Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
KSwoosh schreef:
Coone (Bunker)
Per ongeluk hadden we hier het laatste half uurtje van meegepikt :P we vonden al dat het zo raar klonk voor PP, ze draaide zoveel Coone tracks xd Bleek het dus gewoon Coone te zijn hahahaha

Psyko Punkz (Bunker)
Nu dus wel de juiste artiest, maar echt veel weet ik hier niet meer van :lol:

Okee ik ging stuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:36 

KSwoosh schreef:
+ Dat het water uit de kranen bij de wc's prima te drinken was. Thanks voor de tip Fuzzylogic ;)

Je drinkt toch geen water aan de wc's?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:37 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
+ Dat het water uit de kranen bij de wc's prima te drinken was. Thanks voor de tip Fuzzylogic ;)

Ow, graag gedaan. Weet eigenlijk niet waarvoor want ik weet echt niet meer dat ik dat heb getipt xd
Jij bedankt voor dat mega geweldige lampje waarmee ik nog een heleboel mensen heb kunnen vermaken :lol:

Spablauw schreef:
KSwoosh schreef:

Je drinkt toch geen water aan de wc's?????

Was prima te drinken, bijna iedereen vulde z'n flesje ook daar, heb zelf ook geen buikpijn ofzo van vandaag dus zal wel gewoon goed zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

Zoo, net terug van m'n werk, ik voel spieren waarvan ik het bestaan niet afwist :lol: .

Na een heel erg gezellige preparty bij mij thuis (en heerlijke lasagna van m'n ma) , zijn we met de groep vanuit Someren naar Weeze gebracht door een paar ouders, waar het binnenkomen zeer vlot ging, de controle weer eens niks was en we algauw een kluisje en muntjes geregeld hadden :).

Het feest kon niet beter beginnen, want bij het betreden van de Fusion bunker, werd meteen La Musica del Futuro gedraaid :D ! Maar na een kwartier toch een smet, ik ging vol door m'n enkel en heb een half uur lang ijs erop moeten houden... Uiteindelijk toch maar de pijn weten weg te krijgen, en tot aan B-front bij de Fusion gebleven ??? Kon alleen Kswoosh en David nergens vinden, we stonden wel tegen de bar aan :lol: :lol: .

Via wat omwegen aangekomen bij Endymion, wat best vermakelijk was. Aardig volk ook in die tent, en een heel lief meisje (L) . Daar zijn Bart en ik ook de rest van de groep kwijtgeraakt, en zijn we een half uur in de bossage tegenover de Thunderdome gaan zitten, en lekker mensen gespot en alles, zeer vermakelijk weer xd. Vanaf daar zijn we alleen bij Headhunterz op de open air geweest (wat echt een zeer dikke set was, heerlijke oude klappers, en o.a. The Shade en Chemical gehoord!). Tijdens Zatox maar gauw eten wezen halen, heerlijke Turkse pizza ! Onze Italiaan draaide zeeeeer slecht, en we zijn naar de hangar getogen voor E-force :).

Deze jongeman, ondanks z'n slappe kicks in z'n eigen nummers, heeft me toch een brute set weggezet ! Night colours black remix, Pattern 2 (publiek gekregen haha), Shade of the night :worship: , Attention en nog veel meer lekkers :). Ik besef me tijdens dit schrijven dat ik nu het stuk Zany in de hangar heb gemist, vond het een niet heel erg sterke set, wel Psychedelic Trip weer eens gehoord, genietmomentje ! Alleen jammer dat Bart me niet kon vinden na het drinken halen, terwijl ik linksvooraan bij 't hek stond xd. Ben ik 'm maar gaan zoeken, stond ie met een vrouw te lullen, eikel xd.

Adaro was zoals verwacht heerlijk ! Z'n platenkeuze is hier al voldoende uitgelegd, werd wel helemaal gek bij Bitcrusher ! Vanaf hier m'n vrienden kwijtgeraakt tot aan het einde van Radical Redemption, maar me opperbest weten te vermaken :).

Radical Redemption draaide een aantal dikke nummers, o.a. Unlike Others, Pain till I die, Daylight anthem , Neophobia, CTRL. Alt . Del, Be Amazed, Neophobia (origineel!), maar vond het voor de rest teveel MiM is more gehalte. En dan ook nog eens nummers die me niet zoveel boeien. Wel draaide hij The test 2.0 (crypsis remix), heerlijk zeg ! De hardcore bij hem ging ook lekker, en moe maar voldaan ben ik m'n vrienden maar eens gaan zoeken bij de uitgang, en heb ik bij de EHBO nog m'n gehoorbescherming met een pincet eruit moeten laten halen :lol: . Hij moest wel m'n naam en leeftijd weten, weet iemand waarom ?

De terugweg verliep voorspoedig, alleen maar geslapen. Erna gewerkt, was natuurlijk weer lekker druk in het restaurant, maar gelukkig geen last gehad van een trillende arm/hand bij het bedienen xd.

Al met al een topfeest, al vond ik het vorig jaar vetter !

Pluspunten:

- Headhunterz
- Dames
- Aardig volk
- Adaro
- E-Force :worship: :worship:
- M'n nieuwe bril
- Heel de omloop weer open op het terrein
- Radical Redemption
- Weer eens wat oudere platen gehoord !

Minpunten:

- Bril die gejat wordt in de hangar
- Volgende keer iets minder drinken, op een gegeven moment had ik er wat moeite mee.
- Door m'n enkel gegaan
- Zatox
- Zeer karige aankleding van de Hangar, paar lampjes en 4 schermen, verder helemaal kaal.

Welterusten Hardtraxx !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 00:11 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
heb ik bij de EHBO nog m'n gehoorbescherming met een pincet eruit moeten laten halen :lol: . Hij moest wel m'n naam en leeftijd weten, weet iemand waarom ?

Ik ging op de avond van de pre bij The Qontinent een aspirinetje halen op het einde omdat ik koppijn kreeg van de stroboscoop lichten, ik moest een heel formulier invullen met naam, leeftijd, klachten enzo. Toen ik vroeg waar dat voor nodig was zei ie dat ie het zelf niet wist, dat er nog nooit iets met die formulieren was gedaan behalve weggooien xd Maar het was verplicht zei ie. Gekke Belgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 00:36 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
) Verder zwaar van de kaart over het terrein geschoffelt en weinig meegekregen van de afsluiting

xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 00:42 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Verder zwaar van de kaart over het terrein geschoffelt en weinig meegekregen van de afsluiting. Al met al een zeeer geslaagd feest!

Zo, dat was zeker te zien man. Enorme doppen, bezweet lijf, shirtje vol open en telkens steun zoeken, want anders viel je om.

Flinks vdk enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 00:48 

Artiest

Fuzzylogic schreef:
urbandesigner schreef:
heb ik bij de EHBO nog m'n gehoorbescherming met een pincet eruit moeten laten halen :lol: . Hij moest wel m'n naam en leeftijd weten, weet iemand waarom ?

Ik ging op de avond van de pre bij The Qontinent een aspirinetje halen op het einde omdat ik koppijn kreeg van de stroboscoop lichten, ik moest een heel formulier invullen met naam, leeftijd, klachten enzo. Toen ik vroeg waar dat voor nodig was zei ie dat ie het zelf niet wist, dat er nog nooit iets met die formulieren was gedaan behalve weggooien xd Maar het was verplicht zei ie. Gekke Belgen :lol:

misschien voor onderzoeken over hoeveel de ehbo gebruikt wordt op festivals ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 01:06 

Donateur

Festuca schreef:
misschien voor onderzoeken over hoeveel de ehbo gebruikt wordt op festivals ofzo.

Ik kreeg rond 11 uur ook hoofdpijn en wilde eigenlijk een paracetamol halen, maar bij de EHBO kreeg ik absoluut geen medicijnen mee :cry: :cry:

Mr Lellebel schreef:
Verder zwaar van de kaart over het terrein geschoffelt en weinig meegekregen van de afsluiting.

Dat was te merken ja, je hebt zelfs m'n spin geaaid die je normaal altijd eng vind :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 03:14 

Hardtraxxer

Wat een geweldig feest!!!! (L)
Om te beginnen was ik met de fusionbus meegegaan! Nou wat was dat gruwelijk gek!! :woot:
Kei harde muziek aan, lekker los in de bus! Zany's album helemaal gehoord! :thumbsup:
6 Bacardi cola blikjes op en 3 Heinekenblikjes! Jaa was toch FREE dus waarom niet xd
Eenmaal binnen met me aangeschoten kop direct kluisje gehaald, snel gegeten en op naar de fusion!
Tot 12 uur bij de fusion geknalt! Code Black, Donkeys, Jack of sound, B-front & Frequencerz!! Begon al helemaal geweldig :love: Daarna direct doorgegaan naar de Hangar voor Zany, A2, E-force, Adaro & Radical Redemption!!
Tijdens zany & A2 af en toe heen en weer gehuppelt naar de Thunderdome Stage!
Vanaf E-force t/m Radical alleen maar in Hangar gebleven, Jezus E-force draaide heerlijk!! :woot:
Adaro maakte het daarna af!! :love: Gevolgd door Radical!! :evil:
Helaas het laatste kwartiertje moeten missen doordat ik terug moest naar de fusionbus!
Daar stond ons een leuke verassing op te wachten, namelijk Jack of Sound!!! :D
Die draaide op de terugweg nog is ff lekker door! :yay:

Was me 1e Q-base, Volgend jaar ga ik zoiezo weer!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 06:48 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Aha ja, veel mensen vinden die bootleg nogal slecht :P

Overigens een erg geniaal feest gehad! Was leuk om te zien hoe mensen reageerde die niet wisten dat ik zou komen :P Sinister Souls was echt heeeel vet! Kan nog steeds geen genoeg krijgen van Perfect Organism & Parasite Bandit. Even bij Zany & The Pitcher geweest wat echt een kutset was. Donkeys waren echt heel vet! Wel standaard setje en het geluid was kut maar blijft gewoon altijd vet. Jack Of Sound vond ik maar saai. Op de So High To The Rain bootleg na uiteraard :P B-Front was ook echt genieten, nieuwe plaat van hem klonk echt heel goed. Frequencerz mochten afsluiten, was erg benieuwd naar de collab van hun en Thera. Helaas niet gehoord. Ben iets van 20 minuten weg gegaan in de verwachting dat ze er wel mee zouden afsluiten, niet dus. Ondertussen even bij Limewax & Trasher gekeken, kwam binnenlopen bij Botomless Grave :loving: super vet. Headhunterz was ook wel vet, Phases blijft gewoon kippenvel. Toen langzaam maar zeker naar Opdihian gewandelt. Dat was echt onwijs vet, kende vrij weinig maar vond het wel vet. Forgotten Moments was echt kippenvel tot op het bot. Ook nog even bij de Qult gekeken en nog wat meegekregen van The DJ Producer (Teringherrie) Verder zwaar van de kaart over het terrein geschoffelt en weinig meegekregen van de afsluiting. Al met al een zeeer geslaagd feest!

Haha ik heb echt zo'n beetje dezelfde timetable gevolgd. Ophidian was toch wel het allervetste. Forgotten Moments live :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 09:23 

Zo dan wat een gek feest!

Kwamen rond kwart voor 6 binnen, meteen een PRSPCT vest gekocht uiteraard :cool:
Daarna bij bong-ra, begon wel wat rustig maar het laatste half uur maximaal overdonderd met kicks en snares die wel zonder einde leken :worship:

Toen sinister souls een half uurtje gepakt, tot mijn verbazing lellebel en geck-o !?!? daar tegen gekomen!
Naar de USB gelopen en daar tot een uur of 9 geschranst.

Daarna naar counterstrike, geweldige set al ben ik dat kut TOA hitje wel meer dan zat onderhand.

limewax & trasher :worship: Draaien ze zomaar shotgun, LB 44, landing bone en nog veel meer topplaten, echt onverwacht omdat trasher er wel vaker een potje van maakt :P.

Toen eindelijk Igneon System ! Duidelijk een van de betere sets van de avond, wat donders hard knallen zeg :P.
Dat einde van zijn set sloeg werkelijk nergens meer op :P.

Ophidian, draaide in het begin best kut, echt zonde van die mainstream plaatjes. Daarna toch wel weer bewezen hoe het werkt! Helaas weer die kutplaat van een fucking hostile moeten horen.

Toen effe snel naar tymon gerent! binnenkomen bij purgatory is natuurlijk helemaal niet erg :worship: .

Producer zoals altijd de opperheld van het feest, was daarna echt gesloopt.

lowroller begon het eerste half uur vrij goed en gevarieerd. draaide zelfs nog among us van TOA. Helaas was het daarna echt een pauper set.

Bryan fury kwam verdomme niet opdagen, dus moest ik weer lowroller en trasher aan horen. Gelukkig viel de schade mee.

En dat was het einde van het feest. we gingen nog wel even zitten op een heuveltje bij drokz om een beetje aapjes te kijken. wat een ongelovelijke teringherrie is terror.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 10:57 

Hardtraxx Veteran

Ben niet zo van de lange verslagen, heel mooi feestje gehad! :)

+ Geluid
+ Heen en terugreis met de limo vol met bier
+ Sfeer en alles

- Enorme pislucht bij de wc's
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 11:07 

Donateur

Voor mij duidelijk de vetste outdoor deze zomer. Laatste van de drie weekenden weg en ik vond het van de eerste tot de laatste minuut helemaal geweldig. Hebben zaterdag lekker langs een meertje gelegen, waardoor ik tot ongeveer 12 uur overal last van had.. Geen aanrader.

Eenmaal binnen begonnen bij de fusion. Vond JoS niet zo bijzonder, vond van die mashups/remixes eigenlijk alleen die internet friends vet. Heb zelf ook liever het Nowhere origineel, daar ben ik volgens mij ook de enige in. Vervolgens naar de main gelopen, daar 5 minuten de kat uit de boom gekeken waarna Hooli het tijd vond om te vermelden dat bfront nu zou beginnen.. Terug naar de fusion dus. Vond bfront erg tegenvallen, aantal hele scheve en trage mixen en hij hield zich erg in had ik het idee. Vervolgens stukje frequencerz gekeken en toen maar eens een goed half uur gaan zitten om even te acclimatiseren.

Trok het allemaal maar bar slecht tot ik met m'n 4 begon, na 5 minuten nergens meer last van en na 10 minuten hooverde ik alweer over het terrein. Vervolgens de hangar in gedoken met het plan er niet meer uit te komen. Weet namelijk van de voorgaande jaren dat dat zo werkte.

Zany vond ik verassend vet, had eigenlijk verwacht dat het opnieuw zou tegenvallen maar hij draaide best stevig. Vervolgens 3 sets lang A2 sounds aangehoord, begrijp niet echt waarom die acts allemaal achter elkaar moesten. Vond Adaro ook voor het eerst er niet echt uitspringen, weet niet meer precies waarom vond het verder wel aardig maar denk gewoon door een overkill aan die sounds.

Absolute eindbaas zoals verwacht voor mij RR, had echter niet verwacht dat het zo erg zou worden. Heb er letterlijk 20x uitdrukkingen als "WOOOOOWW" uit gemikt omdat ik gewoon keer op keer verbaasd was hoe het eraan toe ging. Als kers op de taart nog torture meegehad, kwam er gewoon niet bovenuit in die zaal. Vond het om half 7 wel tijd voor wat hardcore, had dat idee amper in m'n hoofd gehaald of Joey vond het nodig om er maar eens aan te beginnen. Niet langzaam aan het Bpm omhoog, neuh gewoon die schuif een duw geven en maar kijken waar we uitkomen. Jezus wat vond ik het vet.

Oh de gewoonlijke 7.15 meeting was weer gezellig. Top. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 11:37 

sjobie schreef:
Ben niet zo van de lange verslagen, heel mooi feestje gehad! :)

+ Geluid
+ Heen en terugreis met de limo vol met bier
+ Sfeer en alles

- Enorme pislucht bij de wc's

niks van gemerkt lol

urbandesigner schreef:
Kon alleen Kswoosh en David nergens vinden, we stonden wel tegen de bar aan :lol: :lol: .

Via wat omwegen aangekomen bij Endymion, wat best vermakelijk was.

echt te erg dit... wij stonden in het midden onder die beamer, had ik nog ge smst, we waren linksvoor nog wezen kijken omdat jij dat had gezegd
maar rechtsvoor bij de bar heeeeelemaal verggeten
maar was er rechtsvoor wel een bar dan? ik dacht alleen buiten de bunker xd

en dan was je ook nog naar endymion geweest!!!! ik dus ook xd waar stond jij ergens dan? ik ong 4 meter van de stage af :P

Fuzzylogic schreef:
Jij bedankt voor dat mega geweldige lampje waarmee ik nog een heleboel mensen heb kunnen vermaken :lol:

:lol: :worship: toch wel een leuk ding he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 11:39 

Artiest

urbandesigner schreef:
Zeer karige aankleding van de Hangar, paar lampjes en 4 schermen, verder helemaal kaal.

Ik dacht eerst ook, is dit nou de stage..? Maar toen zag ik de lichtshow :love: echt niet "een paar lampjes" zoals jij zegt, de hele stage draaide om die lichten! Heel vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 11:40 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:

:lol: :worship: toch wel een leuk ding he xd

Ja, op de wc's stonden er op een gegeven moment een stuk of 10 wause mensen in een rondje om me heen naar dat lampje te kijken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 12:12 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
urbandesigner schreef:
Zeer karige aankleding van de Hangar, paar lampjes en 4 schermen, verder helemaal kaal.

Ik dacht eerst ook, is dit nou de stage..? Maar toen zag ik de lichtshow :love: echt niet "een paar lampjes" zoals jij zegt, de hele stage draaide om die lichten! Heel vet ^^

Klopt, maar stond tijdens Zany redelijk vooraan, en daar zag het er nogal karig uit xd. Als je verder weg stond was de lichtshow idd erg vet !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 12:14 

Donateur

Ik kwam om 01:00 binnen; wat sliepen en lagen er al veel mensen verveeld overal en nergens. :/

Ik vertrok om 05:45 weer richting huis; wat een chaos op de 'parkeerplaats'.

Opzich leuke sfeer, maar ik heb buiten de QULT area geen verrassende optredens gezien/gehoord.

Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 12:19 

Hardtraxxer

Eerste keer Q-Base, zeker niet de laatste :)

Had me vooral verheugd op het goede geluid, vond dit in de Fusion/DWX bunker eigenlijk maar vies tegenvallen als ik eerlijk ben. Tot 05.00 in de hangar geweest, daar was het geluid wel prima! Las alleen vooraf dingen als 'halve zaal staat met de vingers in de oren in de hangar zo hard', mwah dat was ditmaal niet het geval leek me? Lichtshow in de hangar was wel supervet! :cool:

Als ik dan toch één minpuntje moet noemen, die energydrank. Bleghh wat smerig :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 12:21 

Hardtraxx Veteran

Ik vind Go Fast juist het lekkerst :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 12:27 

Hardtraxx Veteran

Alles doet pijn xd.
Denk een van m'n raarste feestjes ooit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 12:31 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Ik vind Go Fast juist het lekkerst :P.

Man, tanden vielen bijna rechtstreeks uit je bek van die zoete troep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 12:32 

hoebedoelje schreef:
Ik kwam om 01:00 binnen; wat sliepen en lagen er al veel mensen verveeld overal en nergens. :/

Opzich leuke sfeer, maar ik heb buiten de QULT area geen verrassende optredens gezien/gehoord.

Jammer.

Sukkel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 12:38 

Donateur

hoebedoelje schreef:

Jammer.

Waarom ga jij in godsnaam naar Q-Base, als je maar zo kort blijft.... >.< :/ >.<
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten