Was wel het plan maar er is nog niks geboekt vooralsnog.wrote:Nog mensen die Klein Vink dit weekend ook onveilig gaan maken?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Q-Base 2018 - The Final Misson
- Venue
- Airport Weeze, Weeze · Germany
- Time
- – (Sun)
- Price
- Regular Ticket: €72,25 + 4,75 service ko
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wij waren het eens een keer niet van plan, maar lijken er toch weer in te gaan trappen ..wrote:Nog mensen die Klein Vink dit weekend ook onveilig gaan maken?
Ik voorzie een mooi weekendjewrote:Wij waren het eens een keer niet van plan, maar lijken er toch weer in te gaan trappen ..wrote:Nog mensen die Klein Vink dit weekend ook onveilig gaan maken?
Iemand enig idee wat een taxi kost van Roompot Klein Vink naar Q-BASE?
Met Party Vervoer is het € 20, - de man, en wij zijn met z'n 4e. Dat is dus al € 80, -.
Is een taxi dan niet stukken goedkoper en makkelijker? Iemand ervaring?
Met Party Vervoer is het € 20, - de man, en wij zijn met z'n 4e. Dat is dus al € 80, -.
HUH WAAROM ZOU JE DIT WEEKEND GAAN? DAN IS HET NOG GEEN Q-BASE HOORwrote:Wij waren het eens een keer niet van plan, maar lijken er toch weer in te gaan trappen ..wrote:Nog mensen die Klein Vink dit weekend ook onveilig gaan maken?
Ik zelf heb het niet zo op taxi's na een feest man. Ik heb dat een paar keer gedaan maar puntje bij paaltje was die gereserveerde taxi nergens te bekennen en andere taxi's nemen geen mensen aan want ze zijn al gereserveerd. Taxi's die niet gereserveerd zijn, zijn ter plekke vaak heel duur.wrote:Iemand enig idee wat een taxi kost van Roompot Klein Vink naar Q-BASE?
Die pendelbussen van PV zijn best leuk hoor. DJ aan boord enzo, beetje bier drinken.
Wellicht nog niet helemaal hersteld van afgelopen weekend. Maar ik doel natuurlijk op het weekend waarin Q-Base plaatsvindtwrote:HUH WAAROM ZOU JE DIT WEEKEND GAAN? DAN IS HET NOG GEEN Q-BASE HOORwrote:Wij waren het eens een keer niet van plan, maar lijken er toch weer in te gaan trappen ..wrote:Nog mensen die Klein Vink dit weekend ook onveilig gaan maken?
Ga jij nog met je broertje delen in de misère of gaat een van de twee de saaie lul uithangen?
Ah, ik dacht natuurlijk dat jullie dit weekend al wilden gaan.
not >> grapjeeeee
Ramon en ik hadden hetzelfde idee dit jaar: een keer geen huisje. Maar zoals hij al zei: ik denk wel dat het er van gaat komen, ja.
not >> grapjeeeee
Ramon en ik hadden hetzelfde idee dit jaar: een keer geen huisje. Maar zoals hij al zei: ik denk wel dat het er van gaat komen, ja.
Heb dit zelf bij Klein Vink meegemaakt. Was met die editie toen het zo'n kutweer was. Dacht dat ik doodgingwrote: Ik zelf heb het niet zo op taxi's na een feest man. Ik heb dat een paar keer gedaan maar puntje bij paaltje was die gereserveerde taxi nergens te bekennen en andere taxi's nemen geen mensen aan want ze zijn al gereserveerd. Taxi's die niet gereserveerd zijn, zijn ter plekke vaak heel duur.
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
CD gemixt door Atmozfears, E-Force & Ransom + The Legacy Mix

-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Nu hopen dat er wat nieuw spul van Atmozfears op staat!
wrote:Nu hopen dat er wat nieuw spul van Atmozfears op staat!
Ik had vernomen dat dit wel het geval is. Weet alleen even niet waar ik het had gelezen.wrote:Nu hopen dat er wat nieuw spul van Atmozfears op staat!
RTM had dit gehoord van de organisatie en gepost! Nu is ie ook niet meer welkom bij Q-Basewrote:Weet alleen even niet waar ik het had gelezen.wrote:Nu hopen dat er wat nieuw spul van Atmozfears op staat!
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
Nog geen warehouse line up duurt wel lang of zullen ze dat anders invullen
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
wrote:Nu hopen dat er wat nieuw spul van Atmozfears op staat!
voor wie m nog niet heeft gehoord
View on YouTube
View on YouTube
wrote:wrote:Nu hopen dat er niks van Atmozfears op staat!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Pommer muil houwe
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 59 minutes ago
Vind je die nieuwe tracks serieus niks aan?wrote:wrote:wrote:Nu hopen dat er niks van Atmozfears op staat!
Dat zal dit jaar de Thunderdome lineup zijn, weet ook niet waar mensen vandaan halen dat er nog meer bij komt...wrote:Nog geen warehouse line up duurt wel lang of zullen ze dat anders invullen
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 18 days ago
Uitverkocht
Deze timing ff niet zien aankomen
De waarschuwing zat wel heel dicht op de echte uitverkoop
Alsnog net voor een paar euro meer een kaart gekocht op ticketswap
edit: half uur later ticketswap ook uitverkocht!
De waarschuwing zat wel heel dicht op de echte uitverkoop
Alsnog net voor een paar euro meer een kaart gekocht op ticketswap
edit: half uur later ticketswap ook uitverkocht!
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Je kan nog gewoon tickets kopen hoorwrote:Uitverkocht
Edit:
Een paar seconden voor ik dit plaatste kon het nog