Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Blackhit55 schreef:
nog nooit op Q-base geweest.

Ik vind Q-BASE denk ik wel het vetste concept binnen hardstyle en hardcore ^^
De locatie, de sfeer, 's nachts outdoor, het geluid, de keuze aan muziek, de grootte. Gewoon geniaal :D
Daarom zou ik sws gaan als ik jou was :thumbsup:


Hoor inderdaad dikke verhalen over Q-base voorbij komen van iedereen!
Dit jaar zelf maar is mee gaan maken dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

Die verhalen hoorde ik ook. Vorig jaar maar voor het eerst gegaan. En ik vond het echt tegenvallen, de hanger bleek de hanger niet meer te zijn. Vond het maar matig geluid, iedereen rausde zijn 13/12 anti's door de zaal heen. In de hardcore tent regende het zweet. Het leukste was op de main Audiofreq en Noisecontrollers. Nee, ik ga Q-Base pas weer aandoen als de muziek fatsoenlijk is geëvalueerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De muziek evalueren doen we toch hele dagen al hier op hardtraxx, hoef je toch niet ook nog op Q-base te doen?

Misschien een idee om 1 bunker om te toveren tot Lagerhuis stage om samen te discussieren en te evalueren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 16:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Die verhalen hoorde ik ook. Vorig jaar maar voor het eerst gegaan. En ik vond het echt tegenvallen, de hanger bleek de hanger niet meer te zijn. Vond het maar matig geluid, iedereen rausde zijn 13/12 anti's door de zaal heen. In de hardcore tent regende het zweet. Het leukste was op de main Audiofreq en Noisecontrollers. Nee, ik ga Q-Base pas weer aandoen als de muziek fatsoenlijk is geëvalueerd.

Niet bij Back In Time geweest? Geloof me ik vind de hardstyle van tegenwoordig ook zwaar kut maar oo Q-Base vermaak ik me toch elk jaar weer. Ook heerlijk om gewoon wat rond te struinen op dat terrein :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Lenny schreef:
Die verhalen hoorde ik ook. Vorig jaar maar voor het eerst gegaan. En ik vond het echt tegenvallen, de hanger bleek de hanger niet meer te zijn. Vond het maar matig geluid, iedereen rausde zijn 13/12 anti's door de zaal heen. In de hardcore tent regende het zweet. Het leukste was op de main Audiofreq en Noisecontrollers. Nee, ik ga Q-Base pas weer aandoen als de muziek fatsoenlijk is geëvalueerd.

Niet bij Back In Time geweest? Geloof me ik vind de hardstyle van tegenwoordig ook zwaar kut maar oo Q-Base vermaak ik me toch elk jaar weer. Ook heerlijk om gewoon wat rond te struinen op dat terrein :love:


Ja, ben ik ook geweest. En vd hoogtepuntjes, maar om daar nou zoveel geld + reistijd voor over te hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
De muziek evalueren doen we toch hele dagen al hier op hardtraxx, hoef je toch niet ook nog op Q-base te doen?

Misschien een idee om 1 bunker om te toveren tot Lagerhuis stage om samen te discussieren en te evalueren!


Notuleer jij? :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meh! Kan niet meer naar Q-base :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 16:49 
 
Hardtraxx Addict

Jaja, voor mij ook de eerste keer Q-Base! Veel verhalen gehoord over de aparte maar goede sfeer,
kijk er heel erg naar uit, vooral ook omdat de line-up erg dik is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 16:27 
 
Hardtraxxer

Ik hoop dat dit jaar het geluid in de Hangar wel beter is. Vorig jaar was het naar mijn weten een stuk dan 2014..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 15:06 
 
Hardtraxx Elite

Q-base altijd een zekerheidje! Om de hoek en gewoon zo'n machtig dik feest, overal goede sfeer. Vorig jaar was het in de Theracords Bunker echt ziek, en bij de BiT area. Dit jaar van plan om meer PRSPCT te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 20:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

woensdag de poot gebroken, hopen dat ik over 3 weken weer fatsoenlijk kan dansen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 18:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ineenkeer realiseren dat ik nog niet eens een kaartje had >.<

ZININ
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 10:59 
 
Hardtraxxer

Lekkere track van TOA :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 11:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Die verhalen hoorde ik ook. Vorig jaar maar voor het eerst gegaan. En ik vond het echt tegenvallen, de hanger bleek de hanger niet meer te zijn. Vond het maar matig geluid, iedereen rausde zijn 13/12 anti's door de zaal heen. In de hardcore tent regende het zweet. Het leukste was op de main Audiofreq en Noisecontrollers. Nee, ik ga Q-Base pas weer aandoen als de muziek fatsoenlijk is geëvalueerd.

Best ziek hoe erg dat is veranderd inderdaad door de jaren heen. Die edities Q-Base toen het nog niet zo afgeladen vol was in de Hangar en de setjes nog gewoon lekker lang duurden. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Die verhalen hoorde ik ook. Vorig jaar maar voor het eerst gegaan. En ik vond het echt tegenvallen, de hanger bleek de hanger niet meer te zijn. Vond het maar matig geluid, iedereen rausde zijn 13/12 anti's door de zaal heen. In de hardcore tent regende het zweet. Het leukste was op de main Audiofreq en Noisecontrollers. Nee, ik ga Q-Base pas weer aandoen als de muziek fatsoenlijk is geëvalueerd.


Ik ben vorig jaar ook pas voor de eerste keer geweest, na een aantal jaar niet hebben kunnen gaan door wat irritante redenen. Toen ik er eenmaal was vond ik het geluid in de hangar ook maar een beetje tegenvallen na alle verhalen die ik erover heb gehoord en gelezen. Maar toen stapte ik de Theracords bunker binnen :drool: . Nog steeds het allerbeste geluid dat ik in mijn leven mee heb gemaakt op een feest. Daarom hoop ik ook dat ze dit jaar weer hetzelfde systeem neerzetten en ben ik ook heel erg blij dat ze er wederom een Theracords bunker van hebben gemaakt (eerlijk gezegd echt niet verwacht). Vanavond ook een kaartje halen en morgen meteen weer twee bungalows boeken op Klein Vink. Verder hoop ik dat Main Concern vs Vazard & Delete langer dan een uurtje is en dat het de laatste act is in de Hangar (zodat er genoeg ruimte is) :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

main concern vs vazard & delete is de reden dat ik zo enthousiast ben voor dit feest. verder wordt het even de time table bekijken denk ik. nooit op q base geweest, zeer benieuwd.

hoop inderdaad ook dat main concern vs vazard & delete afsluiten, en dan wel anderhalf uur :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogen gvd wel hopen dat Main Concern vs Delete & Vazard minstens anderhalf uur draaien toch? Als ze hun 3 kwartier laten draaien (ofzo) dan word ik echt helemaal gestoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze mochten met zijn 3en ook de loudness area vorig jaar anderhalf uur lang afsluiten, dus ik heb vertrouwen!! Je laat Vazard toch niet uit Australië overvliegen voor 3 kwartiertjes mag ik hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben vrij zeker dat ze afsluiten met een set van anderhalf uur met voornamelijk oude platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na vorig jaar gemist te hebben, ben ik dit jaar weer aanwezig. Wordt mn 3e keer alweer, zin is al goed aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net de line-up weer eens er bij gepakt, er staat ook Main Concern XXL vs Delete & Vazard.

XXL dus misschien idd gewoon een flinke set van anderhalf uur :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben bang dat je er van uit mag gaan dat het 1 uur zal zijn, kijkend naar vorig jaar waren de setjes in de hangar 30-60min

Al hoop ik wel dat ze 1,5 uur staan net zoals decibel :worship:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten