bij MYST. Zonde eigenlijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Na gister ook wel echt weer m'n enthousiasme over raw terug, dit soort line-ups zijn gewoon echt top, voor de verandering eens geen crypsis/radical/warface, die kennen we nu wel. Kwalitatief zit het ook echt wel weer enorm in de lift... Erg leuk voor de afwisseling dat ze gewoon Atmozfears er bij hebben gezet, Spirit of Hardstyle is dus gewoon totaal niet misplaatst op een feest als dit, als je zulke kicks hebt :love:

Nee kudo's voor de line-up en het concept, echt enorm genoten! Totaal niet gestoord aan het volk om me heen ook, weinig te klagen eigenlijk :D

Je haalt me de woorden uit mijn mond. Q heeft maar weer eens aangetoond dat ze als een van de weinige organisatoren samen met LYM nog verstand hebben van de scene en gewoon kwaliteit leveren. Itt tot b2s bijvoorbeeld :P

Ik vond de sfeer zelf ook uitermate goed. Veel gezellige mensen gesproken en niet veel van die typische raw bois. Vind de sfeer dan wel vaak een stuk beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

Best vermaakt hier. Rond 11u bij Ziggo Dome aangekomen, na het munten / kluisje halen etc. was het 23.40 voor ik mij goed en wel op de dansvloer kon begeven. Hoorde vanuit de lobby al The Paradox en Fire voorbij komen, wel beetje balen dat ik die gemist heb :(. Atmozfears & SZP waren daarna aan de beurt. Sterke keuze van Q om deze namen samen hier neer te zetten. Zo hoor je nog eens wat stevige platen die je normaal vrijwel niet op een raw feest voorbij hoort komen. Aangevuld met o.a. Spirit Of Hardstyle en Mind Dimension was het echt een meer dan prima set.

Bass Chaserz vond ik zelf één van de leukste setjes van de avond neerzetten. Eigen hitjes zoals 180, Big Dick en In Control vervelen mij nog steeds niet en de nieuwe platen van o.a. Break Zero en D&R klonken ook gewoon heel vet. PE daarna was wisselend. Sommige platen heb ik weinig mee, maar het Qapital Anthem en Son Of Torture remix waren leuk. B-Front en Deetox daarna waren wat mij betreft de vetste setjes van de avond. EVP is live elke keer zoooo belachelijk vet.

Na Deetox vond ik het zelf wel minder interessant worden. Adaro & Freqz draaiden het standaard lijstje, al bezorgde Before You Go mij wel kippenvel tot op het bot :loving: . E-Force was eigenlijk gewoone en dikke kicksessie. Nu zijn al die verschillende kicks best vet, maar na 20 minuten vrijwel alleen maar kicks met nauwelijks een melodie is het voor mij wel klaar eigenlijk. Daarna Rebelion die met bijna hetzelfde recept aan komen zetten; kicks, kicks en kicks. Dit was voor mij de 1e keer dat ik Rebelion live heb meegemaakt en ik moet zeggen dat het best vet klonk. Was alleen op dit punt helemaal gesloopt, dus heb grotendeels vanaf de tribune meegemaakt. Daarnaast hielp het ook niet mee dat ze direct na E-Force kwamen, die dus al een soortgelijke kicksessie had voorgeschoteld. Overigens wel pluspunten voor het draaien van Chaos Reign, vet om die weer eens te horen :D

N-Vitral was ook zeker niet verkeerd. Die collab met JoS is echt dik :drool: . Lekker simpel deuntje met stevige kicks eronder, helemaal mijn ding. Rond kwart voor 7 wel richting huis gegaan om de drukte voor te zijn.

Al met al vond ik da op Qapital heel goed de huidige raw vertegenwoordigd werd. Merk alleen wel dat de lompe anticlimaxes met weliswaar dikke kicks me na een tijdje wel de strot uitkomen. Wat meer afwisseling aan het eind van de nacht tussen wat meer melodieuze platen en de lompe beukplaten zou ik niet verkeerd vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Kwalitatief zit het ook echt wel weer enorm in de lift...

Naar de derde of de tweede zaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een geweldige avond gehad :thumbsup:

Heerlijke drive en opbouw in de avond, alle setjes vond ik sterk, tijdens freq&adero ben ik rond gaan lopen even bij zaal 2 gekeken dus van hun niet veel meegemaakt. E-force en rebelion wel de favoriet van de avond! En nvirtal als afsluiter maakt de avond wel compleet! Ook zeer genoten van bfront en deetox!

Ronde podium met hoge toren in midden vond ik wel gaaf is eens wat anders, ook leuk dat ik voor de verandering een wat dichter bij het podium heb gestaan daardoor. Leuk en relaxt sfeertje hing er van niemand last gehad en genoeg ruimte om los te gaan. En het geluid was echt top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Erg leuk voor de afwisseling dat ze gewoon Atmozfears er bij hebben gezet, Spirit of Hardstyle is dus gewoon totaal niet misplaatst op een feest als dit, als je zulke kicks hebt :love:

Helemaal mee eens. Ik zie Atmozfears graag vaker op de line-up van een raw stage/festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 00:27 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:
Nieuwe plaat van het album :)

One by One wacht ik tot volgende week dan ga ik hem veel
Vaker weer draaien :)

Ik heb expres de plaat even laten liggen omdat deze al even af was en anders dalijk niet meer interessant is. :)

Volgende week is crypsis ook uitgenodigd, zal ik dan eindelijk weer Universe horen!? :drool: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bob schreef:
Rickzel schreef:
Kwalitatief zit het ook echt wel weer enorm in de lift...

Naar de derde of de tweede zaal?


Oh Bob wat ben je toch een gevatte huisbaas! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha was even van overtuigd dat Vitruvius nieuwe album plaat was, zo lang niet meer gehoord! Idd vet om weer eens te horen :D

Die plaat met die gated kicks (niet EVP), was dat een klassieker die ik niet herkende of een nieuwe plaat van het album? :$

#durftevragen


Brennan Heart - Faith In Your Dj :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermometer schreef:
Rickzel schreef:
Haha was even van overtuigd dat Vitruvius nieuwe album plaat was, zo lang niet meer gehoord! Idd vet om weer eens te horen :D

Die plaat met die gated kicks (niet EVP), was dat een klassieker die ik niet herkende of een nieuwe plaat van het album? :$

#durftevragen


Brennan Heart - Faith In Your Dj :loving:


Volgens mij had B-front al gereageerd hier op, maar is dus een nieuwe album plaat en geen klassieker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zijn er nog meer mensen die een beetje klaar zijn met DV8??

100 keer "CITIZENS OF QAPITAL" is echt letterlijk het enige wat ik gehoord heb :P

Misschien niet te vergelijken, maar wat Villain deed op Qlimax voegde in mijn ogen echt wat toe, DV8 kan toch wel wat meer zeggen dan de naam van het festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stage was toch ook best gaaf :thumbup:

Lichtshow vond ik alleen wel wat eentonig.

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Het was om 23:00 bij Phuture Noize in de grote zaal zelfs nog best wel leeg. Ben bang dat het niet heel druk is geweest bij MYST. Zonde eigenlijk :(


Volgens Myst op facebook was de 'place packed'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
LPXX schreef:
+/- B-Front, ja B-front is vet, maar mag wel wat sneller doormixen en mysterias en blackness in elke set wordt ook saai.. wel ++ voor vitruvius.


Thanks voor je feedback :) wat bedoel je met sneller doormixen? :)
Ik probeer echt zoveel mogelijk af te wisselen :) alleen als ik ze niet draai is het ook niet
Goed haha! Beetje herkenning in de set is ook goed toch? Haha!


Ik vind de nummers meestal het vetst vanaf 1e climax, dan duurt de mid-intro en soms wat lange break gevoelsmatig erg lang. Uiteraard is herkenning goed maar sommige wat oudere nummers (net als bv. blackness) komen wat minder vaak terug zoals Endless Path, Surrender, REM sleep en idem met B-Freqz platen zoals The End, Ghosttown, Destroy You. Maar dat is natuurlijk ook mijn mening :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend toffe nacht gehad! Beste setjes waren voor mij B-Front, het stukje van Mind Dimension dat ik heb kunnen meepakken en Phuture Noize. :loving:

Ook prima vermaakt tijdens de set van Rebelion. Af en toe vind ik het best vet om zo'n soort set live te aanschouwen, dus heb me daar prima op vermaakt. E-Force draaide verder een niet heel boeiende set op een paar nummers na zoals FTP remix, Stresstest en Pleasure & Pain. Met name Pleasure & Pain ging zo ongekend hard. :surrender:

Speciale vermelding voor yannickvk waarmee ik bijna de hele nacht heb mee staan maaien (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermometer schreef:
Speciale vermelding voor yannickvk waarmee ik bijna de hele nacht heb mee staan maaien (L)


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 12:18 
 
Hardtraxx Newbie

Erg vet feestje weer , sets can Bass Chaserz , B-Front , Deetox , E-Force en Rebellion waren heerlijk.
Helaas N-Vitral gemist :cry:

Set van Frequencerz en Adaro vond ik erg tegen fallen , heb in die set zeker 3 nummers gehoord die ik daarvoor ook al gehoord had en voor de rest was het wen heel standard setje.
Er was eigenlijk maar een nummer tijdens die set die me positief veraste en dat nummer Ken ik niet , dus iemand die me dasrbij kan helpen? De lyrics waren iets van "What you think that we think is cool" of iets in die trend en het nummer had van die psytrance kicks ( of hoe dat ook genoemd word , zo'n kicks als in The Project en in Stresstest etc. )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ruudveindhoven schreef:
Er was eigenlijk maar een nummer tijdens die set die me positief veraste en dat nummer Ken ik niet , dus iemand die me dasrbij kan helpen? De lyrics waren iets van "What you think that we think is cool" of iets in die trend en het nummer had van die psytrance kicks ( of hoe dat ook genoemd word , zo'n kicks als in The Project en in Stresstest etc. )




Was niet deze neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 12:36 
 
Hardtraxx Newbie

Joey schreef:
ruudveindhoven schreef:
Er was eigenlijk maar een nummer tijdens die set die me positief veraste en dat nummer Ken ik niet , dus iemand die me dasrbij kan helpen? De lyrics waren iets van "What you think that we think is cool" of iets in die trend en het nummer had van die psytrance kicks ( of hoe dat ook genoemd word , zo'n kicks als in The Project en in Stresstest etc. )




Was niet deze neem ik aan?



Nee niet deze maar ik geloof wel die lyrics , misschien een remix of bootleg daarvan
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten