Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 11:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Zegt genoeg over de controle.... 2 feesten, 2x dit.

Al was het op MoH om iemand onder bedwang te krijgen


Is al veel vaker gebeurd. Qlimax voorgaande twee keren ook al. Zijn over het algemeen de oostblokkertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 12:51 
 
Hardtraxxer

Zo Qapital kan ik ook weer van het lijstje strepen. Normaal is Qapital mij veels te hard, maar dit jaar was er sprake van een gunstige line up en dus maar even een kijkje genomen met de auto.

Kwamen binnen bij phuture noize met de paradox die bfront helaas niet draaide... Zaal in gegaan en gezocht naar een plekje links achterin maar man man man wat een drukte.

Atmo & szp was prima. Heb niks met al die speciale kicks van szp. Komt hard door masr kan er niks mee. Readyfor this klonk wel erg lekker. En echt genieten toen atmo spirit of hardstyle eropgooide wat gaat die intro hard.

00.45 naar prefix en density vertrokken en dat ging vlot. Heerlijke prefix en density set met goede sfeer! One of us klonk zo vet!

Vervolgends naar Public enemies. Dit vanaf de tribune bekeken. Klonk allemaal wat hetzelfde...

Toen weer de vloer opgegaan voor b front! Was weer genieten zoals altijd, alleen weer niet one by one met hard driver man man man.... Verder hoorde ik ook veel tracks die ik niet kende. Ik vond het op de vloer ook maar een chaotische sfeer en amper ruimte om echt los te gaan.

Ten slotte Deetox meegepakt vanaf de tribune en dat klonk erg vet. Heel veel progressie geboekt! Btb anthem klonk vet. Kon de collab met sound rush er niet uitpikken.

Kortom prima om keer qapital mee te maken, maar die stage in het midden is niks. Het is leuk voor het oog maar zoveel mensen lopen continue alle kanten op. Ene keer bij b front vet druk en dan weer halve minuut omver gelopen worden. En de sfeer is ook niet echt top, hoog vdk gehalte. Vraag me af of dit bij de meer euforische feesten ook zo is. Misschien doordat ik nuchter was...

++ p&d, bfront
+ deetox
- adaro, eerste track van hem en meteen vertrokken
-- ronde stage...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
-- ronde stage...

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 13:45 
 
Hardtraxxer

:lol: :lol: :lol: :lol: Bedoel natuurlijk stage in het midden van de zaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Viel mij ook op dat vorig jaar niet zuinig werd gedaan met lasers en dergerlijke, dit jaar viel dat toch behoorlijk tegen. Vraag me af waarom dat dit jaar minder was. Al met al wel zeker geslaagd feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
:lol: :lol: :lol: :lol: Bedoel natuurlijk stage in het midden van de zaal xd

Haha ja dat begrijp ik.. maar dat had je dus niet verwacht bij Qapital? Dat is juist hetgene waarmee het zich (al sinds het begin) onderscheid met andere feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mind Dimension...... :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Zegt genoeg over de controle.... 2 feesten, 2x dit.

Al was het op MoH om iemand onder bedwang te krijgen

Verhaal lag toch anders op MOH. Was als afleiding gedaan om spullen te jatten. Beveiliging heeft ook geen pepperspray.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 14:43 
 
Hardtraxxer

Nee ik wist dat stage in midden was en leek me juist wel keer vet, maar logistiek zo kut iedereen loopt maar rond
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteindelijk een hele leuke avond gehad hier. :)

+++++ set van Mind Dimension. Openen met Definition Of A Brain Killer, man man man wat baas. :drool:
Rest van de set was ook heel dik. Nieuwe plaat van vyral, Evolve, Regrets & de collab met The Purge klonken allemaal steengoed. Sfeertje was ook top linksvoor met een aantal hardtraxxers.
++ set van Phuture Noize, album platen waren gewoon ontzettend vet.
++ Pleasure & Pain en Stresstest, hier werden ik en Thermometer even raar aangekeken. Vond de rest van de set van E-Force trouwens aardig tegenvallen.
++ Prefix & Density, nieuwe plaat hellsfire klonk heeel dik. Verder gewoon een leuke set met o.a. Soundwaves en One Of Us.
+Rebelion, zaten veel leuke nummers tussen. Had echter niet langer dan drie kwartier moeten duren.
--- B-Front helaas moeten missen dus, doet wel pijn als je achteraf hoort dat die o.a. Faith In Your Dj draait.

Speciale vermeldng voor Thermometer voor de vele leuke dansjes xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 15:15 
 
Hardtraxxer

Hoe was de show? Op filmpjes zag het er wat karig uit tov vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was uiteindelijk toch wel een vette avond. Setjes vielen echt mee en waren goed te doen. Gelukkig gooide Adaro nog ff Before You Go dr op terwijl ik de hoop al had opgegeven. Was wel ff een geniet momentje :D
En E Force is live best vet, maar thuis kan ik er nooit zoveel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja geweldige avond! Gelukkig op tijd binnen om nog stukje Phuture Noize mee te kunnen pakken, en eigenlijk geen slechte setjes gehoord! Ook eindelijk de tweede zaal eens bezocht om Mind Dimension te zien, SEEKER OF FIRE (L)

heerlijk geluid, verrassend goede sfeer en aan de andere kant van het podium waar wij stonden was het qua drukte meer dan goed te doen. Geslaagde avond :D

Zelfs N-Vitral vond ik enorm vet trouwens, vooral het begin, die langzamere nummers zijn echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Redle schreef:
Viel mij ook op dat vorig jaar niet zuinig werd gedaan met lasers en dergerlijke, dit jaar viel dat toch behoorlijk tegen. Vraag me af waarom dat dit jaar minder was. Al met al wel zeker geslaagd feest!


Voor lasers in het specifiek is Qapital sowieso waardeloos. Lasershows werken het beste als het publiek recht naar de laser kijkt. Op Qapital staat 3 kwart voor de bezoeker aan de zijkanten en in de rug. Mogelijk dat hier om die reden ook op is bezuinigd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ook eindelijk de tweede zaal eens bezocht om Mind Dimension te zien, SEEKER OF FIRE (L)


Iedereen weer helemaal juichen toen die ingemixed werd. Wat mooi zeg. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
N-Vitral vond ik enorm vet , vooral het begin. Die langzamere nummers zijn echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inmiddels bijgekomen, en toch een erg vette avond gehad.

++++++++ Phuture Noize. Wat een baas is die man. Staat bij mij momenteel dik op nummer 1. Al zijn tracks spreken gewoon kwaliteit. En die nieuwe met Snowflake :love: :love:
----------- Adaro & Frequencerz. Wat een saaie set was dit zeg. Standard as fuck. Ook echt nog steeds rellen in de hel draaien :/ Pluspuntje was wel Deathrow van G4H.

Dit waren voor mij de sets met het meeste contrast. Verder erg vermaakt op Atmozfears &SZP, Deetox en B-Front. Ook Public Enemies beviel me bijzonder goed, erg vette tracks. Wel allemaal van dezelfde sound, wat niet echt voor veel diversiteit zorgde. Bass Chaserz hadden ook goed veel drive. En die nieuwe Degos & Re-Done tracks, manmanman wat vet zeg. Tot slot E-Force die imo nooit teleurstelt. Na E-Force vond ik het allemaal 1 pot nat. De tracks van Rebelion kwamen als verwacht erg goed door, maar ik wist op een gegeven moment van gekheid niet meer of er nou een nieuwe tracks gedraaid werd of dat die de outro/2e climax van de vorige track was. En die remix van Hardest MF is echt een verkrachting van het origineel, wat in mijn ogen nog steeds de beste Rebelion track is. N-Vitral ging ook moeilijk hard, maar dat lieten mijn benen niet meer toe.

Verder dikke pluspunten voor het concept op zich. Die stage in het midden ziet er zo vet uit he. Als je een goede plek uitzoekt valt de drukte ook nog wel mee. Al met al een prachtfeestje gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

+ Phuture noize, album
- Bass Chaserz,
- Public Enemies, saaaai
+/- B-Front, ja B-front is vet, maar mag wel wat sneller doormixen en mysterias en blackness in elke set wordt ook saai.. wel ++ voor vitruvius.
+ Deetox, nieuwe collab met Delete (L) en BTB anthem
- Adaro en Frequencerz, same shit different day
+ E-Force, stresstest en pain & pleasure :love:
+/- Rebelion, was live heel vet maar na 30 min. was het ook wel weer voldoende.
- N-Vitral, kan er niet zoveel mee.

+++ stage die op een ananas leek
++ temperatuur
- 3 euro per munt
- meneer met indianentooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LPXX schreef:
+ Phuture noize, album
- Bass Chaserz,
- Public Enemies, saaaai
+/- B-Front, ja B-front is vet, maar mag wel wat sneller doormixen en mysterias en blackness in elke set wordt ook saai.. wel ++ voor vitruvius.
+ Deetox, nieuwe collab met Delete (L) en BTB anthem
- Adaro en Frequencerz, same shit different day
+ E-Force, stresstest en pain & pleasure :love:
+/- Rebelion, was live heel vet maar na 30 min. was het ook wel weer voldoende.
- N-Vitral, kan er niet zoveel mee.

+++ stage die op een ananas leek
++ temperatuur
- 3 euro per munt
- meneer met indianentooi


Hier kan ik me heel goed in vinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad. Sfeer tijdens Mind Dimension was geweldig. Rebelion viel mij alleszins mee. Warface - Doomslayer hoorde ik tijdens Rebelion en een kwartier later weer bij N-Vitral? Net als die vage plaat met de Gone too far vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Net als die vage plaat met de Gone too far vocals.


Deze vast xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
kingxxl schreef:
Net als die vage plaat met de Gone too far vocals.


Deze vast xd


Haha nee niet die
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 19:35 
 
Artiest

LPXX schreef:
+/- B-Front, ja B-front is vet, maar mag wel wat sneller doormixen en mysterias en blackness in elke set wordt ook saai.. wel ++ voor vitruvius.


Thanks voor je feedback :) wat bedoel je met sneller doormixen? :)
Ik probeer echt zoveel mogelijk af te wisselen :) alleen als ik ze niet draai is het ook niet
Goed haha! Beetje herkenning in de set is ook goed toch? Haha!

Vond het heel vet! Alleen op de stage soms lastig voor een Dj omdat je nooit heel de
Zaal meekrijgt ivm het draaiende podium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha was even van overtuigd dat Vitruvius nieuwe album plaat was, zo lang niet meer gehoord! Idd vet om weer eens te horen :D

Die plaat met die gated kicks (niet EVP), was dat een klassieker die ik niet herkende of een nieuwe plaat van het album? :$

#durftevragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 19:41 
 
Hardtraxxer

B Front, Mag ik je vragen waarom je er dan vaak voor kiest om bijvoorbeeld een super gaaf nieuw nr als one by one vaak niet te draaien. Na Defqon heb ik hem niet meer gehoord :P . Verder zag je zeker dat als de dj aan de kant was waar je stond dat beter was voor de sfeer. Ik ga voortaan weer naar feesten waar de stage op een normale plek staat. Nu helft van de tijd bij een super vet nr uit mijn plaat gegaan voor een lege stage.... Is toch anders. Geniet namelijk erg van als een dj ook helemaal losgaat!
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten