Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 22:17 
 
Hardtraxxer

Stuiterbal schreef:
OT: valt mij op dat Wildstylez/Headhunterz/Q weinig meer over de avond hebben gepost op socialmedia


Denk dat dat deels komt door de tegenvallende kaartverkoop. Als het snel uitverkocht was waren ze er natuurlijk heel trots op en moet heel de wereld t weten.

Aan de andere kant was dit pas de pre-sale, de normale verkoop moet nog beginnen, en dan zullen ze wel gewoon hun marketingplan gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Spobbertiet schreef:
is van 10:00 tot 7:00


Sick. 21 uur P1 rave. aanwezig.

:lol:

Heb tickets. Prijs was even schrikken, maar toch maar gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 07:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gepost in de Defqon 2018 topic :thumbsup:



Lekker lekker lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stuiterbal schreef:
Gepost in het Defqon 2018 topic :thumbsup:



FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Stuiterbal schreef:
Gepost in het Defqon 2018 topic :thumbsup:



FTFY


Bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De en het is gewoon beide goed hoor. Ook al klinkt het beter.
https://onzetaal.nl/taaladvies/engelse- ... het-weblog
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou iemand mij kunnen helpen. Heb 4 tickets gekocht voor Project One, maar blijk niet te kunnen op deze datum. Aangezien de tickets pas na 5 september komen kan ik ze niet te koop zetten.. Nu heb ik een restitutieverzoek ingediend bij Paylogic en gezegd dat iemand anders ook al kaarten heeft gehaald.

Nu krijg ik echter bericht terug van paylogic dat ze dan graag het ordernummer van de andere bestelling willen zodat ze zeker weten dat we wel tickets hebben, ik heb alleen geen order nr om ze te sturen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, jammer joh.
Moet je maar gewoon eerlijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, waarom zou je daarover liegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Verkoop ze dan gewoon na 5 september? :lol: man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 16:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dafuq am I reading

Heb trouwens besloten om toch geen kaarten te halen, ben klaar met nachtfeesten en ik ben bang dat dit feest de verwachtingen niet waar kan maken, net als met Return of HHZ.

Al zou ik die ticketprijs al zowat betalen om nog één keertje Halfway There in de ziggo dome te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 08:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heb trouwens besloten om toch geen kaarten te halen, ben klaar met nachtfeesten en ik ben bang dat dit feest de verwachtingen niet waar kan maken, net als met Return of HHZ.


Same here :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Pommer schreef:
Heb trouwens besloten om toch geen kaarten te halen, ben klaar met nachtfeesten en ik ben bang dat dit feest de verwachtingen niet waar kan maken, net als met Return of HHZ.


Same here :whistle:

O ja dat is ook de reden dat ik niet ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Wel geinig om te zien dat veel.mensen op Hardtraxx opeens nachtfeesten niks meer vinden(waaronder ik er een ben :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 11:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Veel hebben het licht gezien dat oa Shockerz op ons heeft geschenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 11:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb hier ook wel een beetje hetzelfde (zal het de leeftijd zijn? :$)
Feest moet wel erg bijzonder zijn om nog een uitzondering te maken en 's nachts te gaan. Een Qlimax bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Heb hier ook wel een beetje hetzelfde (zal het de leeftijd zijn? :$)
Feest moet wel erg bijzonder zijn om nog een uitzondering te maken en 's nachts te gaan. Een Qlimax bijvoorbeeld.


Same hier. Helemaal uitgekeken op nachtfeesten. Als dit overdag was, was het nog een serieuze optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leeftijd kan denk ik wel een rol spelen inderdaad. Daarmee is het ook een kwestie van 'beter vol te houden'. Je mist niet een hele nacht bijvoorbeeld. En ook de after hoeft niet tot diep in de middag te duren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 18:00 
 
Hardtraxxer

Ik kreeg dit via via door ( bron is redelijk betrouwbaar )

Project One
Headhunterz vs Wildstylez vs Noisecontrollers
Sub Zero Project
Atmozfears
Phuture Noize
Frequencerz
Deetox
Sound Rush
D-Block & S-te-Fan
Gunz For Hire
The Prophet
MC: Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 18:29 
 
Hardtraxxer

Komen de push projecten van Q wel weer heerlijk in naar voren ja! Wat dat betreft best realtisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Komen de push projecten van Q wel weer heerlijk in naar voren ja! Wat dat betreft best realtisch.


Wat heb ik een afschuwelijk hekel aan deze term. Alsof de artiesten het zelf niet hebben verdiend maar te danken hebben aan papa Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

is niet hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Svennn schreef:
Komen de push projecten van Q wel weer heerlijk in naar voren ja! Wat dat betreft best realtisch.


Wat heb ik een afschuwelijk hekel aan deze term. Alsof de artiesten het zelf niet hebben verdiend maar te danken hebben aan papa Q.

Prima dat jij dat hebt, maar sommige artiesten hebben ook daadwerkelijk een podium gekregen door ‘papa Q’, dat valt niet te ontkennen. Met alle respect, maar er was bijvoorbeeld totaal geen reden om artiesten als Dark Pact en Festuca zo hard te pushen als voorheen gedaan is. Tegenwoordig pakt Q het (m.i.) veel slimmer aan door artiesten die al een redelijke following hebben opgebouwd te gaan pushen, ipv een willekeurige ‘’nieuwe’’ naam door de strot van de festivalbezoeker te duwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
makrooy schreef:
Svennn schreef:
Komen de push projecten van Q wel weer heerlijk in naar voren ja! Wat dat betreft best realtisch.


Wat heb ik een afschuwelijk hekel aan deze term. Alsof de artiesten het zelf niet hebben verdiend maar te danken hebben aan papa Q.

Prima dat jij dat hebt, maar sommige artiesten hebben ook daadwerkelijk een podium gekregen door ‘papa Q’, dat valt niet te ontkennen. Met alle respect, maar er was bijvoorbeeld totaal geen reden om artiesten als Dark Pact en Festuca zo hard te pushen als voorheen gedaan is. Tegenwoordig pakt Q het (m.i.) veel slimmer aan door artiesten die al een redelijke following hebben opgebouwd te gaan pushen, ipv een willekeurige ‘’nieuwe’’ naam door de strot van de festivalbezoeker te duwen.


Maar dat bedoel ik ook. Een naam die hard is gaan groeien (zoals SZP en PN) extra podium geven is meer omdat ze het verdienen dan een push. Je geeft de mensen wat ze willen zien. Om het een push te noemen komt dan zo negatief over voor deze namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Poh, dit is voor mij momenteel een nagenoeg perfecte line-up en zou mij toch wel zwaar aan het twijfelen brengen! :love:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten