Als je iemand op die manier ziet dansen, kan het al haast niet meer missen.wrote:Ook de manier van losgaan is erg typerend voor een groot deel van de Hardtraxxers die ik ontmoet.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Er stampen inderdaad ook gewoon te weinig mensen. Meesten stampen niet, maar doen simpele niet uitputtende danspasjes. Vond het wel eens leuk om niet de enige in de omgeving te zijn die aan het stampen iswrote:Als je iemand op die manier ziet dansen, kan het al haast niet meer missen.wrote:Ook de manier van losgaan is erg typerend voor een groot deel van de Hardtraxxers die ik ontmoet.
Iddwrote:Er stampen inderdaad ook gewoon te weinig mensen. Meesten stampen niet, maar doen simpele niet uitputtende danspasjes. Vond het wel eens leuk om niet de enige in de omgeving te zijn die aan het stampen iswrote:Als je iemand op die manier ziet dansen, kan het al haast niet meer missen.wrote:Ook de manier van losgaan is erg typerend voor een groot deel van de Hardtraxxers die ik ontmoet.
Ik vind het zelf ook leuk om naar te kijken dus als er nog zo mensen rond je staan maakt het alleen maar leuker.wrote:Vond het wel eens leuk om niet de enige in de omgeving te zijn die aan het stampen is
Was het niet Deetox Live: Bring The Riot? Dan is het vast een Deetox plaat

Deetox - I Do What I Want
Als je eenmaal 1 iemand kent, leer je de rest ook heel snel kennen, omdat veel HT'ers toch vaak bij elkaar staanwrote:Linksvoor afspreken, en dan zal het wel duidelijk zijn.wrote:Hoe herkennen jullie elkaar?
Hij heeft toch echt Faith In Your Dj gedraaid hoor.wrote:Volgens mij had B-front al gereageerd hier op, maar is dus een nieuwe album plaat en geen klassieker.wrote:Brennan Heart - Faith In Your Djwrote:Haha was even van overtuigd dat Vitruvius nieuwe album plaat was, zo lang niet meer gehoord! Idd vet om weer eens te horen![]()
Die plaat met die gated kicks (niet EVP), was dat een klassieker die ik niet herkende of een nieuwe plaat van het album?![]()
#durftevragen
Goedzo, sfeer verbeterde direct toen je weg waswrote:Was weer een mooi feest met vette sets, totdat die kneuzen van rebelion begonnen. En dan komt er nog een hardcore act achteraan.![]()
Maar eerder weggegaan dus.
Was gewoon een goed feest maar ik heb toch liever wat meer interactie/zicht op de DJ's die aan het draaien zijn. Merkt dat ik veel minder los ging dan dat op andere feesten het geval is. Zo was de sfeer in zaal 2 toch een verademing.
Persoonlijk erg genoten van de sets van Bass Chaserz & Phuture Noize.
Persoonlijk erg genoten van de sets van Bass Chaserz & Phuture Noize.
Weet iemand toevallig wie dat (Welcome to) Deathrow nummer draaide? Ik hoorde het volgens mij een paar keer langskomen, maar de details zijn door een paar raketjes te veel een beetje vervaagd. 
Is door Adaro gedraaid tegen 't einde van de set. Is een plaat van Gunz for Hire.wrote:Weet iemand toevallig wie dat (Welcome to) Deathrow nummer draaide? Ik hoorde het volgens mij een paar keer langskomen, maar de details zijn door een paar raketjes te veel een beetje vervaagd.
Deze bestaat dan al weer een 1.5 jaar. Hield het toch altijd maar op het lezen haha.wrote:wrote: Even een speciale vermelding naar yannickvk en (volgens mij) Thermometer. Heerlijk kunnen genieten hoe jullie losgaan, kan hier uren naar kijken. Dit maakte det set van Rebelion en E-Force ook een stuk vermakelijker!![]()
Tof dat je ook een accountje gemaakt hebt!
Thanks man, had die plaat al de hele dag in mijn hoofd haha.wrote:Is door Adaro gedraaid tegen 't einde van de set. Is een plaat van Gunz for Hire.wrote:Weet iemand toevallig wie dat (Welcome to) Deathrow nummer draaide? Ik hoorde het volgens mij een paar keer langskomen, maar de details zijn door een paar raketjes te veel een beetje vervaagd.
Ik vond trouwens dat vrijwel alle sets echt dramatisch gecut werden, of ben ik de enige? 
Is het Defqon anthem eigenlijk nog gedraaid? Volgens mij had Frequencerz aangegeven hem op Qapital te premieren.
Hoe bedoel je? Aan het einde van een set?wrote:Ik vond trouwens dat vrijwel alle sets echt dramatisch gecut werden, of ben ik de enige?
Ik was er niet bij, maar ik zag wel een boze comment op FB omdat die niet gedraaid is.wrote:Is het Defqon anthem eigenlijk nog gedraaid? Volgens mij had Frequencerz aangegeven hem op Qapital te premieren.
Ja, gewoon het midden in een track afbreken van de set. Viel me gewoon op hahawrote:Hoe bedoel je? Aan het einde van een set?wrote:Ik vond trouwens dat vrijwel alle sets echt dramatisch gecut werden, of ben ik de enige?
Tijd schema's eh, als elke dj z'n track af laat spelen heeft de laatste dj 15 min minder om te draaienwrote:Ja, gewoon het midden in een track afbreken van de set. Viel me gewoon op hahawrote:Hoe bedoel je? Aan het einde van een set?wrote:Ik vond trouwens dat vrijwel alle sets echt dramatisch gecut werden, of ben ik de enige?
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Faith In Your DJ