BHDJNYQQ
Als iedereen zoals dit topic was wordt Q toch wel teleurgesteld voor een keer. Maar dat zal wel weer niet zo zijn.
Leuk, zeker voor de mensen die het wel leuk vinden om te gaan.wrote:Hoop dat dit net z'n flop wordt al 15 years Scantraxx qua kaartverkoop en dat Q-Dance eens stopt met het leegmelken van de festivalganger, hoe durf je 70 euro te vragen een feest als dit?
Wel? Staat dat ergens? Dan is 70 euro best duurwrote:Dat moment wanneer het feest maar 4 uur duurt
Sick. 21 uur P1 rave. aanwezig.wrote:is van 10:00 tot 7:00
wrote:Sick. 21 uur P1 rave. aanwezig.wrote:is van 10:00 tot 7:00
Die hele schijtziggodome is sowieso het allerkutste wat scene is overkomen. Met weemoed kun je terugdenken aan de Hmh met dat geweldige geluid, genoeg ruimte om te bewegen en zonder die ijsbaan op de vloer.wrote:Denk ook niet dat een feest in de ziggo dome hosten de goedkoopste is hoor. Misschien is 65 iets wat aan de dure kant maar zo duur is het nou ook weer niet. Vooral niet als dit feest je aanspreekt.
Oh ik vind ziggodome eigenlijk een vette locatiewrote:Die hele schijtziggodome is sowieso het allerkutste wat scene is overkomen. Met weemoed kun je terugdenken aan de Hmh met dat geweldige geluid, genoeg ruimte om te bewegen en zonder die ijsbaan op de vloer.wrote:Denk ook niet dat een feest in de ziggo dome hosten de goedkoopste is hoor. Misschien is 65 iets wat aan de dure kant maar zo duur is het nou ook weer niet. Vooral niet als dit feest je aanspreekt.
Niet bij Q feestenwrote:Ik vind de ziggo ook wel een prima locatie, voldoende ruimte en qua geluid ook wel voldoende (kan altijd beter).
De prijs is wel wat aan de hoge kant, maar past bij de locatie en (verwachtte) line-up.
Ben erg benieuwd wat de avond gaat brengen
Victory Royale voor Joey!wrote:Jij wil het niet zo noemen, anderen wel. Dat het één duurder is wil niet zeggen dat het ander niet duur is.wrote:Zover ik weet zijn alle concerten / optredens rond die prijs dus duur wil ik het niet noemen.
Daar noem je het al, het weekend is 150 euro. Daarvoor krijg je dus twee volle festivaldagen, een verblijf op de camping, de gathering en de afterparty in de blue. Hier krijg je voor een euro of 70 een feest van 9 uur. Dat kun je dus niet met elkaar vergelijken.wrote:Wat denk je wat zo'n avond kost met zulke grote namen? Defqon is ook 150 euro, en dat is ook elk jaar uitverkocht ( de weekend ) dus duur?
En deze mensen willen het niet betalen, dus is het in hun ogen te duur. Lastig hè, je inleveren in anderen?wrote: mensen betalen het er voor dus het is niet te duur in hun ogen .
Dat is een mening. Daarover kunnen mensen dus verschillen.wrote:En ik vind het ook niet heel erg duur.
Nogmaals, dat het één duurder is wil niet zeggen dat het ander niet duur is.wrote:Ga een avondje naar Eminem of Katty Perry , ben je nog meer kwijt
Je raakt hier echt kant noch wal. Ik wil je aanraden om dit even grondig te bestuderen.
Door het in de nacht te doen heb je juist geen verblijf nodig?wrote:Dit is voor mij nou zo’n typisch feest waar ik wel interesse in zou hebben als het overdag gehouden zou worden. Moet een redelijk eind reizen en de ticketprijs inclusief een verblijf in de buurt van Amsterdam vind ik het geld niet waard.
Vorig jaar wel bij headhunterz geweest maar dit keer sla ik over. Ik weet dat Q bezig is met het onderzoeken naar het houden van feesten overdag.
Ik verwacht eigenlijk ook niet dat er meer dan 2 nieuwe P1 tracks gedraaid gaan worden buiten die nieuwe van Defqon om. Voor degene die wel gaat hierbij mijn code M9YL6N2C
Hoeveel zijn er op Defqon gedraaid dan? 2 echt nieuwe platen dacht ik. Lijkt me sterk dat ze zo maar 4 nieuwe nummers hebben tijdens deze avondwrote:Ik verwacht eigenlijk ook niet dat er meer dan 2 nieuwe P1 tracks gedraaid gaan worden buiten die nieuwe van Defqon om.
Ik zoek het zelf niet meer om tot 7 uur op een feest te staan. Misschien zijn ik en anderen gelijkgestemden in de minderheid; dat is aan Q om te onderzoeken. Voor qlimax maak ik een uitzondering, vind dat het daar ook bij het feest past.wrote:Door het in de nacht te doen heb je juist geen verblijf nodig?wrote:Dit is voor mij nou zo’n typisch feest waar ik wel interesse in zou hebben als het overdag gehouden zou worden. Moet een redelijk eind reizen en de ticketprijs inclusief een verblijf in de buurt van Amsterdam vind ik het geld niet waard.
Vorig jaar wel bij headhunterz geweest maar dit keer sla ik over. Ik weet dat Q bezig is met het onderzoeken naar het houden van feesten overdag.
Ik verwacht eigenlijk ook niet dat er meer dan 2 nieuwe P1 tracks gedraaid gaan worden buiten die nieuwe van Defqon om. Voor degene die wel gaat hierbij mijn code M9YL6N2C
Nu eindigt het om 07:00 en is alle OV weer mooi op tijd aan het rijden zodat je gelijk naar huis kan?
Duurt natuurlijk ook nog 3 maanden, alle tijd nog voor promotie in ieder geval.wrote:Tja, een dagje ouder worden we allemaal.
Het weerhoud mij/ons niet om naar feesten te gaan. Altijd intens genieten op heerlijke muziek....en als de koek op is, dan pakken we gewoon de auto weer naar huis toe.
OT: valt mij op dat Wildstylez/Headhunterz/Q weinig meer over de avond hebben gepost op socialmedia