Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Locatie was tot nu toe het beste waar ik ooit ben geweest.
Geluid en lichtshow waren zeer goed :) Vloer in de 2e zaal was wel erg glad naar gelukkig kon ik een paar keer net op het nippertje nog blijven staan.
We waren snel binnen en jas ophangen was ook zo gepiept en was nog gratis ook :)
Wc's en barren waren ook goed geregeld!
Heb me tot ongeveer 3 uur prima vermaakt maar daarna ging het niet meer zo goed (zie drugstopic).
Ik zou dit feest zo graag nog een keer over willen doen! :cry: Maar dan zonder rotzooi :sick:

Kippenvelmomentjes: Origins Of Life tijdens Toneshifterz en de Dominator remix in de grote zaal :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
En nog 1 ding: INNER CREATIVITY :worship:


-->

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jongens, Khadber was dronken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Jongens, Khadber was dronken. :lol:


Haha, moest 'm zelfs ff stilhouden tijdens Sleepwalker omdat k los wou gaan :P Maar verder wel gezellig geluld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Jongens, Khadber was dronken. :lol:

Ik was absoluut dronken, maar ik heb echt veel ergere avonden gehad (XQ Holland anyone?).
Wat moet ik zeggen? Een hoop nemen een zooi drugs, ik giet mezelf gewoon vol :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Teknizion schreef:
Jongens, Khadber was dronken. :lol:

Ik was absoluut dronken, maar ik heb echt veel ergere avonden gehad (XQ Holland anyone?).
Wat moet ik zeggen? Een hoop nemen een zooi drugs, ik giet mezelf gewoon vol :).


Gewoon overstappen op drugs joh. Heel stuk leuker en wss nog gezonder ook als je t met mate gebruikt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Khadber schreef:
Teknizion schreef:
Jongens, Khadber was dronken. :lol:

Ik was absoluut dronken, maar ik heb echt veel ergere avonden gehad (XQ Holland anyone?).
Wat moet ik zeggen? Een hoop nemen een zooi drugs, ik giet mezelf gewoon vol :).


Gewoon overstappen op drugs joh. Heel stuk leuker en wss nog gezonder ook als je t met mate gebruikt :thumbsup:

En een stuk goedkoper :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
PNXRMX schreef:
Gewoon overstappen op drugs joh. Heel stuk leuker en wss nog gezonder ook als je t met mate gebruikt :thumbsup:

En een stuk goedkoper :worship:


Heb samen met mn vriendin 80 euro opgemaakt aan cola/fanta/water en raketjes. Heb op Dominator zelfs 100 uitgegeven aan eten en drinken (vast ook muntjes kwijtgeraakt ergens). Normaal had ik in mn 1tje 50 opgemaakt aan alcohol en eten (of hetzelfde aan fris en eten als ik nuchter blijf). Niet zoveel verschil dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
maarten1410 schreef:
PNXRMX schreef:
Gewoon overstappen op drugs joh. Heel stuk leuker en wss nog gezonder ook als je t met mate gebruikt :thumbsup:

En een stuk goedkoper :worship:


Heb samen met mn vriendin 80 euro opgemaakt aan cola/fanta/water en raketjes. Heb op Dominator zelfs 100 uitgegeven aan eten en drinken (vast ook muntjes kwijtgeraakt ergens). Normaal had ik in mn 1tje 50 opgemaakt aan alcohol en eten (of hetzelfde aan fris en eten als ik nuchter blijf). Niet zoveel verschil dus :P

Tis maar net hoe je het doet he :D Ik was maar 20 euro kwijt gister! Een cola en daarna water. Tussendoor nog een keer bijgevuld en heb de hele avond goed volgehouden hoor! Als ik aan de drank ging was ik een stuk meer kwijt geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk altijd maar zo: Een goed feest mag wat kosten! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Teknizion schreef:
Jongens, Khadber was dronken. :lol:

Ik was absoluut dronken, maar ik heb echt veel ergere avonden gehad (XQ Holland anyone?).
Wat moet ik zeggen? Een hoop nemen een zooi drugs, ik giet mezelf gewoon vol :).

Ik was lichtelijk aangeschoten, wat ik bij B-Front & Titan pas heeeel erg goed ging voelen (Heel erg vreemd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tering wat heb ik me goed vermaakt! Was echt bruut, tering goede sfeer, veel wauselingen en heerlijke muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
ik wil weer terug :cry:

Ik wil 3 weken terug in de tijd toen er nog kaartjes waren :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://q-dance.nl/q/page/pictures_playe ... 2010/i=105

Staat Rik daar nou rechts vooraan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
http://q-dance.nl/q/page/pictures_player/6502/q-dance-presents-fusion_-_02102010#/photo/id=75531/e=q-dance-presents-fusion_-_02102010/i=105

Staat Rik daar nou rechts vooraan?


En daniël staat er naast ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
maarten1410 schreef:
http://q-dance.nl/q/page/pictures_player/6502/q-dance-presents-fusion_-_02102010#/photo/id=75531/e=q-dance-presents-fusion_-_02102010/i=105

Staat Rik daar nou rechts vooraan?


En daniël staat er naast ja :P

Owja :D En Hoeksemad erachter, Tel met die camera? En Dawasiknie derachter? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
JP Hardstyle schreef:
ik wil weer terug :cry:

Ik wil 3 weken terug in de tijd toen er nog kaartjes waren :mad:


als we 3 weken terug gaan in de tijd, laten we dan ook Q-Base overdoen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
http://q-dance.nl/q/page/pictures_player/6502/q-dance-presents-fusion_-_02102010#/photo/id=75531/e=q-dance-presents-fusion_-_02102010/i=105

Staat Rik daar nou rechts vooraan?

'm lost in music :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 08:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo dan, was me een weekendje wel.. Gister om 10 uur 's ochtends me bedje in gedoken. en in 1x doorgeslapen tot 7 uur vanochtend xd
Wat een gruwelijke sets werden er gedraaid, van mij had het geluid wel ietsjes harder gemogen. Ben in totaal wel 4x op me bek gegaan door de gladde vloeren overal. 4x de vragenlijst bij Unity ingevuld :innocent: want dan kreeg ik weer een lekkere lolly! :woot: Kasparov wat zetten hij een heerlijke set neer!! :worship: Toen werd het geluid nog ff wat harder gezet lekker zitten meeschreeuwen op de goude oude Still nr1 en me grootste favoriet REFLY!! :yay: Was wel ff flink van me padje af, Hardtraxx meeting had ik toch wel iets groter verwacht, heb ff kennis gemaakt met mensen die ik nog niet kon, en daarna heel de avond lekker lopen knallen met iedereen!! :clap: Maarja sorry voor de korte samenvatting want moet maar is weer aan het werk, ff uitkateren :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardtraxx meeting groter verwacht? er waren minimaal 40 hardtraxxers op de meeting xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 09:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hardtraxx meeting groter verwacht? er waren minimaal 40 hardtraxxers op de meeting xd


Ow... :innocent: Dan heb ik er volgens mij een aantal over het hoofd gezien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was het dan. Mijn eerste feest. En damn, wat was het geslaagd zeg!

Rond kwart voor 10 binnen, nog een klein stukje van Pavelow kunnen horen. Best leuk, maar zou niet weten hoe je hier los op moet gaan :P

Pavo & Zany
Gruwelijk lekkere set, mooie warming up! Vooral I Got Tonight was ik heel blij mee :love: alleen jammer dat ik toen net drinken aan het halen was :( Rond 11 uur eerste halfje gedropped.

Ryfle
Exact 12 uur, met de opening toen de Fusion Allstars opkwamen, sloeg het snoepje in. Zeer goed getimed dus.
Stond eerst bij Toneshifterz, maar vond er niet veel aan. Na Beat Conductor ook weg gegaan richting Ryfle. Kan me hier eigenlijk niet echt meer herinneren wat er allemaal is gedraait, want ging echt hard en moest ontzettend poepen.

Slim Shore
Had dan wel m'n Noisecontrollers shirt aan, maar toch lekker naar Slim Shore gegaan (aan de tracklist van NC heb ik ook niets gemist ^^ ), natuurlijk voor de Hardtraxx meeting. Wat een drukte zeg. Ik dacht dat ik me wel aan de meesten had voorgesteld, maar ik zie net de foto, en heb niet eens de helft gehad volgens mij. Zegt dus al genoeg over de opkomst.
Echt top! :thumbsup:
Slim Shore begon vrij rustig, maar maakte het daarna wel goed met genoeg knallers. Toen lekker vooraan gaan staan waar m'n trommelvliezen opgeblazen werden. Al met al een goede set :thumbup:

The Pitcher
Had echt nog geen 1 nummer gehoord van het album, dus ik zou verrast gaan worden. De vraag was positief of negatief. En ik was positief verrast. Ben normaal niet zo weg van de Pitcher, maar er zaten wel een paar lekkere knalplaten tussen zeg :cool: Prima set! Tijdens deze set trouwens m'n 2e halfje erin gegooit, andere begon uit te werken.

Donkey Rollers
Hier heb ik eigenlijk geen woorden voor, maar ga ze nu toch proberen te vinden. Tering Jantje, wat een geweld. Heb echt een half uur lang op het hoogtepunt van m'n space met kippenvel als een gek lopen springen en weet ik het allemaal. Dit was gewoon een perfecte lijst, met als uitschieter D.O.N.K.E.Y. Wat een nummer man, niet gezond meer :drool:
Dit half uur was voor mij het hoogtepunt van de avond. Veruit de beste set.

Slim Shore Fusion Megamix
Hier was ik ook vrij tevreden mee. Paar leuke Mash-ups gehoord, soms met wel 4 track door elkaar heen. Ook wat oudere Fusion plaatjes waar je nu niet zo snel meer aan zou denken.


Zany
Hier was ik toch wel heel blij mee. Tijdens In for the kill moest ik weer schijten helaas. En toen stortte ik even in. Ik was echt knetterwaus, maar m'n benen hielden het echt ff niet meer. Na het toilet lekker in de kleine zaal in het raamkozijn gezeten met een flesje water. Ongeveer 20 minuutjes nog naar Frequencerz geluisterd, die overigens ook lekker bezig waren. Top mixwerk! Ik was nog steeds echt hard aan het gaan en dacht echt dat ik het niet meer aan kon. Maar toch de moed bij elkaar geraapt, want ik wilde B-Front & Titan voor geen goud missen. Dus gewoon weer naar beneden gegaan. Heb nog een deel van choirs gehoord. En Fade to Black, 1 van de nummers die ik sowieso wilde horen! Toen ik alleen al het begon hoorde van Fade to Black vergat ik de pijnlijke voetjes en ben ik weer volledig uit m'n bol gegaan. Wel jammer dat ik Psychedelic Trip heb gemist :(

B-Front & Titan
Kei maar dan ook Keihard los gegaan, niks meer van de voeten gemerkt. Zo moet er met Hardstyle afgesloten worden. Echt alleen maar beuknummers. Alleen Inner Creativity en Night after Night gemist omdat ik weer moest zeiken. Had alleen Nightmare nog wel willen horen van Titan. En Magic als klap op de vuurpijl :worship: Goddelijk

Kasparov
Had hele commerciele zooi verwacht als Nobody said it was Easy, How Long enz. Viel reuze mee. Paar lekkere nummers gehoord van hem. Goed op vermaakt. Uiteindelijk 3 rondjes gelopen om Daan te zoeken, maar niet gevonden :P Na Hit em ben ik m'n jas gaan halen.


Pluspunten:
- Muziek: Iedereen had goede setjes, vooral DR en B-Front & Titan. Alleen Toneshifterz vond ik niet echt wat en als je een track dubbel draait faal je sowieso al :')
- Geluid
- Sfeer was echt top. Iedereen is gewoon vriendelijk tegen elkaar. 9 van de 10 mensen begon een gesprek als je tegen ze aanstootte. Zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt. Normaal als ik ga stappen krijg je al ruzie om zoiets onbenulligs -.-
- Flesje water kon je lekker bijvullen in de WC met redelijk koud water
- Ik was knetterwaus :D

Minpunten:
- Het was ontiegelijk warm overal. Alleen op de gangen kon ik een beetje afkoelen
- Ik ben in totaal iets van 10 keer naar de plee geweest. 2 keer zitten bouten, voor moest ik echte hele tijd zeiken. (Wat echt raar is, want normaal als je gaat snoepen moet je juist bijna niet :P )
- WC richting het einde van de avond. Zeiknat met allemaal troep erin. Meerdere WC's die over waren gelopen, van die nerdjes die hem dan blijven doortrekken. :huh:
- Ik was af en toe iets te knetterwaus :D

Al met al heb ik vreselijk genoten van m'n eerste feestje en besef ook dat ik dit veel vaker moet doen. Was ook super gezellig met de Hardtraxx'ers :thumbsup:
En heb nu nog een brakke kop :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 11:52 
 
Hardtraxxer

@ Robster , kerel je hebt in totaal 1 pil op. Ik wou dat ik zo waus van 1 pil word :P . OT: zelf niet geweest , maar van een kennis gehoord dat het een topfeest was én dat er abnormaal veel mensen strak stonden van de snoepjes :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Haha, moest 'm zelfs ff stilhouden tijdens Sleepwalker omdat k los wou gaan Maar verder wel gezellig geluld

Haha dat staat hier nog op beeld, hij knalde vol tegen iemand anders aan. Ach ja hoort erbij joh :D . Mij viel t trouwens niet eens op dat ie lam was, iedereen op het feest was van de kaart. De nuchtere mensen daar waren echt op 1 hand te tellen, zelden meegemaakt.

Trouwens die kerel die z'n meid ten huwelijk vroeg met z'n leipe kop is echt een eeuwige held hahaha.
En op de mainstage waren er een paar wauzen die ineens het podium op gingen, wtf was dat dan? Die werden er gelukkig later ook afgehaald door Jowan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond die 2 zoenende wijven wel echt geil eigenlijk. Zany blijkbaar niet, die ging gewoon rustig door met draaien haha :P
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten