Voor mij is Engeland bijna nog dichterbijwrote:Ben ik blij dat dit een van de weinige grote feesten is waar ik op de fiets naar toe kan!wrote:Spoontech bunkerNu moet ik echt kijken hoe ik hier kom.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Q-Base 2018 - The Final Misson
- Venue
- Airport Weeze, Weeze · Germany
- Time
- – (Sun)
- Price
- Regular Ticket: €72,25 + 4,75 service ko
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Anderhalf uur lange Delete set dan maar als overgang?wrote:Ik verwacht helaas wel dat EOL & spontech samen gaan, zoals vorig jaar met nightbreed en gearbox
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Kans dat ik dit feestje meepak wordt alsmaar groter! Scantraxx host back in time & Spoontech bunker 
Spoontech met dat geluidssysteem.
Eerste en laatste Q-Base toch wel proberen te gaan.
Eerste en laatste Q-Base toch wel proberen te gaan.
wrote:Scantraxx classic hosting, wat vet!Spoontech heb ik vrijwel niks mee maar vind het wel leuk voor jullie
wrote:Voor mij is Engeland bijna nog dichterbijwrote:Ben ik blij dat dit een van de weinige grote feesten is waar ik op de fiets naar toe kan!wrote:Spoontech bunkerNu moet ik echt kijken hoe ik hier kom.

Nieuwe album tracks hoop ik danwrote:Anderhalf uur lange Delete set dan maar als overgang?wrote:Ik verwacht helaas wel dat EOL & spontech samen gaan, zoals vorig jaar met nightbreed en gearbox
Met zulke hostings moeten we toch maar een keer een gokje wagen
Denk wel dat het een veldslag gaat worden. Meestal met nachtfeesten hou ik bijv een qlimax net vol... dus met qbase zal het doorbikkelen worden.
Hulde voor die scantraxx classic stage
Hulde voor die scantraxx classic stage
Enigmato en Digital Abuse in de Spoontech bunker please trouwens.
Enigmato - FEAR en Digital Abuse - Definition of a brainkiller door zo'n bunker heen galmen... Niemands leven is meer zeker dan.wrote:Enigmato en Digital Abuse in de Spoontech bunker please trouwens.
Enigmato - Floorcracker plz!wrote:Enigmato - FEAR en Digital Abuse - Definition of a brainkiller door zo'n bunker heen galmen... Niemands leven is meer zeker dan.wrote:Enigmato en Digital Abuse in de Spoontech bunker please trouwens.
Ja, die wil ik ook eens live horen!wrote:Enigmato - Floorcracker plz!wrote:Enigmato - FEAR en Digital Abuse - Definition of a brainkiller door zo'n bunker heen galmen... Niemands leven is meer zeker dan.wrote:Enigmato en Digital Abuse in de Spoontech bunker please trouwens.Misschien toch wel dé hardste Spoontech plaat, alleen nog nooit live mogen meemaken..
Hopen dat er ook Spoontech classics sets tussen zitten, heb er nu niet zo heel veel meer mee. Scantraxx classics is sws al vet
Erg benieuwd naar de rest van de line up, verwacht toch zeker op de open air wel wat spectaculairs!
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Jammer geen Gearbox 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Vorige jaar al geweest.wrote:Jammer geen Gearbox
-
C
- 6 posts member since 2018
- last seen Mar 2019
Speciaal een account aangemaakt hiervoor... het is de d-fence remix van afgelopen jaarwrote:Welke remix van Lost in Dreams is dat trouwens in de hosting announcement video?
View on YouTube
Zullen er wel een paar in de Hangar staan.wrote:Jammer geen Gearbox
Spoontech bunker.
Nu sowieso aanwezig.
Nu sowieso aanwezig.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Gearbox showcase om 12 uur bij de mainwrote:Zullen er wel een paar in de Hangar staan.wrote:Jammer geen Gearbox
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Anthem show idd.wrote:Gearbox showcase om 12 uur bij de mainwrote:Zullen er wel een paar in de Hangar staan.wrote:Jammer geen Gearbox
Lievwrote: Spoontech heb ik vrijwel niks mee maar vind het wel leuk voor jullie
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 12 hours ago
Sowieso proberen om aanwezig te zijn!
Paar autos die kant uit moet wel te doen zijn lijkt me
Paar autos die kant uit moet wel te doen zijn lijkt me
Open Air Lineup
Adrenalize
Atmosfearz
Coone
Keltek
Noisecontrollers
N-Vitral
Phuture Noize
Radical Redemption
Ran-D & B-Front
Retrospect
Wildstylez en Soundrush
DV8
Adrenalize
Atmosfearz
Coone
Keltek
Noisecontrollers
N-Vitral
Phuture Noize
Radical Redemption
Ran-D & B-Front
Retrospect
Wildstylez en Soundrush
DV8
Last edited by tommeh on , edited 2 times in total.
Niet verkeerd! Maar gok dat ik toch veel in de andere area's te vinden benwrote:Open Air Lineup
Adrenalize
Atmosfearz
Coone
Keltek
NC
N-vitral
Phuture Noize
Radical Redemption
Ran-D & B-Front
Retrospect
WS en Soundrush
DV8