Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
Geen spijt dat ik geen kaartje heb gekocht als deze timetable echt is.. :whistle:


Als ie echt is :huh: ? Komt gewoon van de site af hoor


https://www.q-dance.com/en/news/q-dance ... -timetable
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 20:53 
 
Hardtraxxer

Jemig, wat een matige timetable! Ik ga niet, maar hier zou ik niet blij mee zijn als een kaartje had. Bijna alle acts 15-45 min. Dat gaat toch nergens over? Zonde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja als ze alles een uur moeten doen, duurt het feest zowat tot 12 uur 's middags.

Is toch juist vet dit. Het hele jaar voorbij laten komen op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ieder zijn smaak. Voor mij is deze polonaise aan artiesten niet weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Ja als ze alles een uur moeten doen, duurt het feest zowat tot 12 uur 's middags.

Is toch juist vet dit. Het hele jaar voorbij laten komen op deze manier.

Vind er geen klap aan op deze manier en als ik niet mijn kaart al had was ik ook zeker niet gegaan.
Momenteel geen beter alternatief dus dan maar een hardstyle feest in Amsterdam bezoeken met oud en nieuw..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 00:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mheh wel jammer van de korte setjes,
Maar goed kom uit een boerengehucht in Drenthe waar niks te beleven valt en had het kaartje al . Dus gooi gewoon pils erin en maak er wel wat van
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 20:21 
 
Hardtraxxer

FreediverS1 schreef:
Mheh wel jammer van de korte setjes,
Maar goed kom uit een boerengehucht in Drenthe waar niks te beleven valt en had het kaartje al . Dus gooi gewoon pils erin en maak er wel wat van

Ja joh dat gaat helemaal goed komen. Q-dance kennende zal gewoon weer een dikke show geven.
Met Freaqshow ook elke keer opperbest vermaakt. Verwacht nu niets minder :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Koever schreef:
FreediverS1 schreef:
Mheh wel jammer van de korte setjes,
Maar goed kom uit een boerengehucht in Drenthe waar niks te beleven valt en had het kaartje al . Dus gooi gewoon pils erin en maak er wel wat van

Ja joh dat gaat helemaal goed komen. Q-dance kennende zal gewoon weer een dikke show geven.
Met Freaqshow ook elke keer opperbest vermaakt. Verwacht nu niets minder :cool:

Zeker waar. Kwalitatief sterke producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2018 02:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begin er zo langzamerhand wel zin in te krijgen. 1e keer uit huis met oud en nieuw dus ben benieuwd :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2018 18:41 
 
Hardtraxxer

Wordt het live uitgezonden of alleen Q-dance radio?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2018 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Voor de mensen die geweest zijn; hoe was dit feest? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 18:04 
 
Hardtraxxer

Door gebrek aan beter naar WoW WoW gegaan. We waren rond 23:00 binnen. Nadat de jassen in het kluisje lagen en we munten hadden gehaald hadden we direct een plekje op gezocht in het midden van de zaal thv de trappen. Het is eerste wat mij hier opviel was dat het geluid echt retestrak was. Waar ik ook wel eens in de Ziggo heb meegemaakt dat het een tikkeltje zacht stond, was dit hier totaal niet aan de orde. Na Power Hour in tien minuten - ja het kan blijkbaar - aan de reis begonnen naar zaal 2. Blijft toch altijd een uitdaging xd. Daar een uurtje van Neroz genoten. Set van de dag voor mij. De sfeer was daar ook 10 x beter. In de grote zaal vond ik de sfeer over het algemeen best dood. Of dit nou kwam door het grote aantal buitenlanders (vdk) of omdat het best wel rustig was durf ik niet te zeggen. Doordat het rustig was ben je wel snel binnen, heb je ruimte om te dansen en werd je vlot aan de bar geholpen. Eerste vijf minuten van Partyraiser meegemaakt en werd er toen aan herinnerd dat ik dat echt verschrikkelijk vind. Toen snel naar de auto gelopen en naar huis gereden.

Kortom, door het lage verwachtingspatroon eigenlijk prima vermaakt. Show zit bij Q gewoon altijd dik in elkaar en muzikaal gezien was het prima. Denk alleen wel dat Q met een sterker concept moet komen om dit feest in leven te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 21:01 
 
Hardtraxx Addict

Zie ik nou goed dat het inqontrol logo in de stage verwerkt zat? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 21:31 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Zie ik nou goed dat het inqontrol logo in de stage verwerkt zat? :woot:

Valhalla (van dezelfde overkoepelende organisatie als q en in de RAI) heeft teruglopende bezoekersaantallen. Ze hadden het dit jaar al veel kleiner gemaakt en het was echt een ramp verder. Er waren wachttijden van anderhalf uur bij de ingang en kluisjes en eenmaal binnen werden continu stages afgesloten omdat ze te druk waren. Had het er in de auto op de terugweg al over dat ze in qontrol terug zouden moeten laten komen. Zou heel vet zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt wel alsof er bar weinig bekend is gemaakt van wat Q in petto heeft voor dit jaar :list:

Citaat:
Rogier: We’re going to do something ground breaking next year. Something big and permanent.

Jonas: We’re creating something that we’ve never done yet. And it will be revealed during WOW WOW.

Rogier: One of the things we’ll be doing next year is ‘infecting’ new countries with the hardstyle virus, bringing the Q-dance experience to never before seen places. And of course... Defqon.1 3.0. A monumental change.

Jonas: In 2019, we’ll be creating the ‘home of hardstyle’. Everything will be revealed on 31 December.

Bron: https://www.q-dance.com/en/news/q-dance ... -whats-upb
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2019 23:27 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Het lijkt wel alsof er bar weinig bekend is gemaakt van wat Q in petto heeft voor dit jaar :list:

Citaat:
Rogier: We’re going to do something ground breaking next year. Something big and permanent.

Jonas: We’re creating something that we’ve never done yet. And it will be revealed during WOW WOW.

Rogier: One of the things we’ll be doing next year is ‘infecting’ new countries with the hardstyle virus, bringing the Q-dance experience to never before seen places. And of course... Defqon.1 3.0. A monumental change.

Jonas: In 2019, we’ll be creating the ‘home of hardstyle’. Everything will be revealed on 31 December.

Bron: https://www.q-dance.com/en/news/q-dance ... -whats-upb


Dat komt omdat er ook gewoon bizar weinig bekend gemaakt is vanuit Q.

Reverze anthem & Qapital anthem zijn gedraaid, en de makers van het defqon anthem zijn bekend gemaakt. Daar houdt t op zo ver ik me kan herinneren haha.

Geen nieuwe info over defqon buiten de anthem makers om, niks over de vervanging van Q-base, niks over Dominator, geen nieuw event of iets in die richting :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een beetje slap dit van Q, als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Persoonlijk vind ik dat Hurricane van Ran-D de #1 track van 2018 is geworden nog wel de grootste grap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer leuke avond gehad, beter dan verwacht.

+ Drukte was goed genoeg ruimte
+ Geluid was super
+ Stage & Show was goed
+ Zelfs Rebbelion was goed (draaide veel delete)

+/- Veel buitenlanders, maar heb me er eigenlijk niet aan gestoord wel wat minder aanspraak en nieuwe mensen leren kennen dan normaal.

- Ik had meer verwacht omtrent bekendmakingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
Persoonlijk vind ik dat Hurricane van Ran-D de #1 track van 2018 is geworden nog wel de grootste grap.


Dacht ook dat dit een goud jaar was in de hardstyle, maar als ik die lijst kijk twijfel ik wel een beetje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

EHRNK schreef:
heggenschaar schreef:
Zie ik nou goed dat het inqontrol logo in de stage verwerkt zat? :woot:

Valhalla (van dezelfde overkoepelende organisatie als q en in de RAI) heeft teruglopende bezoekersaantallen. Ze hadden het dit jaar al veel kleiner gemaakt en het was echt een ramp verder. Er waren wachttijden van anderhalf uur bij de ingang en kluisjes en eenmaal binnen werden continu stages afgesloten omdat ze te druk waren. Had het er in de auto op de terugweg al over dat ze in qontrol terug zouden moeten laten komen. Zou heel vet zijn!


Geinig. Nooit geweten dat E&A ook onderdeel is van LiveStyle (het nieuwe SFX). Wat Valhalla betreft hebben ze het afgelopen jaar wel weer heel erg verneukt inderdaad. Ook dat is opvallend aangezien de voormalige organisator (Air?) onder LiveStyle valt.. maar dit geheel terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
fflkkr schreef:
Persoonlijk vind ik dat Hurricane van Ran-D de #1 track van 2018 is geworden nog wel de grootste grap.


Dacht ook dat dit een goud jaar was in de hardstyle, maar als ik die lijst kijk twijfel ik wel een beetje :lol:

Deze lijst is niet echt representatief, de lijsten die hier op Hardtraxx bij de livesets staan laten zien dat het best wel goud was dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 14:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wij zijn ook niet representatief :P

Als je zelf veel mooie platen hebt gehoord dit jaar, kan je toch stellen dat het een goed jaar is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wij zijn ook niet representatief :P

Als je zelf veel mooie platen hebt gehoord dit jaar, kan je toch stellen dat het een goed jaar is geweest.


Dit inderdaad. Het is natuurlijk maar een lijstje met de populairste tracks waar elke dorpsidioot op kan stemmen. Wij, de elite fijnproevers, hadden uiteraard een veel mooiere top 10 samen kunnen stellen, maar het is niet anders. :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten