Zal me hier dan ook maar een beetje extra over uitwijden.
Ben net als Rik zonder hoge verwachtingen van de DJ's en met geen één must see naar dit feest gegaan.
Rond half 11 waren we binnen, munten halen en alles, en tegen elven stonden we in de Fusion bunker naar de
Frequencerz te kijken. Was echt wel een leuk setje

en vond het geluid ook achteraan nog best goed! Voornamelijk een beetje gekoekeloerd en ondertussen ook nog even Bas gemeet. Hij was z'n buddies kwijt en is de rest van het feest maar met ons mee gegaan

Was uiteraard erg gezellig

Hierna nog een paar seconden bij
Josh en Wesz gekeken om vervolgens met de rest van de groep naar
Headhunterz op de mainstage te gaan. Die draaide ook echt nice zeg! Wat een geweldig gevoel om weer even die plaatjes van toen te horen. Phases, Showtime en Rock Civilization + Q-base 2007 trompet

Voor de rest weet ik niet meer goed wat hij gedraaid heeft, sfeertje zat er iig goed in. Geluid was hier helaas wat minder, maar mocht de pret niet drukken. Halverwege HHZ kwam de
Mystery Guest ook nog opdagen. Super verrassing haha. Laatste halfuur HHZ niet meegepakt aangezien de reisleider (Klos) besloot dat we naar
Ophidian gingen.
Onderweg hiernaartoe langs de
Temple Of Anarchy (geen idee wie er draaide) gelopen waar we nog even Self Deprication meepakten, om in het sfeertje van gouden tracks te blijven.
Ophidian was ondertussen alweer begonnen met z'n set. Maar wat heerlijk was dit zeg

! Hoogtepunten voor mij waren Abandon en natuurlijk Forgotten Moments remix. Kaasnummer voor de die-hards ofcourse, maar erg lekker voor de wat beperkte (industrial)hardcore kenner. Even gekeken met Mau hoe het geluid vooraan was, en toen Kabuum nog ff gesproken
Hierna volgens mij op aanraden van Kaboem wezen trommelen bij the
DJ Producer. Ongeveer een halfuur gestaan, Perfect Organism gehoord (

) en toen even met Rik en Bas naar de Qult gelopen. Hier waren
Thilo & Evanti bezig in een hokje waar ze moesten bukken omdat het plafond zo laag was boven de booth. Gloeiend heet maar echt gruwelijke muziek. Heerlijk geluidssysteem in dat hokkie en wat heerlijk veel laag zit er in die kicks

Toen teruggelopen naar de groep die nog druk bezig was met trommelen bij de PRSPCT. Toen met de hele groep nog even bij Qult gekeken en volgens mij zijn we hierna naar de Hangar gelopen.
Adaro nog een halfuur/drie kwartier meegepakt. Wat een episch geluidssysteem hangt er toch in die Hangar. Jammer dat er dit jaar qua line up niet wat meer uitgehaald werd. Alsnog een aantal hele vette tracks gehoord. O.a. Do You Want Heavy kwam echt zo goed door

. Begin van
Radical Redemption nog even meegepakt maar vond er niet veel aan. Toen maar met de heer Lellebel nog even een stukkie over het terrein gewandeld en even gechillt in het bos

. Hij heeft het overigens dit jaar wel gepresteerd om niet in slaap te sukkelen, haha. Rond half 7 terug gewandeld naar de Hangar om nog even Gas met die Zooi en Yes Yes Drokz remix te horen. Dat was nog wel even genieten zeg

Vooral Gas met die Zooi.
Toen gingen de lichtjes alweer aan en werd het tijd om de bus te zoeken. Feest krijgt een dikke geweldig, magische locatie en geweldig geluid. Hopen dat Q-Dance volgend jaar wat meer uit de line-up haalt, al weet ik nu eigenlijk wel zeker dat ik toch wel weer ga.
