Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zei het toch. Pfff en maar vragen om een bron.

OT: Gvd die line up wordt zo wel heel vet. Wou eerst niet gaan maar nu begin ik toch weer zwaar te twijfelen, helemaal als er nog een P1 classics set bij komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-attack ook confirmed

Bron: instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff als ik zelf nu een line-up naar keuze zou moeten maken, zou dit toch zeer in de buurt komen! Toch maar een kaartje gehaald. Ziet er naar uit dat het dan volgende ronde bekerprogramma is met voetbal. De poulefase maar saboteren denk ik.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit wordt zo langzamer hand een serieuze optie!
Hele vete line-up tot nu toe!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vermoed dat alle "kleinere" namen toch naar zaal twee vertrekken als ik zie wat voor een headliners er bij komen.

SZP vs. PN klinkt tof, had ze misschien liever los gewild.

Tot nu toe echt een gruwelijke line up trouwens.

Update gemaakt voor de volledigheid met een vermoedelijke zaalindeling.
Zaal 1:
Atmozfears & Devin Wild
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz & Sound Rush
Keltek (mogelijk zaal twee, begint best druk te worden?)
Max Enforcer
Phuture Noize vs. Sub Zero Project
Project One
Sefa

Zaal 2:
Adrenalize
D-Attack
Jay Reeve
Primeshock
MC Tellem

Vermoedelijk Wildstylez en Villain nog in zaal 1. Wordt gezellig zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er toch echt over nadenken om hierheen te gaan ipv qlimax, geen naam dat me tegen staat so far
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan ineens veel mensen, na dat niemand wou bij de kaartverkoop. Gaat weer lekker proppen worden.

Kaart te koop wegens drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twijfel ook om te gaan, maar als het weer zo druk word als de return dan houdt dat mij waarschijnlijk toch tegen.. gevalletje sardien in blik de hele avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer dit feestje op een schappelijke tijd is afgelopen dan wellicht aanwezig. 07:00 afgelopen is een no go
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:50 
 
Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Wanneer dit feestje op een schappelijke tijd is afgelopen dan wellicht aanwezig. 07:00 afgelopen is een no go

Je kan alvast andere plannen maken hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Wanneer dit feestje op een schappelijke tijd is afgelopen dan wellicht aanwezig. 07:00 afgelopen is een no go

Even uit interesse: waarom zou je een korter feestje willen? Je kan toch ook voor het eind van het feest gaan als je eerder naar huis wilt?

Volgens facebook is het van 22.00 tot 07.00, ben ik zelf erg blij mee, want dan kan ik een trein terug pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha, ja dan ga je toch lekker naar huis om 03.00 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Wanneer dit feestje op een schappelijke tijd is afgelopen dan wellicht aanwezig. 07:00 afgelopen is een no go


Noem een indoor feest van Q van de afgelopen 5 jaar met andere tijden dan om 07:00 klaar :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Pipa schreef:
Wanneer dit feestje op een schappelijke tijd is afgelopen dan wellicht aanwezig. 07:00 afgelopen is een no go

Even uit interesse: waarom zou je een korter feestje willen? Je kan toch ook voor het eind van het feest gaan als je eerder naar huis wilt?

Dat zegt hij toch niet? Het zou toch ook kunnen dat het van 20:00 tot 05:00 duurt? Dat evenement duurt even lang maar het is 2 uur eerder klaar.
Ik ben ook helemaal klaar met die nachtfeesten en ga alleen nog bij iets heel boeiends / hoge uitzondering. Ik vind het daarom een goede ontwikkeling dat er steeds meer feesten met 'festivaltijden' gegeven worden. Eventueel tot 04:00 zou ik ook nog overwegen. Feit is, althans voor mij, dat wanneer een feest om 07:00 uur afgelopen is ik over het algemeen pas met de middag in bed lig. En dan heb ik daar de halve week nog 'plezier' van.
En ik snap dat gedoe met OV nooit. Pak gewoon lekker de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pipa schreef:
Wanneer dit feestje op een schappelijke tijd is afgelopen dan wellicht aanwezig. 07:00 afgelopen is een no go


Noem een indoor feest van Q van de afgelopen 5 jaar met andere tijden dan om 07:00 klaar :huh:

Alsjeblieft, 3 in nog geen 2 jaar.
https://partyflock.nl/party/359767:Phuture-Noize
https://partyflock.nl/party/339600:Qings-of-the-Night
https://partyflock.nl/party/330336:HEMQADE
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk nog Wildstylez vs Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 12:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:


Ja Ziggo Dome om 05:00 uur dichtgooien en dan 5k mensen verzamelen voor de after op Bijlmer arena tot er weer eens een trein rijdt. Tering nice idee, sowieso v/d partij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij vraagt toch wat? Krijgt hij antwoord ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Feit is, althans voor mij, dat wanneer een feest om 07:00 uur afgelopen is ik over het algemeen pas met de middag in bed lig.


Dat ligt dan echt aan jouzelf dan ja, ik lig in principe nooit later dan 10:00 in bed na een nachtfeest (hooguit alleen met een q-base dat het ietsje later wordt). En ik ga dus meestal met het OV, met de auto zou ik nog wel eerder thuis kunnen zijn.

Remi schreef:
En ik snap dat gedoe met OV nooit. Pak gewoon lekker de auto.

Geef mij maar lekker het OV, voor mij veel goedkoper (door mn abonnementen), geen rekening hoeven houden met drinken (of een bob moeten zoeken, wat bijna nooit lukt omdat ik weinig bekenden in deze omgeving heb met een auto/rijbewijs).

Dat zeeland nou eenmaal een auto-provincie is, mede door de gebrekkige ov-verbindingen, wil niet zeggen dat dat in de rest van nederland ook zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dat zegt hij toch niet? Het zou toch ook kunnen dat het van 20:00 tot 05:00 duurt? Dat evenement duurt even lang maar het is 2 uur eerder klaar.
Ik ben ook helemaal klaar met die nachtfeesten en ga alleen nog bij iets heel boeiends / hoge uitzondering. Ik vind het daarom een goede ontwikkeling dat er steeds meer feesten met 'festivaltijden' gegeven worden. Eventueel tot 04:00 zou ik ook nog overwegen. Feit is, althans voor mij, dat wanneer een feest om 07:00 uur afgelopen is ik over het algemeen pas met de middag in bed lig. En dan heb ik daar de halve week nog 'plezier' van.
En ik snap dat gedoe met OV nooit. Pak gewoon lekker de auto.

Voor mij ligt het iets anders. Ik heb namelijk geen auto (is me te duur en ik wil graag wat drinken als ik naar een feest ga) en ben daarom aangewezen op OV. Ik woon heel dicht bij Utrecht Centraal, dus qua OV aansluitingen heb ik weinig te klagen. Voor mij zou overdag/festivaltijden tot later een mindere optie zijn tenzij dicht bij Utrecht of nachtnet. Die moeie zondag/maandag neem ik voor lief.

Snap wel dat als je ver moet reizen dat het minder praktisch is en dat er vraag is naar dagtijden omdat het je ritme minder verstoort. Het zijn twee kanten van een mening, al gok ik dat ik in de minderheid ben :P.

Overigens heb ik wel eens gehad na 5 uur dat de Ziggo Dome leegliep bij Above & Beyond. Hebben toen een taxi gepakt, niet ideaal.

Maar goed, is ook een andere discussie allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 12:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hij vraagt toch wat? Krijgt hij antwoord ook.

Ja was ook niet op jou gericht maat. Auto is een slechte optie trouwens voor 50 losgeslagen Hagenezen met tunnelvisie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Remi schreef:
Feit is, althans voor mij, dat wanneer een feest om 07:00 uur afgelopen is ik over het algemeen pas met de middag in bed lig.


Dat ligt dan echt aan jouzelf dan ja

Als je al met al eens om 08:00 uur weg rijdt en je om 10:00 thuis bent is het na eten en douchen toch al gauw 11 uur of later? Zo gek is dat toch niet?
Sterker nog, mochten wij eens met een bus gaan vanaf Ziggodome / Gelredome met een tussenstopje hier en daar dan moet ik blij zijn dat ik voor 11 uur in Goes ben. Met Q-Base is het wel eens 12 uur 's middags geweest dat ik op het station stond nadat die bus nog hier en daar moest stoppen. Daarom nooit ov / bus als het niet anders kan. Dan kies ik er over het algemeen liever zelf voor om te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:

Zaal 2:
Adrenalize
D-Attack
Jay Reeve
Primeshock
MC Tellem



Adrenalize in zaal 2 zou ik heel jammer vinden, als KELTEK in 1 staat dan verdient Adrenalize dat in mijn optiek ook.

Ik heb er hoe dan ook echt niet normaal veel zin in, alsof Q mijn volledige droom lineup een keer stiekem gehoord heeft om hem vervolgens hier maar helemaal neer te zetten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Hopelijk nog Wildstylez vs Noisecontrollers

sws als NC hier niet tussen komt eet ik m schoen op :huh:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten