Dan kunnen we in ieder geval de halve tracklist al invullen.wrote:Ik hoorde dat DJ CRO het volgende pushproject is en hier primetime mag draaien. Zwaar verdiend!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dan ben ik benieuwd hoe jij deze voor je zietwrote:Dan kunnen we in ieder geval de halve tracklist al invullen.
wrote:Dan ben ik benieuwd hoe jij deze voor je zietwrote:Dan kunnen we in ieder geval de halve tracklist al invullen.

Ja heerlijk, vorig jaar nog lekker de volle mep gepakt toen Da Tweekaz werd aangekondigd.wrote:Voordeel bij Qlimax is wel dat het toch binnen no time is uitverkocht en je dus makkelijk je ticket voor dezelfde prijs kwijt raakt. Vorig jaar hetzelfde gedaan nadat de line-up bekend was gemaakt.
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
Leuk om hem zo snelte zien groeien! Bij Freaqshow nog in de kleine zaal. Toen draaide hij afwisselend 1 plaat van hem en een plaat van iemand anders, was voorspelbaar, maar wel lekker
. Blij met deze naam op de line-up!
wat een fijne eerst naam als het gaat om de bekendmaking
Zeker verdient! Qlimax zal vermoedelijk een no go zijn. Maar denk wel een goeie naam voor volgend jaar als hij deze lijn doorzet!wrote:Tof voor hem en zeker verdient! Hij zal dan wel niet op Qlimax staan neem ik aan.
-
BHardtraxxer
- last seen Dec 2020
Nice Primeshock!
Hoop dat beide in zaal 1 staan
.
Hoop dat beide in zaal 1 staan
wat gaaf voor beide herenwrote:View on Facebook
Primeshock ook bevestigd! Hoop voor deze mannen dat ze in zaal 1 mogen staan.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Met de aankondiging van Primeshock zie ik hem ook wel weer in de tweede zaal staan. Maar het zou natuurlijk voor beide geweldig zijn als ze in de hoofdzaal mogen openen.wrote:Leuk om hem zo snelte zien groeien! Bij Freaqshow nog in de kleine zaal. Toen draaide hij afwisselend 1 plaat van hem en een plaat van iemand anders, was voorspelbaar, maar wel lekker. Blij met deze naam op de line-up!
Awesome! Hoopte ze al snel tegen te komen. Heel blij dat de line up nu vrijgegeven wordt!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Leuke namen al! 
Edit: Ook Atmozfears & Devin Wild b2b!
Edit: Ook Atmozfears & Devin Wild b2b!
Kolere nu toch aan het twijfelen om te gaan...
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 22 hours ago
Sefa ook
Oof deze line up, wordt wel heel verleidelijk opeens zeg 
-
BHardtraxxer
- last seen Dec 2020
Max Enforcer ook erbij.
Zijn alle namen hier nu echt of zijn er mensen aan het kutten (Zie niks over Sefa en Frontliner, wat me bij beide ook onwaarschijnlijk lijkt).
Edit: Zie dat Sefa het op Instagram had gezet en niet FB. Mag hopen dat hij weggestopt word in zaal 2/3.
Edit: Zie dat Sefa het op Instagram had gezet en niet FB. Mag hopen dat hij weggestopt word in zaal 2/3.