Wat heb ik een heerlijk feest gehad!!
HMH echt super locatie (was me 1e x), geluid echt donders hard
vanaf dblckstfn alleen maar in de blackbox gestaan, sfeer vond ik hier echt super.. overal om me heen van voor naar achter ging t los
veel mensen gesproken, veel gekkigheid, goede show neergezet door Q, en gewoon lekkere setjes (natuurlijk niet alleen maar fijne tracks gehoord maar op welk feest wel?)
heb alleen een uur rond gedwaald op zoek naar fruithapjes, waren die er niet of was ik zo wous dat ik ze niet heb kunnen vinden?
al met al een dikke 8 voor deze nacht
