Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 07:55 
 
Hardtraxxer

Vitality schreef:
Poh, dit is voor mij momenteel een nagenoeg perfecte line-up :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg fijne line-up wanneer deze correct zou zijn :love:
Hoop op een uurtje Project One classics en een half uurtje Project One 2.0 :loving:
Een uur mag ook als ze dan al zoveel nieuwe tracks hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 14:41 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Svennn schreef:
Komen de push projecten van Q wel weer heerlijk in naar voren ja! Wat dat betreft best realtisch.


Wat heb ik een afschuwelijk hekel aan deze term. Alsof de artiesten het zelf niet hebben verdiend maar te danken hebben aan papa Q.

Kun jij mij vertellen wat een Deetox te zoeken heeft op een Project One feest? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
makrooy schreef:
Svennn schreef:
Komen de push projecten van Q wel weer heerlijk in naar voren ja! Wat dat betreft best realtisch.


Wat heb ik een afschuwelijk hekel aan deze term. Alsof de artiesten het zelf niet hebben verdiend maar te danken hebben aan papa Q.

Kun jij mij vertellen wat een Deetox te zoeken heeft op een Project One feest? :huh:


Is dit de definitieve line up dan? Al was dat het wel, wil je me nou zeggen dat deetox gepushed wordt? :lol:
Een naam die minder groot is en op een line up staan? DaT MoEt eEn PuSh Van Q zIjN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
wil je me nou zeggen dat deetox gepushed wordt?


Qlimax vergeten? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 15:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat een gejank weer :lol:

*Artiest die niet even populair is als de rest bij een groter feest geboekt*

OH DAT IS EEN PUSH PROJECT HOE DURVEN ZE.

*Artiest die de persoon wel ligt die plots wordt geboekt*

OH JA ZO VERDIEND EINDELIJK ZIEN ZE HET.

Alsof namen als KELTEK, Deetox, Phuture Noize, Sub Zero Project, Andy Svge e.d. zo een podium niet verdienen :')

Laten we dan alle minder grote namen maar lekker op de kleine feesten staan en alleen maar de zelfde artiesten op een groot podium neerzetten. Alleen met toestemming van ons mogen ze naar een groter podium. Kinderachtig gejank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 15:27 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Svennn schreef:
Kun jij mij vertellen wat een Deetox te zoeken heeft op een Project One feest? :huh:


Is dit de definitieve line up dan? Al was dat het wel, wil je me nou zeggen dat deetox gepushed wordt? :lol:
Een naam die minder groot is en op een line up staan? DaT MoEt eEn PuSh Van Q zIjN.

Sorry hoor, maar iemand die wil beweren dat Deetox niet door Q-Dance gepushed wordt, is echt niet serieus te nemen :lol: :lol: :lol: Met als hoogtepunt Qlimax inderdaad. Gun het die beste vrouw van harte, maar een duidelijker push project van Q is er niet. Ja Festuca misschien, maar we hebben gezien wat daar van is overgebleven nadat Q ermee is gestopt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
zoveelste bullshit beredenering verhaal...


Dit dus:

Svennn schreef:
Sorry hoor, maar iemand die wil beweren dat Deetox niet door Q-Dance gepushed wordt/werd, is echt niet serieus te nemen :lol: :lol: :lol: Met als hoogtepunt Qlimax inderdaad. Gun het die beste vrouw van harte, maar een duidelijker push project van Q is er niet. Ja Festuca misschien, maar we hebben gezien wat daar van is overgebleven nadat Q ermee is gestopt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 16:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wauw, goed tegenargument :lol:
Nou dan doen we mee, alles wat je zegt is onzin. En de enige rede waarom je er om jankt is omdat je andere artiesten daar wil zien staan of dat je de artiesten niks vindt.

Q pusht wat het publiek wil of mensen die het verdienen, meer niet. En dit is in beide gevallen rechtvaardig volgens iedereen behalve de mensen die iets tegen de artiest hebben.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En de enige rede waarom je er om jankt is omdat je andere artiesten daar wil zien staan of dat je de artiesten niks vindt..


Wauw :lol: :lol: :lol: Volgens mij heb jij echt een klap van de molen gehad of niet? Hoe kun je dit nu in vredesnaam zo zien? :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Deetox was wel een redelijk pushproject hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Discussie over een niet bevestigde lineup, love HT :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Wauw, goed tegenargument :lol:
Nou dan doen we mee, alles wat je zegt is onzin. En de enige rede waarom je er om jankt is omdat je andere artiesten daar wil zien staan of dat je de artiesten niks vindt.

Q pusht wat het publiek wil of mensen die het verdienen, meer niet. En dit is in beide gevallen rechtvaardig volgens iedereen behalve de mensen die iets tegen de artiest hebben.

Gr.


Q pusht hun eigen artiesten, niet gek want dat doe je nu eenmaal met eigen artiesten. Ik kan bijvoorbeeld nu al raden dat D-Attack binnenkort bij de Wishlist wordt aangekondigd gezien zijn spot in de Hangar, dat wordt het nieuwe "push" talent.
Met die beredenering van wat het publiek wil of mensen die het verdienen zou hier toch eerder Digital Punk of E-Force staan dan Deetox (met alle respect).

Het is overigens ook lekker makkelijk om te zeggen dat mensen iets tegen een artiest hebben als ze het met je oneens zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:


Het is overigens ook lekker makkelijk om te zeggen dat mensen iets tegen een artiest hebben als ze het met je oneens zijn.


Hij vormt nou eenmaal heel snel een mening over je en denkt je te kennen na een paar getypte zinnen.

Wat betreft push projecten.. Hoe erg is dat. Met uitzondering van een Gostosa bijv., want dat sloeg natuurlijk nergens op.

Pavo heeft in een interview ook eens gezegd dat ie door Q-dance als het ware gekneed is en naar voren geduwd om hardstyle te draaien.

Vanaf 8.48 het fragment van pavo:
https://youtu.be/qwcXyp6e8sI
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 22:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geef maar een rede dan waarom zulk soort artiesten niet naar voren gebracht mogen worden ;)

Want blijkbaar zeg ik dus dat er nooit gepushed wordt, maar als je zou lezen zie je dat ik dat nergens zeg.

Want je kan wel het argument wegschuiven door het weg te wuiven en op mij gaan spelen , maar je hebt nog steeds geen degelijk argument tegen gegeven waarom zulk soort namen het niet verdienen om naar voren te worden gebracht (:

Please, by all means, licht toe waarom er zo over wordt gejankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

:corn: #TeamBB
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Met die beredenering van wat het publiek wil [..] zou hier toch eerder Digital Punk of E-Force staan dan Deetox (met alle respect).

Bron? Dit lijkt me compleet uit de lucht gegrepen. Denk dat de melodieuze doch stevige hardstyle van Deetox een stuk beter ontvangen wordt op dit feest dan de overdreven kick-screech FUCK raw van een DP of E-Force (met alle respect). DP en E-Force zouden qua stijl hier echt totaal niet passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
Basshunterzz schreef:
Met die beredenering van wat het publiek wil [..] zou hier toch eerder Digital Punk of E-Force staan dan Deetox (met alle respect).

Bron? Dit lijkt me compleet uit de lucht gegrepen. Denk dat de melodieuze doch stevige hardstyle van Deetox een stuk beter ontvangen wordt op dit feest dan de overdreven kick-screech FUCK raw van een DP of E-Force (met alle respect). DP en E-Force zouden qua stijl hier echt totaal niet passen.


De laatste tijd is Digital Punk anders ook meer stevige melodieuze hardstyle aan het producere dan kick-screech ;)
Begrijp wel wat je bedoelt. Populariteit is altijd lastig te meten, maar ik gok wel dat E-Force (ondanks zijn lompe tracks) een stuk populairder is dan Deetox. Zelfde geldt voor Digital Punk. Maar ik kan er natuurlijk ook zomaar totaal naast zitten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Redman schreef:
Basshunterzz schreef:
Met die beredenering van wat het publiek wil [..] zou hier toch eerder Digital Punk of E-Force staan dan Deetox (met alle respect).

Bron? Dit lijkt me compleet uit de lucht gegrepen. Denk dat de melodieuze doch stevige hardstyle van Deetox een stuk beter ontvangen wordt op dit feest dan de overdreven kick-screech FUCK raw van een DP of E-Force (met alle respect). DP en E-Force zouden qua stijl hier echt totaal niet passen.


De laatste tijd is Digital Punk anders ook meer stevige melodieuze hardstyle aan het producere dan kick-screech ;)
Begrijp wel wat je bedoelt. Populariteit is altijd lastig te meten, maar ik gok wel dat E-Force (ondanks zijn lompe tracks) een stuk populairder is dan Deetox. Zelfde geldt voor Digital Punk. Maar ik kan er natuurlijk ook zomaar totaal naast zitten xd


Ik heb juist het gevoel dat E-Force juist weg aan het zakken is. Waar ik hem vorig jaar nog de hele zomer op elk feest voorbij zag komen is het nu een stuk stiller. Ook een groot deel van mijn vrienden, die over het algemeen rauwe liefhebbers zijn,zijn een stuk minder enthousiast dan voorheen. Kan toeval zijn hoor.

Even iets heel anders, ik hoop dat Deetox 3 uur mag draaien als ze er staat, de rest van de fictieve lineup moet zich maar aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ook wel dat mensen hier deetox onderschatten. Wat betreft spotify hits doet ze niet onder aan die twee en ik heb het idee dat er live nog best wat fans met hun merch bij haar sets staan. Natuurlijk zal zij het op een echte raw event niet zo goed doen als e-force/DP, maar op een event als dit, past zij er imo prima tussen. Vooral met haar nieuwe stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Redman schreef:
Basshunterzz schreef:
Met die beredenering van wat het publiek wil [..] zou hier toch eerder Digital Punk of E-Force staan dan Deetox (met alle respect).

Bron? Dit lijkt me compleet uit de lucht gegrepen. Denk dat de melodieuze doch stevige hardstyle van Deetox een stuk beter ontvangen wordt op dit feest dan de overdreven kick-screech FUCK raw van een DP of E-Force (met alle respect). DP en E-Force zouden qua stijl hier echt totaal niet passen.


De laatste tijd is Digital Punk anders ook meer stevige melodieuze hardstyle aan het producere dan kick-screech ;)
Begrijp wel wat je bedoelt. Populariteit is altijd lastig te meten, maar ik gok wel dat E-Force (ondanks zijn lompe tracks) een stuk populairder is dan Deetox. Zelfde geldt voor Digital Punk. Maar ik kan er natuurlijk ook zomaar totaal naast zitten xd


Misschien wil ROOOOOOYYYYYYY hier wel zijn Spotify-analyse op loslaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 09:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben blijkbaar nog interessant genoeg om voor 2 pagina's discussievoer te zorgen :thumbsup: , maar nee ik sta hier niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wat een gejank weer :lol:

*Artiest die niet even populair is als de rest bij een groter feest geboekt*

OH DAT IS EEN PUSH PROJECT HOE DURVEN ZE.

*Artiest die de persoon wel ligt die plots wordt geboekt*

OH JA ZO VERDIEND EINDELIJK ZIEN ZE HET.

Alsof namen als KELTEK, Deetox, Phuture Noize, Sub Zero Project, Andy Svge e.d. zo een podium niet verdienen :')

Laten we dan alle minder grote namen maar lekker op de kleine feesten staan en alleen maar de zelfde artiesten op een groot podium neerzetten. Alleen met toestemming van ons mogen ze naar een groter podium. Kinderachtig gejank.


Zowaar volledig eens met de beste man. Top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 11:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind bb eigenlijk sowieso wel te pruimen de laatste tijd. Ga zo door kerel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2018 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Haha mooi dat Deetox dan gewoon hier niet staat. Dus kan die hele discussie weer de prullenbak in
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten