Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als daar zoveel liefhebbers zijn, waarom zijn er dan zo weinig van die mensen hier te vinden op hardtraxx, ik bedoel als je echt zoveel houdt van hardstyle dan wil je er toch alles over weten.


Omdat iedereen die hier komt en niet spontaan klaarkomt op Theracords/Spoontech direct de grond in getrapt word. Daarom zitten die hier niet zo veel!

Ohja, en JA ik vind Theracords leuk. Ik heb het leren waarderen sinds GroundZero op de Theracords stage. Maar ik kan net zo hard uit mn dak gaan op Theracords, als op euforische deuntjes. Wat ik ook gewoon leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie jou hier trouwens commerciele hardstyle en alles trouwens de hele tijd verdedigen maar laatst zag ik jou op facebook defqon nog helemaal de grond in trappen omdat het te commercieel en ditdat was.. beetje tegenstrijdig niet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Ik zie jou hier trouwens commerciele hardstyle en alles trouwens de hele tijd verdedigen maar laatst zag ik jou op facebook defqon nog helemaal de grond in trappen omdat het te commercieel en ditdat was.. beetje tegenstrijdig niet? xd


Smaak evolueert :cool: Ik heb ook een tijd niks van het commerciƫle moeten weten (had het er even mee gehad), maar tegenwoordig spreekt het mij wel weer terug aan dusja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

evolutie is meer een long term iets :P hier zit misschien een week of anderhalf tussen? xd
Maakt verder helemaal niets uit hoor maar eerst zo fel tegen zijn en dan ineens heel fel voor is een beetje merkwaardig imo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Ik zie jou hier trouwens commerciele hardstyle en alles trouwens de hele tijd verdedigen maar laatst zag ik jou op facebook defqon nog helemaal de grond in trappen omdat het te commercieel en ditdat was.. beetje tegenstrijdig niet? xd


Het evenement Defqon vind ik inderdaad te commercieel zijn geworden. Defqon is zijn ziel kwijt geraakt na de verhuizing. En al helemaal nu het meerdere dagen geworden is. Waarom zou ik niet van de euforische hardstyle mogen houden? En hoezo tegenstrijdig? Ik heb het over het evenement Defqon wat ik de grond in trap. Niet de muziek. Je moet de juiste feiten aanhalen vriend. Niet dingen door elkaar gaan lopen bleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar in mijn ogen brengt de commercielere en toegankelijkere hardstyle juist meer van dat soort mensen die je daar beschreef over defqon (kijken je boos aan als je losgaat) juist NOG meer naar feesten, dus in mijn ogen staan die zaken wel degelijk verbonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb er donders veel maling aan als mensen me boos staan aan te kijken terwijl ik los ga hoor. Ik kan net zoveel genieten van een lekker mainstream euforisch setje, als van een keiharde rag set van Thera. Het evenement Defqon trapte ik de grond in. Niet de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Lyst schreef:
Als daar zoveel liefhebbers zijn, waarom zijn er dan zo weinig van die mensen hier te vinden op hardtraxx, ik bedoel als je echt zoveel houdt van hardstyle dan wil je er toch alles over weten.


Omdat iedereen die hier komt en niet spontaan klaarkomt op Theracords/Spoontech direct de grond in getrapt word. Daarom zitten die hier niet zo veel!

Ohja, en JA ik vind Theracords leuk. Ik heb het leren waarderen sinds GroundZero op de Theracords stage. Maar ik kan net zo hard uit mn dak gaan op Theracords, als op euforische deuntjes. Wat ik ook gewoon leuk vind.

Jij vind hardstyle helemaal niet meer leuk.
Dus jij bent een dagjesmens zonder liefde voor muziek die alleen maar meedoet aan de hype. Busted :cool: xd

Vergelijk het maar een beetje met een pizza calzone. Ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jij vind hardstyle helemaal niet meer leuk.
Dus jij bent een dagjesmens zonder liefde voor muziek die alleen maar meedoet aan de hype. Busted :cool: xd

Vergelijk het maar een beetje met een pizza calzone. Ofzo.


I like all pizza's :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jij vind hardstyle helemaal niet meer leuk.
Dus jij bent een dagjesmens zonder liefde voor muziek die alleen maar meedoet aan de hype. Busted :cool: xd

Vergelijk het maar een beetje met een pizza calzone. Ofzo.


Je hebt me door.. Mijn liefde voor Early en Hardcore begint die voor Hardstyle over te nemen. Desondanks vind ik hardstyle nog best wel leuk hoor.

Pizza Calzone Shoarma? :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 18:33 
 

DarkBeatz schreef:

Thanks!

En om nog maar even terug te komen op het bashen, mij zie je Theracords en rawstyle feesten ook niet bashen omdat die hardstyle niet mijn smaak is. Sterker nog, ik heb met een simpele post in het Loudness topic gezegd dat het niks voor mij was, en heb het daarbij gelaten. Dat, in plaats van op elke set te lopen bashen en in het topic de artiesten te gaan lopen bashen. En daar zit een groot verschil tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 16:12 
 
Hardtraxxer

Jullie lijken wel een stel wijven zeg. Achterlijke vergelijkingen met pizza's om je mening duidelijk te maken. Doe is ff normaal joh :P

Ik vond het een leuk feest. Mijn smaak gaat normaal uit naar iets harder, maar dit feest kon ik ook prima waarderen.(Geluid was echt lekker) Niet alle plaatjes bevielen me, maar kom op. Als je het beter kan, dan moet je maar zelf DJ worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 18:40 
 
Hardtraxx Newbie

Wat heb ik een heerlijk feest gehad!!
HMH echt super locatie (was me 1e x), geluid echt donders hard :love:
vanaf dblckstfn alleen maar in de blackbox gestaan, sfeer vond ik hier echt super.. overal om me heen van voor naar achter ging t los :thumbsup:
veel mensen gesproken, veel gekkigheid, goede show neergezet door Q, en gewoon lekkere setjes (natuurlijk niet alleen maar fijne tracks gehoord maar op welk feest wel?)
heb alleen een uur rond gedwaald op zoek naar fruithapjes, waren die er niet of was ik zo wous dat ik ze niet heb kunnen vinden? xd

al met al een dikke 8 voor deze nacht :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:43 
 

nila09 schreef:
heb alleen een uur rond gedwaald op zoek naar fruithapjes, waren die er niet of was ik zo wous dat ik ze niet heb kunnen vinden?

volgens mij waren die er niet in de HMH
ben ze nog nooit tegengekomen iig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 21:40 
 
Hardtraxx Newbie

KSwoosh schreef:
nila09 schreef:
heb alleen een uur rond gedwaald op zoek naar fruithapjes, waren die er niet of was ik zo wous dat ik ze niet heb kunnen vinden?

volgens mij waren die er niet in de HMH
ben ze nog nooit tegengekomen iig :P


dan zullen ze die er indd niet verkopen, haha samen met een vriend wel 2 of 3 x rond gelopen, we hadden er zown zin in :D
wel stuk of 10 gasten gevraagt maar iedereen wasd zo van de kaart, niemand wist zeker of t er nou wel of niet was... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

nila09 schreef:
KSwoosh schreef:
nila09 schreef:
heb alleen een uur rond gedwaald op zoek naar fruithapjes, waren die er niet of was ik zo wous dat ik ze niet heb kunnen vinden?

volgens mij waren die er niet in de HMH
ben ze nog nooit tegengekomen iig :P


dan zullen ze die er indd niet verkopen, haha samen met een vriend wel 2 of 3 x rond gelopen, we hadden er zown zin in :D
wel stuk of 10 gasten gevraagt maar iedereen wasd zo van de kaart, niemand wist zeker of t er nou wel of niet was... :lol:


Die hebben ze helaas niet :( ik wilde bananen kopen, ook niet
Ze hebben alleen fruitsmoothies
Gelukkig hebben ze op de meeste feesten wel bananen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crashee schreef:
Jullie lijken wel een stel wijven zeg. Achterlijke vergelijkingen met pizza's om je mening duidelijk te maken. Doe is ff normaal joh :P

Doe zelf is ff normaal kleuter. Er zijn hier mensen serieus aan het discussieren en als je geen zinnig argument hebt om te zeggen dat de vergelijking van de pizza nergens op slaat post dan gewoon niks.

Crashee schreef:
Niet alle plaatjes bevielen me, maar kom op. Als je het beter kan, dan moet je maar zelf DJ worden :D


Wat een dom kutargument. Ik ga je niet eens inhoudelijk uitleggen op welke punten je faalt, aangezien je waarschijnlijk toch niet snapt waar het hier om gaat. Wat doe jij uberhaupt op een forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 10:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Er zijn hier mensen serieus aan het discussieren en als je geen zinnig argument hebt om te zeggen dat de vergelijking van de pizza nergens op slaat post dan gewoon niks.


Er is en was niks zinnig of serieus aan de hele discussie :thumbup:

Al aardig wat setjes terug geluisterd, wat was het weer een leuke mooie nacht. Set van Headhunterz moeten missen daar maar damn, lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Er zijn hier mensen serieus aan het discussieren en als je geen zinnig argument hebt om te zeggen dat de vergelijking van de pizza nergens op slaat post dan gewoon niks.


Er is en was niks zinnig of serieus aan de hele discussie :thumbup:

Al aardig wat setjes terug geluisterd, wat was het weer een leuke mooie nacht. Set van Headhunterz moeten missen daar maar damn, lekker hoor!


Heb ze nu in de auto... weer kippenvel als ik ze hoor (L) wil terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 13:31 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Doe zelf is ff normaal kleuter. Er zijn hier mensen serieus aan het discussieren en als je geen zinnig argument hebt om te zeggen dat de vergelijking van de pizza nergens op slaat post dan gewoon niks.

Wat een dom kutargument. Ik ga je niet eens inhoudelijk uitleggen op welke punten je faalt, aangezien je waarschijnlijk toch niet snapt waar het hier om gaat. Wat doe jij uberhaupt op een forum?


Ik weet niet of je het weet, maar mijn comment was niet 100% serieusheid....
En ik bepaal zelf wel even of ik wel of niets post. Bij voorbaat dank :D

P.s. ik zit op dit forum omdat ik van hardstyle houd :D Niet goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 21:18 
 

dit, @ gangster:
Citaat:
Ik ga je niet eens inhoudelijk uitleggen op welke punten je faalt, aangezien je waarschijnlijk toch niet snapt waar het hier om gaat.

Citaat:
Als je geen zinnig argument hebt, post dan gewoon niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dit, @ gangster:
Citaat:
Ik ga je niet eens inhoudelijk uitleggen op welke punten je faalt, aangezien je waarschijnlijk toch niet snapt waar het hier om gaat.

Citaat:
Als je geen zinnig argument hebt, post dan gewoon niks.


Held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dit, @ gangster:
Citaat:
Ik ga je niet eens inhoudelijk uitleggen op welke punten je faalt, aangezien je waarschijnlijk toch niet snapt waar het hier om gaat.

Citaat:
Als je geen zinnig argument hebt, post dan gewoon niks.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 22:16 
 

http://www.youtube.com/watch?v=Nwi1Tq50nVY#t=0m22s
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten