Toffe line-up voor de Open Air!
Baal nog weer een beetje extra dat ik 'm moet missen...
Baal nog weer een beetje extra dat ik 'm moet missen...
DV8 gaat de hele avond proberen om iedereen in een polonaise te krijgen. Ook speciaalwrote:Had alleen wel iets speciaals erbij verwacht vanwege de laatste editie.
Ja dat heb ik ook! Line-up zo maken kijkend naar wie er door de jaren heen populair/mainstage material was. Mix van oud en nieuw ook op de mainstage/hangar ipv een kleine bunker met early/millenium/classics. Juist bij een laatste editie mag daar van mij wel mee gevarieerd wordenwrote:Vet voor Keltek ookHad alleen wel iets speciaals erbij verwacht vanwege de laatste editie.
Jongens we weten nu toch wel dat wij creatiever zijn in dit soort dingen dan Q, snap niet zo goed dat men dit verwacht of hoge hoop heeft.wrote: Tekst
OT: in deze tijd gewoon een hele vette line-up
Jongens we weten nu toch wel dat wij creatiever zijn in dit soort dingen dan Q, snap niet zo goed dat men dit verwacht of hoge hoop heeft.wrote: Tekst
Nou, Q kan er de laatste jaren juist ook wel wat van. Denk aan de hele hype rond HHZ, Defqon Legends, XQlusive Legends, Project 1 @ Qlimax 2016 en zo zijn er vast nog wel meer 'legendarische' dingen geweest. Juist daarom had ik het nu ook wel verwacht.wrote:Jongens we weten nu toch wel dat wij creatiever zijn in dit soort dingen dan Q, snap niet zo goed dat men dit verwacht of hoge hoop heeft.wrote: Tekst
Nou, Q kan er de laatste jaren juist ook wel wat van. Denk aan de hele hype rond HHZ, Defqon Legends, XQlusive Legends, Project 1 @ Qlimax 2016 en zo zijn er vast nog wel meer 'legendarische' dingen geweest. Juist daarom had ik het nu ook wel verwacht.wrote:Jongens we weten nu toch wel dat wij creatiever zijn in dit soort dingen dan Q, snap niet zo goed dat men dit verwacht of hoge hoop heeft.wrote: Tekst
Met het aantal namen op de lineup is er natuurlijk wel ruimte voor verrassingenwrote:Leuke lineup, maar had inderdaad ook wel wat meer verwacht voor de laatste keer, met bijv. een Q-Base Legends set.
Scantraxx host de classics-area.wrote:Geen tijdmachine / early stage meer dit jaar?
Hmm dan mis ik wel een 2e euforische stage die vorige jaren in de tent was tussen de main en Hardcore.wrote:Scantraxx host de classics-area.wrote:Geen tijdmachine / early stage meer dit jaar?
wrote: allemaal bombsquad en hippe mainstream (of versnelde raw..)?
Best wel interessante namen. Normaal gaan we alleen nog maar voor de classics maar dit is ook goed te pruimen.wrote:Open Air Lineup
Keltek
Noisecontrollers
Phuture Noize
Radical Redemption
Ran-D & B-Front
Wildstylez en Soundrush
Draait hij z'n hand niet voor omwrote:Melvin gaat weer 3 weken niet slapen heb ik gehoord, das echt een vieze gek.
Spreek voor jezelf! Ik ga toch echt voor de mondkapjeswrote:Best wel interessante namen. Normaal gaan we alleen nog maar voor de classics maar dit is ook goed te pruimen.wrote:Open Air Lineup
Keltek
Noisecontrollers
Phuture Noize
Radical Redemption
Ran-D & B-Front
Wildstylez en SoundrushBenieuwd naar de Scantraxx line up.