Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 01:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje te koop. 50 euro. Stuur maar een bericht bij interesse.

Edit: is weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 18:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als ik alles op social media zo zie denk ik dat het wel heel erg op het heden/de toekomst is gericht wat betreft Project 1 zelf, en dat we dus geen classic setje gaan horen (ja vast wel wat losse tracks, maar niet meer dan dat ben ik bang). Of ze moeten net als er altijd op XQlusive gebeurde gedurende de avond wat losse classics draaien, maar ook dat zie ik eigenlijk niet gebeuren, of verwachten jullie HHZ en/of WS nog terug op het podium bij de andere artiesten?

Edit: Warm upje ook maar gelijk online gepleurd: hardstyle/diffused-q-dance-presents-project-1-reflections-of-the-eternal-warm-up-mix-t65113.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:


Nice! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 00:59 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
heggenschaar schreef:
(dat ik ze persoonlijk ken van voordat ze bekend waren(of in geval van sefa zelfs draaide) dat ik het wat positiever in zie dan zou moeten)

Even melden dat hij ze kent hoor :lol: :lol:

Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat ik daarom misschien een vertekende mening heb.

Kan je wel triest gaan laggen maar in deze context is het wel degelijk informatie die van belang is. Nee ik probeer er niet interessant mee te doen(maar Hee je denkt duidelijk zo, iets met de waard en zijn gasten ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 05:13 
 
Hardtraxx Elite

heggenschaar schreef:
patrickjeb schreef:
heggenschaar schreef:
(dat ik ze persoonlijk ken van voordat ze bekend waren(of in geval van sefa zelfs draaide) dat ik het wat positiever in zie dan zou moeten)

Even melden dat hij ze kent hoor :lol: :lol:

Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat ik daarom misschien een vertekende mening heb.

Kan je wel triest gaan laggen maar in deze context is het wel degelijk informatie die van belang is. Nee ik probeer er niet interessant mee te doen(maar Hee je denkt duidelijk zo, iets met de waard en zijn gasten ;))

Ik wil dus eigenlijk niet meer op dit soort dingen reageren maar ‘laggen’... kom op zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 08:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vandaar dat mijn pc vast liep
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er wordt ook een nieuwe P1 EP aangekondigd, dus gok dat die wel ongeveer tegelijkertijd met dit feest uit gaat komen. Alle nieuwe muziek van hun Defqon set, nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize & SZP interview:
https://www.q-dance.com/en/news/q-dance ... ro-project

Citaat:
ou're playing at the biggest hardstyle event during ADE: Q-dance presents Project One: Reflections of the Eternal in the Ziggo Dome together with Phuture Noize. What do you three have in store for us?
We're one of the last acts of the night, so we're definitely going to spice things up a bit. That doesn't automatically mean that we're going harder, but we are preparing multiple edits to improve the drive of the set. Of course, we're also in contact with Phuture Noize about the set, as it's our goal to deliver a proper b2b!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interview is alleen met SZP
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 10:43 
 
Hardtraxxer

Zin wordt langzaam groter. :yay:

Erg benieuwd naar hun nieuwe muziek.
Vind alle 4 de nummers die bekend zijn prima. Als ze met een mini album komen met alleen nieuwe muziek komen er nog 3-4 platen bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Timetable!!


Ga maar uit van woensdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 17:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuk interview :)

Wildstylez: Willem zat natuurlijk toen midden in zijn hype toen de tijd...
Headhunterz: Nog steeds..
Wildstylez: Ja nou, die verzint elke keer wel wat, gaat weg, komt terug, weet ik het. What's next?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 17:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha dat was mooi ja.

Jammer dat beide heren niet echt enthousiast reageerden toen de interviewer Halfway There benoemde, geeft weinig hoop voor zaterdag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jammer dat beide heren niet echt enthousiast reageerden toen de interviewer Halfway There benoemde, geeft weinig hoop voor zaterdag :P

Denk dat het ook wel heel lastig wordt om nog zo enthousiast te worden als je (al) die track(s) zoooooo vaak al heb gehoord. :P

Verder heel leuk interview! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 20:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Timetable is er (weet alleen niet hoe ik hem hier krijg vanaf m'n tel).

Maar niet echt een ideale tt, Primeshock gelijk met Keltek, SZP en PN maar drie kwartier en P1 al om 1 uur. Krijg je weer het probleem dat je om 2 uur het hoogtepunt al gehad hebt, net als met Headhunterz op The Return vorig jaar. Ook Atmozfears & DW wordt voor mij een lang uurtje met niks in zaal 2 en vrij weinig interesse in hun muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 20:22 
 
Hardtraxx Elite

Perfecte timetable, erg veel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 20:27 
 
Hardtraxxer

Primeshock en Keltek tegelijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stond demi kanon hier niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 22:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Stond demi kanon hier niet?

CORRECT
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 22:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jouw avatar blijft geniaal Jordy :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Heh, KELTEK van 0:00 tot 1:00 en dan P1 en dan van 2:00 tot 03:00 DBSTF. Vind KELTEK toch redelijk stevige euphoric maken, zelfs wat 'harder' dan DBSTF op een paar stevigere platen van DBSTF na. Dan HHZ & SR, dan Wildstylez, en dan wordt er dus pas vanaf Atmoz & Devin wat harder gedraaid. Maar ook niet heel hard. Vervolgens zijn SZP/PN ook niet donders raw ofzo. Heb totaal geen problemen met een lekkere melodieuze lineup waar euphoric de overhand heeft (mis het wel eens) maar voor 2018 begrippen, en raw dat het zo goed doet en overal volop aanwezig is, is dit toch wel uniek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jouw avatar blijft geniaal Jordy :lol:

Haha, wel leuk zo in combinatie met jouwe eronder xd
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten