Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Amen voor PNXRMX! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Magic Show
Citaat:
Hardstyle is like a pizza..


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:36 
 
Hardtraxxer

pepepe schreef:
Q-Dominic schreef:
liever alleen maar dagjesmensen die het allemaal naar hun zin hebben en bijdragen aan de goede sfeer dan een zaal vol met van die zeikerds..
Topavond gehad, had zelf liever ook iets meer oude hits gehoord maar dat laat ik niet mn avond verpesten :)
Vind het al top de huidige nummers met HMH geluid te horen (L)
Citaat:
Maar als 'niet-dagjesmens' kan ik met trots zeggen dat ik geen blauwe handen heb van het klappen en dat mijn aanstekercollectie niet compleet opgebrand is.

gefeliciteerd, ik als niet dagjesmens zeg met trots van wel ;)


Dan moet jij eens een keer naar een feest gaan met van die zeikerds waar WEL goed gedraaid wordt.
Geloof me.. zo'n sfeertje maak je niet mee op scantraxxfeestjes.


het is wat je er zelf van maakt ;) De sfeer was ontzettend goed zaterdag en iedereen om me heen ging net zo los als ik. Wat maakt mij die handjeklap momenten nou uit?? Als ik me aan elk nummer ga staan irriteren wat me niet bevalt bezorg ik mezelf alleen maar een kutavond. En geloof me het is echt niet alsof ik alles geweldig vindt. Komop zeg welke hypocriet had nou nog niet door dat deze avond gevuld ging worden met de hedendaagse platen? Dat had iedereen toch kunnen zien aan de line-up + de gang van zaken tegenwoordig? En dan achteraf lopen jammeren om tracklisten.. Ga hier dan niet heen en spaar je geld voor loudness volgende week.. En de mensen die puur het feest beoordelen op de tracklisten de dag erna zijn al helemaal zielig. Je was er niet bij dus kunt niet beoordelen of die ene plaat gepast was op dat tijdstip en hoe de sfeer was.
Ik wist (en iedere liefhebber zou moeten weten) wat ik kon verwachten van de avond en heb een superavond gehad. en gezien dit ongeveer mn 50e grote feest was beschouw ik mezelf niet als dagjesmens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
het is wat je er zelf van maakt ;) De sfeer was ontzettend goed zaterdag en iedereen om me heen ging net zo los als ik. Wat maakt mij die handjeklap momenten nou uit?? Als ik me aan elk nummer ga staan irriteren wat me niet bevalt bezorg ik mezelf alleen maar een kutavond. En geloof me het is echt niet alsof ik alles geweldig vindt. Komop zeg welke hypocriet had nou nog niet door dat deze avond gevuld ging worden met de hedendaagse platen? Dat had iedereen toch kunnen zien aan de line-up + de gang van zaken tegenwoordig? En dan achteraf lopen jammeren om tracklisten.. Ga hier dan niet heen en spaar je geld voor loudness volgende week.. En de mensen die puur het feest beoordelen op de tracklisten de dag erna zijn al helemaal zielig. Je was er niet bij dus kunt niet beoordelen of die ene plaat gepast was op dat tijdstip en hoe de sfeer was.
Ik wist (en iedere liefhebber zou moeten weten) wat ik kon verwachten van de avond en heb een superavond gehad. en gezien dit ongeveer mn 50e grote feest was beschouw ik mezelf niet als dagjesmens..


perfect verwoord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maar als je zo'n instelling hebt, van ik ga me niet staan irriteren anders heb ik een kutavond, dan is ieder feest toch geweldig? Dan kun je nog zoveel feesten bezocht hebben, maar als het muzikale aspect je helemaal niets uit maakt, dan ben je toch ook geen liefhebber van de muziek? Je kan ook wel naar de Toppers in Concert gaan met die instelling. Ben je nu ook een liefhebber van de Toppers? Sorry maar liefhebben is geven om iets en niet heel vaak ergens heen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:17 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Maar als je zo'n instelling hebt, van ik ga me niet staan irriteren anders heb ik een kutavond, dan is ieder feest toch geweldig? Dan kun je nog zoveel feesten bezocht hebben, maar als het muzikale aspect je helemaal niets uit maakt, dan ben je toch ook geen liefhebber van de muziek? Je kan ook wel naar de Toppers in Concert gaan met die instelling. Ben je nu ook een liefhebber van de Toppers? Sorry maar liefhebben is geven om iets en niet heel vaak ergens heen gaan.


Ik zeg toch niet dat het muzikale aspect me niks uitmaakt? Ik hou van hardstyle. Ik hou van hedendaagse mainstraim, ik hou van raw, ik vind early top en het allerliefste zou ik elk feest een combi van de drie te horen krijgen. Dat dit nou eenmaal zelden zo is betekent niet dat ik daar mijn avond door laat verpesten, al helemaal als ik van tevoren al weet welke stijl ik voornamelijk te horen ga krijgen. Ben ik dan geen liefhebber meer? Sorry hoor maar ik vind je vergelijking met de toppers echt nergens op slaan. En als je de muziek 'liefhebt' is het logisch dat je vaak gaat dus het heeft alles met elkaar te maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Maar als je zo'n instelling hebt, van ik ga me niet staan irriteren anders heb ik een kutavond, dan is ieder feest toch geweldig? Dan kun je nog zoveel feesten bezocht hebben, maar als het muzikale aspect je helemaal niets uit maakt, dan ben je toch ook geen liefhebber van de muziek? Je kan ook wel naar de Toppers in Concert gaan met die instelling. Ben je nu ook een liefhebber van de Toppers? Sorry maar liefhebben is geven om iets en niet heel vaak ergens heen gaan.


Dus mensen die geen liefhebber zijn mogen niet genieten op een feestje? :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Lyst schreef:
Maar als je zo'n instelling hebt, van ik ga me niet staan irriteren anders heb ik een kutavond, dan is ieder feest toch geweldig? Dan kun je nog zoveel feesten bezocht hebben, maar als het muzikale aspect je helemaal niets uit maakt, dan ben je toch ook geen liefhebber van de muziek? Je kan ook wel naar de Toppers in Concert gaan met die instelling. Ben je nu ook een liefhebber van de Toppers? Sorry maar liefhebben is geven om iets en niet heel vaak ergens heen gaan.


Dus mensen die geen liefhebber zijn mogen niet genieten op een feestje? :sick:


Idd wat een onzin komt er weer uit Lyst.. maarja dat zijn we wel gewend
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Lyst schreef:
Maar als je zo'n instelling hebt, van ik ga me niet staan irriteren anders heb ik een kutavond, dan is ieder feest toch geweldig? Dan kun je nog zoveel feesten bezocht hebben, maar als het muzikale aspect je helemaal niets uit maakt, dan ben je toch ook geen liefhebber van de muziek? Je kan ook wel naar de Toppers in Concert gaan met die instelling. Ben je nu ook een liefhebber van de Toppers? Sorry maar liefhebben is geven om iets en niet heel vaak ergens heen gaan.


Dus mensen die geen liefhebber zijn mogen niet genieten op een feestje? :sick:

Hij zegt toch niet dat je het niet naar je zin mag hebben? Er is een verschil tussen een leuke avond hebben en iets liefhebben ;) Ik zeg hier overigens niet dat 1 iemand wel een liefhebber is en de andere niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Lyst schreef:
Maar als je zo'n instelling hebt, van ik ga me niet staan irriteren anders heb ik een kutavond, dan is ieder feest toch geweldig? Dan kun je nog zoveel feesten bezocht hebben, maar als het muzikale aspect je helemaal niets uit maakt, dan ben je toch ook geen liefhebber van de muziek? Je kan ook wel naar de Toppers in Concert gaan met die instelling. Ben je nu ook een liefhebber van de Toppers? Sorry maar liefhebben is geven om iets en niet heel vaak ergens heen gaan.


Dus mensen die geen liefhebber zijn mogen niet genieten op een feestje? :sick:


Top, na zo'n 350 feesten mag ik mezelf nog steeds een dagjesmens aka non-liefhebber noemen.
:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feest zou ook niet helemaal mijn ding zijn geweest... Maar laat de mensen die hier heen zijn gegaan en ervan hebben genoten tenminste in hun waarde ;). Ze moeten zich zelfs ineens gaan verdedigen of ze wel een echte liefhebber zijn. Het kan ook te ver gaan hoor ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:54 
 
Hardtraxx Addict

Hoe komen mensen er eigenlijk bij dat er ook (veel) early voorbij zou komen op dit feest? Voor mij leek het eerder gewoon een feest dat is georganiseerd om het 10-jarig bestaan van Scantraxx te vieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Maar als je zo'n instelling hebt, van ik ga me niet staan irriteren anders heb ik een kutavond, dan is ieder feest toch geweldig? Dan kun je nog zoveel feesten bezocht hebben, maar als het muzikale aspect je helemaal niets uit maakt, dan ben je toch ook geen liefhebber van de muziek? Je kan ook wel naar de Toppers in Concert gaan met die instelling. Ben je nu ook een liefhebber van de Toppers? Sorry maar liefhebben is geven om iets en niet heel vaak ergens heen gaan.


Waar bemoei je je eigenlijk mee? Je hebt geen enkel flauw benul hoe de avond was en je hebt hooguit wat tracklists bekeken (maar zeker geen sets beluisterd). Het succes van hoe je een feest beleefd word grotendeels bepaalt door verschillende factoren, zoals oa sfeer, de mensen wie bij je zijn, de muziek, etc.. Muziekaal is dit feest voor mij persoonlijk geen hoogtepunt, en ik ben absoluut geen dagjesmens maar als bezoeker ervan kan ik gewoon zeggen dat dit een fijn feest was waar niet veel negatiefs op aan te merken valt :thumbup: Laat de mensen hier een discussie houden over de kwaliteit van een feest die er ook werkelijk waren... Zo verschrikkelijk vermoeiend om steeds dezelfde namen terug te zien die het zo nodig vinden om te klagen over feesten waar ze toch niet aanwezig zijn. Zaterdag waren er 5500 mensen die het naar hun zin hadden, en al die dagjesmensen die vind je op Qlimax, maar de kleinere Q feesten in de HMH bestaat echt nooit grotendeels uit een dagjesmensen publiek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hulde aan John! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh god, het D-woord is terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:19 
 
Hardtraxx Elite

Wat een gelul weer zeg.. Heb zelf een heerlijke avond gehad! Fijne platen, goede sfeer, perfect geluid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:51 
 

Boeie gewoon losgaan, als er maar bass in zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En naderhand graag even vertellen wat je lekkerste pitchkick of the day is aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst stond bij de deur dagjes mensen te tellen, want die herken je namelijk al van ver af, hoe weet je in godsnaam dat hier grotendeels dagjesmensen rond liepen? Wat een onzin wordt hier weer vertelt en niet alleen door Lyst, misschien groeit de scene wel met liefhebbers, niet alleen de mensen die hier op het forum zitten en naar feestjes gaan zijn liefhebbers, er bestaan genoeg liefhebbers die niet op forums of websites zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Lyst stond bij de deur dagjes mensen te tellen, want die herken je namelijk al van ver af, hoe weet je in godsnaam dat hier grotendeels dagjesmensen rond liepen? Wat een onzin wordt hier weer vertelt en niet alleen door Lyst, misschien groeit de scene wel met liefhebbers, niet alleen de mensen die hier op het forum zitten en naar feestjes gaan zijn liefhebbers, er bestaan genoeg liefhebbers die niet op forums of websites zitten.

En al die echte liefhebbers gaan iedere week los bij Brennan Heart - Wake Up. Flikker toch op man, er zijn maar weinig liefhebbers over. De rest zijn mensen die van een feestje houden en het geen bal boeit wat er wordt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LEKKER BOEIEND!

Jezus he.. Stelletje huilies. Lekker lopen bitchen over wanneer iemand wel of niet een liefhebber oid is. Feit is, iedereen houd van dezelfde muziek. En de 1 op een fanatiekere/andere manier dan de ander. Klaar.

Als jullie nu nog blijven janken, bestook elkaar dan lekker via PM, of open ergens een chatroom of wat dan ook. Maar ga hier alsjeblieft niet verder lopen janken.

Jullie zullen allemaal wel een heel klein pikkie hebben hier.. Want er word OF op getrapt OF er word gewoon gemiereneukt hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 23:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vergelijk het maar een beetje met de liefhebbers van pizza's. Ze bestellen een pizza zonder dat ze weten wat er op de pizzabodem ligt. Eigenlijk bestellen ze alleen maar pizza's voor de kartonnen dozen.

Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 00:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Twee pizza vergelijkingen op 1 dag is teveel Daan xd

@tita leer eerst eens lezen, want dat staat er helemaal niet.

@darkbeatz, een feestje zal best leuk kunnen zijn zonder het muzikale aspect, maar dit is hardtraxx, geen partyflock. Hier komen de liefhebbers van deze muziek bij elkaar en niet de liefhebbers van leuke feestjes. Als mensen hier vervolgens, naar mijn idee terecht, iets zeggen over het tegenvallende muzikale aspect en er vervolgens een paar roepen dat ze hun bek moeten houden met als argument dat je niet moet gaan letten op muzikale dingen die misgaan en dan zichzelf ook nog als liefhebber bestempelen, tja dan ben je hier naar mijn mening op de verkeerde site. Want hier wordt nu eenmaal wel over de muzikale dingen gesproken, ook als ze niet goed zijn. En ik ben van mening dat als je een liefhebber bent, dan geef je, naast dat je er alles over wilt weten en je je dus zoveel mogelijk gaat verdiepen en ook echt daadwerkelijk iets om de muziek.

Mensen die tijdens de jumphype naar tig feesten zijn geweest, bleken achteraf ook geen liefhebbers te zijn. Nogmaals dit is mijn definitie, ik heb verder geen namen genoemd van mensen die geen liefhebber zouden zijn, maar enkel mijn criterium ervoor op tafel gelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verschil is dat alleen mensen die niet naar het feest zijn geweest hier zeuren over dat de muziek kut was. Als het hedendaagse scantraxx niet jouw smaak is moet je er gewoon niet heen gaan en er niet over beginnen te zeiken. Ik kan me best voorstellen dat de mensen die hierheen zijn geweest en een mooie avond hebben gehad, het belachelijk vinden dat iedereen hier begint over hoe kut het wel niet is terwijl ze zelf niet eens aanwezig waren. Verder is de naam van het feest scantraxx 10 years en niet 10 years of scantraxx, dus ze hoeven helemaal geen oude scantraxx platen te draaien.

Alleen heb ik nu best wel zin in pizza na het lezen van dit topic...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Verschil is dat alleen mensen die niet naar het feest zijn geweest hier zeuren over dat de muziek kut was. Als het hedendaagse scantraxx niet jouw smaak is moet je er gewoon niet heen gaan en er niet over beginnen te zeiken. Ik kan me best voorstellen dat de mensen die hierheen zijn geweest en een mooie avond hebben gehad, het belachelijk vinden dat iedereen hier begint over hoe kut het wel niet is terwijl ze zelf niet eens aanwezig waren. Verder is de naam van het feest scantraxx 10 years en niet 10 years of scantraxx, dus ze hoeven helemaal geen oude scantraxx platen te draaien.

Alleen heb ik nu best wel zin in pizza na het lezen van dit topic...


Amen, en +1 voor pizza :drool:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten