Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 18:19 
 
Hardtraxx Crew

BHDJNYQQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 18:43 
 
Hardtraxxer

:lol:
Als iedereen zoals dit topic was wordt Q toch wel teleurgesteld voor een keer. Maar dat zal wel weer niet zo zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 20:27 
 
Hardtraxxer

Hoop dat dit net z'n flop wordt al 15 years Scantraxx qua kaartverkoop en dat Q-Dance eens stopt met het leegmelken van de festivalganger, hoe durf je 70 euro te vragen een feest als dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ook niet dat een feest in de ziggo dome hosten de goedkoopste is hoor. Misschien is 65 iets wat aan de dure kant maar zo duur is het nou ook weer niet. Vooral niet als dit feest je aanspreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 23:50 
 
Hardtraxxer

Ik heb de indruk dat Q-Dance met dit feest sterk inzet op de buitenlandse markt. Project One / Headhunterz doet het in het buitenland erg goed. Ook de prijs en het sterke adverteren met hotel packages sterkt mijn vermoedens.

Hoop niet dat ik door deze koerswijziging minder feestjes kan/wil pakken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 23:55 
 
Hardtraxxer

Vond het al opvallend dat ik met mobiel, iPad en laptop met alle drie de apparaten binnen 5 minuten door de wachtrij was om 13u. Had verwacht dat dit snel uitverkocht zou zijn, laten we hopen van niet zodat de drukte in de Ziggo dan hopelijk eens meevalt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Hoop dat dit net z'n flop wordt al 15 years Scantraxx qua kaartverkoop en dat Q-Dance eens stopt met het leegmelken van de festivalganger, hoe durf je 70 euro te vragen een feest als dit?

Leuk, zeker voor de mensen die het wel leuk vinden om te gaan.

Ik zelf moet nog heel even wachten op kaarten halen. Eind van deze week weer pay day. Dan meteen kaartje halen. Dus ben wel blij dat het niet meteen uitverkoopt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er wel met twee vrienden die graag nog eens een euforsch feest mee wouden maken. Dat zijn er niet zo veel tegenwoordig, dus goede kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat moment wanneer het feest maar 4 uur duurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Dat moment wanneer het feest maar 4 uur duurt

Wel? Staat dat ergens? Dan is 70 euro best duur xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

is van 10:00 tot 7:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
is van 10:00 tot 7:00


Sick. 21 uur P1 rave. aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Spobbertiet schreef:
is van 10:00 tot 7:00


Sick. 21 uur P1 rave. aanwezig.

xd

You weet wat ik mean
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 10:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Denk ook niet dat een feest in de ziggo dome hosten de goedkoopste is hoor. Misschien is 65 iets wat aan de dure kant maar zo duur is het nou ook weer niet. Vooral niet als dit feest je aanspreekt.

Die hele schijtziggodome is sowieso het allerkutste wat scene is overkomen. Met weemoed kun je terugdenken aan de Hmh met dat geweldige geluid, genoeg ruimte om te bewegen en zonder die ijsbaan op de vloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
makrooy schreef:
Denk ook niet dat een feest in de ziggo dome hosten de goedkoopste is hoor. Misschien is 65 iets wat aan de dure kant maar zo duur is het nou ook weer niet. Vooral niet als dit feest je aanspreekt.

Die hele schijtziggodome is sowieso het allerkutste wat scene is overkomen. Met weemoed kun je terugdenken aan de Hmh met dat geweldige geluid, genoeg ruimte om te bewegen en zonder die ijsbaan op de vloer.


Oh ik vind ziggodome eigenlijk een vette locatie :$ Maar ik heb ook maar 1 feestje daar gehad, qapital. Was zat ruimte en het geluid was geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de ziggo ook wel een prima locatie, voldoende ruimte en qua geluid ook wel voldoende (kan altijd beter).

De prijs is wel wat aan de hoge kant, maar past bij de locatie en (verwachtte) line-up.

Ben erg benieuwd wat de avond gaat brengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 13:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stuiterbal schreef:
Ik vind de ziggo ook wel een prima locatie, voldoende ruimte en qua geluid ook wel voldoende (kan altijd beter).

De prijs is wel wat aan de hoge kant, maar past bij de locatie en (verwachtte) line-up.

Ben erg benieuwd wat de avond gaat brengen


Niet bij Q feesten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Zover ik weet zijn alle concerten / optredens rond die prijs dus duur wil ik het niet noemen.

Jij wil het niet zo noemen, anderen wel. Dat het één duurder is wil niet zeggen dat het ander niet duur is.

BattleRoyaleNL schreef:
Wat denk je wat zo'n avond kost met zulke grote namen? Defqon is ook 150 euro, en dat is ook elk jaar uitverkocht ( de weekend ) dus duur?

Daar noem je het al, het weekend is 150 euro. Daarvoor krijg je dus twee volle festivaldagen, een verblijf op de camping, de gathering en de afterparty in de blue. Hier krijg je voor een euro of 70 een feest van 9 uur. Dat kun je dus niet met elkaar vergelijken.

BattleRoyaleNL schreef:
mensen betalen het er voor dus het is niet te duur in hun ogen .

En deze mensen willen het niet betalen, dus is het in hun ogen te duur. Lastig hè, je inleveren in anderen?

BattleRoyaleNL schreef:
En ik vind het ook niet heel erg duur.

Dat is een mening. Daarover kunnen mensen dus verschillen.

BattleRoyaleNL schreef:
Ga een avondje naar Eminem of Katty Perry , ben je nog meer kwijt

Nogmaals, dat het één duurder is wil niet zeggen dat het ander niet duur is.


Je raakt hier echt kant noch wal. Ik wil je aanraden om dit even grondig te bestuderen.


Victory Royale voor Joey!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 15:46 
 
Hardtraxxer

Dit is voor mij nou zo’n typisch feest waar ik wel interesse in zou hebben als het overdag gehouden zou worden. Moet een redelijk eind reizen en de ticketprijs inclusief een verblijf in de buurt van Amsterdam vind ik het geld niet waard.

Vorig jaar wel bij headhunterz geweest maar dit keer sla ik over. Ik weet dat Q bezig is met het onderzoeken naar het houden van feesten overdag.

Ik verwacht eigenlijk ook niet dat er meer dan 2 nieuwe P1 tracks gedraaid gaan worden buiten die nieuwe van Defqon om. Voor degene die wel gaat hierbij mijn code M9YL6N2C
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 15:55 
 
Hardtraxxer

Just88 schreef:
Dit is voor mij nou zo’n typisch feest waar ik wel interesse in zou hebben als het overdag gehouden zou worden. Moet een redelijk eind reizen en de ticketprijs inclusief een verblijf in de buurt van Amsterdam vind ik het geld niet waard.

Vorig jaar wel bij headhunterz geweest maar dit keer sla ik over. Ik weet dat Q bezig is met het onderzoeken naar het houden van feesten overdag.

Ik verwacht eigenlijk ook niet dat er meer dan 2 nieuwe P1 tracks gedraaid gaan worden buiten die nieuwe van Defqon om. Voor degene die wel gaat hierbij mijn code M9YL6N2C


Door het in de nacht te doen heb je juist geen verblijf nodig?
Nu eindigt het om 07:00 en is alle OV weer mooi op tijd aan het rijden zodat je gelijk naar huis kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, juist met overdag feesten is OV helemaal ruk :P Tenminste wel waar ik naar toe moet/vandaan moet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
Ik verwacht eigenlijk ook niet dat er meer dan 2 nieuwe P1 tracks gedraaid gaan worden buiten die nieuwe van Defqon om.

Hoeveel zijn er op Defqon gedraaid dan? 2 echt nieuwe platen dacht ik. Lijkt me sterk dat ze zo maar 4 nieuwe nummers hebben tijdens deze avond :P Zullen wel met een album aankomen (hopelijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 17:39 
 
Hardtraxxer

Byron schreef:
Just88 schreef:
Dit is voor mij nou zo’n typisch feest waar ik wel interesse in zou hebben als het overdag gehouden zou worden. Moet een redelijk eind reizen en de ticketprijs inclusief een verblijf in de buurt van Amsterdam vind ik het geld niet waard.

Vorig jaar wel bij headhunterz geweest maar dit keer sla ik over. Ik weet dat Q bezig is met het onderzoeken naar het houden van feesten overdag.

Ik verwacht eigenlijk ook niet dat er meer dan 2 nieuwe P1 tracks gedraaid gaan worden buiten die nieuwe van Defqon om. Voor degene die wel gaat hierbij mijn code M9YL6N2C


Door het in de nacht te doen heb je juist geen verblijf nodig?
Nu eindigt het om 07:00 en is alle OV weer mooi op tijd aan het rijden zodat je gelijk naar huis kan?


Ik zoek het zelf niet meer om tot 7 uur op een feest te staan. Misschien zijn ik en anderen gelijkgestemden in de minderheid; dat is aan Q om te onderzoeken. Voor qlimax maak ik een uitzondering, vind dat het daar ook bij het feest past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja, een dagje ouder worden we allemaal.

Het weerhoud mij/ons niet om naar feesten te gaan. Altijd intens genieten op heerlijke muziek....en als de koek op is, dan pakken we gewoon de auto weer naar huis toe.

OT: valt mij op dat Wildstylez/Headhunterz/Q weinig meer over de avond hebben gepost op socialmedia
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stuiterbal schreef:
Tja, een dagje ouder worden we allemaal.

Het weerhoud mij/ons niet om naar feesten te gaan. Altijd intens genieten op heerlijke muziek....en als de koek op is, dan pakken we gewoon de auto weer naar huis toe.

OT: valt mij op dat Wildstylez/Headhunterz/Q weinig meer over de avond hebben gepost op socialmedia


Duurt natuurlijk ook nog 3 maanden, alle tijd nog voor promotie in ieder geval.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten