Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 10:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Download The Prophet @ Q-dance presents 10 years of Scantraxx:
http://soundcloud.com/qdance/q-dance-pr ... cantraxx-6

Tracklist:
1. The Prophet & Brennan Heart - Wake Up (Snooze mix)
2. Tommyknocker vs Sunbeam - Twisted World (The Viper Mash-Up)
3. 3 Little Birds (early Hardcore remix)
4. Forever Young (Hardcore remix)
5. DJ Weirdo & Sim - Go Get Busy
6. The Mover & Rave Creator - Atmos-fear (Catscan remix)
7. Outblast & Angerfist - The Dominators 2009
8. Nosferatu & Evil Activities - Sick Of It All
9. Neophyte & The Viper - Never Worried
10. Tommyknocker - Revolution
11. Amnesys - Elevation
12. Marshall Masters - Don't Touch That Stereo (Remix)
13. Marc Arcadipane - I Like It Loud (The Prophet remix)
14. Amnesys - Refly
15. The Viper vs Evil Activities - Raving Bootleg
16. Neophyte & Tha Playah - Still No.1
17. The Viper & Nosferatu - Who We Are
18. Dune - Harcore Vibes/Digital Boy - OK Allright (mash-up)
20. The Prophets Minimix
21. Bald Terror - Drum Machine
22. Mad-E-Fect - The Hustle (Tha Playah & Evil Activities remix)
23. Neophyte & The Stunned Guys - Army Of Hardcore (refix)
24. Denekamps Gespuis - Gas Met Die Zooi (Tha Playah remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Aardige lijst vergeleken met die HS lijstjes van sommige :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze man he xd Wat de FUCK is hij allemaal aan het doen in deze set :lol: Hij kan echt beter aan de slag als feest DJ in de kroeg ofzo met dit soort optredens, dit slaat werkelijk totaal nergens meer op.
Vooral wat ie doet bij Drummachine/The Hustle :lol: :lol: Volgens mij fokt hij ons gewoon expres ofzo haha.

Maar wel vet dat ie platen als Atmos-Fear en Revolution draait :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zit ook effe keihard te lachen hoor Daan. Dat deze man uberhaubt nog geboekt word :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen rapemuxxen? Of was dat die minimix?

Verder...:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcoreset waar ik alle tracks van ken... Dan is creativiteit sowieso redelijk laag :P Hoe was et muxen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Hardcoreset waar ik alle tracks van ken... Dan is creativiteit sowieso redelijk laag :P Hoe was et muxen?


je moet bij opa dov niet teveel verwachte he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat hij vooral oude plaatjes zou kiezen en het hard gassen zou worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:06 
 

Jammer dat ik hier niet bij was
20. The Prophets Minimix
Zou ik graag live hebben willen horen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:25 
 

viel 200% mee deze set, na al dat gebash hier, en dan oo knog eens Raving Bootleg, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, had erger verwacht van Dov. Denk dat ik dit nog wel kon waarderen op zo'n feestje als dit :) . Ken niet alle tracks, maar veel tracks hiertussen is best lekkere mainstream hardcore :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 00:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Ik dacht dat hij vooral oude plaatjes zou kiezen en het hard gassen zou worden?

Zitten wel een aantal flink oude platen tussen, plus na 9 uur lang blije deuntjes en handjesklap pitchkickstijl is dit best een volgas-afsluiter haha.

Mixwerk is alleen zo triest bij vlagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
viel 200% mee deze set, na al dat gebash hier, en dan oo knog eens Raving Bootleg, heerlijk!


Ik heb er alleszins van genoten xd
In dezelfde stijl als de hardcore sluit van XQ: Noisecontrollers maar die vond ik ook heerlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Hmm, had erger verwacht van Dov. Denk dat ik dit nog wel kon waarderen op zo'n feestje als dit :) . Ken niet alle tracks, maar veel tracks hiertussen is best lekkere mainstream hardcore :thumbup:


klopt mee eens ! maar de opbouw is om van te huilen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Te hoog kaas en heb ik veel te veel gehoord gehalte
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen die hier boven aan het zeiken is is hier niet geweest.
De hele zaal ging los en hij sluit perfect af.
Deze man sluit al helemaal perfect af als we deze set gaan vergelijken met de afsluiters van de afgelopen 5 jaar op de gemiddelde hardstyle feesten.

Heerlijke afsluiter dit, weer zoals het hoort en zoals ik gewend ben. :thumbsup: :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

derniels schreef:
Iedereen die hier boven aan het zeiken is is hier niet geweest.
De hele zaal ging los en hij sluit perfect af.
Deze man sluit al helemaal perfect af als we deze set gaan vergelijken met de afsluiters van de afgelopen 5 jaar op de gemiddelde hardstyle feesten.

Heerlijke afsluiter dit, weer zoals het hoort en zoals ik gewend ben. :thumbsup: :worship: :thumbsup:

Tja...het is maar wat je al referentiepunt gaan gebruiken. Ik ben zelf niet op het feest geweest (en daar ook blij mee, maar dat terzijde), maar ik zie in dit lijstje geen enkele plaat die blijk geeft van originaliteit, of zin iets speciaals ervan te maken. Het is hetzelfde uitgekauwde lijstje wat je al maanden zo niet jaren terug ziet komen. Enige leuke is de toevoeging van Tommyknocker - Revolution. Het zijn geen slechte platen (sommige dan), maar het is zo kaas, zo ongeïnspireerd...

En dan kun jij het zeiken gaan noemen, en op een feest moet je het plezier toch zelf maken, maar een beetje kwaliteit mag ook wel hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

derniels schreef:
De hele zaal ging los

hardcore/evil-activities-masters-of-hardcore-statement-of-disorder-02-04-2011-t15316.html

Iedereen ging daar ook los, en zong veeeel te hard mee met de Nobody Said It Was Easy a-capella. Maar jezus wat was dat een kutset!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

derniels schreef:
Iedereen die hier boven aan het zeiken is is hier niet geweest.
De hele zaal ging los en hij sluit perfect af.
Deze man sluit al helemaal perfect af als we deze set gaan vergelijken met de afsluiters van de afgelopen 5 jaar op de gemiddelde hardstyle feesten.

Heerlijke afsluiter dit, weer zoals het hoort en zoals ik gewend ben. :thumbsup: :worship: :thumbsup:


Als je zo veel feesten hebt bezocht met hardcore afsluiters en dan deze hoort denk je dat ze nog midden op de dag bezig zijn.

Ookal was ik hierbij had ik als nog dezelfde mening.
Te hoog "heb ik al gehoord" gehalte en te veel kaas.

En als je dit gewend bent raad ik je aan betere feesten te bezoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 08:53 
 
Hardtraxxer

Het was in het algemeen geen slechte set, maar naar mijn mening was het gewoon te simpel.
Beetje oude hitjes van vroeger en dan.een dikke beat eronder knallen.
Hij draaide gewoon safe that's it.

En als.je dat gaat doen heb je het bij mij verpest. Ben nog meer los gegaan op hstyle, dan
zijn hardcore set en dat zegt volgens mij genoeg. Hoorde wel refly en elevation voorbij komen.
Alleen helaas bleef het daar bij...

The prophet is voor mij een no-go na die vage keuzes op qlimax en deze set
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

derniels schreef:
Iedereen die hier boven aan het zeiken is is hier niet geweest.
De hele zaal ging los en hij sluit perfect af.


Goed gezegd (Oh nee, toch niet..), helaas is dit JOU mening en bijna niemand deelt die helaas.

derniels schreef:
Deze man sluit al helemaal perfect af als we deze set gaan vergelijken met de afsluiters van de afgelopen 5 jaar op de gemiddelde hardstyle feesten.


Dan weet ik niet wat voor Hardstyle feesten jij bezoekt, maar van degene die ik heb bezocht, is ELKE afsluiter beter geweest dan wat Dov'je hier neer zet..

Citaat:
Heerlijke afsluiter dit, weer zoals het hoort en zoals ik gewend ben. :thumbsup: :worship: :thumbsup:


Ik kan snappen dat je dit van hem gewend ben, als je dit vergelijkt met Qlimax..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Goed gezegd (Oh nee, toch niet..), helaas is dit JOU mening en bijna niemand deelt die helaas.


Deze set sloot perfect aan bij de wensen van de bezoeker van dit feest, een keiharde niet zo commerciële hardcore afsluiter was juist niet op zijn plaats geweest. Ik vrees dat er wel duizenden mensen zijn wat op dit feest waren die de mening van derniels delen, in tegenstelling tot de hardtraxx bezoekers wat hier een mening over hebben (wat in de tientallen zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 10:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Deze set sloot perfect aan bij de wensen van de bezoeker van dit feest, een keiharde niet zo commerciële hardcore afsluiter was juist niet op zijn plaats geweest. Ik vrees dat er wel duizenden mensen zijn wat op dit feest waren die de mening van derniels delen, in tegenstelling tot de hardtraxx bezoekers wat hier een mening over hebben (wat in de tientallen zijn)

Er zijn echt wel meer mensen die een ander setje verwacht hadden denk ik, dat die mening alleen op HardTraxx zwerft lijkt me echt onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:36 
 
Hardtraxx Newbie

Project 141 schreef:
Los van de TL vind ik het mixwerk gewoon zo jammer. Elke overgang gaat hetzelfde, je hoort ze max 32 beats tegelijk en dan switcht ie over naar de break van het volgende nummer. Zit totaal geen tempo in deze set.


Tja, Dov is natuurlijk geen Dyprax. Lijkt wel alsof Dov de laatste tijd alles best vindt..Totaal geen vernieuwing meer, maarja hij hoeft zich dan ook niet meer te bewijzen.
Ben het overigens wel met je eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emoetkonijn schreef:
Project 141 schreef:
Los van de TL vind ik het mixwerk gewoon zo jammer. Elke overgang gaat hetzelfde, je hoort ze max 32 beats tegelijk en dan switcht ie over naar de break van het volgende nummer. Zit totaal geen tempo in deze set.


Tja, Dov is natuurlijk geen Dyprax. Lijkt wel alsof Dov de laatste tijd alles best vindt..Totaal geen vernieuwing meer, maarja hij hoeft zich dan ook niet meer te bewijzen.
Ben het overigens wel met je eens!



dat ie zich niet meer hoeft te bewijzen ok

maar geef dan wel gewoon het goeie voorbeeld van hoe het wel moet
en ga er niet bij staan alsof je pas 2 weken bezig bent met draaien
een beetje moeite kan geen kwaad
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore