Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zie dat er een meeting is op Fusion?
Lijkt me vet om te komen, maar ik ken nog helemaal niemand!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Ik zie dat er een meeting is op Fusion?
Lijkt me vet om te komen, maar ik ken nog helemaal niemand!


Ik ken ook niemand!! alleen van de forums en de foto's op de forum.. dus fusion wordt ook mijn eerste echte grote meeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
pepepe schreef:
Ik zie dat er een meeting is op Fusion?
Lijkt me vet om te komen, maar ik ken nog helemaal niemand!


Ik ken ook niemand!! alleen van de forums.. dus fusion wordt ook mijn eerste echte grote meeting


Haha zo, snelle reactie man xd
Uhm, is het al bekend hoe laat en waar die meeting plaats zal vinden?
Ik denk dat ik wel ff kom. Stel ik me gelijk ff voor aan de harde kern van hardtraxx :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 11:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:
pepepe schreef:
Ik zie dat er een meeting is op Fusion?
Lijkt me vet om te komen, maar ik ken nog helemaal niemand!


Ik ken ook niemand!! alleen van de forums.. dus fusion wordt ook mijn eerste echte grote meeting


Haha zo, snelle reactie man xd
Uhm, is het al bekend hoe laat en waar die meeting plaats zal vinden?
Ik denk dat ik wel ff kom. Stel ik me gelijk ff voor aan de harde kern van hardtraxx :woot:


Hahaha jaa ik werk achter me computer op werk, dus zit alleen maar hardtraxx!
Meeting is nog niet officieel bekend volgens mij. Maar dat komt binnekort wel :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Hahaha jaa ik werk achter me computer op werk, dus zit alleen maar hardtraxx!
Meeting is nog niet officieel bekend volgens mij. Maar dat komt binnekort wel :slow:


Haha me 2, zit nu op stage (ICT, Applicatieontwikkeling) dus zit de hele dag achter me laptopperd.
Ik hou deze thread wel ff in de gaten. Lijkt me vet om wappies van HT te meeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Handig he van thuis uit aan de slag. Damn ik kwam nog even langs om te zeggen dat ik er MODDERFOKKING veel ZIN in heb. Nog iets meer als 2 weken. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 14:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

heb er ook wel zin in :D maar denk dat ik hier maar is rustig aan ga doen:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 14:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
heb er ook wel zin in :D maar denk dat ik hier maar is rustig aan ga doen:P


Daar geloof ik niks van :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

niemand uit mn vaste feestgroep die gaat, en heb mn kaartje al vanaf het begin aangeschaft >.<
zien ofk nog iemand mee kan krijgn, en anders in mn eentje ofz x]
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 15:08 
 
Hardtraxxer

Was met Decibel ook zo goed als alleen gegaan, raakte veel mensen kwijt en iedereen was zo wazig als 't maar zijn kon. Vanaf 18.00 uur tot het eind alleen meegemaakt. Was echt super vet elk kwartier liep je wel met n ander groepje mee te stampen! Gewoon alleen gaan ik had er zeker geen spijt van ! :D Sterker nog heb mensen leren kennen waarmee ik nu dus naar Fusion ga :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Handig he van thuis uit aan de slag. Damn ik kwam nog even langs om te zeggen dat ik er MODDERFOKKING veel ZIN in heb. Nog iets meer als 2 weken. :cry:


Je bent zeker niet de enige die er zin in heeft!
Maar eerst ga ik nog naar project hardcore zaterdag, dus daar ga ik eerst naar uit leven :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
heb er ook wel zin in :D maar denk dat ik hier maar is rustig aan ga doen:P


Daar geloof ik niks van :x


nou het is eigenlijk wel de bedoeling :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heb er echt rete veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 16:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit. is. DIK!
Dikke lineup :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 16:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
heb er ook wel zin in :D maar denk dat ik hier maar is rustig aan ga doen:P


Daar geloof ik niks van :x


nou het is eigenlijk wel de bedoeling :P

Dude.
Hoe kan je op zo'n BEUKFEEST nou RUSTIG aan doen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dude.
Hoe kan je op zo'n BEUKFEEST nou RUSTIG aan doen :/

Slaappillen? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dude.
Hoe kan je op zo'n BEUKFEEST nou RUSTIG aan doen :/


Ga wel stampen hele nacht maar bedoel met andere dingen drug,drank etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik niet ^^

Heb sinds mysteryland niks meer gebruikt dus het mag weer van mezelf :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lars55 schreef:
ik niet ^^

Heb sinds mysteryland niks meer gebruikt dus het mag weer van mezelf :thumbsup:


Hehe gezellig!
Ook bij de meeting aanwazig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

uiteraard;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar gaan we die meeting planten dan?

Links voor maar? :D

En dan nog een tikkie specifieker natuurlijk

Niet te laat zodat mensen er nog enigszins om kunnen denken? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff kijken hoe de timetable eruitziet. Graag op een rustig plekje, achter in de zaal ofzo. Bij XQ-Holland ging het ook al niet best, toen we rechts bij de bar deden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stem sowieso tijdens Noisecontrollers NAAR BOVEN. Daar de meeting houden. Kan je elkaar veel makkelijker vinden :D

En dan gewoon helemaal achteraan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 18:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lars55 schreef:
ik niet ^^

Heb sinds mysteryland niks meer gebruikt dus het mag weer van mezelf :thumbsup:



hhahaa is pas 3 weekenden geleden! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Ik ga ook nog moeilijke keuzes moeten maken in wanneer wel en wanneer niet :huh:


Indicator --- za 25 september 2010
Q-dance · Fusion: The next level --- za 2 oktober 2010
Beatbusters · 40 years Sans Souci --- za 30 oktober 2010
Beatbusters · 40 Years Sans Souci --- za 6 november 2010
Qlimax --- za 27 november 2010
Loudness --- za 11 december 2010
Qountdown --- 31 december 2010
Hard Bass --- za 12 februari 2011

En dan kunnen er nog kleine feestjes tussenkomen in januari en misschien X-Qlusive als dat vet lijkt te gaan worden ook nog :/

Edit: mmm dit hoort niet in dit topic :P
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten