Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo eerst nog een wedstrijd voetballen, dan kloar maken voor vanavond. Proberen op tijd aanwezig te zijn voor phuture Noize. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GVD best wel zin in GVD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DP geeft aan op Snapchat dat ze (Public Enemies) met een luxe probleem kampen. Ze hebben te veel nieuwe tracks voor de liveset haha.. De set was 'klaar' maar er zijn plots 4 nieuwe ideeën (tracks) ontstaan. Ben heel erg benieuwd wat zij gaan brengen :)

Verder:
Rickzel schreef:
GVD best wel zin in GVD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
GVD best wel zin in GVD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
GVD best wel zin in GVD

Yeweeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Zo eerst nog een wedstrijd voetballen, dan kloar maken voor vanavond. Proberen op tijd aanwezig te zijn voor phuture Noize. :D


We gaan wel hekzitten maadt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand een idee of het weer een stream is dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Iemand een idee of het weer een stream is dit jaar?


Staat niks over in the All You Need To Know, dus lijkt me niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermometer schreef:
yannickvk schreef:
Zo eerst nog een wedstrijd voetballen, dan kloar maken voor vanavond. Proberen op tijd aanwezig te zijn voor phuture Noize. :D


We gaan wel hekzitten maadt


Shirt thuis laten eh.

Edit: grapje, te herkennen aan zwart Spoontech shirt xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwazig !
Te herkennen aan Deetox Cap & Hard Rock Cafe T-shirt as always xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ook onderweg! Erg veel zin in.
Zwart shirt met witte letters, wat er op staat kan je toch niet lezen want stilstaan doe ik niet.
Tot straks allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
stilstaan doe ik niet.

En je Username dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jij loopt ook niet non-stop naar vuur te zoeken neem ik aan?
Puur fictief :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Jij loopt ook niet non-stop naar vuur te zoeken neem ik aan?
Puur fictief :P

Jawel, ben een koukleum :$ wie weet tot straks :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 07:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben nu toch wel erg benieuwd hoe Szp vs Atmozfears was....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 08:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Ben nu toch wel erg benieuwd hoe Szp vs Atmozfears was....

Was wel vet vond ik. Precies wat je er van verwachtte. Tracks als Bounce and break en Up top, maar ook zelfs NC - The spirit of hardstyle. Vond ik eigenlijk helemaal niet erg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. Dit vond ik een erg geslaagd feestje. Binnenkomen bij Phuture Noize die meteen de set van de avond neerzet, ongelooflijk hoe hij mij elke keer weer verrast met een geweldige track zoals die met Snowflake. Wow, wat is die plaat ongelooflijk sterk. Enige plaat die me die nacht zo'n kippenvel heeft bezorgd. Voor de rest lekkere setjes van P&D, B-Front en Atmozfears vs Sub Zero Project. Gewoon even the spirit of hardstyle erop gooien :loving:.
N-Vitral was ook een goeie afsluiter, klonk allemaal wel vermakelijk.

Dikke plusjes voor het geluid weer in de ziggo

Al met al feest van het jaar tot nu toe

Tot slot. Het was me een waar genoegen om eens met jullie gestampt te hebben: Thermometer, Yannick, kingxxl, Norther66 en Seeker of Fire(eventjes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 08:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feest gehad! Setjes van de avond waren voor mij voor phuture noize en Prefix&density. Geluid was weer bazig zuiver. Enig minpuntje vond ik de drukte, had (bijna) nergens fatsoenlijk ruimte om goed los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdje geleden alweer dat ik hier voor t laatst heb gepost maar heerlijke avond gehad. Was aan het werk, achter de mobiele bar tegenover de stage. Intens genoten en ook lekker geld verdiend ipv uitgegeven :P
E-force en Rebelion waren voor mij het vetste, goed mee staan beuken ook als ik er de tijd voor had. Geluid was echt goed idd, sfeer was ook heel tof. Dit ga ik zeker vaker doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 09:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Tijdje geleden alweer dat ik hier voor t laatst heb gepost maar heerlijke avond gehad. Was aan het werk, achter de mobiele bar tegenover de stage. Intens genoten en ook lekker geld verdiend ipv uitgegeven :P
E-force en Rebelion waren voor mij het vetste, goed mee staan beuken ook als ik er de tijd voor had. Geluid was echt goed idd, sfeer was ook heel tof. Dit ga ik zeker vaker doen :)


Vraagje, hoe kan je in aanmerking komen voor zo'n baantje??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 09:46 
 
Hardtraxxer

Zeer dik feest gehad! Kon ook haast niet beter beginnen met Myst - Before you go wanneer je de zaal binenloopt :yay:
E-force toch weer de held van de avond. En ohja, wat was die vreselijke lucht tijdens Bass Chaserz? Iedereen hoesten en heel deel van de zaal leeg :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
En ohja, wat was die vreselijke lucht tijdens Bass Chaserz? Iedereen hoesten en heel deel van de zaal leeg :huh:

Ik had gehoord dat er weer met pepperspray gespoten is. Dit word gebruikt om mensen af te leiden zodat ze zakken kunnen rollen. Als ze bij 1 iemand toeslaan spuiten ze het alleen in die persoon zijn gezicht, maar als ze ontmaskert worden en zelf aangevallen worden spuiten ze hun halve pepperspray bus leeg in de zaal om mensen op afstand te houden. Dat spul blijft lang hangen en slaat flink op je longen. Zelf gelukkig nog nooit meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
Bever schreef:
Tijdje geleden alweer dat ik hier voor t laatst heb gepost maar heerlijke avond gehad. Was aan het werk, achter de mobiele bar tegenover de stage. Intens genoten en ook lekker geld verdiend ipv uitgegeven :P
E-force en Rebelion waren voor mij het vetste, goed mee staan beuken ook als ik er de tijd voor had. Geluid was echt goed idd, sfeer was ook heel tof. Dit ga ik zeker vaker doen :)


Vraagje, hoe kan je in aanmerking komen voor zo'n baantje??

Ik werk vaak voor randstad. Had aangegeven dat ik geen problemen heb met nachtwerk en dance feesten/festivals ook tof vind. Ik kreeg 2 a 3 week geleden een mailtje met een oproep voor Qapital dus meteen ja gezegd. Ik had wel echt heel veel mazzel dat ik aan die bar stond want dat is eigenlijk de enige echt leuke plek om te staan in de ziggo dome. Natuurlijk kan je ook aangeven dat je graag op zo'n plek wil staan (je bent waarschijnlijk een van de enigen namelijk), maar de kans bestaat ook dat je achter de bar moet staan in de foyer bijvoorbeeld. Dan krijg je helemaal niks mee van het feest en zie je alleen maar vdk figuren rond huppelen.
Daarnaast moet je ook echt stevige bar ervaring hebben om op zo'n plek terecht te komen als die bar waar ik stond. Jaartje of 2-3 bar ervaring is toch wel minimaal, in de ziggo dome in ieder geval. Maar ik had gelukkig alles goed voor mekaar hier dus ik heb echt een geweldige avond gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees dat er weer een nieuwe hype is ontstaan om pepperspray mee te nemen, eerst vorige week op MoH en nu hier :x

Verder hoe was de set van Myst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2017 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zegt genoeg over de controle.... 2 feesten, 2x dit.

Al was het op MoH om iemand onder bedwang te krijgen
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten