Kaartje te koop. 50 euro. Stuur maar een bericht bij interesse.
Edit: is weg.
Edit: is weg.
Last edited by Solis on , edited 1 time in total.
Nice!wrote:Edit: Warm upje ook maar gelijk online gepleurd: Diffused - Q-Dance presents Project 1: Reflections of the Eternal | Warm Up Mix
Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat ik daarom misschien een vertekende mening heb.wrote:Even melden dat hij ze kent hoorwrote:(dat ik ze persoonlijk ken van voordat ze bekend waren(of in geval van sefa zelfs draaide) dat ik het wat positiever in zie dan zou moeten)![]()
Ik wil dus eigenlijk niet meer op dit soort dingen reageren maar ‘laggen’... kom op zegwrote:Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat ik daarom misschien een vertekende mening heb.wrote:Even melden dat hij ze kent hoorwrote:(dat ik ze persoonlijk ken van voordat ze bekend waren(of in geval van sefa zelfs draaide) dat ik het wat positiever in zie dan zou moeten)![]()
Kan je wel triest gaan laggen maar in deze context is het wel degelijk informatie die van belang is. Nee ik probeer er niet interessant mee te doen(maar Hee je denkt duidelijk zo, iets met de waard en zijn gasten)
ou're playing at the biggest hardstyle event during ADE: Q-dance presents Project One: Reflections of the Eternal in the Ziggo Dome together with Phuture Noize. What do you three have in store for us?
We're one of the last acts of the night, so we're definitely going to spice things up a bit. That doesn't automatically mean that we're going harder, but we are preparing multiple edits to improve the drive of the set. Of course, we're also in contact with Phuture Noize about the set, as it's our goal to deliver a proper b2b!
Ga maar uit van woensdagwrote:Timetable!!
Denk dat het ook wel heel lastig wordt om nog zo enthousiast te worden als je (al) die track(s) zoooooo vaak al heb gehoord.wrote:Jammer dat beide heren niet echt enthousiast reageerden toen de interviewer Halfway There benoemde, geeft weinig hoop voor zaterdag
CORRECTwrote:Stond demi kanon hier niet?