Netjes netjeswrote:Hij vraagt toch wat? Krijgt hij antwoord ook.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
Hadden hun niet vorig jaar die contest spot gewonnen bij het ''Return Of Headhunterz'' feest?
Even opgezocht, stonden op de Purple op Defqon dit jaar als derde en hebben heel wat optredens in Brabant/Limburg dit jaar.
View on YouTube
Klinkt niet slecht.
View on YouTube
Klinkt niet slecht.
Hebben best wel wat leuke euforische platen gemaakt! Vind New Dimension nog steeds echt heel vet!wrote:Even opgezocht, stonden op de Purple op Defqon dit jaar als derde en hebben heel wat optredens in Brabant/Limburg dit jaar.
Klinkt niet slecht.
View on YouTube
Pfoe, dit is wel een lekker plaatjewrote:Hebben best wel wat leuke euforische platen gemaakt! Vind New Dimension nog steeds echt heel vet!wrote:Even opgezocht, stonden op de Purple op Defqon dit jaar als derde en hebben heel wat optredens in Brabant/Limburg dit jaar.
Klinkt niet slecht.
Volledige line-up (volgens hardnews):
Area 1
Project One
Adrenalize
Atmozfears & Devin Wild
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz & Sound Rush
KELTEK
Max Enforcer
Sefa
Sub Zero Project & Phuture Noize
Wildstylez
Hosted by Villain
Area 2
Demi Kanon
D-Attack
Emphasis
Jay Reeve
Primeshock
Contest winner
Hosted by Tellem
View on Facebook
Area 1
Project One
Adrenalize
Atmozfears & Devin Wild
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz & Sound Rush
KELTEK
Max Enforcer
Sefa
Sub Zero Project & Phuture Noize
Wildstylez
Hosted by Villain
Area 2
Demi Kanon
D-Attack
Emphasis
Jay Reeve
Primeshock
Contest winner
Hosted by Tellem
View on Facebook
Last edited by Koen on , edited 2 times in total.
Zoveel namen in zaal 1 lijkt me niet te kloppen?
Als iedereen een uur draait kom ik een uur te kort.
Ook bevestigd op q-dance facebook
(en volgens mij krijgt Hard News ook gewoon het persbericht van Q).
Andere optie: P1 half uur, Sefa half uur?
10 acts, 9 uur. Q kennende staan de raw-acts meestal wat korter, dus zou daar de verkorting zoeken.wrote:Zoveel namen in zaal 1 lijkt me niet te kloppen?
Last edited by Khadber on , edited 1 time in total.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Filmen aubwrote:sws als NC hier niet tussen komt eet ik m schoen opwrote:Hopelijk nog Wildstylez vs Noisecontrollers
Shit dat wordt flink kauwenwrote:Filmen aubwrote:sws als NC hier niet tussen komt eet ik m schoen opwrote:Hopelijk nog Wildstylez vs Noisecontrollers
P1 een half uur? Nou laten we hopen van niet...wrote:Ook bevestigd op q-dance facebook(en volgens mij krijgt Hard News ook gewoon het persbericht van Q).
10 acts, 9 uur. Q kennende staan de raw-acts meestal wat korter, dus zou daar de verkorting zoeken.wrote:Zoveel namen in zaal 1 lijkt me niet te kloppen?
Dan liever Sefa een half uur en in t begin 2 setjes van 45 minuten
Hele sterke line-up zeg!!
De overgang van Phuture Noize vs SZP naar Sefa zal alleen wel even flink schakelen zijn zeg...
En qua tijden zullen er wel wat 45 minuten setjes bij zitten en Sefa zal denk ik 30 minuten zijn.
De overgang van Phuture Noize vs SZP naar Sefa zal alleen wel even flink schakelen zijn zeg...
En qua tijden zullen er wel wat 45 minuten setjes bij zitten en Sefa zal denk ik 30 minuten zijn.
Geen Noisecontrollers verbaasd me wel heel erg
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Toch maar een kaartje gekocht 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Ik ben sowieso helemaal klaar met nachtfeesten en hoop dat er steeds meer feesten zijn die tot 01:00 duren. Zondag om 9 uur in bed en volgende dag werken trek ik niet meer. Echt heel sporadisch maak ik een uitzondering. En voor dat bedrag vind ik het zonde om om 3 uur naar huis te gaan. Zoals Remi al aangeeft zijn er ook wat Q feesten die hun tijden aanpassen naar overdag. Hopelijk gaat dit nog vaak gebeurenwrote:Even uit interesse: waarom zou je een korter feestje willen? Je kan toch ook voor het eind van het feest gaan als je eerder naar huis wilt?wrote:Wanneer dit feestje op een schappelijke tijd is afgelopen dan wellicht aanwezig. 07:00 afgelopen is een no go
Volgens facebook is het van 22.00 tot 07.00, ben ik zelf erg blij mee, want dan kan ik een trein terug pakken.
Ik ga met vrienden ook al jaren niet meer naar nachtfeesten. Puur omdat we ouder zijn geworden, 33 inmiddels. Dan hoeft het allemaal niet meer.
Maar daardoor gun ik de mensen die nu 18 worden wel hun feestje tot 7 uur. Het is een beetje egoïstisch dat het dan nu maar moet veranderen.
Maar daardoor gun ik de mensen die nu 18 worden wel hun feestje tot 7 uur. Het is een beetje egoïstisch dat het dan nu maar moet veranderen.
Ik als jong persoon (22) vind nachtfeesten ook maar ruk. De energie die je kwijt bent na zo`n nachtfeest is het soms gewoon niet waard.wrote:Ik ga met vrienden ook al jaren niet meer naar nachtfeesten. Puur omdat we ouder zijn geworden, 33 inmiddels. Dan hoeft het allemaal niet meer.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Ik hoor echt van iedereen dat de beweging richting de overdags binnenfeesten een goede is. Er zijn maar weinig mensen die staan te popelen om pas om 10 uur in de ochtend in bed te liggen. Tevens zeg ik niet dat alle feesten dit moeten doen. Van mij mogen er genoeg tot 07:00 doorgaan dus qua egoïsme heeft dit weinig betrekking. Ik vind het alleen een goede beweging dat de tijden wat aantrekkelijker worden. Ik snap dat je een Qlimax/Hardbass niet overdag gaat doen.wrote:Ik ga met vrienden ook al jaren niet meer naar nachtfeesten. Puur omdat we ouder zijn geworden, 33 inmiddels. Dan hoeft het allemaal niet meer.
Line-up is echt heel erg goed. Echter helaas niet aanwezig omdat het een nachtfeest is, helemaal in Amsterdam. Ben van plan misschien nog maar een nachtfeest mee te pakken deze winter. Ben ten slotte ook geen 20 meer.
De socials van Q en HHZ laten zien dat er een interview komt....ben erg benieuwd
Verbazend dat het nog steeds niet is uitverkocht.
Ik ben zelf nog aant twijfelen om te gaan
Ik ben zelf nog aant twijfelen om te gaan
-
RHardtraxxer
- 114 posts member since 2015
- last seen Jul 2025
Hele vette line up, zelf vind ik het persoonlijk jammer dat ze een afsluiter als Sefa pakken. Waarom niet gewoon Sub Zero Project vs Phuture Noize af laten sluiten met een waardige raw set door hen dat halfuurtje extra te geven.
Gisteren onze kaarten gepersonaliseerd en ontvangen.
Viel me gelijk op dat op de kaarten, naast barcode en gegevens, geen achtergrond aanwezig is. Iets wat ik niet gewend ben van Q.
Zijn er meer mensen die dit ook hebben?
(Zojuist ook een mail gestuurd naar Q met de vraag of dit wel klopt)
Viel me gelijk op dat op de kaarten, naast barcode en gegevens, geen achtergrond aanwezig is. Iets wat ik niet gewend ben van Q.
Zijn er meer mensen die dit ook hebben?
(Zojuist ook een mail gestuurd naar Q met de vraag of dit wel klopt)