ErikZ schreef:
DonnyD schreef:
Tekst
OT: in deze tijd gewoon een hele vette line-up

Jongens we weten nu toch wel dat wij creatiever zijn in dit soort dingen dan Q, snap niet zo goed dat men dit verwacht of hoge hoop heeft.
Nou, Q kan er de laatste jaren juist ook wel wat van. Denk aan de hele hype rond HHZ, Defqon Legends, XQlusive Legends, Project 1 @ Qlimax 2016 en zo zijn er vast nog wel meer 'legendarische' dingen geweest. Juist daarom had ik het nu ook wel verwacht.
Misschien is het nog een suprise

Edit: Oeps haha reageerde twee keer op je dubbelpost x dxdxdxdxdxd