High Voltage & Titan stonden b2b 1,5 uur, dus lijkt me best te doen.wrote:Ben bang dat je er van uit mag gaan dat het 1 uur zal zijn, kijkend naar vorig jaar waren de setjes in de hangar 30-60min
Al hoop ik wel dat ze 1,5 uur staan net zoals decibel
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Q-Base 2016 - 'Die Hards Only'
- Venue
- Airport Weeze, Weeze · Germany
- Time
- – (Sun)
- Price
- Normal: 62,50 ex fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Eerste Q-Base voor mijwat is beetje een gebruikelijk tijd om er te zijn? Vanaf 5 tot 7 uur 's ochtends hou ik in ieder geval niet vol haha. Dan sta ik de laatste uurtjes doelloos voor me uit te kijken
ik wil juist vanaf 5 uur aanwezig zijn om te fanboyen op avio
6 uur gaat de bunker open!wrote:wrote:Eerste Q-Base voor mijwat is beetje een gebruikelijk tijd om er te zijn? Vanaf 5 tot 7 uur 's ochtends hou ik in ieder geval niet vol haha. Dan sta ik de laatste uurtjes doelloos voor me uit te kijken
wrote:6 uur gaat de bunker open!wrote:wrote:Eerste Q-Base voor mijwat is beetje een gebruikelijk tijd om er te zijn? Vanaf 5 tot 7 uur 's ochtends hou ik in ieder geval niet vol haha. Dan sta ik de laatste uurtjes doelloos voor me uit te kijken
nog beter. Heb ik nog tijd voor muntjes te halen en kluisje te fixen!
1e keer Q-Base moet je gewoon mee maken van begin tot eind.
Vorig jaar Q-base van begin tot eind meegemaakt voor het eerst... was m' 6e keer, had ik jaren eerder moeten doenwrote:1e keer Q-Base moet je gewoon mee maken van begin tot eind.
Dit jaar weer vanaf het begin aanwezig
We betalen er genoeg voor al die feestjes, dan moet je er ook alles uit halen vind ik. Dit word mijn 9e alweerwrote:Vorig jaar Q-base van begin tot eind meegemaakt voor het eerst... was m' 6e keer, had ik jaren eerder moeten doenwrote:1e keer Q-Base moet je gewoon mee maken van begin tot eind.![]()
Dit jaar weer vanaf het begin aanwezig
Ah mooi want we gaan pas om 3 uur weg hier.wrote:6 uur gaat de bunker open!wrote:wrote:Eerste Q-Base voor mijwat is beetje een gebruikelijk tijd om er te zijn? Vanaf 5 tot 7 uur 's ochtends hou ik in ieder geval niet vol haha. Dan sta ik de laatste uurtjes doelloos voor me uit te kijken
Rij mooi rond 20.00/21.00 weg, tiet zat.
Kaartje ook maar eens gekocht. Voor de tweede keer Q-Base en ook voor de tweede keer in een huisje op Klein Vink.
Vorig jaar voor het eerst rond 5/6 uur gegaan, anders altijd pas rond 9/10 aanwezig geweest. Het heeft allebei wel wat, als je op tijd komt kun je nog lekker in het zonnetje staan (indien aanwezig) en als je later gaat weet je niet wat je ziet omdat er al mensen al flink vdk rondlopen
Dit jaar rond 9 aanwezig, omdat de rest van mijn vrienden dit wilde. Ik hoop maar dat de timetable beetje gunstig is
Moet overigens wel toegeven dat van 5 tot 7 echt wel slopend is 
Ik ben ook twee keer van begin tot eind geweest. Heel vet (vooral omdat ik andere feesten zo snel voorbij vind vliegen), maar ik had dan het laatste uur á anderhalf uur echt 0 energie meer. De overige keren waren we er rond een uur of 7, dat vind ik eigenlijk wel ideaal. Gaan we dus dit jaar ook weer doen.
Weet iemand wanneer de timetable vorig jaar kwam?
Aanwezig want Vazard & Delete vs Main Concern. Alvast zetten ze precies dezelfde set neer als op Decibel, dit wil ik niet missen 
Ben ik ook benieuwd naar, Ryan zei wel dat het een Spoontech set wordt 
Godverdomme.wrote:Ben ik ook benieuwd naar, Delete zei wel dat het een Spoontech set wordt
Nee het is stoer dat je de voornaam van een artiest weet.wrote:Godverdomme.wrote:Ben ik ook benieuwd naar, Delete zei wel dat het een Spoontech set wordt
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Al is het je beste vriend. Hier kan je hem toch beter bij zijn artiestrn naam noemenwrote:Nee het is stoer dat je de voornaam van een artiest weet.wrote:Godverdomme.wrote:Ben ik ook benieuwd naar, Delete zei wel dat het een Spoontech set wordt
inderdaad, godverdommewrote:Godverdomme.wrote:Ben ik ook benieuwd naar, Delete zei wel dat het een Spoontech set wordt
wrote:Ben ik ook benieuwd naar, Ryan zei wel dat het een Spoontech set wordt
Voor mij ook eerste keer Q-Base.
Zo benieuwd wat voor sfeertje er hangt..
wrote:Weet iemand wanneer de timetable vorig jaar kwam?
Azijnpisserwrote:wrote:Ben ik ook benieuwd naar, Ryan zei wel dat het een Spoontech set wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij ook eerste keer Q-Base.
Zo benieuwd wat voor sfeertje er hangt..
Gaat het nog?wrote:wrote:Ben ik ook benieuwd naar, Ryan zei wel dat het een Spoontech set wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()