Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:


Kan er niets aan doen, maar tijdens het lezen ‘hoor’ ik gewoon het steenkolen Engels van beide mannen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 15:19 
 
Hardtraxxer

:lol:
Stuiterbal schreef:
Nattehond schreef:


Kan er niets aan doen, maar tijdens het lezen ‘hoor’ ik gewoon het steenkolen Engels van beide mannen :lol:

:lol: ik ook haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

In ieder geval throws their succes their fruits off, can they mooi de geréniums outsijt zetten later

Citaat:
We’re working on a lot of new music, which we hope to play for the very first time at the event. One of those tracks is the on the follow-up of Rescue Me with Headhunterz, which was of course first played at Return of Headhunterz last year.

We’re currently working on a track with Wildstylez, which we want to premiere at Qlimax. Another upcoming collab is with Atmozfears, and we also did a remix of Rebel by D-Block & S-te-Fan.


Benieuwd naar dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 16:49 
 
Hardtraxx Newbie

Voor 41,50 via ts een ticket. Van een handelaar.

Heerlijk als die lui verlies maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 16:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Stiffler schreef:
Voor 41,50 via ts een ticket. Van een handelaar.

Heerlijk als die lui verlies maken

Dan zou ik juist een kaart van een niet-handelaar kopen, dan maar een paar euro meer neerleggen.

Laat die handelaren maar lekker met al die kaarten zitten. Karma's a bitch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 17:09 
 
Hardtraxx Newbie

Pommer schreef:
Stiffler schreef:
Voor 41,50 via ts een ticket. Van een handelaar.

Heerlijk als die lui verlies maken

Dan zou ik juist een kaart van een niet-handelaar kopen, dan maar een paar euro meer neerleggen.

Laat die handelaren maar lekker met al die kaarten zitten. Karma's a bitch.


Meeste andere hadden toen ook meerdere kaarten te koop toen ik hem kocht. dus allemaal mensen die dachten even snel geld te verdienen over de rug van een ander
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de mensen die graag de timetable op hun mobiel willen bekijken heb ik een achtergrond gemaakt. Kon zelf moeilijk kiezen uit 2 opzetjes, dus heb ze beiden maar geupload:

Achtergrond 1 (wat donkerder): https://imgur.com/a/olyNM5u
Achtergrond 2 (iets lichter): https://imgur.com/a/93ZDlZg

Download: https://we.tl/t-yj6c1BPlja

Resultaat: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 19:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We hebben 3 nieuwe tracks om te draaien, zoveel zin in! :woot:
Hoop dat jullie de lift naar area 2 kunnen vinden, tot zaterdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
DonnyD schreef:
Iemand meer info over Demi Kanon verhaal? Is raar toch? :huh:

Ben hier ook wel benieuwd naar idd

Had het gevraagd, hij zei op Messenger "nooit gestaan :)"
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat er dan toch ergens een foutje is gemaakt.
In de line-up trailer gaat het namelijk ook niet goed. Z'n naam flitst wel voorbij, maar op het einde van het filmpje staat ie niet in het overzicht van alle namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 07:46 
 
Hardtraxxer

Primeshock schreef:
We hebben 3 nieuwe tracks om te draaien, zoveel zin in! :woot:
Hoop dat jullie de lift naar area 2 kunnen vinden, tot zaterdag :thumbsup:


ga me best doen ! de tracklist van jullie ziet er altijd zo goed uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kriebels beginnen te komen, heb er erg veel zin in! Lang geleden dat ik zo veel euforische artiesten achter elkaar ging zien. Kijk het meest uit naar Wildstylez, wat een topjaar heeft hij achter de rug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje voor 40 piek gefixt via ticketswap, m'n eerste binnenfeestje sinds 1,5/2 jaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 15:10 
 
Hardtraxxer

Kaartjes die al voor 37,- weggaan... Ben benieuwd waar dat morgen eindigt. Grote feesten van Q tijdens ADE lijken nog niet heel erg succesvol :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

GVD ZIN IN GVD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 16:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Kaartjes die al voor 37,- weggaan... Ben benieuwd waar dat morgen eindigt. Grote feesten van Q tijdens ADE lijken nog niet heel erg succesvol :huh:

Ik vind het helemaal prima, hopelijk wat meer ruimte in de zaal.

Pommer GVD!!!!! schreef:
GVD ZIN IN GVD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 21:32 
 
Hardtraxx Newbie

Ik weet niet in hoeverre dit klopt aangezien ik niets op de social media van Q kan vinden, maar op de site van de ziggodome zelf staat dat het verboden is een tas mee te nemen.

Ik zef neem meestal een rugtas met spullen mee. Extra shirt korte broek powerbank en nog wat dingen. Maar dat gaat ju dus niet. Ik weet niet waarom met Qapital mocht het dus gewoon wel


Screenshot van de zoggodome site
https://imgur.com/a/XgZfIHv
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Stiffler schreef:
Ik weet niet in hoeverre dit klopt aangezien ik niets op de social media van Q kan vinden, maar op de site van de ziggodome zelf staat dat het verboden is een tas mee te nemen.

Ik zef neem meestal een rugtas met spullen mee. Extra shirt korte broek powerbank en nog wat dingen. Maar dat gaat ju dus niet. Ik weet niet waarom met Qapital mocht het dus gewoon wel


Screenshot van de zoggodome site
https://imgur.com/a/XgZfIHv


Tering. Waar moet ik m'n powerbank enz nou laten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
rugtas met spullen mee. Extra shirt korte broek powerbank en nog wat dingen.

Het is geen survivaltocht he, je gaan gewoon een avondje uit.

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stiffler schreef:
Ik weet niet in hoeverre dit klopt aangezien ik niets op de social media van Q kan vinden, maar op de site van de ziggodome zelf staat dat het verboden is een tas mee te nemen


Bij XQ Holland nog mensen teruggestuurd zien worden om hun tassen bij de kluisjes buiten de afas live te droppen. Daar stond het ook bij de info over het feest zelf maar ook de all you need to know. Ik zou het risico niet nemen in ieder geval, hangt denk ik alsnog van de beveiliger af maar ik laat alles lekker thuis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 23:57 
 
Hardtraxxer

Je mag je spullen mee naar binnen , MAAR als het groter dan a4 formaat is dan mag het niet mee naar binnen. Ik neem gewoon een klein tasje mee die ik me kluisje doe. Nooit problemen mee gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 00:00 
 
Hardtraxx Newbie

David_ schreef:
Stiffler schreef:
Ik weet niet in hoeverre dit klopt aangezien ik niets op de social media van Q kan vinden, maar op de site van de ziggodome zelf staat dat het verboden is een tas mee te nemen


Bij XQ Holland nog mensen teruggestuurd zien worden om hun tassen bij de kluisjes buiten de afas live te droppen. Daar stond het ook bij de info over het feest zelf maar ook de all you need to know. Ik zou het risico niet nemen in ieder geval, hangt denk ik alsnog van de beveiliger af maar ik laat alles lekker thuis :)


Ik ga dus eerst uit eten bij een net restaurant. Ik ga daar niet met mn nike’s zitten eten en ik ga ook weer niet met mijn colbert en nette leren veterschoenen naar de ziggo dome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Kaartjes die al voor 37,- weggaan... Ben benieuwd waar dat morgen eindigt. Grote feesten van Q tijdens ADE lijken nog niet heel erg succesvol :huh:

TS-prijzen lopen nu weer hard op, richting 60 onderhand. Het is geen één moment echt onder de 40 geweest, dus als je hem voor rond de 40 gehaald hebt, heb je een goede deal gehad denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz & Wildstylez about Q-dance presents: Project One | Will there be a new album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe zit het eigenlijk met die contest spot? :lol:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten