Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 04:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
@darkbeatz, een feestje zal best leuk kunnen zijn zonder het muzikale aspect, maar dit is hardtraxx, geen partyflock. Hier komen de liefhebbers van deze muziek bij elkaar en niet de liefhebbers van leuke feestjes. Als mensen hier vervolgens, naar mijn idee terecht, iets zeggen over het tegenvallende muzikale aspect en er vervolgens een paar roepen dat ze hun bek moeten houden met als argument dat je niet moet gaan letten op muzikale dingen die misgaan en dan zichzelf ook nog als liefhebber bestempelen, tja dan ben je hier naar mijn mening op de verkeerde site. Want hier wordt nu eenmaal wel over de muzikale dingen gesproken, ook als ze niet goed zijn. En ik ben van mening dat als je een liefhebber bent, dan geef je, naast dat je er alles over wilt weten en je je dus zoveel mogelijk gaat verdiepen en ook echt daadwerkelijk iets om de muziek.


Jij en alle anderen die hier niet waren moeten het niet zo hoognodig vinden om je mening te geven. Dit heeft NIETS met liefhebber of geen liefhebber te maken, omdat iemand van wat commerciëlere deuntjes houdt betekent dat NIET dat deze persoon geen liefhebber is (zoals bv kwoosh welke wel degelijk gewoon een liefhebber is van dit soort muziek). Omdat je op hardtraxx zit moet je maar de hype volgen en leuk vinden wat al de rest leuk vind (of beter nog wat jij leuk vind??), rot toch op man. Al dat gezeik, voor mij gaat niets boven snoeiharde hardstyle zoals maar weinigen deze producen (ik ga maar geen artiesten noemen, they know who they are ^^) maar de HMH was niet gevuld met dagjesmensen maar met LIEFHEBBERS van deze muziek, dat jij daar niet bij hoort (en ik trouwens ook niet) is prima, maar leer je mond te houden wanneer je er niks mee te maken hebt want je loopt alleen maar onzin te lullen die enkel voor jezelf en enkele hardtraxxers telt en NIET voor het merendeel van de feest bezoekers. Feit is dat scantraxx muziek weet te produceren waarbij ze een enorm groot bereik hebben en heel veel mensen leuk vinden, nothing but respect voor dat. Duidelijk doen ze wat goed in tegenstelling tot wat jij vind, misschien vergeet je even dat smaken verschillen en niet iedereen dezelfde smaak moet hebben. Dus ga nou eens een keer godverdomme je mond houden in dit en alle toekomstige topics waar je het zo nodig vind om te gaan bashen over hoe kut het is zonder dat je er zelf bij was, dat is nu eens echt het enige memorabele dat ik me bij jou nickname associeer jammer genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 09:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als daar zoveel liefhebbers zijn, waarom zijn er dan zo weinig van die mensen hier te vinden op hardtraxx, ik bedoel als je echt zoveel houdt van hardstyle dan wil je er toch alles over weten. En de meeste liefhebbers van mainstream die hier zijn op hardtraxx kijken bij elke vorm van kritiek de andere kant op. Dat zij in een positieve schijnwereld willen leven, prima, maar ga niet tegen andere mensen zeggen, die het grootste deel van de muzikale aspecten (daar valt de sfeer etc. dus niet onder) ook prima thuis kunnen beoordelen aan de hand van mixwerk, opbouw en trackkeuzes, dat ze hun bek dicht moeten houden. Als je het er niet mee eens bent, prima leg uit en onderbouw waarom het muzikaal gezien wel een sterke avond is, maar als je zegt van daar moet je niet op letten, want dan verpest je je eigen feestje, dan heb ik zoiets van: zeg dan niets. Want dit is een site waar de mensen hun mening geven over het muzikale aspect van dingen als tracks, livesets en feestjes en als men er niet tegen kan dat mensen iets negatiefs zeggen over dat aspect, omdat ze zich liever op het positieve focussen, dan is men naar mijn idee hier op hardtraxx aan het verkeerde adres.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 09:48 
 

@Darkbeatz

De livesets staan online en ik zie er weinig tracks in die leuk zijn.
Dus ik vind het kutplaten, en ik weet dat ik het ook kut had gevonden daar.
Ben ik nu ook zo'n "Basher" als lyst?
Als lyst kwam klagen zonder dat hij weet waar hij over praat had je wel gelijk gehad though, maar de sets staan online dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sigh...

Afbeelding

Lyst schreef:
maar ga niet tegen andere mensen zeggen, die het grootste deel van de muzikale aspecten (daar valt de sfeer etc. dus niet onder) ook prima thuis kunnen beoordelen aan de hand van mixwerk, opbouw en trackkeuzes, dat ze hun bek dicht moeten houden. Als je het er niet mee eens bent, prima leg uit en onderbouw waarom het muzikaal gezien wel een sterke avond is.


Alsof jij ook maar 1 set van deze avond hebt geluisterd.. Mixwerk opbouw en trackkeuzes is inderdaad PRIMA te noemen van verschillende dj's op Scantraxx, omdat de platen jouw smaak niet zijn betekent dit niet opeens dat het kut is, echt idioten :thumbdown: Trieste bedoening, opeens iemand wat van hardstyle houdt maar niet actief is op hardtraxx geen liefhebber noemen ook. Wat een trieste bekrompen denkwijze heb jij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 09:52 
 

DarkBeatz schreef:
Sigh...

Afbeelding


Lekker schelden lekker volwasseng want zo breng je een punt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 09:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Amen Lyst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Lekker schelden lekker volwasseng want zo breng je een punt :lol:


Als je terug leest zie je dat ik mijn punt al eerder heb gebracht, mijn reactie is omdat ik kan reageren wat ik wil, jullie zullen het toch niet snappen... Laat mensen een feest beoordelen wat er zijn geweest en ga een feest bashen waar je wel bij bent en ruk was naar jouw ervaring, you cant judge a book by it's cover :list: Jullie kunnen al helemaal niet een feest afkraken op basis van een aantal tracklists die je hooguit bekeken hebt en al maar kennis hebt van hooguit 1 van de 2 zalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:') Triest dit.. Wat maakt het nou uit dat mensen zich hier vermaken, zijn ze dan geen liefhebber? Ze zijn toch liefhebber van deze Hardstyle! Ga toch ergens anders lopen janken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
:') Triest dit.. Wat maakt het nou uit dat mensen zich hier vermaken, zijn ze dan geen liefhebber? Ze zijn toch liefhebber van deze Hardstyle! Ga toch ergens anders lopen janken..


:worship: Sommige mensen zijn gewoon idioten, mateloos erger ik me hieraan.. En hier op scantraxx werd niet eens 'mijn' eigen muzieksmaak gedraaid. Maar wat een kinderachtig bekrompen persoon ben je als je je zo fantastisch vind dat jij vind dat jij hier even een feest kunt komen beoordelen aan de hand van vooroordelen. Dit heeft niets te maken met het muzikale aspect wat Lyst zogezegd aanhaalt want ik weet zeker dat hij de sets niet eens heeft geluisterd (wie the fuck zou nu ook een set luisteren met platen die hem niet aanspreken...). Maar hoe haal je het dan ook maar in godsnaam in je kop om dan toch te vinden dat jij recht hebt een feest te beoordelen. Je kan zeggen dat je een setje niet leuk vind als je het hebt geluisterd en objectief melden wat je er slecht aan vind, helemaal prima (en dit kan perfect in het liveset forum: daar is dit op zijn plaats) dit topic gaat over het feest en al jullie gezeik is hier NIET op zijn plaats aangezien jullie hooguit een liveset beoordelen.

Dus Lyst en co: hardcore/the-prophet-q-dance-presents-10-years-of-scantraxx-t25395.html (bash hier gerust verder op wat een kut set The Prophet neer zette, mag ik jullie verwijzen naar het hardstyle liveset forum voor de andere setjes te bashen) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 11:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het leuke is, dat ik niet eens degene ben die een oordeel had over dit feest.
Ik kom alleen op voor de mensen die wel een oordeel hadden over het muzikale aspect en bekritiseer de houding van anderen die zeggen dat deze mensen hun kop moeten houden en dan geen tegenargument geven, maar zeggen dat je niet zo op de muzikale aspecten moet letten, want anders verpest je je eigen feestje.

Vast een heerlijke mentaliteit en je zult vast 100x meer plezier hebben op feesten, maar ga dan vervolgens niet lopen janken, dat andere mensen wel iets geven om het muzikale aspect. En die zijn nogmaals, grotendeels prima te beoordelen door het luisteren naar de livesets en als jij zegt dat ze geen goed beeld geven, omdat er 2 zalen waren, prima, zeg dan als bezoeker, de niet uitgezonden setjes waren super, je laat zien dat er diverse tracklists zijn neergezet met een goede opbouw en dat je het mixwerk ook sterk vond. Zal prima kunnen, daar kunnen wij niet over oordelen. Maar het punt is, er is niemand die dat roept. Ze roepen vrijwel allemaal dat je je niet zo druk moet maken om het muzikale gedeelte en dat op een site waar mensen zitten die juist wel geven om het muzikale aspect. En dat is mijn hele punt.

En over mijn definitie van liefhebben, namelijk het geven om en het alles ervan willen weten, heb ik nog steeds geen antwoord op de vraag waarom iemand die zoveel houdt van deze muziek zich niet verder verdiept? Want je verdiepen zonder een site als deze is verdomd lastig, al zullen er vast wat mensen zijn die dat gelukt is, de overgrote meerderheid houdt zich hier (of op soortgelijke sites) gewoon op de hoogte van de laatste dingen. Nee in plaats daarvan ben ik een triest bekrompen mannetje. Prima tegenargument..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
En over mijn definitie van liefhebben, namelijk het geven om en het alles ervan willen weten, heb ik nog steeds geen antwoord op de vraag waarom iemand die zoveel houdt van deze muziek zich niet verder verdiept? Want je verdiepen zonder een site als deze is verdomd lastig, al zullen er vast wat mensen zijn die dat gelukt is, de overgrote meerderheid houdt zich hier (of op soortgelijke sites) gewoon op de hoogte van de laatste dingen. Nee in plaats daarvan ben ik een triest bekrompen mannetje. Prima tegenargument..


Dat is JOUW visie, ik ben het hier totaal niet mee eens! Je kan van iets houden zonder dat je hier je compleet in verdiept, ik hou van hardstyle maar om nou alles op de voet te volgen heb ik absoluut geen tijd voor. Ik blijf erbij dat ik het maar triest en bekrompen vind dat je altijd jouw eigen denkwijze probeert te projecteren op anderen in de plaats van te aanvaarden dat niet iedereen zoals jou is, en dat maakt hun niet minder liefhebber als jij bent. Gewoon onzin! Je moet je niet ergens compleet in verdiepen en verliezen om jezelf een liefhebber te noemen.

Anyway, weer lekker handig om verder te gaan met je nutteloze discussie in de plaats van deze te verplaatsen naar het livesets forum waar deze op zijn plaats is, correct me when wrong maar ik heb GEEN ENKELE bezoeker van dit feest horen klagen over de kwaliteit van de setjes/muziek. Het zijn altijd dezelfde die vinden dat ze moeten komen klagen, het ergert mensen (inclusief mijzelf) omdat het niet eens iets met de kwaliteit van de setjes te maken heeft (want 99% die loopt te bashen heeft de sets niet eens geluisterd maar doet het gewoon omdat het van scantraxx is: getuige is het gebash dat al gebeurt alvorens het feest geweest is). En als je verder wilt gaan met een objectieve discussie over de kwaliteit van bepaalde sets dan daag ik je uit dat op de juiste plaats verder te zetten maar niet in het topic wat over het feest gaat, ik heb in dit topic nog geen enkele objectieve post gezien over de kwaliteit van een set, niet van jou en niet van iemand anders. Het is gewoon zeiken om te kunnen zeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

@Lyst
Als je het zo slecht vond, en een aanfluiting, dan denk je er toch juist niet meer aan? Dan vergeet je het hele feestje, en ga je toch niet bashen in een topic over het feest?
Nu is het geen verassing dat je negatief ben over dit feest, want ik heb je werkelijk nog nooit 1 positieve commentaar zien geven, maar het wordt wel heel irritant.

Ga anders maar in het Loudness topic je orgasmes plaatsten, of heb je daar ook al commentaar op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 12:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
@Lyst Als je het zo slecht vond, en een aanfluiting, dan denk je er toch juist niet meer aan? Dan vergeet je het hele feestje, en ga je toch niet bashen in een topic over het feest?

Liever commentaar leveren en op die manier zaken proberen te verbeteren dan de oogklepjes op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 12:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

iMark schreef:
@Lyst
Als je het zo slecht vond, en een aanfluiting, dan denk je er toch juist niet meer aan? Dan vergeet je het hele feestje, en ga je toch niet bashen in een topic over het feest?
Nu is het geen verassing dat je negatief ben over dit feest, want ik heb je werkelijk nog nooit 1 positieve commentaar zien geven, maar het wordt wel heel irritant.

Ga anders maar in het Loudness topic je orgasmes plaatsten, of heb je daar ook al commentaar op?

Lyst schreef:
Het leuke is, dat ik niet eens degene ben die een oordeel had over dit feest.

Maarja lezen is best lastig, het is veel makkelijker om iemand weg te zetten als een alles-kut-enter. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
iMark schreef:
@Lyst Als je het zo slecht vond, en een aanfluiting, dan denk je er toch juist niet meer aan? Dan vergeet je het hele feestje, en ga je toch niet bashen in een topic over het feest?

Liever commentaar leveren en op die manier zaken proberen te verbeteren dan de oogklepjes op.

Alsof Q-Dance zich wat aantrekt van het commentaar van Lyst...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Maarja lezen is best lastig, het is veel makkelijker om iemand weg te zetten als een alles-kut-enter. :yawn:


Zo profileer je jezelf anders wel >.<

En het gaat mij niet specifiek om jou, dit topic is niet de plek om je scantraxx is kut frustratie kwijt te kunnen zoals het lijkt. Dit gaat over een feest waar duidelijk bijna iedereen enorm enthousiast voor was, dit heeft zijn redenen ;) Op 620 stemmen op partyflock zijn er slechts 11 die minder als goed gaven (48 mensen gaven goed, en 561 mensen gaven zeer goed of geweldig als stem). Maar dit zullen vast weer allemaal geen liefhebbers zijn, dit was een prachtig feest met goede sfeer en een aantal heel erg leuke sets waar iedereen van heeft genoten! Dit is een objectieve beoordeling van een feest van iemand wat er aanwezig was en niet van 1 van de scantraxx haters die hier zo volop aanwezig zijn xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee dit topic is gebruikt om de frustratie kwijt te kunnen van het gebrek aan creativiteit in de setjes op een avond die zich nou juist er perfect voor leende. Dat is een muzikaal aspect van hardstyle en daar geven mensen die wel iets geven om dat aspect hun mening over. Vervolgens worden er allerlei dingen bijgehaald, behalve argumenten waarom het wel creatieve sets zouden zijn. En al die mensen roepen dat je je niet zo moet focussen op het muzikale aspect, je komt er toch om te feesten. Aangezien het muzikale aspect er schijnbaar niet toe doet, zeggen de honderden waarderingen ook vrij weinig over het muzikale aspect. Dus is zoiets totaal irrelevant in de discussie of de setjes te standaard waren voor dit type feest. Dat was de discussie hier tussen andere mensen dan ik.

Ik heb alleen gezegd dat als je je niet zo druk maakt over het muzikale aspect, je dat zelf moet weten, maar je vervolgens niet moet gaan zitten zeuren als anderen dat wel doen en al helemaal niet op een forum, waar bijna alleen maar mensen zitten die zich wel druk maken om de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Meer pizza:

Een feest beoordelen op basis van tracklisting en er zelf niet geweest zijn is hetzelfde als zeggen ik vind die pizza niet lekker terwijl je hem niet geproefd hebt.

Achteraf setjes luisteren en een beoordeling geven is net als een pizza bestellen en dan 10 uur later eten, dan is de hele beleving van je pizza verdwenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Meer pizza:

Een feest beoordelen op basis van tracklisting en er zelf niet geweest zijn is hetzelfde als zeggen ik vind die pizza niet lekker terwijl je hem niet geproefd hebt.

Achteraf setjes luisteren en een beoordeling geven is net als een pizza bestellen en dan 10 uur later eten, dan is de hele beleving van je pizza verdwenen.


Ben ik het niet mee eens! Soms kan je namelijk van een afstand al zien dat de pizza niet te vreten is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Willen de mensen die niet naar het feest geweest zijn aub stoppen met oordelen over het feest? Ze zijn er niet geweest en men komt hier alleen om tracklists cq personen af te zeiken of te "bekritiseren". De volgende mag wat mij betreft een waarschuwing ontvangen, want ik heb dit meermalen al gevraagd.

Ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Oké ontopic!

Iemand een idee of de set van g4h überhaupt is opgenomen en misschien later wordt uitgezonden? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Oké ontopic!

Iemand een idee of de set van g4h überhaupt is opgenomen en misschien later wordt uitgezonden? :$


Nope die is niet uitgezonden, ze deden de Qlimax set van G4H als ik het goed heb..

Beetje jammer ;(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben G4H nieuwe nummers gedraaid dan :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:05 
 
Hardtraxx Newbie

urbandesigner schreef:
Hebben G4H nieuwe nummers gedraaid dan :)?


Wel wat ja, maar toch nog veel oud. Vond wel dat ze 110% los gingen samen. Al met al heb ik een topavond gehad in de HMH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Willen de mensen die niet naar het feest geweest zijn aub stoppen met oordelen over het feest? Ze zijn er niet geweest en men komt hier alleen om tracklists cq personen af te zeiken of te "bekritiseren". De volgende mag wat mij betreft een waarschuwing ontvangen, want ik heb dit meermalen al gevraagd.

Ontopic.


(L) Discussies over het zogenaamde gebrek aan creativiteit kun je voeren in de topics van de desbetreffende sets, ook als niet bezoeker. Daar word de inbreng WEL gewaardeerd!

Ik maak het jullie nog even makkelijk voor degene die te lui zijn om hun favoriete setje om te bashen op te zoeken, goed startpunt is D-Block & S-Te-Fan of The Prophet voor lotgenoten te vinden!

The Anarchist: hardstyle/the-anarchist-q-dance-presents-scantraxx-10-years-t25375.html
F8trix: hardstyle/f8trix-q-dance-presents-scantraxx-10-years-t25376.html
Max Enforcer: hardstyle/max-enforcer-q-dance-presents-scantraxx-10-years-t25377.html
Scope DJ: hardstyle/scope-dj-q-dance-presents-scantraxx-10-years-t25396.html
Frontliner Live: hardstyle/frontliner-live-q-dance-presents-scantraxx-10-years-t25389.html
Adaro: hardstyle/adaro-q-dance-presents-scantraxx-10-years-t25393.html
The Prophet: hardcore/the-prophet-q-dance-presents-10-years-of-scantraxx-t25395.html
D-Block & S-Te-Fan: hardstyle/d-block-s-te-fan-q-dance-presents-scantraxx-10-years-t25379.html
Headhunterz: hardstyle/headhunterz-q-dance-presents-scantraxx-10-years-t25391.html
Ran-D heeft volgens mij nog geen eigen bashplek, maar met deze soundcloud link kun je die wel aanmaken: http://soundcloud.com/qdance/q-dance-pr ... cantraxx-5

Enjoy :clap:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten