Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 08:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Exterkate schreef:
Op zich een prima line-up. Wel mee eens dat het niet echt een 'strakke' line-up is of zo, maar dat past wel weer bij het concept.


Hoewel ik niet ga ben ik het hier wel mee eens, lekker divers en als het goed geprogrammeerd is prima opbouwend. :thumbup:


Helemaal goed geprogrammeerd lijkt me lastig. Brennan Heart draait die avond op 2 andere feesten, Ran-D en Sub Zero Project ook in Den Bosch. Dit feest heeft ook wel de uitstraling dat ze lekker alles door elkaar gaan gooien.

Verder is het concept geweldig, maar de lineup dit jaar niks voor mij. Dan maar wat anders met oud en nieuw ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij denkt dat Q-Dance zich moet aanpassen aan de timetable van Hello (?) festival, met een halve rap/hardstyle line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Jij denkt dat Q-Dance zich moet aanpassen aan de timetable van Hello (?) festival, met een halve rap/hardstyle line-up?


Wat heeft de opzet van een ander feest er nou mee te maken (En staat er in Den Bosch maar 1 rapper, maar toch) Het gaat toch om een andere boeking en wat daar afgesproken is in het contract. Al stonden ze geboekt voor een schuurfeest om 01:00 en Q wil ze later ook op die tijd boeken dan is het pech.

Al weet ik ook wel hoeveel 'macht' Q heeft en andere organisaties vast uit kan kopen on zo zelf een perfecte timetable te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoel eerder dat Q deze line-up allang rond had, ook al kwam deze gisteren pas naar buiten. Ook houden artiesten/agencies er waarschijnlijk wel rekening mee dat Q altijd een feest organiseert met oud en nieuw en zullen ze pas andere boekingen accepteren als dat uitkomt (denk ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 10:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En zitten de artiesten toevallig niet bij Platinum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er hier mensen die zeker weten gaan? Heb nog wat Ziggo munten liggen.
En aangezien ik voorlopig niet naar Ziggo Dome ga kan iemand ze goed gebruiken met die bier prijzen.

Zijn 9 munten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Civitas schreef:
Zijn er hier mensen die zeker weten gaan? Heb nog wat Ziggo munten liggen.
En aangezien ik voorlopig niet naar Ziggo Dome ga kan iemand ze goed gebruiken met die bier prijzen.

Zijn 9 munten.

Welke kleur, en zijn ze nog geldig, in dat geval neem ik ze wel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn verkocht.

Altijd een extra domper als je vanaf een Ziggo feest terug komt en je vind er veel terug in je broekzakken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aangezien nog niemand het gestuurd heeft

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik absoluut niet snap is dat ze dan zoveel toffe artiesten korte setjes geven terwijl Rebelion drie kwartier krijgt en Partyraiser zelfs een uur... Dat wordt om 05:15 bij Gianluigi, Esteban en Jean-Pierre op de tribune gaan zitten denk ik. Als ik ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setjes van 30 tot 45 minuten, b2b set van 40 minuten en zelfs een set van een kwartier.... Als dit de standaard gaat worden dan ben ik weg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Setjes van 30 tot 45 minuten, b2b set van 40 minuten en zelfs een set van een kwartier.... Als dit de standaard gaat worden dan ben ik weg >.<


Eens, maar aangezien dit feest een soort 'recap' van het jaar is vind ik het een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Setjes van 30 tot 45 minuten, b2b set van 40 minuten en zelfs een set van een kwartier.... Als dit de standaard gaat worden dan ben ik weg >.<

En vooral ook alle presents, showcases en dergelijke.. Het voelt heel erg alsof het heel erg speciaal MOET zijn. Niet persé de richting waar ik heen hoef inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Wel pittig kut dit, vooral ook omdat alles een intro heeft van pak weg 3 minuten.
Ik denk dat ik wel een beetje in zaal 2 blijf plakken als het zo kut wordt.
Ik wil gewoon muziek horen. Al die poeha op een feest.. Op papier zag het er eerst veelbelovend uit. Maar goed, mee maken is oordelen zeggen ze.
In mijn beleving moeten sets toch echt wel minimaal een uur zijn. Liefst anderhalf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 18:23 
 
Hardtraxxer

Vind die kortere setjes opzich niet zo heel erg, zo zijn de minder interessante namen ook weer sneller voorbij. Helaas zijn de langere setjes dan ook weer naar de iets mindere namen gegaan, had graag langere setjes gezien voor bc NC&Audiotricz en Atmozfears ipv Rebelion en Partyraiser. Timetable heeft dan wel weer voldaan aan mn enige eis wat betreft zaal 2: Primeshock staat tegelijk met Brennan Heart :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 18:39 
 
Hardtraxxer

Rebelion ziet er wel heel erg misplaatst uit op deze manier zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Rebelion ziet er wel heel erg misplaatst uit op deze manier zeg :lol:

Viel mij ook al op ja xd Allemaal speciale titels / showcases / prestaties in de TT vermelden, en dan out of the blue ‘Rebelion’.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 20:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Idd, had dan iets gedaan van "The best album of 2018"...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En deze timetable is wel echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Idd, had dan iets gedaan van "The best album of 2018"...

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
En deze timetable is wel echt?

Nee want hier staat Rejecta ook op, bij Qlimax TT was dat ook de boosdoener.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
En deze timetable is wel echt?


Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sub Zero 15 minuten geven, wat een aanfluiting :/
Ik vond de line up al niet geweldig, maar na het zien van deze (fake?) time table, hou ik mn centen lekker in de zak ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien als met met freaqshow de kaartprijzen instorten een bezoekje waard, met deze tt is het wel flut. Dan kan je nog het beste de hele avond in zaal 2 hangen. Primeshock tijdens brennan heart wel +1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen spijt dat ik geen kaartje heb gekocht als deze timetable echt is.. :whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten