Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 22:49 

Hardtraxxer

aanwezig!
Me vriendin wil een kaartje voor me kopen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 23:20 

Hardtraxxer

Zown vriendin wil ik ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 13:41 

Hardtraxxer

Rammelslakje schreef:
Zown vriendin wil ik ook

haha,
ze gaat zelfs mee,
en als het moet smokkeld ze snoep naar binnen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 14:13 

Hardtraxx Addict

Fr4ns schreef:
Rammelslakje schreef:
Zown vriendin wil ik ook

haha,
ze gaat zelfs mee,
en als het moet smokkeld ze snoep naar binnen xD

Haha zo'n vriendin heb ik ook.
Is zoo relaxt he haha :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:09 

Hardtraxx Veteran

+1 voor relaxte vriendinnen. In dit geval betaal ik het kaartje en smokkel ik de snoepjes naar binnen, maar het feit dat ze mee wil gaan en mee wil doen vind ik fantastisch :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:15 

Donateur

Ben ik straks de enige die niet aan de pillen gaat ofzo? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:18 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Doe er ook niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Jij, Jamie, Luc, Dakpan, Teknizion. Dat was het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:48 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:

Doe er ook niet aan.

uit je Dakpan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:51 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:

Dacht dat je het ook niet meer zou doen James?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 15:59 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
PNXRMX schreef:

Dacht dat je het ook niet meer zou doen James?

Ben alleen met alcohol gekapt op feesten, ofwel pillen, ofwel niks :thumbsup:
En ik doe het ook niet zo heel vaak om niet al te veel schade aan te richten + het effect zo sterk mogelijk te behouden + de katers minimaal / afwezig te houden. Vandaar niet op elk feest, maar gewoon af en toe. Denk dat Fusion verder de enige keer op een HS feest wordt dit jaar. Andere worden Houseqlassics en Prspct XL dit jaar, met mss nog een beetje tussendoor op Djax It Up en/of Underworld. Wil combinatie met veel verschillende soorten muziek proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 16:24 

Hardtraxx Elite

ik ga misschien ééntje proberen :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 17:06 

Hardtraxx Veteran

Kan ik met iemand mee :$ ik zou eigenlijk met de auto gaan met een maatje van me, maar die heeft af moeten zeggen :( Zou Fusion wel mooi vinden als eerste echte grote feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 17:08 

Hardtraxx Crew

Waar moet je vandaan komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 17:13 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Nope, ik ga er ook niet aan ^^

Hardtraxxer

Robster schreef:
Kan ik met iemand mee :$ ik zou eigenlijk met de auto gaan met een maatje van me, maar die heeft af moeten zeggen :( Zou Fusion wel mooi vinden als eerste echte grote feestje

Wij gaan allemaal met OV vanuit spijkenisse, dusja mss kan je wel meereizen met onze groep :P

Hardtraxxer

Rickie schreef:
ik ga misschien ééntje proberen :$ :P

:nono:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 17:30 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Robster schreef:

Wij gaan allemaal met OV vanuit spijkenisse, dusja mss kan je wel meereizen met onze groep :P

Da's handig, grote kans dat ik dan met dir mee ga :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 17:31 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Robster schreef:

Gaan jullie aan de snoepjes? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 17:52 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:
modernization schreef:
Robster schreef:

Haribo :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 18:06 

Hardtraxxer

Robster schreef:
modernization schreef:
Robster schreef:

Ja precies, de haribo's :P Nee denk dat ik een van de weinige ben die alleen bier drinkt op fusion ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 18:08 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:

Ja precies, de haribo's :P Nee denk dat ik een van de weinige ben die alleen bier drinkt op fusion ;)

Het is geen Q-Base hoor waar 75% strak staat. Nee, ik denk dat op deze feesten 'maar' 20% gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 18:20 

Hardtraxx Elite

Niet te geloven, gaat er waarschijnlijk een meid mee en ga ik niet aan de snoepjes. Verschrikkelijk, misschien dat ik me dan toch nog bedenk en 1 snoepje neem na mijn 4fmp om lekker te gaan knuffelen tussen het stampen door :thumbsup:

@Chukkelz: Waarschijnlijk staan er meer mensen strak op Fusion als op Q-Base ivm de strenge Duitsers :P Zowiezo gebruikt meer als de helft wel wat op zowat alle hardcore/hardstyle feesten. Ook op andere feesten trouwens, alleen zie je het daar niet zo duidelijk omdat daar weer veel meer coke en andere rotzooi gebruikt word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 18:34 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Niet te geloven, gaat er waarschijnlijk een meid mee en ga ik niet aan de snoepjes. Verschrikkelijk, misschien dat ik me dan toch nog bedenk en 1 snoepje neem na mijn 4fmp om lekker te gaan knuffelen tussen het stampen door :thumbsup:

@Chukkelz: Waarschijnlijk staan er meer mensen strak op Fusion als op Q-Base ivm de strenge Duitsers :P Zowiezo gebruikt meer als de helft wel wat op zowat alle hardcore/hardstyle feesten. Ook op andere feesten trouwens, alleen zie je het daar niet zo duidelijk omdat daar weer veel meer coke en andere rotzooi gebruikt word.

Just my thoughts :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2010 19:35 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:

Just my thoughts :cool:

Het is uiteraard wel zo dat ook in jouw geval indien je je goed verzorgt, niet overdrijft in hoeveelheid en vit c/e + 5htp op een correcte manier gebruikt dat je ook wel regelmatiger op een veilige manier xtc kunt gebruiken. Maar toch, ik weet nog altijd niet of ik het wel vaker wil, het zou dan maar 3 weken pauze zijn... Daarna zowiezo wel weer pauze tot 27 november :)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten