aanwezig!
Me vriendin wil een kaartje voor me kopen
Me vriendin wil een kaartje voor me kopen
haha,wrote:Zown vriendin wil ik ook
Haha zo'n vriendin heb ik ook.wrote:haha,wrote:Zown vriendin wil ik ook
ze gaat zelfs mee,
en als het moet smokkeld ze snoep naar binnen xD
Doe er ook niet aan.wrote:Ben ik straks de enige die niet aan de pillen gaat ofzo?
Jij, Jamie, Luc, Dakpan, Teknizion. Dat was het.wrote:Ben ik straks de enige die niet aan de pillen gaat ofzo?
uit je Dakpanwrote:Doe er ook niet aan.wrote:Ben ik straks de enige die niet aan de pillen gaat ofzo?
Dacht dat je het ook niet meer zou doen James?wrote:Jij, Jamie, Luc, Dakpan, Teknizion. Dat was het.wrote:Ben ik straks de enige die niet aan de pillen gaat ofzo?
Ben alleen met alcohol gekapt op feesten, ofwel pillen, ofwel nikswrote:Dacht dat je het ook niet meer zou doen James?wrote:Jij, Jamie, Luc, Dakpan, Teknizion. Dat was het.
Nope, ik ga er ook niet aanwrote:Ben ik straks de enige die niet aan de pillen gaat ofzo?
Wij gaan allemaal met OV vanuit spijkenisse, dusja mss kan je wel meereizen met onze groepwrote:Kan ik met iemand meeik zou eigenlijk met de auto gaan met een maatje van me, maar die heeft af moeten zeggen
Zou Fusion wel mooi vinden als eerste echte grote feestje
Da's handig, grote kans dat ik dan met dir mee gawrote:Wij gaan allemaal met OV vanuit spijkenisse, dusja mss kan je wel meereizen met onze groepwrote:Kan ik met iemand meeik zou eigenlijk met de auto gaan met een maatje van me, maar die heeft af moeten zeggen
Gaan jullie aan de snoepjes?wrote:Wij gaan allemaal met OV vanuit spijkenisse, dusja mss kan je wel meereizen met onze groepwrote:Kan ik met iemand meeik zou eigenlijk met de auto gaan met een maatje van me, maar die heeft af moeten zeggen
Haribowrote:Gaan jullie aan de snoepjes?wrote:Wij gaan allemaal met OV vanuit spijkenisse, dusja mss kan je wel meereizen met onze groepwrote:Kan ik met iemand meeik zou eigenlijk met de auto gaan met een maatje van me, maar die heeft af moeten zeggen
Ja precies, de haribo'swrote:Gaan jullie aan de snoepjes?wrote:Wij gaan allemaal met OV vanuit spijkenisse, dusja mss kan je wel meereizen met onze groepwrote:Kan ik met iemand meeik zou eigenlijk met de auto gaan met een maatje van me, maar die heeft af moeten zeggen
Het is geen Q-Base hoor waar 75% strak staat. Nee, ik denk dat op deze feesten 'maar' 20% gebruikt.wrote:
Ja precies, de haribo'sNee denk dat ik een van de weinige ben die alleen bier drinkt op fusion
Just my thoughtswrote:Niet te geloven, gaat er waarschijnlijk een meid mee en ga ik niet aan de snoepjes. Verschrikkelijk, misschien dat ik me dan toch nog bedenk en 1 snoepje neem na mijn 4fmp om lekker te gaan knuffelen tussen het stampen door
@Chukkelz: Waarschijnlijk staan er meer mensen strak op Fusion als op Q-Base ivm de strenge DuitsersZowiezo gebruikt meer als de helft wel wat op zowat alle hardcore/hardstyle feesten. Ook op andere feesten trouwens, alleen zie je het daar niet zo duidelijk omdat daar weer veel meer coke en andere rotzooi gebruikt word.
Het is uiteraard wel zo dat ook in jouw geval indien je je goed verzorgt, niet overdrijft in hoeveelheid en vit c/e + 5htp op een correcte manier gebruikt dat je ook wel regelmatiger op een veilige manier xtc kunt gebruiken. Maar toch, ik weet nog altijd niet of ik het wel vaker wil, het zou dan maar 3 weken pauze zijn... Daarna zowiezo wel weer pauze tot 27 novemberwrote:Just my thoughtswrote:Niet te geloven, gaat er waarschijnlijk een meid mee en ga ik niet aan de snoepjes. Verschrikkelijk, misschien dat ik me dan toch nog bedenk en 1 snoepje neem na mijn 4fmp om lekker te gaan knuffelen tussen het stampen door
@Chukkelz: Waarschijnlijk staan er meer mensen strak op Fusion als op Q-Base ivm de strenge DuitsersZowiezo gebruikt meer als de helft wel wat op zowat alle hardcore/hardstyle feesten. Ook op andere feesten trouwens, alleen zie je het daar niet zo duidelijk omdat daar weer veel meer coke en andere rotzooi gebruikt word.