Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 11:43 

Hardtraxxer

B_Bass schreef:

Ik hoop zo erg op een Fantasy Or reality remix :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 12:11 

Hardtraxxer

DTiM12 schreef:
wolbie schreef:
Volgens mij gaat de kaartverkoop ook niet goed. Vandaag ook de release van het setje van HHZ tijdens Return Of. Dit is denk ik puur om mensen te motiveren naar P1 te gaan.

Ik vind de line-up heel goed en kan mij hier waarschijnlijk ook prima vermaken. Ook ik ga het kopen van een ticket afwachten. Hopelijk een meevallertje op Ticketswap. :)

Ik snap dit dus echt niet. Line up is echt heel goed, veel beter dan Qlimax en ook een stuk goedkoper. Het Ziggodome is voor onze groep niet om de hoek maar is nog steeds een prima venue. Waarom is het dan nog niet uitverkocht zo 3 weken van te voren?

Vergeet niet dat het tijdens ADE is, in heel Amsterdam loopt al genoeg volk die naar andere feesten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 16:57 

Hardtraxx Veteran

SimpleEffect schreef:
Ik hoop zo erg op een Fantasy Or reality remix :loving:

Zolang het origineel deze avond nog maar gedraaid word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 18:06 

Hardtraxx Elite

Vet voor Keltek! Met Sefa heb ik niet zoveel, had liever iemand uit zaal 2 nog remix zien maken, Jay Reeve of Demi Kanon hadden ook leuke optie geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:46 

Hardtraxx Newbie

wolbie schreef:
DTiM12 schreef:
wolbie schreef:
Volgens mij gaat de kaartverkoop ook niet goed. Vandaag ook de release van het setje van HHZ tijdens Return Of. Dit is denk ik puur om mensen te motiveren naar P1 te gaan.

Ik vind de line-up heel goed en kan mij hier waarschijnlijk ook prima vermaken. Ook ik ga het kopen van een ticket afwachten. Hopelijk een meevallertje op Ticketswap. :)

Ik snap dit dus echt niet. Line up is echt heel goed, veel beter dan Qlimax en ook een stuk goedkoper. Het Ziggodome is voor onze groep niet om de hoek maar is nog steeds een prima venue. Waarom is het dan nog niet uitverkocht zo 3 weken van te voren?

Vergeet niet dat het tijdens ADE is, in heel Amsterdam loopt al genoeg volk die naar andere feesten gaan.

Kiezen daadwerkelijk zoveel hardstyleliefhebbers voor een ander feest tijdens ADE ipv dit feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:49 

Kraak... Piep...

Bij ADE heb je wel plots veel andere soort feesten die je anders niet zou pakken. De rest van het jaar kan je die HS feesten nog pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:54 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Bij ADE heb je wel plots veel andere soort feesten die je anders niet zou pakken. De rest van het jaar kan je die HS feesten nog pakken :)

Precies dit. De meesten vinden ook andere genres dan alleen hardstyle interessant. Tijdens ADE zijn er echt ineens van alle genres in een week tijd heel veel feesten. Ik zelf zou dan ook liever een keertje voor een techno of drum n bass feest kiezen.

Al vind ik het dan wel mooi dat hard dance nu ook wat meer vertegenwoordigd wordt op ADE
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 14:02 

Hardtraxxer

Toen ik nog vol in die EDM scene zat was voor mij ADE echt heilig.
Veel van die feesten zijn ook van labels/artiesten, die je in Nederland eens per jaar ziet dus het allemaal vrij exclusief. Deze feesten zijn ook niet zo duur. Je kan (makkelijk) voor 3 avonden aan tickets kopen voor de prijs van een regular ticket van P1.

Opzich is het niet erg dat de Ziggo niet helemaal uitverkocht is al zou het jammer zijn dat de zaal half vol is haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 16:40 

Hardtraxx Newbie

B_Bass schreef:
Toen ik nog vol in die EDM scene zat was voor mij ADE echt heilig.
Veel van die feesten zijn ook van labels/artiesten, die je in Nederland eens per jaar ziet dus het allemaal vrij exclusief. Deze feesten zijn ook niet zo duur. Je kan (makkelijk) voor 3 avonden aan tickets kopen voor de prijs van een regular ticket van P1.

Opzich is het niet erg dat de Ziggo niet helemaal uitverkocht is al zou het jammer zijn dat de zaal half vol is haha.

Duidelijk! Van die kant had ik het nog niet helemaal bekeken. Daarbij woon ik overal, behalve Amsterdam, dichtbij en kom ik daar ongeveer net zo vaak als dat ik in belgie of duitsland kom. Maar misschien moet ik ADE toch maar eens een keer de kans geven xd

Een stampvol Ziggodome hoeft inderdaad zeker niet. Zolang we straks maar niet met 100 man voor het podium staan. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 17:11 

Hardtraxx Veteran

Of wel. Lekker de ruimte. Kan een leuk sfeertje zijn hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 17:38 

Bierkoning

Oké ook maar aanwezig hier, ondanks het al maanden overal roepen dat ik niet meer naar nachtfeesten ga. Geen ruggengraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 17:40 

Hardtraxxer

Sefa heeft de remix voor Art Of Creation gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 18:37 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf het hele uptempo niks vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 20:02 

Hardtraxxer

Hoorde die toen ie m op Q-Base draaide. Vond het toen niks en nu nog steeds niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 20:03 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:

Nope, ook niks voor mij. Durf haast bijna niet meer openlijk te zeggen dat ik Sefa niet zo leuk vind, zonder aangekeken te worden of je net een kind vermoord hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 20:07 

Hardtraxx Elite

wolbie schreef:
Nuracore schreef:

Nope, ook niks voor mij. Durf haast bijna niet meer openlijk te zeggen dat ik Sefa niet zo leuk vind, zonder aangekeken te worden of je net een kind vermoord hebt.

Tsja de grens tussen uptempo en frenchcore word wel steeds kleiner zo. Ik kan de vrolijke toon in de tracks van sefa en peacock wel waarderen. Zit tenminste meer ziel in dan de meeste uptempo van tegenwoordig.
Maar kan goed begrijpen als je het niks vind.
(dat ik ze persoonlijk ken van voordat ze bekend waren(of in geval van sefa zelfs draaide) dat ik het wat positiever in zie dan zou moeten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 20:43 

Hardtraxx Veteran

Zak Met Brood schreef:

Haha wat een held :worship:. Die jongen maakt echt van alles iets leuks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 20:48 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Zak Met Brood schreef:

Zo van het origineel is niet leuk en hij heeft er nu wel iets leuks van gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 20:58 

Hardtraxx Veteran

Haha echt he. Vind Sefa af en toe wel geinig, maar hier heb je het origineel als goed vergelijkingsmateriaal, en vergeleken daarbij klinkt dit wel èrg amateuristisch zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 21:00 

Hardtraxx Elite

Dit klinkt toch niet.
Alsof de melodie teveel omhoog gepitched is waardoor het vervormt.
Hij is wel lekker snel af met een climax van 30 sec. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 08:23 

Donateur

Zak Met Brood schreef:

Mijn hemel wat debiel. Verder wat zeke zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 14:02 

Hardtraxx Elite

Svbtwee schreef:
Zak Met Brood schreef:

doe ff normaal joh, halve
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 14:06 

Hardtraxx Veteran

Die mid/anti(?) vind ik wel vet, climax is een soort halvegare chipmunk versie van AoC :/ Melodie komt ook minder tot z'n recht zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 14:37 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Svbtwee schreef:
Zak Met Brood schreef:

Zo van het origineel is niet leuk en hij heeft er nu wel iets leuks van gemaakt?

Nee zo bedoelde ik het niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2018 16:07 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
(dat ik ze persoonlijk ken van voordat ze bekend waren(of in geval van sefa zelfs draaide) dat ik het wat positiever in zie dan zou moeten)

Even melden dat hij ze kent hoor :lol: :lol:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten