Wauw, wat een vet feest was dit
Na een hele poos zonder feest, ging ik hier naar toe zonder enige verwachting. Ik wist de line up / timetable nauwelijks en had me voorgenomen van alles wat te bezoeken en vooral veel te genieten

.
Nou, dat is absoluut gelukt! Begonnen bij
Frequencerz, dat lekker los ging. Daarna naar
Headhunterz gegaan, die me ontzettend heeft verrast met die Geck-o platen en die ietwat oudere platen (Miami Belch, Phases

enz). Daarna een heel stuk
Ophidian meegepakt, kende maar weinig nummers maar ik heb intens genoten van het gruwelijke geweld

. Vervolgens even wat gegeten en naar de
PRSPCT en
Qult geweest, hele andere muziek dan dat ik gewend ben maar was een hele vette ervaring. De laatste uurtjes hebben we in de hangar door gebracht, met
Adaro die (misschien wel wat standaard maar) een hele vette set neer zette. Zijn "perfecte" producties als Haunter of the Dark komen toch echt wel het best tot z'n recht op zo'n gigantische dikke geluidset.
Radical Redemption daarna vond ik heel wisselend, helaas heeft deze man het gepreseerd in zelfs een 1 uur en 45 minuten durende set enkel MiM nummers te draaien, wat ontzettend eentonig

. Het voordeel hiervan is dat ik de oude MiM platen eigenlijk wel heeel vet vind maar de nieuwe (voornamelijk RR platen) dus helemaal niet, lachwekkend ook het verschil in kicks tussen beide. Het was wel waaan-zinnig vet dat hij toen niemand het meer verwachte om 7 uur
Gas Met Die Zooi er op gooide. Wat was dit ongelooflijk vet
Overall dus een heel vet feest gehad. Het is in iedergeval duidelijk geworden dat er óók voordelen zijn van minder naar feesten gaan. Het genieten zit hem weer veel meer in kleinere dingen, de locatie, de mensen, de platen die iedereen misschien de hele zomer al 10x heeft gehoord

. En tuurlijk zijn er absoluut nog wel wat minpuntjes, maar daar heb ik weinig zin in om over uit te wijden. Een van de vervelendste dingen vond ik dat er zoveel mensen waren
zonder shirt aan

van die walgelijke opgepomte bezwete lichamen. Ook vond ik het VDK halte wel heeeel erg hoog

.
Kortom: Q-Base heeft zich (dan wel met/zonder favo artiesten) gewoon weer bewezen als een
uniek festival