Alleen voor de busreis al van Utrecht naar Q-Base zou ik dit feestje zo weer over willen doen. Geniale busreis gehad 
Volgens mij zijn ze wel opgenomen maar worden later pas uitgezonden. Torture was voor mij overigens ook een van de hoogtepunten van zijn set.. godallemachtig wat ging dat erop, net zoals die Bitcrusher remix. Heb meerdere malen gewoon verbaasd stil gestaan en rondgekeken tijdens zijn set, die hele toko ging platwrote:D I T.wrote:Absolute eindbaas zoals verwacht voor mij RR, had echter niet verwacht dat het zo erg zou worden. Heb er letterlijk 20x uitdrukkingen als "WOOOOOWW" uit gemikt omdat ik gewoon keer op keer verbaasd was hoe het eraan toe ging. Als kers op de taart nog torture meegehad, kwam er gewoon niet bovenuit in die zaal. Vond het om half 7 wel tijd voor wat hardcore, had dat idee amper in m'n hoofd gehaald of Joey vond het nodig om er maar eens aan te beginnen. Niet langzaam aan het Bpm omhoog, neuh gewoon die schuif een duw geven en maar kijken waar we uitkomen. Jezus wat vond ik het vet.
Wat een ongelooflijk harde set was dat van RR! Was van te voren ook al de set waar ik het meeste naar uit keek, maar dat het zo hard zou gaan, mijn god! Weet iemand of die uitgezonden is dan wel of er livesets beschikbaar komen?
Kippenvel loopt me over de armen als ik terugdenk