dan een verslagje van mijn kant:
Eventtravel
Nou... wat een gedoe met die bus zeg... We kwamen dus aan met 10 man, allemaal prima, genoeg plek in de bus, maar wat een bus...
Er kwamen stralen water uit het plafond omdat de airco vertyft was, en beenruimte... was er niet

Ook nog eens geen muziek in de bus... fucking schraal
Maarja, op een of andere manier hadden we de heenreis overleefd, en kwamen we aan om half 5 ofzo bij de ingang... lekker op tijd dus

veeeel te vroeg

lekker een half uur in de zon staan wachten daar

Dock 45 (Open Air)
Eenmaal binnen, eventjes lekker wat gegeten en met de groep bij elkaar gekomen (evenals met Ritsert en Davey).
Toen was het tijd uitzitten tot Dock 45 voorbij was

Frontliner (Open Air)
Erg lekkere set, wat oude en nieuwe tracks, met name die nieuwe tracks waren echt heeerlijk!
De wat minder fijne tracks waren ideale gelegenheid om even mensen op te zoeken

Een beter begin van een festival kan ik me niet wensen!
Die violen versie van Symbols was wel echt vet, maar de live gezongen versie van Halos was wel echt te karig, maarja, dat kon ook komen door het slechte geluid op de Open Air.
Bass Modulators (Open Air)
Erg lekker, alleen vond ik het geluid wel erg matig klinken. Bij Frontliner ook overigens. Uiteindelijk hadden we wel een lekker plekje rechtsvoor gevonden, waar je de bass nog een beetje voelde en het volume ook fatsoenlijk was.
En dan de nieuwe versie van The Cube die ze hhadden aangekondigd via FB, erg lekker

Die The Cube vocals blijven gewoon geniaal
Donkey Rollers (Bunker)
Heeeeeeeel veel HT'ers tegen gekomen, erg mooi

We hadden nog een meeting foto gemaakt, maar waar die gebleven is... geen idee

Post je em hier nog Mike?
Jack Of Sound (Bunker)
Super dikke set, hier en daar wel wat misplaatste tracks (erg melodisch af en toe voor in de beukbunker), maar verder echt een top set! Ik ben blij dat ik hier naartoe ben geweest!
Noisecontrollers (Open Air)
Hier kort wezen kijken, maar iedereen stond stil, en echt bijzonder was de set ook niet. Dus na een kwartiertje weer terug

B-Front (Bunker)
Heeeel lekkere set! Wie had ooit gedacht *hoest*nemesyz*hoest* dat ik Magic toch nog zou kunnen waarderen

hahaha
Endymion (Thunderdome)
Heerlijk setje om in te komen, met wat oudere mainstream klassiekers.
Heerlijk staan beuken met Ritsert hier

Neophyte (Thunderdome)
Wat een prachtige set... Echt te ziek voor woorden

Raving Bootleg werd gedraaid, dus wij sprintje getrokken naar de Ola kraam om snel een ijsje te halen, kwamen we op de terugweg een groepje tegen, super gezellige mensen. Compleet gestoord, maar oh zo gezellig, hahaha.
???
Waar ik tussen half 2 en 3 ben geweest... Vertel het me gerust

Volgens mij werden ik en Ritsert nog door Darkbeatz opgepikt om naar de Hangar te gaan, dat zal dan wel tijdens A2 zijn geweest gok ik... Daarn nog even Duruz en Audacious heel vriendelijk begroet

De helden van Hardtraxx!
Coone (Bunker)
Per ongeluk hadden we hier het laatste half uurtje van meegepikt

we vonden al dat het zo raar klonk voor PP, ze draaide zoveel Coone tracks

Bleek het dus gewoon Coone te zijn hahahaha
Psyko Punkz (Bunker)
Nu dus wel de juiste artiest, maar echt veel weet ik hier niet meer van
Adaro (Hangar)
Na PP hadden we nog ff Adaro meegepakt, wat een zwaar dikke set was dat zeg! En dat geluid in de hangar

Perfect gewoon

De stage zag er daar wel echt mega karig uit, vooral in vergelijking met vorig jaar, maar dat maakte de goede muziek meer dan goed.
Harddriver (Bunker)
Eeeeehm... Geen idee.
Da Tweekaz (Bunker)
Wat een gruuuuwelijk vette set was dit zeg... Echt bizar...
Ik heb nog nooit zo'n hardstyle afsluiter gehoord.
Heerlijk die super happy stijl van Da Tweekaz, en dat gemixt met enorm veel gezellige en gekke mensen, maakte het echt een super beleving

Daarnaast sloten ze ipv met normale hardcore ook nog eens af met allerlei edits van happy hardcore klassiekers (Rainbow In The Sky, etc.), echt prachtig was dat!
Da Tweekaz mogen van mij wel vaker afsluiten!
Evil Activities (Open Air)
Karige set, maarja, wat verwacht je dan van EA

Lekker beetje staan praten en mensen toevallig tegen het lijf lopen, geniaal

Een kwartiertje voor het einde ging ik naar RR om Nemesyz op te pikken, maar toen kwam ik zn zus en dr vriend tegen bij ed ingang van de hangar, dus hoefde ik gelukkig niet naar binnen

+ Enorm goede sfeer overal
+ Veel nieuwe mensen ontmoet
+ Mike die zich verbaasde over hoeveel HTers ik mee had weten te krijgen om de bunker in te gaan
+ Sjefferd tegen alle verwachtigen in toch tegen komen!
+ Wat niet?
+ Dat het water uit de kranen bij de wc's prima te drinken was. Thanks voor de tip Fuzzylogic

+ Ritsurt en Fuzzylogic ontmoet hebben
- Slecht geluid op de Open Air
- Heeeel erg wisselende geluidskwaliteit in de Bunker
- Eventtravel, fucking gare bus

Op de terugreis wel een plekje achterin geclaimt met godse veel beenruimte

Genieten!