Ik zie dat er een meeting is op Fusion?
Lijkt me vet om te komen, maar ik ken nog helemaal niemand!
Ik ken ook niemand!! alleen van de forums en de foto's op de forum.. dus fusion wordt ook mijn eerste echte grote meetingwrote:Ik zie dat er een meeting is op Fusion?
Haha zo, snelle reactie manwrote:Ik ken ook niemand!! alleen van de forums.. dus fusion wordt ook mijn eerste echte grote meetingwrote:Ik zie dat er een meeting is op Fusion?
Hahaha jaa ik werk achter me computer op werk, dus zit alleen maar hardtraxx!wrote:Haha zo, snelle reactie manwrote:Ik ken ook niemand!! alleen van de forums.. dus fusion wordt ook mijn eerste echte grote meetingwrote:Ik zie dat er een meeting is op Fusion?
Lijkt me vet om te komen, maar ik ken nog helemaal niemand!![]()
Uhm, is het al bekend hoe laat en waar die meeting plaats zal vinden?
Ik denk dat ik wel ff kom. Stel ik me gelijk ff voor aan de harde kern van hardtraxx
Haha me 2, zit nu op stage (ICT, Applicatieontwikkeling) dus zit de hele dag achter me laptopperd.wrote: Hahaha jaa ik werk achter me computer op werk, dus zit alleen maar hardtraxx!
Meeting is nog niet officieel bekend volgens mij. Maar dat komt binnekort wel
Daar geloof ik niks vanwrote:heb er ook wel zin inmaar denk dat ik hier maar is rustig aan ga doen:P
Je bent zeker niet de enige die er zin in heeft!wrote:Handig he van thuis uit aan de slag. Damn ik kwam nog even langs om te zeggen dat ik er MODDERFOKKING veel ZIN in heb. Nog iets meer als 2 weken.
nou het is eigenlijk wel de bedoelingwrote:Daar geloof ik niks vanwrote:heb er ook wel zin inmaar denk dat ik hier maar is rustig aan ga doen:P
Dude.wrote:nou het is eigenlijk wel de bedoelingwrote:Daar geloof ik niks vanwrote:heb er ook wel zin inmaar denk dat ik hier maar is rustig aan ga doen:P
Slaappillen?wrote: Dude.
Hoe kan je op zo'n BEUKFEEST nou RUSTIG aan doen
Ga wel stampen hele nacht maar bedoel met andere dingen drug,drank etcwrote: Dude.
Hoe kan je op zo'n BEUKFEEST nou RUSTIG aan doen
Hehe gezellig!wrote:ik niet![]()
Heb sinds mysteryland niks meer gebruikt dus het mag weer van mezelf
wrote:ik niet![]()
Heb sinds mysteryland niks meer gebruikt dus het mag weer van mezelf