Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Stond demi kanon hier niet?

Wat gek, hij stond in Area 2 eerst. Waarom staat hij nu niet op de timetable? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 23:07 
 
Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Heh, KELTEK van 0:00 tot 1:00 en dan P1 en dan van 2:00 tot 03:00 DBSTF. Vind KELTEK toch redelijk stevige euphoric maken, zelfs wat 'harder' dan DBSTF op een paar stevigere platen van DBSTF na. Dan HHZ & SR, dan Wildstylez, en dan wordt er dus pas vanaf Atmoz & Devin wat harder gedraaid. Maar ook niet heel hard. Vervolgens zijn SZP/PN ook niet donders raw ofzo. Heb totaal geen problemen met een lekkere melodieuze lineup waar euphoric de overhand heeft (mis het wel eens) maar voor 2018 begrippen, en raw dat het zo goed doet en overal volop aanwezig is, is dit toch wel uniek :P

maar dat weet je dan toch met deze namen dus waarom dat 'heh'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Pedaalemre schreef:
Heh, KELTEK van 0:00 tot 1:00 en dan P1 en dan van 2:00 tot 03:00 DBSTF. Vind KELTEK toch redelijk stevige euphoric maken, zelfs wat 'harder' dan DBSTF op een paar stevigere platen van DBSTF na. Dan HHZ & SR, dan Wildstylez, en dan wordt er dus pas vanaf Atmoz & Devin wat harder gedraaid. Maar ook niet heel hard. Vervolgens zijn SZP/PN ook niet donders raw ofzo. Heb totaal geen problemen met een lekkere melodieuze lineup waar euphoric de overhand heeft (mis het wel eens) maar voor 2018 begrippen, en raw dat het zo goed doet en overal volop aanwezig is, is dit toch wel uniek :P

maar dat weet je dan toch met deze namen dus waarom dat 'heh'?


Dat ging enkel over dat KELTEK / DBSTF, die zou ik andersom verwachten. Vind de lineup wel gewoon supervet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 07:32 
 
Hardtraxxer

Stiekem gehoopt dat P1 iets langer zou staan (al is dit te verwachten).
De line up is zo in mijn straatje dat de volgorde niet zoveel uitmaakte. Enige wat jammer is dat wat hier ook al wordt aangegeven dat het hoogtepunt al redelijk vroeg geweest is.
Zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 08:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nagenoeg perfecte timetable. Al zijn 45 minuten voor Phuture Noize & SZP wel heel kort. 45 Minuten durende vs setjes zijn meestal geen groot succes, en vind ik dat beide acts meer verdienen dan 20 minutjes draaitijd per persoon. Maargoed, dat mag de pret niet drukken! Tof dat KELTEK op een A tijdstip staat ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 08:58 
 
Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Millard Fillmore schreef:
Pedaalemre schreef:
Heh, KELTEK van 0:00 tot 1:00 en dan P1 en dan van 2:00 tot 03:00 DBSTF. Vind KELTEK toch redelijk stevige euphoric maken, zelfs wat 'harder' dan DBSTF op een paar stevigere platen van DBSTF na. Dan HHZ & SR, dan Wildstylez, en dan wordt er dus pas vanaf Atmoz & Devin wat harder gedraaid. Maar ook niet heel hard. Vervolgens zijn SZP/PN ook niet donders raw ofzo. Heb totaal geen problemen met een lekkere melodieuze lineup waar euphoric de overhand heeft (mis het wel eens) maar voor 2018 begrippen, en raw dat het zo goed doet en overal volop aanwezig is, is dit toch wel uniek :P

maar dat weet je dan toch met deze namen dus waarom dat 'heh'?


Dat ging enkel over dat KELTEK / DBSTF, die zou ik andersom verwachten. Vind de lineup wel gewoon supervet. :P

Daar heb je helemaal gelijk in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de TT niet helemaal top, maar weet ook niet wat ik anders had gewild. Primeshock tegelijk met Keltek is jammer, maar die area is toch kut te bereiken. Tot 04:45 top, daarna even kijken hoe lang ik blijf hangen. Atmozfears kan leuk zijn, maar heb weinig met Devin Wild. PN wil ik wel eens live horen, maar heb niks met SZP. Zondag om 11:00 weer wat te doen en dus maar een paar uurtjes slaap.

Bij nader inzien, top TT. waar ik weinig interesse in heb, staan achter elkaar aan het eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk is alles wel gezegd over de TT. Om 23:00 uur binnen en naar zaal 2 om Jay Reeve te zien, vervolgens zien we dan wel of het Primeshock of KELTEK wordt. Rest v/d avond zaal 1 tot het eind. 3 kwartier SZP vs PN is doodzonde, had dan gewoon heel die Sefa van je feest weggelaten. Achja gaat vast en zeker een mooi avondje worden, volgende dag nog een vergadering dat wordt ook wat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
had dan gewoon heel die Sefa van je feest weggelaten



Neh man, Sefa is goud. Da wilde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 13:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hoop jullie daar te zien! Heb er zin in! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable is niet ideaal, maar goed. Ik ga er niet minder zin om hebben :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand meer info over Demi Kanon verhaal? Is raar toch? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 13:48 
 
Hardtraxx Elite

Prima timetable, alleen PN & SZP zijn wel jammer idd... Waarschijnlijk alleen in zaal 1 te vinden, al probeer ik wel een uitstapje te maken naar Primeshock mits ik de weg kan vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 17:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
Stiekem gehoopt dat P1 iets langer zou staan (al is dit te verwachten).


Ergens wel logisch inderdaad.
Maar toch blijft het ook wel gek dat het feest Q-dance presents: Project One heet. En dan draaien ze een uurtje als Project One. Het is dat ze nog terugkomen als Headhunterz & Wildstylez, maar het had net zo goed Q-dance presents: *willekeurige artiest op de line-up* kunnen heetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 17:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben ook bang dat dat uur vooral uit nieuwe tracks zal bestaan (wellicht een nieuw album?). Hoop dat de P1 classics dan gedurende de avond nog wel voorbij komen, maar heb er een hard hoofd in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze willen natuurlijk ook alleen maar Project One tracks draaien.
Terwijl er ook tracks zijn gereleased als Headhunterz & Wildstylez, die prima in een langere set passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 18:41 
 
Hardtraxxer

Toch aanwezig wegens lage TS prijzen :thumbup:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 19:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu ik toch in mijn rustperiode zit , deze alsnog meepikken. :cool:

Een prima prijsje op TS idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 20:06 
 
Hardtraxx Crew

DonnyD schreef:
Iemand meer info over Demi Kanon verhaal? Is raar toch? :huh:

Ben hier ook wel benieuwd naar idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2018 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kijk zaterdag wel of ik ga bij een gunstige prijs en als de 3e helft meevalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stuiterbal schreef:
Net een mail gehad van Q...

We maken kans op mooie prijzen

Meet and Greet D-Block & S-Te-Fan
Meet and Greet Sefa
Signed special Project One Vinyl (Collectors item)...zal dit de eerste plaat zijn of stiekem toch een nieuwe? :corn:
Merchandise coupons
Brunch of free coins

Verder een aardige quote uit het mailtje:”On this night Project One - Headhunterz and Wildstylez legendary hardstyle live act - will showcase their brand-new sounds”

Stiekem toch meerdere platen dan alleen die reeds bekent zijn?
Is daar de melodie op de storie op insta van HHZ een voorproefje van?
Horen de anthem van Qlimax voor het eerst?

Allemaal giswerk, dus ben erg blij dat wij kaarten hebben...

Zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag me wel af hoe ze dat gaan doen, of je van tevoren bericht krijgt ofzo? Lijkt me wel grappig dat als je je kaartje laat scannen en je iets gewonnen hebt, in een keer een dik feest begint met jou als middelpunt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

(Nee, ik ben niet handig met het plaatsen en verwijderen van berichten :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-dance Presents: Project One | Interview with Sound Rush

https://www.q-dance.com/en/news/q-dance-presents-project-one-or-interview-with-sound-rush
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten