Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 09:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat het naïef is om te denken dat Sefa geen Main staat, gezien zijn populariteit.

Betwijfel alleen of de beste man een vol uur zal krijgen. Wellicht 3kwartier of zelfs maar n halfuurtje? Idk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sefa ben ik helemaal niet blij mee, echt helemaal niets met de meeste vormen van hardcore en aanverwanten en daar vormt hij geen uitzondering op. Zal wel main afsluiten zoals D-Fence dat met Freaqshow deed.

Devin Wild & Atmozfears kan interessant worden. Devin Wild vind ik live altijd een beetje hetzelfde doen (recente platen, weinig verrassingen), Atmozfears kan daar hopelijk variatie in brengen. Max Enforcer was wel te verwachten, vermoedelijk ook Sound Rush wel. Gok dat beide acts een keer prime time op een feest gaan staan voor het eerst sinds lange tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 09:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha Sefa in de 2e zaal kun je vergeten. Denk eerder dat Heady wel getriggered is door die sound. Kan ik me op de een of andere manier wel voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 09:50 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Zijn alle namen hier nu echt of zijn er mensen aan het kutten (Zie niks over Sefa en Frontliner, wat me bij beide ook onwaarschijnlijk lijkt).

Edit: Zie dat Sefa het op Instagram had gezet en niet FB. Mag hopen dat hij weggestopt word in zaal 2/3.


Was het maar dat het gekut was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jay Reeve ook aanwezig, zie insta verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergens een source voor PN? Zie daar ook nergens wat over. Vind dat gekut met random namen nou niet bepaald grappig -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

Tellem ook aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 10:54 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Ergens een source voor PN? Zie daar ook nergens wat over. Vind dat gekut met random namen nou niet bepaald grappig -.-


Volgens mij nergens, op Reddit werd het ook gevraagd aan iemand die het posten, ook geen antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
makrooy schreef:
Ergens een source voor PN? Zie daar ook nergens wat over. Vind dat gekut met random namen nou niet bepaald grappig -.-


Volgens mij nergens, op Reddit werd het ook gevraagd aan iemand die het posten, ook geen antwoord.

Idd is ook gekut (kan natuurlijk nog..) Frontliner, ja dat lijkt me duidelijk

Sefa staat op zn Insta story :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende act: Headhunterz & Sound Rush aldus Facebook Headhunterz! Verrassend om hun met zijn drietjes te zien, had stiekem op een HHZ, WS & NC set gehoopt.

edit: Zou iemand de eerste post bij kunnen houden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz & Sound Rush ook bevestigd! Kan een leuke set gaan worden, zal Wildstylez dan ook een vs set gaan draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Headhunterz & Sound Rush ook bevestigd!
Yeahhh :D Wss incl label bekendmaking waar ze naar op zoek zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Adrenalize ook aanwezig, insta verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Echt een hele fine lineup tot nu toe! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Block & S-Te-Fan ook. Bron: insta!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF hoopte ik al. Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette line up tot nu toe zeg :worship:

Vooral vet voor Primeshock en Jay Reeve. Hoop dat minstens een van die 2 op de main staat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vette line up tot nu toe! Ook echt super vet dat Sefa er staat! Kan erg genieten van zijn nummers. Hoop ook dat die minstens 45 minuten krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Denk dat het naïef is om te denken dat Sefa geen Main staat, gezien zijn populariteit.

Betwijfel alleen of de beste man een vol uur zal krijgen. Wellicht 3kwartier of zelfs maar n halfuurtje? Idk

Hmm op een hardcore feest puilt de tent altijd uit bij hem, maar op een feest dat draait om P1 zal dit wel meevallen toch? Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line-up gaat lekker....tot nu toe geen klagen

Ben benieuwd of er nog namen worden toegevoegd of dat er een surprise-act komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 23:37 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Aristo schreef:
Denk dat het naïef is om te denken dat Sefa geen Main staat, gezien zijn populariteit.

Betwijfel alleen of de beste man een vol uur zal krijgen. Wellicht 3kwartier of zelfs maar n halfuurtje? Idk

Hmm op een hardcore feest puilt de tent altijd uit bij hem, maar op een feest dat draait om P1 zal dit wel meevallen toch? Toch?

Ga daar maar niet van uit, het is bij sefa altijd zo druk omdat het een van de artiesten is die ook van de andere genres veel publiek trekt. Ik ken echt enorm veel mensen die eigenlijk vooral hardstyle (in al z'n vormen) luisteren, maar ook echt fan zijn van Sefa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 08:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik merk hetzelfde en ben onderhand ook wel benieuwd naar waar alle buzz over gaat. Denk dat er bovendien een hele hoop mensen zijn die dat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 08:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb eigenlijk niks met hardcore, maar ben wel altijd te vinden bij Dr Peacock & Sefa als het kan. Dus als die jongen er staat dan sluit hij sowieso de main af. Zaal 2 is echt veel te klein voor Sefa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 10:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een line-up tot nu toe :love: als D-Sturb en/of Phuture Noize er nog staan is ie voor mij al compleet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2018 10:55 
 
Hardtraxxer

Phuture Noize vs Sub Zero Project. Zie insta PN :thumbsup:

Edit: en FB
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten