Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 22:03 
 
Hardtraxx Elite

Wil nog wel even zeggen dat de set van project one echt perfect was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben zelf niet geweest.
Maar wat me opvalt aan filmpjes die ik heb gekeken, is dat de lichtshow weer te perfect bij de muziek past tijdens P1. Veel specifieke lichtcue's die vooraf zijn geprogrammeerd.
Was het dan weer een volledige pre-recorded set net als op qlimax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 22:16 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Ben zelf niet geweest.
Maar wat me opvalt aan filmpjes die ik heb gekeken, is dat de lichtshow weer te perfect bij de muziek past tijdens P1. Veel specifieke lichtcue's die vooraf zijn geprogrammeerd.
Was het dan weer een volledige pre-recorded set net als op qlimax?


Tuurlijk, Tenfeet tijdcode. Altijd pluis bij Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 22:33 
 
Hardtraxx Newbie

Echt enorm veel spijt dat ik toch niet ben gegaan... Als ik die filmpjes zie... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig feest gehad! Heb van alle setjes genoten ook al waren ze soms wat voorspelbaar (Wildstylez, HHZ/Sound Rush). Alleen van Adrenalize wat minder kunnen genieten omdat zijn stijl me op een of andere manier vaak niet ligt en van SZP/PN wat minder vanwege de vele breaks die op dat ''late''/vroege tijdstip niet echt welkom waren. Sefa ook erg vet als afsluiter :thumbsup: . Maar het hoogtepunt was natuurlijk P1, wat een geweldige set met zoveel nieuwe platen die ik live erg lekker vond klinken :worship: Blij dat ik heb gekozen om hierheen te gaan ipv Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 08:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Was het dan weer een volledige pre-recorded set net als op qlimax?

Vraag me af of Project One wel eens niet ge-prerecord is geweest? Qlimax 2008 bijv met die edits is toch ook zeker niet gemixt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 08:42 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
zeke schreef:
Was het dan weer een volledige pre-recorded set net als op qlimax?

Vraag me af of Project One wel eens niet ge-prerecord is geweest? Qlimax 2008 bijv met die edits is toch ook zeker niet gemixt?

Misschien was dat live zoals we het vroeger kenden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 08:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ken buiten AVIO eigenlijk geen enkele act die ooit iets live heeft gedaan op een hardstylestage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed feestje, alleen toch een paar dingen waar ik mij aan stoorde:

- Geluid tot 23:55; Ik snap dat je all-out wilt gaan wanneer de 'grote' acts beginnen, maar dit was niet te doen. Nog geen 10 meter van de stage en je kon een normaal gesprek houden op 1/2 meter afstand van elkaar.
- Stage tot 01:00; De stage was vrij matig tot P1 begon en er meer schermen aangingen en die dingen aan de zijkant.
- Stroboscopen; Tot 01:00 bij bijna iedere climax gingen ze vol aan. Daarna ook nog regelmatig, maar toen was er iets meer qua show af te wisselen.
- Friet; 1 keer friet gehaald, maar halverwege was ik er zo klaar mee. Smaakte niet heel lekker. Ook veel te weinig zout.

Vorig jaar was het redelijk druk op de vloer, maar hadden we grotendeels genoeg de ruimte. Stonden linksvoor.

En over de sets:

- Max Enforcer: Halverwege binnen en toen kwamen er vooral nog hits langs. Geluid stond zo zacht dat ik er weinig mee kon.
- Adrenalize; Eerste keer live en prima plaatjes om te luisteren, maar meer dan staan luisteren en genieten kan ik er niet bij. Wel dik dat hij Church of the Darkside draaide gevolgd door de B-front collab die ongelooflijk dik is (Precies daarvoor ging het geluid naar mijn idee).
- Keltek; Op 5 minuten na op Defqon toen ik er niet zo'n zin in had na, ook eerste keer live. Nu had ik er wel zin in en de set was eigenlijk best dik. Als 2e plaat Godz Powerrr was ook genieten. Moonraker gehoord vanaf de WC.
- P1 set; Had er meer van verwacht op dat moment. Het was 50% compleet nieuwe muziek (Live leek veel op elkaar), nog een aantal edits en een paar originele/edits van 2016. Geluid stond wel prima vanaf deze set.
- DBSTF; Veel tok kicks en vage mid-intro's. Verder wel veel leuke platen en, kennelijk, Rooler - Yes! die dik klonk.
- Wildstylez; Eigen platen zijn dik, maar sommige platen hadden echt niet gehoeven. Die 'Welcome to the world of Hardstyle motherfucker' en trash moment.. Wel apart dat hij ook Rooler - Yes! draaide.

Toen naar huis gegaan want ik had weinig zin in alles wat nog kwam en moest 11 uur alweer ergens zijn. Half 6 thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik ken buiten AVIO eigenlijk geen enkele act die ooit iets live heeft gedaan op een hardstylestage.


Crypsis met live loopjes maken. Thera ook iets, maar weet even niet wat precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 09:10 
 
Hardtraxxer

Wildstylez heeft heel ''Trash moment'' toch niet gedraaid? Alleen Komon van Da Tweekaz waar een ''Trash Moment'' gevraagd werd door Villain? Of begrijp ik jullie verkeerd haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zal het die zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 09:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik ken buiten AVIO eigenlijk geen enkele act die ooit iets live heeft gedaan op een hardstylestage.


Crypsis met live loopjes maken. Thera ook iets, maar weet even niet wat precies.

Zelfde manier als AVIO, met een sampler. Uitgeklede versie van tracks mixen en met de sampler verschillende sounds er live overheen spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 09:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker



:worship:

Thera live nooit gezien vgm :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb volgens mij Thera op een Loudness in Rotterdam wel eens live wat zien doen. Volgens mij wat hij zelf hier boven zegt, inderdaad. Zo'n sampler die MD&A bijvoorbeeld altijd gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Last World 2014 was ook tof toen. Training Sessions live was dat doen vgm! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook even inchecken. Was een heel fijn feest! Toppers waren Project One (geniaal in elkaar gezet, hier betaal je een kaartje voor) en Keltek. Adrenalize was ok, DBSTF ook. Vond Headhunterz & Sound Rush wel ok, maar veel gehype voor Sound Rush, ook wel begrijpelijk op dat tijdstip. Wildstylez solo keek ik erg naar uit, eigen platen waren heel vet maar bijvoorbeeld die Belle Ciao remix is niets voor mij. Wou graag nog SZP & Phuture Noize zien, met de hakken over de sloot gelukt, want de hele avond bier drinken ging toch minder dan gepland. Uiteindelijk om 6 uur naar buiten gegaan.

Geluid was typisch Q, tot 12 uur minder, vanaf 12 beter en bij Project One en later echt fantastisch. Visuals waren heel vet, drukte was prima doordat het niet uitverkocht was. Organisatorisch dus prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 19:55 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een dikke track op 42:49, van wie is die?

Edit: 39:53 lol
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten