Twee pizza vergelijkingen op 1 dag is teveel Daan

@tita leer eerst eens lezen, want dat staat er helemaal niet.
@darkbeatz, een feestje zal best leuk kunnen zijn zonder het muzikale aspect, maar dit is hardtraxx, geen partyflock. Hier komen de liefhebbers van deze muziek bij elkaar en niet de liefhebbers van leuke feestjes. Als mensen hier vervolgens, naar mijn idee terecht, iets zeggen over het tegenvallende muzikale aspect en er vervolgens een paar roepen dat ze hun bek moeten houden met als argument dat je niet moet gaan letten op muzikale dingen die misgaan en dan zichzelf ook nog als liefhebber bestempelen, tja dan ben je hier naar mijn mening op de verkeerde site. Want hier wordt nu eenmaal wel over de muzikale dingen gesproken, ook als ze niet goed zijn. En ik ben van mening dat als je een liefhebber bent, dan geef je, naast dat je er alles over wilt weten en je je dus zoveel mogelijk gaat verdiepen en ook echt daadwerkelijk iets om de muziek.
Mensen die tijdens de jumphype naar tig feesten zijn geweest, bleken achteraf ook geen liefhebbers te zijn. Nogmaals dit is mijn definitie, ik heb verder geen namen genoemd van mensen die geen liefhebber zouden zijn, maar enkel mijn criterium ervoor op tafel gelegd.