Donderdag kaartje gekocht, dus net op tijd.
Laatste keer Q-Base en mijn eerste toch graag meemaken. Zeker met de Spoontech-host. 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Q-Base 2018 - The Final Misson
- Venue
- Airport Weeze, Weeze · Germany
- Time
- – (Sun)
- Price
- Regular Ticket: €72,25 + 4,75 service ko
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Net na de waarschuwing nog een kaartje gekocht voor iets minder dan de verkoopprijs. Godverdomme zin in godverdomme! 
Is volgens mij wel weer voor het eerst sinds lange tijd dat Q-base vooraf uitverkocht is
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Voor zover ik weet is 2013 de enige uitverkochte editiewrote:Is volgens mij wel weer voor het eerst sinds lange tijd dat Q-base vooraf uitverkocht is
Niet verwacht dat het ineens uitverkocht zou zijn.. Dat wordt ticketswap refreshen 
-
A
1 kaartje gezocht
biertje kan verdient worden
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ook 2 tickets gezocht voor een acceptabele prijs. PM graag!
Weet iemand hoe het parkeren geregeld is en of priority parking echt zin heeft? Op Defqon bleek het nogal te schelen dus ik overweeg het voor m'n groep maar weet niet hoe het op Q-Base geregeld is..
Het is echt veel minder ver lopen dan bij Defqon.wrote:Weet iemand hoe het parkeren geregeld is en of priority parking echt zin heeft? Op Defqon bleek het nogal te schelen dus ik overweeg het voor m'n groep maar weet niet hoe het op Q-Base geregeld is..
In t plaatje, grote cirkel was vorig jaar de P-plaats en kleine cirkel de ingang

Dan hou ik dat tientje lekker in m'n zak! Thanks!wrote:Het is echt veel minder ver lopen dan bij Defqon.wrote:Weet iemand hoe het parkeren geregeld is en of priority parking echt zin heeft? Op Defqon bleek het nogal te schelen dus ik overweeg het voor m'n groep maar weet niet hoe het op Q-Base geregeld is..
In t plaatje, grote cirkel was vorig jaar de P-plaats en kleine cirkel de ingang
Godnondejuuuuuuuuuu dacht dat ik hier niet voor hoefde te haasten.
omg hardkick10.wav
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Busreis ook eindelijk geregeld, dus nu zeker aanwezig
Ben benieuwd of er nog stages bijkomen? aangezien er voorgaande jaren telkens meer stages waren.
Vorig jaar waren het er 9 en het jaar daarvoor geloof ik 10. Dit jaar tot nu toe 9, en denk dat het daarbij blijft.wrote:Busreis ook eindelijk geregeld, dus nu zeker aanwezigBen benieuwd of er nog stages bijkomen? aangezien er voorgaande jaren telkens meer stages waren.
-
IHardtraxxer
- 253 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
Zijn er nu 8 in totaal en vorig jaar 10wrote:Vorig jaar waren het er 9 en het jaar daarvoor geloof ik 10. Dit jaar tot nu toe 9, en denk dat het daarbij blijft.wrote:Busreis ook eindelijk geregeld, dus nu zeker aanwezigBen benieuwd of er nog stages bijkomen? aangezien er voorgaande jaren telkens meer stages waren.
The Evolution meegerekend zijn het er geloof ik wel 9, Maargoed kan het ook mis hebbenwrote:Zijn er nu 8 in totaal en vorig jaar 10wrote:Vorig jaar waren het er 9 en het jaar daarvoor geloof ik 10. Dit jaar tot nu toe 9, en denk dat het daarbij blijft.wrote:Busreis ook eindelijk geregeld, dus nu zeker aanwezigBen benieuwd of er nog stages bijkomen? aangezien er voorgaande jaren telkens meer stages waren.
-
IHardtraxxer
- last seen Jan 2026
Daar heb je helemaal gelijk in, die stond niet in de beginpostThe Evolution meegerekend zijn het er geloof ik wel 9, Maargoed kan het ook mis hebben
Oeps vergeten....wrote:Daar heb je helemaal gelijk in, die stond niet in de beginpostThe Evolution meegerekend zijn het er geloof ik wel 9, Maargoed kan het ook mis hebben
Staat er nu wel bij
Kut. Voor de liefhebbers van euforische hardstyle is er dus niet zo gek veel te beleven. Zonde.
-
IHardtraxxer
- last seen Jan 2026
Ja idd, daarom hoopte ik dat er nog iets zoals Terminal (vorig jaar) kwam.wrote:Kut. Voor de liefhebbers van euforische hardstyle is er dus niet zo gek veel te beleven. Zonde.
Scantraxx Classics + helft op main is euforisch?wrote:Kut. Voor de liefhebbers van euforische hardstyle is er dus niet zo gek veel te beleven. Zonde.
Ik begin langzaamaan nieuwsgierig te raken naar de timetable.. hopelijk komt hij sneller dan vorig jaar, 2 dagen van te voren was wel erg kort. 
Precies. Dus als ik hedendaagse euforische hardstyle wil horen, dan ben ik op de helft van het feest wel een eind klaar.wrote:Scantraxx Classics + helft op main is euforisch?wrote:Kut. Voor de liefhebbers van euforische hardstyle is er dus niet zo gek veel te beleven. Zonde.