Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FRchris92 schreef:
DonnyD schreef:
Tot nu toe staan ze er niet.. Dus dat zal ook wel niet meer gebeuren!


Toch raar aangezien ze zo gepusht worden door Q...


Ja of omdat ze gewoon mokerveel fans hebben en veel muziek uitbrengen die mensen leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo heel verkeerd is de hanger niet eens. Paar leuke namen met HD live, adaro, MYST/degos&redone en rejecta en deetox vind ik ook niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Zo heel verkeerd is de hanger niet eens. Paar leuke namen met HD live, adaro, MYST/degos&redone en rejecta en deetox vind ik ook niet slecht.


Idd is het een keer geen mostwanted lineup is het weer niet goed :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
FRchris92 schreef:
DonnyD schreef:
Tot nu toe staan ze er niet.. Dus dat zal ook wel niet meer gebeuren!


Toch raar aangezien ze zo gepusht worden door Q...


Ja of omdat ze gewoon mokerveel fans hebben en veel muziek uitbrengen die mensen leuk vinden.


Tja door het een komt het ander... Als je nummers zo vaak hoort worden ze uiteindelijk wel leuker
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 11:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan zal ik Sacrifice en Brutalized nog even een paar keer honderd keer aanslingeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:

Hoeveel foute hitjes op de radio worden uiteindelijk toch lekkah?? Zo vermoeiend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
FRchris92 schreef:
DonnyD schreef:
Tot nu toe staan ze er niet.. Dus dat zal ook wel niet meer gebeuren!


Toch raar aangezien ze zo gepusht worden door Q...


Ja of omdat ze gewoon mokerveel fans hebben en veel muziek uitbrengen die mensen leuk vinden.

Ook zo, natuurlijk. :x :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
RomanAnthony schreef:
FRchris92 schreef:
Toch raar aangezien ze zo gepusht worden door Q...


Ja of omdat ze gewoon mokerveel fans hebben en veel muziek uitbrengen die mensen leuk vinden.


Tja door het een komt het ander... Als je nummers zo vaak hoort worden ze uiteindelijk wel leuker


Een slecht nummer wordt natuurlijk niet ineens goed omdat je hem vaak hoort he. Door het een komt het ander inderdaad: heb je talent, maak je nummers die aanslaan bij het grote publiek en door andere grote artiesten gedraaid worden en ben je onderscheidend, dan krijg je grote podia. Nou niet gaan doen alsof die mannen alleen op Q-Dance feesten mogen draaien omdat het toevallig wel aardige gozers zijn ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Spobbertiet schreef:
RomanAnthony schreef:

Ja of omdat ze gewoon mokerveel fans hebben en veel muziek uitbrengen die mensen leuk vinden.


Tja door het een komt het ander... Als je nummers zo vaak hoort worden ze uiteindelijk wel leuker


Een slecht nummer wordt natuurlijk niet ineens goed omdat je hem vaak hoort he. Door het een komt het ander inderdaad: heb je talent, maak je nummers die aanslaan bij het grote publiek en door andere grote artiesten gedraaid worden en ben je onderscheidend, dan krijg je grote podia. Nou niet gaan doen alsof die mannen alleen op Q-Dance feesten mogen draaien omdat het toevallig wel aardige gozers zijn ofzo.

Nja mijn eindeloze respect voor de boys is de laatste tijd alleen maar groter geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ik hoop dat de Terminal ook weer terugkeert (euforische hardstyle). Helemaal prima om tot middernacht lekker in een euforische tent te staan.


Dit hoop ik ook heel erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
RomanAnthony schreef:
Ik hoop dat de Terminal ook weer terugkeert (euforische hardstyle). Helemaal prima om tot middernacht lekker in een euforische tent te staan.


Dit hoop ik ook heel erg.


Zou erg fijn zijn, was dit vorig jaar ook niet aangekondigd voor de line-up?
Lijkt me dat DBSTF er dan wel gaat staan, aangezien die nu alleen nog maar een classics set draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 15:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Convoi Bunker

380 Volt
Akira
Bryan Fury
eDub
Ghost In The Machine
Ophidian (Blackbox Set)
Peaky Pounder
Tymon
Ulst

:drool: :drool:

Geen Dither though? Op zijn eigen concept?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Convoi Bunker

380 Volt
:drool: :drool:

Geen Dither though? Op zijn eigen concept?


Is 380 Volt niet oa. Dither? Al staat Ulst nog wel solo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 15:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

380 Volt zijn Ulst en Dither idd. Maar bij elke Convoi staat Dither solo, dus vreemd dat dat nu niet zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter xd .
Vette lineup! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
380 Volt zijn Ulst en Dither idd. Maar bij elke Convoi staat Dither solo, dus vreemd dat dat nu niet zo is.

Was er niet een exclusiviteits dingetje tussen Ground Zero en Q-Base? Dither draait namelijk op de main van Ground Zero.

Desalniettemin wel vreemd dat hij op zowat eigen concept niet solo draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer om Dolphin niet op de convoi stage te zien. Had daar eerlijk gezegd wel een beetje op gehoopt, al had ik al wel besloten om hier niet naartoe te gaan...
Niet wegens de lineup, vind die oprecht echt sterk. Maar vanwege de financieën... iets te enthousiast gedaan deze zomer, dus ga het na de zomer wat rustiger aan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had gehoopt op [KRTM], maar alsnog een dikke line-up! Zal dus vooral pendelen worden tussen de Spoontech, Main en Convoi stage, met wellicht wat uitstapjes naar de Classics. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde dat PRSPCT plaats heeft gemaakt voor Convoi. Vind hier niet zo heel veel aan, Tymon wel heel vet. Wat valt er te verwachten van Tymon op deze stage? Meer de industrial kant op of meer de hardtechno kant op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Convoi Bunker

380 Volt
Akira
Bryan Fury
eDub
Ghost In The Machine
Ophidian (Blackbox Set)
Peaky Pounder
Tymon
Ulst

:drool: :drool:

Geen Dither though? Op zijn eigen concept?

:drool: :drool:

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ze opvallend laat met de Line-up dit jaar. Wat moet er nog bekendgemaakt worden, alleen Ransomnia? Dan zou je op 8 area's uitkomen, vind ik beetje matig voor de laatste editie eerlijk gezegd :P Hopelijk komt er nog een euforische Hardstyle tent bij en iets als Parookaville vorig jaar, of nog beter met een upgrade zoals in 2014 toen er nog 3 bunkers bij kwamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zag poosje terug op Atmozfears zn insta verhaal, dat hij bezig was aan een Anthem. Misschien voor Q-Base?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zonde dat PRSPCT plaats heeft gemaakt voor Convoi. Vind hier niet zo heel veel aan, Tymon wel heel vet. Wat valt er te verwachten van Tymon op deze stage? Meer de industrial kant op of meer de hardtechno kant op?


Ik vermoed "gewoon" industrial maar op Convoi mag je altijd gewoon lekker outside the box draaien dus in principe zijn alle opties nog open

En mocht je de PRSPCT een beetje missen, kan ik sowieso nog een bezoekje aan Bryan Fury aanraden, past prima nog in die stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Zag poosje terug op Atmozfears zn insta verhaal, dat hij bezig was aan een Anthem. Misschien voor Q-Base?


Zou toch haast niet anders kunnen? Welk ander feest zit er nog aan te komen wat een mogelijkheid is.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten