Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:41 

Hardtraxx Newbie

Wat een heerlijk feest was 't!!
tegen half 11 binnen, eerst een grote ronde gemaakt over t terrein. gelijk veel bekende tegengekomen :thumbup:
verder vrijwel hele nacht links voor bij de open air gestaan, wat een sfeer daar! headhunterz verrassend voor mij de set van t feest :D
vdk gehalte was zeker wel hoog, maar dat is genieten haha al die koppies xd zelf ook goed naar de klote gegaan!!

ojah enige minpunt was de EHBO, wat een beunhaze.. vriend van me ging door zn enkel, ff vragen of ze daar ff een strak verbandje omheen wilden doen, moeten ze eerst een half uur overleggen of ze dat hebben.. uiteindelijk bleek er geen verband te zijn bij de ehbo...
komt er nog een gozer bommevaag op een brancare binnengebracht, gaan ze met 9 man over hem heen buigen, schreeuwen en aan hem trekken.. geef em flinke dosis suiker water en laat em bijkomen.. ongelofijke mensen daar :thumbdown:

zo en nu maar eens lekker me bed in!

Q-dance thnx voor weer een dikke Q-base
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:43 

Hardtraxx Addict

Wat was er trouwens gebeurd in de Fusion/Dwx bunker? Volgens mij tijdens de nacht was dat, kwam er zo'n quad met allemaal hulpverleners en een brancard de bunker inlopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Wie weet nog welke nummers Jack Of Sound zoal draaide? Nondeju wat was dat een brute set :drool: !

Another day in my life remix, destination nowhere remix, kaylee's nightmare, eternal life weet ik zo ff uit mijn hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:52 

Fuzzylogic schreef:
Chukkels schreef:
Water op bij de WC's? Dat heb ik nog nooit gehoord haha :lol:

Ja, rond een uur of 05:45 :P
Stonden met 10 man op die knoppen te rammen maar er kwam maar niks uit :lol:

Ik stond mezelf kapot te lachen hoe mensen elke keer weer op die kop zaten te rammen terwijl je makkelijk kon zien dat er geen waterslang naar de kraan liep :lol:. Iedere keer als ik naar de wc ging stonden ze weer.

Hardtraxx Veteran

Pff dat was me 't feestje wel!

Plusjes en minnetjes:

+++ Ophidian
+++ Tymon, Stormtrooper & Waldhaus
+++ PRSPCT Area
++ Noisecontrollers
++ Igneon System
++ The DJ Producer
+ PRSPCT Vest weten te bemachtigen
+ Sinister Souls die wachtten met Perfect Organism totdat ik binnen kwam
+ Lucy Furr ipv Dub Elements

- Loopafstand tussen de PRSPCT Area en de dichtstbijzijnde toiletten
-- 's Ochtends moeten werken waardoor ik rond The DJ Producer totaal inzakte

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Ritsurt schreef:
Wie weet nog welke nummers Jack Of Sound zoal draaide? Nondeju wat was dat een brute set :drool: !

Another day in my life remix, destination nowhere remix, kaylee's nightmare, eternal life weet ik zo ff uit mijn hoofd.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Fuzzylogic schreef:
Chukkels schreef:
Water op bij de WC's? Dat heb ik nog nooit gehoord haha :lol:

Ja, rond een uur of 05:45 :P
Stonden met 10 man op die knoppen te rammen maar er kwam maar niks uit :lol:

Ik stond mezelf kapot te lachen hoe mensen elke keer weer op die kop zaten te rammen terwijl je makkelijk kon zien dat er geen waterslang naar de kraan liep :lol:. Iedere keer als ik naar de wc ging stonden ze weer.

Dan heb je mij ook uit staan lachen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:59 

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:04 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Firetrap schreef:
Ritsurt schreef:

Son Of Torture, You're Next, Knife Party - Internet Friends vs Zany & Max Enforcer - Sound Intense City (Jack Of Sound Mashup), So High To The Rain, STFU, Zombies, en de Grote Dikke Zaadplaat ook dacht ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:19 

Fuzzylogic schreef:
Vdk gehalte is me trouwens helemaal niet opgevallen, vond het best laag!
Wel een aantal mensen gezien die echt goed naar de klote waren.

denk dat dat ook wel kwam doordat je zelf vdk was hahaha

Ritsurt schreef:

agreed _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:20 

Mr Lellebel schreef:
Knife Party - Internet Friends vs Zany & Max Enforcer - Sound Intense City (Jack Of Sound Mashup)

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:
Vdk gehalte is me trouwens helemaal niet opgevallen, vond het best laag!
Wel een aantal mensen gezien die echt goed naar de klote waren.

denk dat dat ook wel kwam doordat je zelf vdk was hahaha

Was ik bij Intents ook en toen zag ik genoeg mensen die vdk waren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:23 

Die foto heb ik wel even gemaakt ja! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:46 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Die foto heb ik wel even gemaakt ja! :thumbsup:

Ik heb 'm echt aan minstens 100 mensen laten zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Geweldig goed feest gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:01 

dan een verslagje van mijn kant:

Eventtravel
Nou... wat een gedoe met die bus zeg... We kwamen dus aan met 10 man, allemaal prima, genoeg plek in de bus, maar wat een bus...
Er kwamen stralen water uit het plafond omdat de airco vertyft was, en beenruimte... was er niet xd
Ook nog eens geen muziek in de bus... fucking schraal
Maarja, op een of andere manier hadden we de heenreis overleefd, en kwamen we aan om half 5 ofzo bij de ingang... lekker op tijd dus :P veeeel te vroeg xd
lekker een half uur in de zon staan wachten daar :)

Dock 45 (Open Air)
Eenmaal binnen, eventjes lekker wat gegeten en met de groep bij elkaar gekomen (evenals met Ritsert en Davey).
Toen was het tijd uitzitten tot Dock 45 voorbij was :P

Frontliner (Open Air)
Erg lekkere set, wat oude en nieuwe tracks, met name die nieuwe tracks waren echt heeerlijk!
De wat minder fijne tracks waren ideale gelegenheid om even mensen op te zoeken :P
Een beter begin van een festival kan ik me niet wensen!
Die violen versie van Symbols was wel echt vet, maar de live gezongen versie van Halos was wel echt te karig, maarja, dat kon ook komen door het slechte geluid op de Open Air.

Bass Modulators (Open Air)
Erg lekker, alleen vond ik het geluid wel erg matig klinken. Bij Frontliner ook overigens. Uiteindelijk hadden we wel een lekker plekje rechtsvoor gevonden, waar je de bass nog een beetje voelde en het volume ook fatsoenlijk was.
En dan de nieuwe versie van The Cube die ze hhadden aangekondigd via FB, erg lekker :D Die The Cube vocals blijven gewoon geniaal

Donkey Rollers (Bunker)
Heeeeeeeel veel HT'ers tegen gekomen, erg mooi :D
We hadden nog een meeting foto gemaakt, maar waar die gebleven is... geen idee :P
Post je em hier nog Mike?

Jack Of Sound (Bunker)
Super dikke set, hier en daar wel wat misplaatste tracks (erg melodisch af en toe voor in de beukbunker), maar verder echt een top set! Ik ben blij dat ik hier naartoe ben geweest!

Noisecontrollers (Open Air)
Hier kort wezen kijken, maar iedereen stond stil, en echt bijzonder was de set ook niet. Dus na een kwartiertje weer terug xd

B-Front (Bunker)
Heeeel lekkere set! Wie had ooit gedacht *hoest*nemesyz*hoest* dat ik Magic toch nog zou kunnen waarderen :P hahaha

Endymion (Thunderdome)
Heerlijk setje om in te komen, met wat oudere mainstream klassiekers.
Heerlijk staan beuken met Ritsert hier :D

Neophyte (Thunderdome)
Wat een prachtige set... Echt te ziek voor woorden :P
Raving Bootleg werd gedraaid, dus wij sprintje getrokken naar de Ola kraam om snel een ijsje te halen, kwamen we op de terugweg een groepje tegen, super gezellige mensen. Compleet gestoord, maar oh zo gezellig, hahaha.

???
Waar ik tussen half 2 en 3 ben geweest... Vertel het me gerust :D
Volgens mij werden ik en Ritsert nog door Darkbeatz opgepikt om naar de Hangar te gaan, dat zal dan wel tijdens A2 zijn geweest gok ik... Daarn nog even Duruz en Audacious heel vriendelijk begroet :) De helden van Hardtraxx! :bomb:

Coone (Bunker)
Per ongeluk hadden we hier het laatste half uurtje van meegepikt :P we vonden al dat het zo raar klonk voor PP, ze draaide zoveel Coone tracks xd Bleek het dus gewoon Coone te zijn hahahaha

Psyko Punkz (Bunker)
Nu dus wel de juiste artiest, maar echt veel weet ik hier niet meer van :lol:

Adaro (Hangar)
Na PP hadden we nog ff Adaro meegepakt, wat een zwaar dikke set was dat zeg! En dat geluid in de hangar :love: Perfect gewoon :D
De stage zag er daar wel echt mega karig uit, vooral in vergelijking met vorig jaar, maar dat maakte de goede muziek meer dan goed.

Harddriver (Bunker)
Eeeeehm... Geen idee.

Da Tweekaz (Bunker)
Wat een gruuuuwelijk vette set was dit zeg... Echt bizar...
Ik heb nog nooit zo'n hardstyle afsluiter gehoord.
Heerlijk die super happy stijl van Da Tweekaz, en dat gemixt met enorm veel gezellige en gekke mensen, maakte het echt een super beleving :P
Daarnaast sloten ze ipv met normale hardcore ook nog eens af met allerlei edits van happy hardcore klassiekers (Rainbow In The Sky, etc.), echt prachtig was dat!
Da Tweekaz mogen van mij wel vaker afsluiten!

Evil Activities (Open Air)
Karige set, maarja, wat verwacht je dan van EA :P Lekker beetje staan praten en mensen toevallig tegen het lijf lopen, geniaal :D
Een kwartiertje voor het einde ging ik naar RR om Nemesyz op te pikken, maar toen kwam ik zn zus en dr vriend tegen bij ed ingang van de hangar, dus hoefde ik gelukkig niet naar binnen ^^

+ Enorm goede sfeer overal
+ Veel nieuwe mensen ontmoet
+ Mike die zich verbaasde over hoeveel HTers ik mee had weten te krijgen om de bunker in te gaan
+ Sjefferd tegen alle verwachtigen in toch tegen komen!
+ Wat niet?
+ Dat het water uit de kranen bij de wc's prima te drinken was. Thanks voor de tip Fuzzylogic ;)
+ Ritsurt en Fuzzylogic ontmoet hebben
- Slecht geluid op de Open Air
- Heeeel erg wisselende geluidskwaliteit in de Bunker
- Eventtravel, fucking gare bus :/ Op de terugreis wel een plekje achterin geclaimt met godse veel beenruimte :D Genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:04 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Knife Party - Internet Friends vs Zany & Max Enforcer - Sound Intense City (Jack Of Sound Mashup)

2 afschuwelijke nummers, nog afschuwelijker gemaakt. Gadverdamme! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:15 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Coone (Bunker)
Per ongeluk hadden we hier het laatste half uurtje van meegepikt :P we vonden al dat het zo raar klonk voor PP, ze draaide zoveel Coone tracks xd Bleek het dus gewoon Coone te zijn hahahaha

Psyko Punkz (Bunker)

Okee ik ging stuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:23 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Mr Lellebel schreef:

Om over die Adele voice-over bij So High nog maar te zwijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Chukkels schreef:
Mr Lellebel schreef:

Ge-fucking-weldig :worship: Kippenvel overal, not even kidding :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:44 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Neophyte (Thunderdome)
Raving Bootleg werd gedraaid, dus wij sprintje getrokken naar de Ola kraam om snel een ijsje te halen, kwamen we op de terugweg een groepje tegen, super gezellige mensen. Compleet gestoord, maar oh zo gezellig, hahaha.

???
Volgens mij werden ik en Ritsert nog door Darkbeatz opgepikt om naar de Hangar te gaan, dat zal dan wel tijdens A2 zijn geweest gok ik...

Dit was nog wel het mooiste stukje Q-Base van die hele avond volgens mij :worship: :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:45 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Firetrap schreef:

Ge-fucking-weldig :worship: Kippenvel overal, not even kidding :$

Ik vond het persoonlijk best een fuck-up, al paste het nog wel goed. Heb veel liever het origineel, waar ik overigens zeer gecharmeerd van ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:01 

Hardtraxx Veteran

Aha ja, veel mensen vinden die bootleg nogal slecht :P

Overigens een erg geniaal feest gehad! Was leuk om te zien hoe mensen reageerde die niet wisten dat ik zou komen :P Sinister Souls was echt heeeel vet! Kan nog steeds geen genoeg krijgen van Perfect Organism & Parasite Bandit. Even bij Zany & The Pitcher geweest wat echt een kutset was. Donkeys waren echt heel vet! Wel standaard setje en het geluid was kut maar blijft gewoon altijd vet. Jack Of Sound vond ik maar saai. Op de So High To The Rain bootleg na uiteraard :P B-Front was ook echt genieten, nieuwe plaat van hem klonk echt heel goed. Frequencerz mochten afsluiten, was erg benieuwd naar de collab van hun en Thera. Helaas niet gehoord. Ben iets van 20 minuten weg gegaan in de verwachting dat ze er wel mee zouden afsluiten, niet dus. Ondertussen even bij Limewax & Trasher gekeken, kwam binnenlopen bij Botomless Grave :loving: super vet. Headhunterz was ook wel vet, Phases blijft gewoon kippenvel. Toen langzaam maar zeker naar Opdihian gewandelt. Dat was echt onwijs vet, kende vrij weinig maar vond het wel vet. Forgotten Moments was echt kippenvel tot op het bot. Ook nog even bij de Qult gekeken en nog wat meegekregen van The DJ Producer (Teringherrie) Verder zwaar van de kaart over het terrein geschoffelt en weinig meegekregen van de afsluiting. Al met al een zeeer geslaagd feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:10 

Vik schreef:
KSwoosh schreef:
B-Front (Bunker)
Heeeel lekkere set! Wie had ooit gedacht dat ik Magic toch nog zou kunnen waarderen :P hahaha

Jij en Magic ja? :huh:

hahaha, ging er toch best goed in :D
zal wel komen door de goede sfeer die er hing :)

STAN- schreef:
KSwoosh schreef:
Coone (Bunker)

Psyko Punkz (Bunker)

Okee ik ging stuk :lol:

:P

Ritsurt schreef:
KSwoosh schreef:
Neophyte (Thunderdome)

???
Volgens mij werden ik en Ritsert nog door Darkbeatz opgepikt om naar de Hangar te gaan, dat zal dan wel tijdens A2 zijn geweest gok ik...

Dit was nog wel het mooiste stukje Q-Base van die hele avond volgens mij :worship: :lol:

Idd, wat een avonturen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:17 

Donateur

Baal nu echt wel dat ik hier niet bij kon zijn :cry:
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten