Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 11:19 
 
Hardtraxxer

Dan kunnen we speculeren of ze misschien wel op Qlimax staat ;P
Vond de gelekte lineup sowieso wel grotendeels een mogelijke Qlimax lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 11:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moet altijd hier aan denken bij deze discussie:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 11:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Haha mooi dat Deetox dan gewoon hier niet staat. Dus kan die hele discussie weer de prullenbak in


Dan kan zelfs die hele lineup en hardtraxx newbie met zn betrouwbare bron de prullenbak in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De enige rede waarom je er om jankt is omdat je andere artiesten daar wil zien staan of dat je de artiesten niks vindt.

Q pusht wat het publiek wil of mensen die het verdienen, meer niet. En dit is in beide gevallen rechtvaardig volgens iedereen behalve de mensen die iets tegen de artiest hebben.

Sorry, maar dit raakt echt kant noch wal. Volgens mij kunnen we hier best wel een objectieve discussie over voeren zonder over smaak te beginnen. En daarbij, wat is ‘het verdienen’? Volgens mij is dat nog altijd volgens de filosofie van Q. Kan ik daar geen andere mening over hebben zonder een hekel aan de betreffende artiest te hebben?

Een pushproject is overigens naar mijn idee niet eens per se negatief bedoeld, eerder een observatie. Deetox is bijvoorbeeld aardig gepushed op grote Q stages, met Qlimax als kopstuk, ik denk niet dat dat valt te ontkennen. Dat doet wat mij betreft helemaal niets af aan dat ze er zelf hard voor heeft gewerkt (en nog steeds) om daar te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 12:21 
 
Hardtraxxer

Line-up mag opzich wel komen, het is best belachelijk dat er tickets worden verkocht zonder te weten waar je voor betaalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JJ97 schreef:
Line-up mag opzich wel komen, het is best belachelijk dat er tickets worden verkocht zonder te weten waar je voor betaalt.

Ja echt schandalig dat het al jaren zo gaat....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoorde via een bron dan Rebelion afsluit. Not sure do..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Hoorde via een bron dan Rebelion afsluit. Not sure do..


Rebelion? Zeker het volgende push project van Q....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde dat DJ CRO het volgende pushproject is en hier primetime mag draaien. Zwaar verdiend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
JJ97 schreef:
Line-up mag opzich wel komen, het is best belachelijk dat er tickets worden verkocht zonder te weten waar je voor betaalt.

Ja echt schandalig dat het al jaren zo gaat....


Eigenlijk is dat wel zo, ja. Maar misschien ben ik te veel van de oude stempel, aangezien dat 10-15 jaar geleden echt niet op deze manier ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee toen kon je nog rustig wachten tot de line-up bekend was, en dan een kaartje kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met Qlimax en Defqon was dat nooit echt zo toch? Of wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien een van de eerste edities. Maar bij mijn eerste Qlimax, moest je al kaartje kopen voordat de line up er was. Dat was in 2007 alweer. Dus het gaat echt al minstens 11 jaar zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Misschien een van de eerste edities. Maar bij mijn eerste Qlimax, moest je al kaartje kopen voordat de line up er was. Dat was in 2007 alweer. Dus het gaat echt al minstens 11 jaar zo.


Misschien heb je gelijk hoor, zo exact staat het niet in m'n geheugen. Ik weet het van mijn eerste Qlimax (2005) omdat ik die nooit zal vergeten, toen was de line-up bekend voor dat het uitverkocht raakte.

Ik vind het soms irritant (en vooral onnodig imo) dat line-ups zo laat bekend worden gemaakt. Bij dit Project One feest heb je de kans om te wachten (lijkt het), maar bij Qlimax hoef je dat uiteraard niet te proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Voordeel bij Qlimax is wel dat het toch binnen no time is uitverkocht en je dus makkelijk je ticket voor dezelfde prijs kwijt raakt. Vorig jaar hetzelfde gedaan nadat de line-up bekend was gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Met Qlimax en Defqon was dat nooit echt zo toch? Of wel


Nee met beide hebben ik meerder F5 toetsen verneukt zonder dat ik wist wie er zouden komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Met Qlimax en Defqon was dat nooit echt zo toch? Of wel


Nee met beide hebben ik meerder F5 toetsen verneukt zonder dat ik wist wie er zouden komen

Dit dus inderdaad xd
En dan keihard balen dat de line up kut was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:29 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Voordeel bij Qlimax is wel dat het toch binnen no time is uitverkocht en je dus makkelijk je ticket voor dezelfde prijs kwijt raakt.


Dit vooral, hier is het nog maar de vraag of je ze voor dezelfde prijs kwijtraakt mocht de line-up tegenvallen. Naar mijn mening zou het kopen van een ticket geen risico moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 16:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Moet altijd hier aan denken bij deze discussie:


Die film inspireert me sowieso wel vaker

En @ pim, het laatste gedeelte wat je zegt is precies wat ik zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 20:41 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Pipa schreef:
Haha mooi dat Deetox dan gewoon hier niet staat. Dus kan die hele discussie weer de prullenbak in


Dan kan zelfs die hele lineup en hardtraxx newbie met zn betrouwbare bron de prullenbak in :)



ja man , omdat mijn bron niet de juiste lijst heeft maar op afreageren op mij? Ik heb ook niet gezegt dat dit de line up is maar dit gaan in sommige wandelgangen rond. Jammer dat deetox niet komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
zeke schreef:
Pipa schreef:
Haha mooi dat Deetox dan gewoon hier niet staat. Dus kan die hele discussie weer de prullenbak in


Dan kan zelfs die hele lineup en hardtraxx newbie met zn betrouwbare bron de prullenbak in :)



ja man , omdat mijn bron niet de juiste lijst heeft maar op afreageren op mij? Ik heb ook niet gezegt dat dit de line up is maar dit gaan in sommige wandelgangen rond. Jammer dat deetox niet komt


Laatste plaats geëindigd bij battle royale. Jammer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

BattleRoyaleNL schreef:
zeke schreef:
Pipa schreef:
Haha mooi dat Deetox dan gewoon hier niet staat. Dus kan die hele discussie weer de prullenbak in


Dan kan zelfs die hele lineup en hardtraxx newbie met zn betrouwbare bron de prullenbak in :)



ja man , omdat mijn bron niet de juiste lijst heeft maar op afreageren op mij? Ik heb ook niet gezegt dat dit de line up is maar dit gaan in sommige wandelgangen rond. Jammer dat deetox niet komt


Och kearl huul toch niet zo je bent echt de 1000e die komt met 'UiT vErTROUWbArE br0Nn3N h3B iK verN0M3n DaT de LiNE-Up ew gjrv;elf mbv' 99% vd tijd is het onzin gr. En als er dan een keer gevraagd wordt wat die bron dan is is het altijd geheim :lol: Kan er geen permaban komen op dit soort mysterieuze figuren met ekte insider infooOOOw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach vind dat speculeren met al die fake line ups altijd wel lachen, hij claimed iig niet dat het de line up ook echt is. De mensen die zo zeker van hun zaak zijn zonder bron te geven zijn pas irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 08:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ach vind dat speculeren met al die fake line ups altijd wel lachen, hij claimed iig niet dat het de line up ook echt is. De mensen die zo zeker van hun zaak zijn zonder bron te geven zijn pas irritant.


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ach vind dat speculeren met al die fake line ups altijd wel lachen, hij claimed iig niet dat het de line up ook echt is. De mensen die zo zeker van hun zaak zijn zonder bron te geven zijn pas irritant.


Helemaal mee eens...juist het speculeren, met of zonder ‘betrouwbare bronnen’, hoort wel bij de voorpret in aanloop van een feest.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten