Als ie echt iswrote:Geen spijt dat ik geen kaartje heb gekocht als deze timetable echt is..
https://www.q-dance.com/en/news/q-dance ... -timetable
Als ie echt iswrote:Geen spijt dat ik geen kaartje heb gekocht als deze timetable echt is..
Vind er geen klap aan op deze manier en als ik niet mijn kaart al had was ik ook zeker niet gegaan.wrote:Ja als ze alles een uur moeten doen, duurt het feest zowat tot 12 uur 's middags.
Is toch juist vet dit. Het hele jaar voorbij laten komen op deze manier.
Ja joh dat gaat helemaal goed komen. Q-dance kennende zal gewoon weer een dikke show geven.wrote:Mheh wel jammer van de korte setjes,
Maar goed kom uit een boerengehucht in Drenthe waar niks te beleven valt en had het kaartje al . Dus gooi gewoon pils erin en maak er wel wat van
Zeker waar. Kwalitatief sterke producties.wrote:Ja joh dat gaat helemaal goed komen. Q-dance kennende zal gewoon weer een dikke show geven.wrote:Mheh wel jammer van de korte setjes,
Maar goed kom uit een boerengehucht in Drenthe waar niks te beleven valt en had het kaartje al . Dus gooi gewoon pils erin en maak er wel wat van
Met Freaqshow ook elke keer opperbest vermaakt. Verwacht nu niets minder
Valhalla (van dezelfde overkoepelende organisatie als q en in de RAI) heeft teruglopende bezoekersaantallen. Ze hadden het dit jaar al veel kleiner gemaakt en het was echt een ramp verder. Er waren wachttijden van anderhalf uur bij de ingang en kluisjes en eenmaal binnen werden continu stages afgesloten omdat ze te druk waren. Had het er in de auto op de terugweg al over dat ze in qontrol terug zouden moeten laten komen. Zou heel vet zijn!wrote:Zie ik nou goed dat het inqontrol logo in de stage verwerkt zat?
Rogier: We’re going to do something ground breaking next year. Something big and permanent.
Jonas: We’re creating something that we’ve never done yet. And it will be revealed during WOW WOW.
Rogier: One of the things we’ll be doing next year is ‘infecting’ new countries with the hardstyle virus, bringing the Q-dance experience to never before seen places. And of course... Defqon.1 3.0. A monumental change.
Jonas: In 2019, we’ll be creating the ‘home of hardstyle’. Everything will be revealed on 31 December.
Bron: https://www.q-dance.com/en/news/q-dance ... -whats-upb
Dat komt omdat er ook gewoon bizar weinig bekend gemaakt is vanuit Q.wrote:Het lijkt wel alsof er bar weinig bekend is gemaakt van wat Q in petto heeft voor dit jaar![]()
Rogier: We’re going to do something ground breaking next year. Something big and permanent.
Jonas: We’re creating something that we’ve never done yet. And it will be revealed during WOW WOW.
Rogier: One of the things we’ll be doing next year is ‘infecting’ new countries with the hardstyle virus, bringing the Q-dance experience to never before seen places. And of course... Defqon.1 3.0. A monumental change.
Jonas: In 2019, we’ll be creating the ‘home of hardstyle’. Everything will be revealed on 31 December.
Bron: https://www.q-dance.com/en/news/q-dance ... -whats-upb
Dacht ook dat dit een goud jaar was in de hardstyle, maar als ik die lijst kijk twijfel ik wel een beetjewrote:Persoonlijk vind ik dat Hurricane van Ran-D de #1 track van 2018 is geworden nog wel de grootste grap.
Geinig. Nooit geweten dat E&A ook onderdeel is van LiveStyle (het nieuwe SFX). Wat Valhalla betreft hebben ze het afgelopen jaar wel weer heel erg verneukt inderdaad. Ook dat is opvallend aangezien de voormalige organisator (Air?) onder LiveStyle valt.. maar dit geheel terzijde.wrote:Valhalla (van dezelfde overkoepelende organisatie als q en in de RAI) heeft teruglopende bezoekersaantallen. Ze hadden het dit jaar al veel kleiner gemaakt en het was echt een ramp verder. Er waren wachttijden van anderhalf uur bij de ingang en kluisjes en eenmaal binnen werden continu stages afgesloten omdat ze te druk waren. Had het er in de auto op de terugweg al over dat ze in qontrol terug zouden moeten laten komen. Zou heel vet zijn!wrote:Zie ik nou goed dat het inqontrol logo in de stage verwerkt zat?
Deze lijst is niet echt representatief, de lijsten die hier op Hardtraxx bij de livesets staan laten zien dat het best wel goud was dit jaar.wrote:Dacht ook dat dit een goud jaar was in de hardstyle, maar als ik die lijst kijk twijfel ik wel een beetjewrote:Persoonlijk vind ik dat Hurricane van Ran-D de #1 track van 2018 is geworden nog wel de grootste grap.
Dit inderdaad. Het is natuurlijk maar een lijstje met de populairste tracks waar elke dorpsidioot op kan stemmen. Wij, de elite fijnproevers, hadden uiteraard een veel mooiere top 10 samen kunnen stellen, maar het is niet anders.wrote:Wij zijn ook niet representatief![]()
Als je zelf veel mooie platen hebt gehoord dit jaar, kan je toch stellen dat het een goed jaar is geweest.