Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:29 

Hardtraxx Veteran

Dat was bij ToA en Headhunterz zeker? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:32 

Donateur

Firetrap schreef:

ToA? Nee HHZ draaide hem, Jones draaide hem en Wildstylez als ik me niet vergis. Het blijft jammer dat DJ's niet opletten wat er vaak wordt gedraaid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:35 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Firetrap schreef:

ToA? Nee HHZ draaide hem, Jones draaide hem en Wildstylez als ik me niet vergis. Het blijft jammer dat DJ's niet opletten wat er vaak wordt gedraaid ;)

Temple of Anarchy, niet te verwarren met The Outside Agency
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:37 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Niks nieuws toch? Afgelopen jaar op alle feesten zo ervaren. Niet dat ik het goedpraat overigens hoor ...

Ja dat is waar maar nog nooit in zo'n extreme vorm als dit jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:50 

Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Hij draaide aardig wat Crypsis platen. Volgens mij later nog Do You Want Heavy (Kan ook zijn dat ergens anders was) Answers van Chain Reaction meer kan ik me niet meer echt herinneren van de Hardstyle, bij de hardcore draaide hij: Mad Dog & Nosferatu - Lost, Angerfist & Drokz - Death Mask en Angerfist Gas met die Zooi.

Klopte het trouwens dat E-Force zo verschrikkelijk hard draaide? Hoorde van een hoop mensen dat hij het tempo er flink op had hangen.

idd voor zijn doen toch wel hard :thumbup:

ging tegen men zin mee naar headhunterz maar die heeft me erg goed kunnen verrassen

ik vermaak me keer op keer op q-base maar dat geluid in de bunkers mogen ze toch echt wel iets aan gaan doen
het staat zo hard (waar ik opzich geen probleem mee heb) dat het veel te onzuiver is
in de hangar ging het al iets beter maar nog steeds te onzuiver..
spijtig
los van dat blijft dit een vet feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 17:24 

Hardtraxx Addict

E-Force opende zo veelbelovend, een wat oudere (en dikke) plaat en toen Chemical. Had er goede hoop in maar vond 't maar een slap setje :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 17:34 

Hardtraxx Elite

Geck-o ook lekker door t publiek aan t spacen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 17:40 

Hardtraxx Addict

Toch apart dat er zoveel om de sfeer in de Hangar te doen is, ik vond het echt een ge-wel-dig daar. Dit was wel m'n eerste Q-Base dus heb weinig vergelijkingsmateriaal maar ik heb me echt prima vermaakt, zeker zo'n 8 uur in de Hangar gestaan. De Open Air alleen bij het einde van Noisecontrollers en Headhunterz meegemaakt en dat was ook verrassend lekker, maar ik geloof wel dat ik in binnen kwartier twee keer Symbols hoorde?

Al met al echt een heel erg geslaagd feest, kan eigenlijk niks negatiefs bedenken op de hoeveelheid dubbele platen na. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Ongelooflijk wat een heerlijk feest. Verder weinig kracht over om hier nog meer neer te zetten op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 18:06 

Donateur

Steffnov schreef:
Temple of Anarchy, niet te verwarren met The Outside Agency

Hahaha :lol: :lol:
Dan: Inderdaad, bij ToA werd die ook gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Over ToA (Temple of Anarchy) gesproken. Wat werd daar (tussen 11 en half 2) heerlijk gedraaid! Heerlijke knallers van vroeger. Wat een bazen. Later in de nacht liep ik er echter weer langs en werd een gewoon mainstream van nu gedraaid. On The Go enzo. Als we dat inmiddels ook als early bestempelen...

Pluspunt trouwens voor Festuca. Heb niet de hele set gehoord, maar het begin was echt lekker. Ook netjes gemixt, keep up the good work :thumbup: Heb je broer ook nog ff gesproken trouwens daar vooraan haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:01 

Hardtraxxer

Wat was dit een gruwelijk goed feest zeg !!! Ben echt helemaal kapot, alles doet zeer
Wat heb ik staan genieten bij B-front Frequencerz, Adaro en Radical Redemption zeg!!

Ik wil teruggg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

Wauw, wat een vet feest was dit :love:

Na een hele poos zonder feest, ging ik hier naar toe zonder enige verwachting. Ik wist de line up / timetable nauwelijks en had me voorgenomen van alles wat te bezoeken en vooral veel te genieten :D.

Nou, dat is absoluut gelukt! Begonnen bij Frequencerz, dat lekker los ging. Daarna naar Headhunterz gegaan, die me ontzettend heeft verrast met die Geck-o platen en die ietwat oudere platen (Miami Belch, Phases :love: enz). Daarna een heel stuk Ophidian meegepakt, kende maar weinig nummers maar ik heb intens genoten van het gruwelijke geweld :D. Vervolgens even wat gegeten en naar de PRSPCT en Qult geweest, hele andere muziek dan dat ik gewend ben maar was een hele vette ervaring. De laatste uurtjes hebben we in de hangar door gebracht, met Adaro die (misschien wel wat standaard maar) een hele vette set neer zette. Zijn "perfecte" producties als Haunter of the Dark komen toch echt wel het best tot z'n recht op zo'n gigantische dikke geluidset. Radical Redemption daarna vond ik heel wisselend, helaas heeft deze man het gepreseerd in zelfs een 1 uur en 45 minuten durende set enkel MiM nummers te draaien, wat ontzettend eentonig >.< . Het voordeel hiervan is dat ik de oude MiM platen eigenlijk wel heeel vet vind maar de nieuwe (voornamelijk RR platen) dus helemaal niet, lachwekkend ook het verschil in kicks tussen beide. Het was wel waaan-zinnig vet dat hij toen niemand het meer verwachte om 7 uur Gas Met Die Zooi er op gooide. Wat was dit ongelooflijk vet :thumbsup:

Overall dus een heel vet feest gehad. Het is in iedergeval duidelijk geworden dat er óók voordelen zijn van minder naar feesten gaan. Het genieten zit hem weer veel meer in kleinere dingen, de locatie, de mensen, de platen die iedereen misschien de hele zomer al 10x heeft gehoord :P. En tuurlijk zijn er absoluut nog wel wat minpuntjes, maar daar heb ik weinig zin in om over uit te wijden. Een van de vervelendste dingen vond ik dat er zoveel mensen waren zonder shirt aan >.< van die walgelijke opgepomte bezwete lichamen. Ook vond ik het VDK halte wel heeeel erg hoog :P.

Kortom: Q-Base heeft zich (dan wel met/zonder favo artiesten) gewoon weer bewezen als een uniek festival :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:01 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik heb juist amper dubbele platen gehoord haha.

Ach man, ik heb de Dikke Vette Bassplaat geloof wel 3x gehoord.. Terwijl ik maar 1x bij de Hangar binnen was (de andere 2 keer was tijdens het pissen :P )

Daarnaast natuurlijk Fucking Hostile Remix die ik weer 3x heb gehoord, 1x toen ik langs de Thunderdome richting de PRSPCT liep tijdens ik meen Nosferatu.. 1x bij Counterstrike en 1x bij Tymon, Stormtrooper en Waldhaus.. Blijft toch jammer van zo'n plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:07 

Artiest

Chukkels schreef:
Over ToA (Temple of Anarchy) gesproken. Wat werd daar (tussen 11 en half 2) heerlijk gedraaid! Heerlijke knallers van vroeger. Wat een bazen. Later in de nacht liep ik er echter weer langs en werd een gewoon mainstream van nu gedraaid. On The Go enzo. Als we dat inmiddels ook als early bestempelen...

Pluspunt trouwens voor Festuca. Heb niet de hele set gehoord, maar het begin was echt lekker. Ook netjes gemixt, keep up the good work :thumbup: Heb je broer ook nog ff gesproken trouwens daar vooraan haha. :P

:D bedankt! Ja laatste 2 setjes waren mainstream :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:10 

Tot mijn verbazing Lose My Mind nergens gehoord. Symbols is echt wel te vaak gedraaid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:13 

Hardtraxx Elite

Beste setjes Ophidian, Deepack, adaro en brutuzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:23 

Tot 12u in de Fusion bunker, waar ik me jammer genoeg niet veel meer van B-Front en Frequencers kan herinneren. Daarna door naar Headhunterz, wat een set mensen! Bijna alleen maar oudere nummers gehoord, en hij draaide ook nog eens een oude hardcore plaat midden in zijn set. Onwijs vet! Op Zatox haakte we snel af, daarna naar E-Force waar de rest van de groep was maar E-Force wist me totaal niet te pakken. Er hing echt een kut sfeer in de Hangar. Tijdens Radical Redemption ging het weer helemaal de goede kant op. Het was eigenlijk net iets te lang maar toch genoten van zijn set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:30 

Hardtraxx Veteran

Wat een dik feestje zeg! Weet niet precies hoe laat ik binnen was, ik gok op een uur of 18:30 ofzo. Even bij Cellrock staan koekeloeren en even Symbols meegepakt bij Frontliner. Toen even een minuut of 20 bij Deepack gestaan, verder wat rondjes gelopen en een kwartiertje ofzo bij Sinister Souls geweest. Geen bijzondere setjes gehoord, eerste (bijna) volledig meegepakte set was geloof ik Zany in de Hangar. Is me niet veel van bij gebleven, zal ook wel niet heel bijzonder zijn geweest dus -.-
Daarna een groot deel van Jack of Sound meegepakt met een groepje Hardtraxxers, draaide wel lekker :)
Even naar de main gelopen en een stukje Noisecontrollers meegepakt maar dat was niet veel soeps, toen maar even gaan zitten ofzo. Toen wel een erg dikke set van E-Force gehoord, lekker hoog BPM erop hangen en draaide lekkere plaatjes, ook een stuk of 4, 5 Frequencerz platen gehoord (Revolution, Bitch, Attention, Fight For Survival) en Pattern 2. Daarna Adaro meegepakt, ook weer een heeeele dikke set met o.a. Bitcrusher Remix, een paar G4H platen en een boel eigen platen.
Radical Redemptions set was voorspelbaar maar toch wel weer heel erg dik, staat hoog op m'n favorieten lijstje die man :worship:
Wou de set eigenlijk wel helemaal meemaken maar m'n benen begonnen het wel een beetje op te geven en biscuit wou ook liever gaan, vond het ook geen probleem ofzo, was toch wel blij toen ik weer op m'n fietsje zat ^^

Al met al een erg geslaagd feest, weet niet wat er nu op bovenaan m'n beste feesten lijstje komt, The Qontinent 2012 of Q-Base 2012!

++ E-Force
++ Adaro
++ Radical Redemption
+ Dat vingerlampje wat KSwoosh had gevonden en wat ik daarna mocht hebben :lol:
+ PRSPCT / USB
+ Tof volk, behalve tijdens Adaro/Radical Redemption als er 20 man langs je op moeten terwijl je lekker staat te beuken >.<

- Noisecontrollers
- Water in de kranen bij de wc's dat op was

Dat was het eigenlijk wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:32 

Hardtraxx Veteran

Water op bij de WC's? Dat heb ik nog nooit gehoord haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:33 

bij deze.

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Water op bij de WC's? Dat heb ik nog nooit gehoord haha :lol:

Ja, rond een uur of 05:45 :P
Stonden met 10 man op die knoppen te rammen maar er kwam maar niks uit :lol:

Hardtraxx Addict

Wie weet nog welke nummers Jack Of Sound zoal draaide? Nondeju wat was dat een brute set :drool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:34 

Hardtraxx Elite

ik kreeg vooraan bij Frequencerz gewoon hoofdpijn van de bass >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:36 

Hardtraxx Veteran

Vdk gehalte is me trouwens helemaal niet opgevallen, vond het best laag!
Wel een aantal mensen gezien die echt goed naar de klote waren.
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten