Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 08:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stuiterbal schreef:
Gisteren onze kaarten gepersonaliseerd en ontvangen.

Viel me gelijk op dat op de kaarten, naast barcode en gegevens, geen achtergrond aanwezig is. Iets wat ik niet gewend ben van Q.

Zijn er meer mensen die dit ook hebben?

(Zojuist ook een mail gestuurd naar Q met de vraag of dit wel klopt)


Heb precies t zelfde. Had toen ook meteen Q gemailed
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reactie Paylogic:

Wij zijn blij te kunnen bevestigen dat volgens ons systeem de kaarten succesvol zijn besteld. Een bevestiging van de bestelling is naar het emailadres gestuurd dat is gebruikt tijdens het bestelproces. Verder is de witte ruimte op de kaarten vrij normaal bij evenementen. Dit zijn standaard E-tickets en met deze kaarten kan je gewoon toegang krijgen tot het festival. Ze hoeven namelijk alleen maar de Barcode bij de deur hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog een paar weekjes geduld en dan mogen we los in de Ziggodome.

Vorig jaar bij de Return of HHZ ook aanwezig geweest, maar geen idee meer of het water in flesjes of bekers wordt geserveerd.

Met andere woorden: doppen mee of thuis laten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2018 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stuiterbal schreef:
Nog een paar weekjes geduld en dan mogen we los in de Ziggodome.

Vorig jaar bij de Return of HHZ ook aanwezig geweest, maar geen idee meer of het water in flesjes of bekers wordt geserveerd.

Met andere woorden: doppen mee of thuis laten?

Helaas nog in bekers.
Volgens mij werd van sommigen zelfs een waterzak ingenomen die op een vorige Q event werd gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vergeet constant de helft wat hier staat, maar toch heb ik hier best wel zin in. Kleine 3 weken nog en vooral zin in Wildstylez, DBSTF en HHZ vs SR. Gezellig avondje euforisch en waarschijnlijk rond 6 weg. Niks met SZP, niet veel met PN en weinig met Sefa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 11:49 
 
Hardtraxxer

Heb hier echt veel zin in. :love:
Nog een ruime 2 weken wachten.

Benieuwd of P1 nog een van hun nieuwe nummers uitbrengt voor het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet uitverkocht en nog veel kaarten op Ticketswap. Hopen dat het net zo goedkoop wordt als Heady z'n feest op de dag zelf (€30 geloof ik?) en dan wss wel aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stuiterbal schreef:
Vorig jaar bij de Return of HHZ ook aanwezig geweest, maar geen idee meer of het water in flesjes of bekers wordt geserveerd.

Met andere woorden: doppen mee of thuis laten?


Kleine tip: plastic flesje volledig plat maken (eigenlijk kan dit wel met alle goedkopere merken) en even in je schoen stoppen (onder je hiel, met de dop los in je andere schoen). Loopt even kut bij de ingang (thuis even uitproberen) en klinkt misschien gierig, maar je hebt er wel heel de nacht meer dan profijt van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Stuiterbal schreef:
Vorig jaar bij de Return of HHZ ook aanwezig geweest, maar geen idee meer of het water in flesjes of bekers wordt geserveerd.

Met andere woorden: doppen mee of thuis laten?


Kleine tip: plastic flesje volledig plat maken (eigenlijk kan dit wel met alle goedkopere merken) en even in je schoen stoppen (onder je hiel, met de dop los in je andere schoen). Loopt even kut bij de ingang (thuis even uitproberen) en klinkt misschien gierig, maar je hebt er wel heel de nacht meer dan profijt van.


De fles in je kont smokkelen kan ook wel met een beetje duw werk.
Loopt even kut maar je hebt er echt profijt van
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Stuiterbal schreef:
Vorig jaar bij de Return of HHZ ook aanwezig geweest, maar geen idee meer of het water in flesjes of bekers wordt geserveerd.

Met andere woorden: doppen mee of thuis laten?


Kleine tip: plastic flesje volledig plat maken (eigenlijk kan dit wel met alle goedkopere merken) en even in je schoen stoppen (onder je hiel, met de dop los in je andere schoen). Loopt even kut bij de ingang (thuis even uitproberen) en klinkt misschien gierig, maar je hebt er wel heel de nacht meer dan profijt van.

Heb ik toen gedaan bij Freaqshow. Was wel chill om een flesje water te hebben. Jongen met wie ik was deed dat met een halve liter melkpak :lol:
Je had die gezichten eens moeten zien toen hij laat op de avond dronk uit een pakje melk in de zaal :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Nog niet uitverkocht en nog veel kaarten op Ticketswap. Hopen dat het net zo goedkoop wordt als Heady z'n feest op de dag zelf (€30 geloof ik?) en dan wss wel aanwezig!

Ik hoop dat er dan iets geregeld wordt. Heb nu helaas volle mep betaald. Hoop geld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 18:38 
 
Hardtraxxer

Volgens mij gaat de kaartverkoop ook niet goed. Vandaag ook de release van het setje van HHZ tijdens Return Of. Dit is denk ik puur om mensen te motiveren naar P1 te gaan.

Ik vind de line-up heel goed en kan mij hier waarschijnlijk ook prima vermaken. Ook ik ga het kopen van een ticket afwachten. Hopelijk een meevallertje op Ticketswap. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
RomanAnthony schreef:
Kleine tip: plastic flesje volledig plat maken (eigenlijk kan dit wel met alle goedkopere merken) en even in je schoen stoppen (onder je hiel, met de dop los in je andere schoen). Loopt even kut bij de ingang (thuis even uitproberen) en klinkt misschien gierig, maar je hebt er wel heel de nacht meer dan profijt van.


De fles in je kont smokkelen kan ook wel met een beetje duw werk.
Loopt even kut maar je hebt er echt profijt van


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 19:18 
 
Hardtraxx Addict

wolbie schreef:
Volgens mij gaat de kaartverkoop ook niet goed. Vandaag ook de release van het setje van HHZ tijdens Return Of. Dit is denk ik puur om mensen te motiveren naar P1 te gaan.

Ik vind de line-up heel goed en kan mij hier waarschijnlijk ook prima vermaken. Ook ik ga het kopen van een ticket afwachten. Hopelijk een meevallertje op Ticketswap. :)

Dit dus. Vind het veel te duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 19:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Stuiterbal schreef:
Vorig jaar bij de Return of HHZ ook aanwezig geweest, maar geen idee meer of het water in flesjes of bekers wordt geserveerd.

Met andere woorden: doppen mee of thuis laten?


Kleine tip: plastic flesje volledig plat maken (eigenlijk kan dit wel met alle goedkopere merken) en even in je schoen stoppen (onder je hiel, met de dop los in je andere schoen). Loopt even kut bij de ingang (thuis even uitproberen) en klinkt misschien gierig, maar je hebt er wel heel de nacht meer dan profijt van.

:lol: wat intens kut. Hoezo drinken jullie uberhaupt zo teringveel dat je de hele nacht met een flesje moet staan? Paar bekers water moet echt wel voldoende zijn, of gaan jullie echt zo ziek hard hakken bij Adrenalize en Sound Rush dat je liters water verliest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 19:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Idd, of je moet bier drinken, in dat geval snap ik dat je de hele avond wat in je handen moet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 20:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je sleutels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 20:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja plus nog meer bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 20:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt als een goed concept. Optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 09:35 
 
Hardtraxx Newbie

wolbie schreef:
Volgens mij gaat de kaartverkoop ook niet goed. Vandaag ook de release van het setje van HHZ tijdens Return Of. Dit is denk ik puur om mensen te motiveren naar P1 te gaan.

Ik vind de line-up heel goed en kan mij hier waarschijnlijk ook prima vermaken. Ook ik ga het kopen van een ticket afwachten. Hopelijk een meevallertje op Ticketswap. :)


Ik snap dit dus echt niet. Line up is echt heel goed, veel beter dan Qlimax en ook een stuk goedkoper. Het Ziggodome is voor onze groep niet om de hoek maar is nog steeds een prima venue. Waarom is het dan nog niet uitverkocht zo 3 weken van te voren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 09:45 
 
Hardtraxxer

DTiM12 schreef:
wolbie schreef:
Volgens mij gaat de kaartverkoop ook niet goed. Vandaag ook de release van het setje van HHZ tijdens Return Of. Dit is denk ik puur om mensen te motiveren naar P1 te gaan.

Ik vind de line-up heel goed en kan mij hier waarschijnlijk ook prima vermaken. Ook ik ga het kopen van een ticket afwachten. Hopelijk een meevallertje op Ticketswap. :)


Ik snap dit dus echt niet. Line up is echt heel goed, veel beter dan Qlimax en ook een stuk goedkoper. Het Ziggodome is voor onze groep niet om de hoek maar is nog steeds een prima venue. Waarom is het dan nog niet uitverkocht zo 3 weken van te voren?


Heb ook het idee dat ADE en hardstyle feesten niet per se een goed huwelijk is om een of andere reden.
Misschien leeft P1 ook minder dat HHZ in het algemeen bij het bredere publiek?
Daarnaast vindt ik het niet erg als het niet helemaal uitverkoopt. Genoeg ruimte om te bewegen. Wordt vast een tof feest, hoe dan ook (zeker met zo een line up)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb het idee dat de hype rond project one en headhunterz een beetje overgewaaid is. En daarnaast ken ik heel veel mensen die dit echt een kut lineup vinden omdat er maar weinig raw aanwezig is... Een avondje euphoric verkoopt, ondanks deze dikke lineup, gewoon niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Ik heb het idee dat de hype rond project one en headhunterz een beetje overgewaaid is. En daarnaast ken ik heel veel mensen die dit echt een kut lineup vinden omdat er maar weinig raw aanwezig is... Een avondje euphoric verkoopt, ondanks deze dikke lineup, gewoon niet goed.

Harder=beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.q-dance.com/en/videos/q-dance-presents-project-one-or-remix-announcements
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 11:19 
 
Hardtraxxer

Nattehond schreef:


Heeft Keltek hem al ergens gedraaid?
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten