Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:00 

Hardtraxxer

Wat was dit een bruut feest zeg, echt genoten. Er werden hele vette setjes gedraait, ook de sfeer was geweldig. En de locatie, ik snap na mijn tweede Q-base nog steeds niet hoe het terrein in elkaar zit. Maar wat maakt het uit, de locatie is top.

Het was alleen jammer dat onze bus gelijk over de grens is aangehouden door 6 medewerkers van de Polizei. Gelukkig mochten we na een tassen en ID controle doorrijden, maar wat was dit een billenknijp momentje zeg. Alleen jammer dat we hierdoor wel een half uur later op Q-base waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:11 

Hardtraxx Elite

Qbase.

Op dinsdag besloten om toch te gaan samen met Sjuul. Echter tegen niemand gezegd dat we gingen. Topnacht gehad. Vooral omdat niemand verwachtte dat ik ging stond men vol verbazing als ik inene voor hun neus opdook. Prachtige reacties! Frequencerz set was heerlijk en wat een sfeer ook. Uiteindelijk het feest doorgekomen door los te gaan en mn knie op de juiste momenten te sparen door te gaan zitten. Heb het vol weten te houden tot ongeveer 05:30 en toen weigerde mn knie dienst. Losgaan zat er niet meer in. Had nog pijnstiller weten te regelen eerder op de avond en die heeft goed geholpen. De laatste anderhalf uur lekker met verschillende personen wezen dwalen en een beetje mensen kijken.

Rond 06:45 was t mooi geweest en om de drukte te vermijden bij de kluisjes zijn we eerder weg gegaan. We zaten lekker op tijd in de bus en dat was een mooi momentje om nog eens goed mensen te kijken. Prachtig hoe sommige mensen (Waaronder ook wat ht-ers) compleet verkoekt langs kwamen lopen. Wat doen mensen zichzelf toch aan.

Ik kijk terug op een zeer geslaagde afsluiter van het festival seizoen. Verder heb ik het losgaan/rusten goed afgewisseld. Normaal gesproken was mn knie na een feest enorm dik en liep ik als een manke olifant de rest van de week. Nu echter weinig last :). Heb wel al flinke spierpijn, maar die is wel fijn :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:12 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Ik kwam om 01:00 binnen; wat sliepen en lagen er al veel mensen verveeld overal en nergens. :/
Ik vertrok om 05:45 weer richting huis; wat een chaos op de 'parkeerplaats'.
Opzich leuke sfeer, maar ik heb buiten de QULT area geen verrassende optredens gezien/gehoord.

Haha! Held.
En dat allemaal voor Thilo & Evanti en Mac? :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:19 

Hardtraxx Veteran

Zal me hier dan ook maar een beetje extra over uitwijden.

Ben net als Rik zonder hoge verwachtingen van de DJ's en met geen één must see naar dit feest gegaan.

Rond half 11 waren we binnen, munten halen en alles, en tegen elven stonden we in de Fusion bunker naar de Frequencerz te kijken. Was echt wel een leuk setje :D en vond het geluid ook achteraan nog best goed! Voornamelijk een beetje gekoekeloerd en ondertussen ook nog even Bas gemeet. Hij was z'n buddies kwijt en is de rest van het feest maar met ons mee gegaan :D Was uiteraard erg gezellig :cool: Hierna nog een paar seconden bij Josh en Wesz gekeken om vervolgens met de rest van de groep naar Headhunterz op de mainstage te gaan. Die draaide ook echt nice zeg! Wat een geweldig gevoel om weer even die plaatjes van toen te horen. Phases, Showtime en Rock Civilization + Q-base 2007 trompet :D Voor de rest weet ik niet meer goed wat hij gedraaid heeft, sfeertje zat er iig goed in. Geluid was hier helaas wat minder, maar mocht de pret niet drukken. Halverwege HHZ kwam de Mystery Guest ook nog opdagen. Super verrassing haha. Laatste halfuur HHZ niet meegepakt aangezien de reisleider (Klos) besloot dat we naar Ophidian gingen.
Onderweg hiernaartoe langs de Temple Of Anarchy (geen idee wie er draaide) gelopen waar we nog even Self Deprication meepakten, om in het sfeertje van gouden tracks te blijven.
Ophidian was ondertussen alweer begonnen met z'n set. Maar wat heerlijk was dit zeg :D ! Hoogtepunten voor mij waren Abandon en natuurlijk Forgotten Moments remix. Kaasnummer voor de die-hards ofcourse, maar erg lekker voor de wat beperkte (industrial)hardcore kenner. Even gekeken met Mau hoe het geluid vooraan was, en toen Kabuum nog ff gesproken :cool:

Hierna volgens mij op aanraden van Kaboem wezen trommelen bij the DJ Producer. Ongeveer een halfuur gestaan, Perfect Organism gehoord ( :loving: :loving: ) en toen even met Rik en Bas naar de Qult gelopen. Hier waren Thilo & Evanti bezig in een hokje waar ze moesten bukken omdat het plafond zo laag was boven de booth. Gloeiend heet maar echt gruwelijke muziek. Heerlijk geluidssysteem in dat hokkie en wat heerlijk veel laag zit er in die kicks :love: Toen teruggelopen naar de groep die nog druk bezig was met trommelen bij de PRSPCT. Toen met de hele groep nog even bij Qult gekeken en volgens mij zijn we hierna naar de Hangar gelopen.

Adaro nog een halfuur/drie kwartier meegepakt. Wat een episch geluidssysteem hangt er toch in die Hangar. Jammer dat er dit jaar qua line up niet wat meer uitgehaald werd. Alsnog een aantal hele vette tracks gehoord. O.a. Do You Want Heavy kwam echt zo goed door :). Begin van Radical Redemption nog even meegepakt maar vond er niet veel aan. Toen maar met de heer Lellebel nog even een stukkie over het terrein gewandeld en even gechillt in het bos :P. Hij heeft het overigens dit jaar wel gepresteerd om niet in slaap te sukkelen, haha. Rond half 7 terug gewandeld naar de Hangar om nog even Gas met die Zooi en Yes Yes Drokz remix te horen. Dat was nog wel even genieten zeg :D Vooral Gas met die Zooi.

Toen gingen de lichtjes alweer aan en werd het tijd om de bus te zoeken. Feest krijgt een dikke geweldig, magische locatie en geweldig geluid. Hopen dat Q-Dance volgend jaar wat meer uit de line-up haalt, al weet ik nu eigenlijk wel zeker dat ik toch wel weer ga. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:19 

Donateur

bRt_ schreef:
hoebedoelje schreef:
Ik kwam om 01:00 binnen; wat sliepen en lagen er al veel mensen verveeld overal en nergens. :/
Ik vertrok om 05:45 weer richting huis; wat een chaos op de 'parkeerplaats'.
Opzich leuke sfeer, maar ik heb buiten de QULT area geen verrassende optredens gezien/gehoord.

Haha! Held.
En dat allemaal voor Thilo & Evanti en Mac? :worship:

Absoluut! Wat een lekkere sets hebben die gasten gedraaid. Ook Gatty nog even gesproken, liep ook tot het eind rond in de QULT bunker.

De sfeer bij Qlub Underground is veel vriendelijker dan in andere areas.

Tussen 01:00 en 02:30 wat rondgewandeld, maar er sprong niet echt iets uit waar ik ben blijven hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:21 

Donateur

Overigens, ik vond Temple Of Anarchy maar wat armoedig.

Ook de acts op het podium zweepten niet echt op.

Dat mogen ze volgend jaar wel weglaten, of een betere winnaar zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:30 

Donateur

Die winnaar was nu toch weer een standaard mainstream hardstyle area >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:33 

Donateur

roberttt schreef:

Precies.

Ik ben enkele keren langsgelopen, maar ik kreeg inderdaad geen seconde een 'early' gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:55 

Donateur

hoebedoelje schreef:
roberttt schreef:

Ik ben enkele keren langsgelopen, maar ik kreeg inderdaad geen seconde een 'early' gevoel.

Kan ik helaas niet met je eens zijn. De laatste 2/3 acts draaide inderdaad de mainstream plaatjes, maar daarvoor werden er klappers van 2004 - 2008/2009 gedraaid en man wat was dat vet om weer te horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:57 

Donateur

Black Sunrise schreef:
Kan ik helaas niet met je eens zijn. De laatste 2/3 acts draaide inderdaad de mainstream plaatjes, maar daarvoor werden er klappers van 2004 - 2008/2009 gedraaid en man wat was dat vet om weer te horen :love:

Misschien is mijn opvatting dan verkeerd, maar ik vind alles van voor 2007 mij een early gevoel geven.

De release van 2007 - nu, zijn voor mij '1 pot nat'. :thumbup:

Bij wijze van spreken.

Hoopte op een early als in 2000-2006 hardtrance/hardstyle. Echt het oude beukwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:05 

Donateur

hoebedoelje schreef:
Misschien is mijn opvatting dan verkeerd, maar ik vind alles van voor 2007 mij een early gevoel geven.
Hoopte op een early als in 2000-2006 hardtrance/hardstyle. Echt het oude beukwerk.

Dat werd volgens mij juist aan het begin gedraaid, steeds meer opbouwend naar nu.
Early is inderdaad voor mij ook tot 2006, maar ik vind het vetter om de klappers van 2007 - 2009 te horen :woot: :woot: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:08 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
urbandesigner schreef:
Zeer karige aankleding van de Hangar, paar lampjes en 4 schermen, verder helemaal kaal.

Ik dacht eerst ook, is dit nou de stage..? Maar toen zag ik de lichtshow :love: echt niet "een paar lampjes" zoals jij zegt, de hele stage draaide om die lichten! Heel vet ^^

Dat ja. Ik was echt verbaasd over hoe vet die hangar eruit zag terwijl er eigenlijk niks aan decor stond. De Fusion/Dirty Works bunker daarin tegen was pas kaal. Tijdens de Donkey Rollers stond alles zelfs een half uur lang stil... Als je precies in het midden achterin stond, stond je non-stop in een wit zoeklicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:13 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Forgotten Moments remix. Kaasnummer voor de die-hards ofcourse,

Spoel je mond man, zelfs de meest doorgewinterde Industrial-liefhebber beschouwt dat nummer als 1 van de beste hardcore nummers ooit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:15 

Hardtraxx Veteran

Thijs vindt hem kaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:18 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Thijs vindt hem kaas :P

Thijs is zelf kaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:28 

Kaas is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:35 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:

Je bent zelf lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:39 

Mr Lellebel schreef:
Banaanslak schreef:

Je bent zelf lekker.

Ja dat zeg ik toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:59 

Hardtraxx Newbie

Was een dik feestje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 15:07 

Artiest

Henk-Jan schreef:
Onderweg hiernaartoe langs de Temple Of Anarchy (geen idee wie er draaide) gelopen waar we nog even Self Deprication meepakten, om in het sfeertje van gouden tracks te blijven.

ikkeuh :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 15:45 

Fuzzylogic schreef:
KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:
Jij bedankt voor dat mega geweldige lampje waarmee ik nog een heleboel mensen heb kunnen vermaken :lol:

:lol: :worship: toch wel een leuk ding he xd

Ja, op de wc's stonden er op een gegeven moment een stuk of 10 wause mensen in een rondje om me heen naar dat lampje te kijken :worship:

haha echt? fucking gruwelijk _O_ dan ben ik wel echt blij dat ik em aan jou heb meegegeven, hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:04 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Absolute eindbaas zoals verwacht voor mij RR, had echter niet verwacht dat het zo erg zou worden. Heb er letterlijk 20x uitdrukkingen als "WOOOOOWW" uit gemikt omdat ik gewoon keer op keer verbaasd was hoe het eraan toe ging. Als kers op de taart nog torture meegehad, kwam er gewoon niet bovenuit in die zaal. Vond het om half 7 wel tijd voor wat hardcore, had dat idee amper in m'n hoofd gehaald of Joey vond het nodig om er maar eens aan te beginnen. Niet langzaam aan het Bpm omhoog, neuh gewoon die schuif een duw geven en maar kijken waar we uitkomen. Jezus wat vond ik het vet.

D I T.
Wat een ongelooflijk harde set was dat van RR! Was van te voren ook al de set waar ik het meeste naar uit keek, maar dat het zo hard zou gaan, mijn god! Weet iemand of die uitgezonden is dan wel of er livesets beschikbaar komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:11 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Henk-Jan schreef:
Forgotten Moments remix. Kaasnummer voor de die-hards ofcourse,

Spoel je mond man, zelfs de meest doorgewinterde Industrial-liefhebber beschouwt dat nummer als 1 van de beste hardcore nummers ooit. :P

Dit dus, al noem ik mezelf niet echt een doorgewinterde Industrial liefdhebber.. Toch met stipt op nummer 1 op mijn lijstje hoor :) Muzikaal meesterwerk, hoop stiekem nog altijd dat Conrad (weer?) een keertje opent met de full versie (geen idee of hij dat ooit al eens heeft gedaan). Dat zou echt ultiem genot zijn voor mij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 17:01 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
urbandesigner schreef:
Zeer karige aankleding van de Hangar, paar lampjes en 4 schermen, verder helemaal kaal.

Ik dacht eerst ook, is dit nou de stage..? Maar toen zag ik de lichtshow :love: echt niet "een paar lampjes" zoals jij zegt, de hele stage draaide om die lichten! Heel vet ^^

Inderdaad door die lichtshow alleen al boeide rest decor eigenlijk al niet meer. Normaal vallen lasers/lichtshow me nooit echt op, maar dit was gruwelijk vet. :)

hoebedoelje schreef:
roberttt schreef:

Precies.

De keren dat ik er langsliep tussen 21.00 en 00.00 heb ik toch echt wel alleen maar ouwe pareltjes voorbij horen komen. ;) Zat ook 2006/2007 werk tussen ja, maar ik denk dat je al blij genoeg mag zijn om dat nog allemaal op een feest te mogen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 17:04 

Hardtraxx Veteran

-double mag weg-
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten