Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 17:18 

Hardtraxx Elite

Alleen voor de busreis al van Utrecht naar Q-Base zou ik dit feestje zo weer over willen doen. Geniale busreis gehad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 18:53 

Hardtraxx Addict

Snor schreef:
TiMOTHYb schreef:
Absolute eindbaas zoals verwacht voor mij RR, had echter niet verwacht dat het zo erg zou worden. Heb er letterlijk 20x uitdrukkingen als "WOOOOOWW" uit gemikt omdat ik gewoon keer op keer verbaasd was hoe het eraan toe ging. Als kers op de taart nog torture meegehad, kwam er gewoon niet bovenuit in die zaal. Vond het om half 7 wel tijd voor wat hardcore, had dat idee amper in m'n hoofd gehaald of Joey vond het nodig om er maar eens aan te beginnen. Niet langzaam aan het Bpm omhoog, neuh gewoon die schuif een duw geven en maar kijken waar we uitkomen. Jezus wat vond ik het vet.

D I T.
Wat een ongelooflijk harde set was dat van RR! Was van te voren ook al de set waar ik het meeste naar uit keek, maar dat het zo hard zou gaan, mijn god! Weet iemand of die uitgezonden is dan wel of er livesets beschikbaar komen?

Volgens mij zijn ze wel opgenomen maar worden later pas uitgezonden. Torture was voor mij overigens ook een van de hoogtepunten van zijn set.. godallemachtig wat ging dat erop, net zoals die Bitcrusher remix. Heb meerdere malen gewoon verbaasd stil gestaan en rondgekeken tijdens zijn set, die hele toko ging plat :D

Kippenvel loopt me over de armen als ik terugdenk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 18:56 

Hardtraxx Addict

Was een geweldig feestje :woot:
En wat een geluid in de hanger :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 19:06 

Hardtraxx Addict

Radical Redemption, set van t jaar.

gr gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 20:51 

Hardtraxx Elite

Dit feest heeft voor mij 2 gezichten. Tot en met Ophidian Het beste feest van me leven!! Daarna sloeg er bij mij een knop om. Toen had ik het echt nergens naar me zin. Ik weet ook niet waar het aan lag!
Maar dit feest krijgt als waarding toch een geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 21:07 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Dit feest heeft voor mij 2 gezichten. Tot en met Ophidian Het beste feest van me leven!! Daarna sloeg er bij mij een knop om. Toen had ik het echt nergens naar me zin. Ik weet ook niet waar het aan lag!

Dit had ik ook heel even bij Adaro, gelukkig sloeg ik die knop gauw weer terug om. :D

Komt misschien omdat je er van 17.00 meteen was? Zelfs van feestjes kun je in theorie genoeg krijgen. :P (Lijkt me sterk maar toch)

Maar ik vond het einde juist geniaal, kwam opeens laatste kwartier nog iedereen tegen die ik een hele dag niet gezien had, geniale gezichtjes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 21:13 

Hardtraxxer

Pfff geniaal feest gehad, overal waar ik was zo keiiiihard vermaakt met de mensen waar mee ik was maar ook door de geniale platenkeuze !
Eerst ff frontliner, Symbols met die viool was echt super gedaan! & bass modulaters live op de main, hele vette edits! toen Donkey rollers ! heel dik nog ff The Sound of The Beast Edit
Toen de Hangar, technoboy en stukje Code Black..
Was ik gauw klaar mee, dus naar de Thunderdome gegaan.
Toen maar ff wat gegeten, watermeloen :thumbsup:
Daarna naar :Stormtrooper, Tymon & Waldhaus Live geweest
Jezuss wat een geweld!!! heerlijk die industrial met dat geluid :drool: , echt superdik :woot:
Helaas waren een paar vrienden waarmee we waren geen fan van al dat gedreun, dus maar naar Partyraiser gegaan, ook geen verkeerde keuze geweest, alleen jammer dat hij geen Frenchcore draaide (of ik heb het niet mee gekregen) Toen maar weer eens naar de hangar. Ook nog even :thumbsup: voor de lichtshow daar! WOUW :love:
Jammer dat het zo giga druk was tijdens Adaro, maar toen hij Acti & Jajox - Satana draaide kreeg ik alle ruimte :p ! Nog heel even naar Negative A geweest op verzoek van een maat, ook superdik! die kicks hé :worship: heerlijk daar met dat geluid! maar afgesloten bij één van de helden van de dag RR ! Dat 1ste hardcore nummer.. pfff Deathmask van Angerfist & Drokz wat een GENIAAL feest heb ik gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 21:36 

93Wesley93 schreef:
dennis schreef:

Dit had ik ook heel even bij Adaro, gelukkig sloeg ik die knop gauw weer terug om. :D

Komt misschien omdat je er van 17.00 meteen was? Zelfs van feestjes kun je in theorie genoeg krijgen. :P (Lijkt me sterk maar toch)

Maar ik vond het einde juist geniaal, kwam opeens laatste kwartier nog iedereen tegen die ik een hele dag niet gezien had, geniale gezichtjes. :P

ik was er vanaf half 5 haha en enorm naar mn zin gehad!
Al had ik wel een beetje het idee dat ik naar 2 feesten geweest was, omdat het zo lang duurde, en wss omdat ik begon met Frontliner, opbouwde naar DR, JoS, B-Front, vervolgens ging naar Endymion en toen Neophyte. Toen lekker een chill pauze gehad en ergens anders lopen ronddwalen, om vervolgens een zwaar verknipte opbouw te beginnen met Adaro, Coone, Psyko Punkz, Da Tweekaz en vervolgens EA. HEel raar, maar echt enorm leuk :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 22:42 

Rond half 6 overigens enorm ingekakt, maar de redding was nabij. Een bak koffie later en ik kon er weer vol tegen aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 22:46 

Hardtraxx Elite

Wat een ziek feestje hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 22:47 

Baal nu al weer dat elke keer als ik weer naar the dj producer ga dat zijn set beter is als de vorige.

Waarom kan dat niet opgenomen worden :( :( :( :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 23:10 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ja, op de wc's stonden er op een gegeven moment een stuk of 10 wause mensen in een rondje om me heen naar dat lampje te kijken :worship:

haha echt? fucking gruwelijk _O_ dan ben ik wel echt blij dat ik em aan jou heb meegegeven, hahaha

Ja alleen jammer dat ie 's nachts ineens op was :(
Heb ik jou trouwens niet nog in de Hangar gezien, tijdens Adaro? :P Ik zat op de grond tegen de muur te chillen, ik zag jou geloof ik, ik sprong op want ik wou 'n dansje doen en ineens was je weer weg
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 23:15 

Hardtraxx Addict

Keek trouwens wel m'n ogen uit bij PRSPCT en USB, jezus wat een figuren die daar rond lopen. Weet niet waar ze allemaal mee bezig zijn, maar lijken net zombies man. Durf niet te kijken bij Hellfish of Rotator ofzo, volgens mij is het daar nog erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 23:21 

Wat heeft HHZ ook alweer zoal gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 23:34 

Hardtraxx Addict

Strep schreef:
Keek trouwens wel m'n ogen uit bij PRSPCT en USB, jezus wat een figuren die daar rond lopen. Weet niet waar ze allemaal mee bezig zijn, maar lijken net zombies man. Durf niet te kijken bij Hellfish of Rotator ofzo, volgens mij is het daar nog erger.

Viel toch wel mee bij USB? Heb daar nog 2 keer even kort gestaan, bij Jan Fleck en Waldhaus, die bas is echt kogelhard :D

Vond het wel een beetje vreemd dat USB zo'n grote bunker kreeg en Thunderdome zo'n kleine tent.. Die USB bunker stond voor 1/3 vol..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 23:41 

Donateur

stefaneke schreef:

Heel fijn oude platen, wat erg vet was :D
The Pressure, Phases, Doomed, Toulouse remix
Dat is wat me nog bijstaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 23:47 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Geck-o schreef:
urbandesigner schreef:
Zeer karige aankleding van de Hangar, paar lampjes en 4 schermen, verder helemaal kaal.

Ik dacht eerst ook, is dit nou de stage..? Maar toen zag ik de lichtshow :love: echt niet "een paar lampjes" zoals jij zegt, de hele stage draaide om die lichten! Heel vet ^^

Inderdaad door die lichtshow alleen al boeide rest decor eigenlijk al niet meer. Normaal vallen lasers/lichtshow me nooit echt op, maar dit was gruwelijk vet. :)

Zo zeker.
Ik liep die hangaar binnen en voelde me eigenlijk meteen thuis (6de keer qbase voor mij).
Ok, er was niet echt een decor, maar man, die lichtshow in combinatie met die beeldschermen (die de lichtshow complimenteerde)achter de DJ. Was echt enorm gaaf.
Ik heb het idee dat bij Q-base het over t algemeen toch meer is van 'fuck de aankleding/decor, je staat in een fucking bunker/hangaar, hier zijn 100 lasers en lampjes, geniet ervan". De scantrax bunker in 2009 was daar ook een goed voorbeeld van. En ik vind het helemaal niet erg.

Een tijdje bij de main gestaan (toch ff HHZ gecheckt, die soms wel versassend draaide), ff de fusion bunker bekeken (donkey rollers (L) ), maar de sfeer, het geluid en lichten in de hangaar was gewoon zoveel vetter dat we ons schema eigenlijk gewoon hebben negeert en het grootste gedeelte van het feest daar zijn gebleven. Wat helemaal niet erg was overigens, Adaro gevolgd door E-force gevolgd door Radical Redemption was echt perfect en knalde heerlijk door. Perfecte afsluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 00:24 

Bierkoning

Black Sunrise schreef:
stefaneke schreef:

Heel fijn oude platen, wat erg vet was :D
The Pressure, Phases, Doomed, Toulouse remix
Dat is wat me nog bijstaat ;)

Rock civilization, reignite, defqon anthem, chemical, face the thruth, hit you with the bang shit, never scared, symbols, dancing machine, its what we are, underground language, dbstf - rebel, shade, P2BL(?) o.a. ook nog. Was genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 00:40 

Hardtraxx Addict

Ritsurt schreef:
Strep schreef:

Viel toch wel mee bij USB? Heb daar nog 2 keer even kort gestaan, bij Jan Fleck en Waldhaus, die bas is echt kogelhard :D

Vond het wel een beetje vreemd dat USB zo'n grote bunker kreeg en Thunderdome zo'n kleine tent.. Die USB bunker stond voor 1/3 vol..

Nou ja bij USB stonden gewoon niet veel mensen dus ook niet veel mafkezen :p. Maar ook daar wel wat gezien. Maar vooral bij PRSPCT, tijdens Igneon System al, zagen die gasten er fucking maf uit. Zwaaien gewoon alle kanten op met hun benen en armen en weet ik veel wat. Laat staan tijdens breakcore enzo.
Het was trouwens wel een gruwelijk dikke set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 09:46 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
Nou ja bij USB stonden gewoon niet veel mensen dus ook niet veel mafkezen :p. Maar ook daar wel wat gezien. Maar vooral bij PRSPCT, tijdens Igneon System al, zagen die gasten er fucking maf uit. Zwaaien gewoon alle kanten op met hun benen en armen en weet ik veel wat. Laat staan tijdens breakcore enzo.

Het volk dat op DNB, Crossbreed, etc. af komt is juist geniaal man! Dat maakt het hele gebeuren uniek, en met een ongeëvenaarde sfeer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 10:37 

Hardtraxx Addict

STAN- schreef:
Strep schreef:

Het volk dat op DNB, Crossbreed, etc. af komt is juist geniaal man! Dat maakt het hele gebeuren uniek, en met een ongeëvenaarde sfeer :love:

Ja ik heb ook met 'n hoop mensen geluld daar, waren zeker chill. Maar neemt niet weg dat er ook een hoop mafkezen rondlopen :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:12 

Donateur

Blijft één van de beste feesten van het jaar. Het geluid daar is overal zo ziekelijk hard en zuiver :worship: Publiek ging overal ook erg goed los, lichtshows waren goed verzorgd en alle andere dingen die goed geregeld moeten zijn zoals barren en wc's waren dik in orde.

Sets waren over het algemeen goed, maar op Ophidian en een stel gasten in die Temple Of Anarchy (draaiden allemaal oude hardstyle) na geen enkele keer verrassend of buitengewoon geweldig. Radical Redemption als afsluiter was echt zaad.

En na 5 uur ging het qua sfeer wel erg bergafwaarts. Heb op een gegeven moment meer ambulancebroeders gezien dan bezoekers die nog wisten waar ze waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:24 

Hardtraxx Elite

Jij had je uit je naad modus ook goed aan staan volgens mij of niet dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:27 

Donateur

Ik heb me voor mijn doen best goed gedragen :innocent: En zeker de laatste 2 uur durf ik te beweren dat ik meer bij kennis was op dat moment dan de gemiddelde bezoeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:30 

Hardtraxx Elite

Hahah! Lulkoek.. Heb je aan t einde nog zien zoeken naar mij toen ik op de heuvel zat. Ik heb samen met Robin keihard je naam geroepen samen. Maar DaanusUitusZijnusDakkus liep als een ekt ekt koekje door xd. Je ging de hele rij af en zag me niet. Heb zelfs nog zitten zwaaien naar je xd .
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten