Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 33  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Most Wanted stal wordt in z'n geheel overgeslagen zo te zien :D
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
De Most Wanted stal wordt in z'n geheel overgeslagen zo te zien :D


Wat? Er is een End of Line bunker? :P
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat? Er is een End of Line bunker? :P


Ik wou het er nog bij zetten maar ik dacht "ach dat zullen ze wel snappen".. Helaas :P
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logische line-up voor de Hangar.
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:30 
 
Record label
Avatar gebruiker

We hopen uiteraard de meeste van jullie allemaal te zien op onze hosting (L)
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Hangar, logisch maar denk niet dat ik daar te vinden zal zijn. Trekt me echt niet.

End of Line, nou ja, precies zoals verwacht.

Spoontech natuurlijk tof om alle namen die momenteel bij het label zitten te zien, alleen had wel gehoopt op een act als Digital Abuse of Enigmato. Al zal dat wsl komen door het gebrek aan tijd doordat de bunker gedeeld wordt?
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SpoontechRecords schreef:
We hopen uiteraard de meeste van jullie allemaal te zien op onze hosting (L)

Wie hopen jullie niet te zien dan? Namen, namen. :list:
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:38 
 
Record label
Avatar gebruiker

Remi schreef:
SpoontechRecords schreef:
We hopen uiteraard de meeste van jullie allemaal te zien op onze hosting (L)

Wie hopen jullie niet te zien dan? Namen, namen. :list:


Lijst met namen die we niet hopen te zien

- Remi
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga er eens zeer ernstig over nadenken.
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SpoontechRecords schreef:
Remi schreef:
SpoontechRecords schreef:
We hopen uiteraard de meeste van jullie allemaal te zien op onze hosting (L)

Wie hopen jullie niet te zien dan? Namen, namen. :list:


Lijst met namen die we niet hopen te zien

- Remi


https://www.rkz.nl/brandwondencentrum
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SpoontechRecords schreef:
Remi schreef:
SpoontechRecords schreef:
We hopen uiteraard de meeste van jullie allemaal te zien op onze hosting (L)

Wie hopen jullie niet te zien dan? Namen, namen. :list:


Lijst met namen die we niet hopen te zien

- Remi

Oef...
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 17:26 
 
Hardtraxx Addict

Pff wat een oninteressante Hangar zeg. Frequencerz, Rejecta, Adaro en MYST vs DNR is wel dik. Niet heel erg, lekker veel bij de main vertoeven, die LU is wel erg sterk. Is het zo in de EOL/Spoontech bunker dat het voor 12 uur EOL is en na 12 uur Spoontech of om en om qua acts?

Edit: Oh zie de timetable van vorig jaar en dat is voor en na 12 uur ander label. Beter.
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf die Hangar is wel echt heel kak :lol: . Dat wordt veel Spoontech +Scantraxx en rondjes lopen
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, lekker die Spoontech line-up. Vazard! :D
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich wel prima dat de Hangar line-up niet super is, al staan er wel een paar leuke namen. Het zal aan de TT afhangen welke acts ik allemaal in de Spoontech bunker wil zien, al is Vyral vs D-Verze wel een zekerheidje! :D
Bericht Geplaatst op 25 jul 2018 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is dat ik D-attack persoonlijk ken en daar sowieso bij wil zijn, de rest van de hangar is inderdaad weinig interessants :surrender:
Bericht Geplaatst op 26 jul 2018 09:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand waar Sub Zero Project is in dit geheel? Had ze wel in de Hangar verwacht eigenlijk.. Of staan ze op de Main en heb ik ze compleet gemist? :whistle:
Bericht Geplaatst op 26 jul 2018 09:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Line up is nog niet echt denderend tot nu toe xd Maarja laatste keer dus ga sws wel. Aan de andere kant wel meer tijd om van het feest/de locatie zelf te genieten en niet zo zeer van de muziek.
Bericht Geplaatst op 26 jul 2018 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit wel echt te twijfelen of we er wel heen moeten gaan... Scantraxx line up is wel dik. Openair ook prima. Maar verder... Kan natuurlijk niet overal tegelijk zijn dus heel erg is het niet. Justinhafc? Wat doen we? haha :P
Bericht Geplaatst op 26 jul 2018 09:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FRchris92 schreef:
Of staan ze op de Main en heb ik ze compleet gemist? :whistle:


Tot nu toe staan ze er niet.. Dus dat zal ook wel niet meer gebeuren!
Bericht Geplaatst op 26 jul 2018 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feest zal voornamelijk Scantraxx, Spoon en Convoi worden :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 jul 2018 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Zit wel echt te twijfelen of we er wel heen moeten gaan... Scantraxx line up is wel dik. Openair ook prima. Maar verder... Kan natuurlijk niet overal tegelijk zijn dus heel erg is het niet. Justinhafc? Wat doen we? haha :P

Twijfelzzzz
Bericht Geplaatst op 26 jul 2018 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop dat de Terminal ook weer terugkeert (euforische hardstyle). Helemaal prima om tot middernacht lekker in een euforische tent te staan.
Bericht Geplaatst op 26 jul 2018 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Tot nu toe staan ze er niet.. Dus dat zal ook wel niet meer gebeuren!


Toch raar aangezien ze zo gepusht worden door Q...
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten