Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na het zien van de prijs toch maar afgehaakt inderdaad, dat geld spendeer ik liever aan Qlimax :yes:

Mocht iemand nog een code zoeken stuur maar een PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 14:23 
 
Hardtraxxer

Mijn vriendin heeft nog een code. Als iemand belangstelling heeft? Kan ik vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 14:44 
 
Hardtraxxer

DKL6WCL6

Gebruik hem niet ivm de prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 14:57 
 
Hardtraxxer

Wat zeuren jullie over de prijs? De meeste feesten van qdance zijn rond de 60 a 70 euro voor een normale ticket. En ik weet zeker dat er een mega goede line up komt met veel oude en nieuwe artiesten .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 15:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Wat zeuren jullie over de prijs? De meeste feesten van qdance zijn rond de 60 a 70 euro voor een normale ticket. En ik weet zeker dat er een mega goede line up komt met veel oude en nieuwe artiesten .


Omdat het duur is? Omdat de rest ook zo duur is, maakt het niet minder duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 15:04 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Wat zeuren jullie over de prijs? De meeste feesten van qdance zijn rond de 60 a 70 euro voor een normale ticket. En ik weet zeker dat er een mega goede line up komt met veel oude en nieuwe artiesten .


Omdat het duur is? Omdat de rest ook zo duur is, maakt het niet minder duur.



Zover ik weet zijn alle concerten / optredens rond die prijs dus duur wil ik het niet noemen. Wat denk je wat zo'n avond kost met zulke grote namen ? Defqon is ook 150 euro, en dat is ook elk jaar uitverkocht ( de weekend ) dus duur? mensen betalen het er voor dus het is niet te duur in hun ogen . En ik vind het ook niet heel erg duur. Ga een avondje naar Eminem of Katty Perry , ben je nog meer kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Zover ik weet zijn alle concerten / optredens rond die prijs dus duur wil ik het niet noemen.

Jij wil het niet zo noemen, anderen wel. Dat het één duurder is wil niet zeggen dat het ander niet duur is.

BattleRoyaleNL schreef:
Wat denk je wat zo'n avond kost met zulke grote namen? Defqon is ook 150 euro, en dat is ook elk jaar uitverkocht ( de weekend ) dus duur?

Daar noem je het al, het weekend is 150 euro. Daarvoor krijg je dus twee volle festivaldagen, een verblijf op de camping, de gathering en de afterparty in de blue. Hier krijg je voor een euro of 70 een feest van 9 uur. Dat kun je dus niet met elkaar vergelijken.

BattleRoyaleNL schreef:
mensen betalen het er voor dus het is niet te duur in hun ogen .

En deze mensen willen het niet betalen, dus is het in hun ogen te duur. Lastig hè, je inleveren in anderen?

BattleRoyaleNL schreef:
En ik vind het ook niet heel erg duur.

Dat is een mening. Daarover kunnen mensen dus verschillen.

BattleRoyaleNL schreef:
Ga een avondje naar Eminem of Katty Perry , ben je nog meer kwijt

Nogmaals, dat het één duurder is wil niet zeggen dat het ander niet duur is.


Je raakt hier echt kant noch wal. Ik wil je aanraden om dit even grondig te bestuderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 15:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Broken Balance schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Wat zeuren jullie over de prijs? De meeste feesten van qdance zijn rond de 60 a 70 euro voor een normale ticket. En ik weet zeker dat er een mega goede line up komt met veel oude en nieuwe artiesten .


Omdat het duur is? Omdat de rest ook zo duur is, maakt het niet minder duur.



Zover ik weet zijn alle concerten / optredens rond die prijs dus duur wil ik het niet noemen. Wat denk je wat zo'n avond kost met zulke grote namen ? Defqon is ook 150 euro, en dat is ook elk jaar uitverkocht ( de weekend ) dus duur? mensen betalen het er voor dus het is niet te duur in hun ogen . En ik vind het ook niet heel erg duur. Ga een avondje naar Eminem of Katty Perry , ben je nog meer kwijt


Eminem en Katy Perry zijn ook zo vergelijkbaar.

Ga naar Sziget en je krijgt veel meer voor VEEL minder. Kijk naar andere indoor feesten en die zijn goedkoper voor zo goed als de zelfde namen, maar net in een andere opzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 15:46 
 
Hardtraxxer

ga lopen janken , jezus wat een azijnzeikers echt waar. Vergelijk even andere festivals met defqon ( 150 ) en je zou zien dat de harderstyles feestjes vrij cheap zijn in vergelijking met de rest van de events.

Kan je het niet betalen , ga dan niet lopen janken dat het te duur is in een topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alles lekkah pik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
ga lopen janken , jezus wat een azijnzeikers echt waar. Vergelijk even andere festivals met defqon ( 150 ) en je zou zien dat de harderstyles feestjes vrij cheap zijn in vergelijking met de rest van de events.

Kan je het niet betalen , ga dan niet lopen janken dat het te duur is in een topic


Welkom op een forum, waar mensen een mening hebben.
Kan je dat niet aan, ga dan niet lopen janken in een topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En het is niet eens dinsdag.. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 16:05 
 
Hardtraxxer

Hier nog een code: Z7BS5LK6

Met de groeten van mijn vriendin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
ga lopen janken , jezus wat een azijnzeikers echt waar. Vergelijk even andere festivals met defqon ( 150 ) en je zou zien dat de harderstyles feestjes vrij cheap zijn in vergelijking met de rest van de events.

Kan je het niet betalen , ga dan niet lopen janken dat het te duur is in een topic


Newbie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Niet iedereen is zo'n rijke tatta die shined met zijn VIP tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 16:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
ga lopen janken , jezus wat een azijnzeikers echt waar. Vergelijk even andere festivals met defqon ( 150 ) en je zou zien dat de harderstyles feestjes vrij cheap zijn in vergelijking met de rest van de events.

Kan je het niet betalen , ga dan niet lopen janken dat het te duur is in een topic


We hebben het hier dan ook niet over Defqon, maar over dit feest vergeleken met andere indoor feesten moat.

Maar goed, betaal zoveel je zelf wil, geef ze dan ook gelijk even 50 euro fooi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje niet gekocht want te duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 16:36 
 
Hardtraxxer

Ik ken weinig indoor feesten met mooie stages en line ups die goedkoper zijn dan 50 euro... dus die snap ik niet helemaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
ga lopen janken , jezus wat een azijnzeikers echt waar. Vergelijk even andere festivals met defqon ( 150 ) en je zou zien dat de harderstyles feestjes vrij cheap zijn in vergelijking met de rest van de events.

Kan je het niet betalen , ga dan niet lopen janken dat het te duur is in een topic


Gij komt er wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is een verschil tussen niet kunnen betalen en het niet waard vinden om het te betalen. Ik vermoed dat bij het gros van de mensen het laatste speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb 4 tickets gekocht terwijl ik helemaal niet heen ga.
Maar gewoon omdat de kaartjes niet zo duur zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad wat Joey zegt. Juist omdat er overaanbod is van feesten die waarschijnlijk vetter zijn dan dit feest (Return of Headhunterz was ook niet geweldig) vinden mensen het niet waard om er veel geld voor neer te leggen. Ik geef mijn geld ook liever uit aan andere feesten dan deze, tenzij de line up echt verrassend goed is, maar waarschijnlijk kan je deze toch op voorhand al invullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 16:52 
 
Hardtraxxer

NDH35KTH, mocht iemand nog een code zoeken, vind het zelf de prijs niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

55TG3QQ9

Zal mijn code ook maar delen ivm bovengenoemde redenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SMJXFVNF, hopelijk maak ik er iemand blij mee.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten