Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:26 

Hardtraxx Veteran

Afsluiten met Sorrow vind ik juist erg gepast. Perfecte afsluitplaat IMO.

Wat draaide Radical zoal naast zijn eigen platen en platen van Minus is More?
Pattern 1/2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:29 

Donateur

Daveytl schreef:
Afsluiten met Sorrow vind ik juist erg gepast. Perfecte afsluitplaat IMO.

Wat draaide Radical zoal naast zijn eigen platen en platen van Minus is More?
Pattern 1/2?

Jup, volgens mij 1, omdat e-force/adaro voor hem al pattern 2 draaide. Hij draaide een remix van Pain Till I Die die erg dik klonk en verder niet echt op gelet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:38 

Hardtraxx Addict

Hij draaide aardig wat Crypsis platen. Volgens mij later nog Do You Want Heavy (Kan ook zijn dat ergens anders was) Answers van Chain Reaction meer kan ik me niet meer echt herinneren van de Hardstyle, bij de hardcore draaide hij: Mad Dog & Nosferatu - Lost, Angerfist & Drokz - Death Mask en Angerfist Gas met die Zooi.

Klopte het trouwens dat E-Force zo verschrikkelijk hard draaide? Hoorde van een hoop mensen dat hij het tempo er flink op had hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:39 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Pommer schreef:
VDK gehalte was trouwens echt 99,9% volgens mij xd

Ik vond het VDK gehalte eigenlijk best wel meevallen :$
Zeer geslaagde nacht door als suprise toch te gaan met Jeffrey en iedereen z'n verbaasde uitdrukking op hun gezicht bewonderen, prachtig :woot: ^^

Inderdaad. Het VDK-gehalte was juist extreem laag. Nog nooit zo laag gezien op een feest van Q-Dance en ik denk misschien nog wel lager dan Decibel dit jaar (wat vanwege de hitte logisch was). Een aantal waren wel gruwelijk hard van het padje en in de hangar stonden de meeste wappies (niet eens bij de hardcore), maar verder viel het echt reuze mee. Een wereld van verschil als je Q-Base met Ground Zero vergelijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:47 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Klopte het trouwens dat E-Force zo verschrikkelijk hard draaide? Hoorde van een hoop mensen dat hij het tempo er flink op had hangen.

Zou wel weer bazengedrag zijn van hem. Gast draait altijd wel lekkere platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:56 

Hardtraxx Veteran

Do You Want Heavy draaide Adaro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 13:56 

Hardtraxx Addict

Ritsurt schreef:
Hij draaide aardig wat Crypsis platen. Volgens mij later nog Do You Want Heavy (Kan ook zijn dat ergens anders was) Answers van Chain Reaction meer kan ik me niet meer echt herinneren van de Hardstyle, bij de hardcore draaide hij: Mad Dog & Nosferatu - Lost, Angerfist & Drokz - Death Mask en Angerfist Gas met die Zooi.

Ja, hij draaide behoorlijk veel Crypsis platen inderdaad. Torture, nog 2 heel bekende van Statement of Intent en twee van z'n nieuwe. Adaro draaide Do You Want Heavy. Ook Again We Will Rise, Bitcrusher remix, Live edit van Struggle for Existence volgens mij, Under Attack, Hour of the Night en vrijwel al z'n eigen tracks/remixes. Was een fijn setje.

Ik heb het laatste half uur van E-Force nog mee gepakt en dat ging er behoorlijk op ja. Weet alleen geen tracks meer op Pattern 2 na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 14:05 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme, ik baal echt dat ik er niet bij ben geweest als ik al die klappers zie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

Ik verklaar dit feest officieel tot beste festival van het jaar 2012 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 14:22 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Ik verklaar dit feest officieel tot beste festival van het jaar 2012 :love:

Na Harmony of Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 14:24 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:
Pommer schreef:
VDK gehalte was trouwens echt 99,9% volgens mij xd

Ik vond het VDK gehalte eigenlijk best wel meevallen :$
Zeer geslaagde nacht door als suprise toch te gaan met Jeffrey en iedereen z'n verbaasde uitdrukking op hun gezicht bewonderen, prachtig :woot: ^^

Inderdaad. Het VDK-gehalte was juist extreem laag. Nog nooit zo laag gezien op een feest van Q-Dance en ik denk misschien nog wel lager dan Decibel dit jaar (wat vanwege de hitte logisch was). Een aantal waren wel gruwelijk hard van het padje en in de hangar stonden de meeste wappies (niet eens bij de hardcore), maar verder viel het echt reuze mee. Een wereld van verschil als je Q-Base met Ground Zero vergelijkt.

Edit: mijn post is niet goed doorgekomen met mijn mobiel. Maar heb ook best wel wat mensen afgevoerd zien worden.

Ook waren er een aantal nummers die trouwens belachelijk vaak afgespeeld werden. Dikke vette basplaat en bitch heb ik elk sowieso 3 keer gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 14:26 

Hardtraxx Veteran

Omegatypez xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 14:29 

Hardtraxx Veteran

Tja...daar draai je dan...:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 14:47 

Wat een feest. Bedankt aan Deenite voor de vette ervaring, en wat was je set lekker man.
We werden gevolgd door een cameraploeg, hij was echt de VIP van de avond ;)!
Verder compleet los gegaan op dat betonplein tijdens Josh & Wesz (was gewoon lachen).
Mainstage was ook wel vet, en een minder dood publiek dan op Decibel viel me op.

Toch kan ik geen favoriet kiezen uit Defqon, Decibel of Q-Base, ze zijn echt alle 3 vet op hun eigen manier. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 14:53 

Donateur

Black Sunrise schreef:
Hij draaide een remix van Pain Till I Die die erg dik klonk en verder niet echt op gelet :)

Zojuist gehoord dat dit geen remix is oid, maar hij klonk wel enorm dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 15:18 

Hardtraxx Addict

Welke track is dat wat hij er tijdens 1:49 vlug tussendoor gooit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 15:30 

Hardtraxx Addict

Gvd wat was fit vet! Dat geluid in die Hangar is niet normaal. Hoe die kicks daar daarkomen (L) Radical Redemption en Adaro absolute helden! En gvd, wat is Brutal3.0 hard!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 15:52 

Hardtraxx Addict

Ook weer ontwaakt ui't m'n coma. Super nachtje gehad! Erg veel bekenden ook, gezellig :D PRSPCT was toch wel het muzikale hoogtepunt voor me samen met de Fusion bunker. Hangar was echt fucking triest (qua sfeer en qua sets), heb zelden zoveel dubbele platen gehoord. Welgeteld 6x Bitch en 7x Revolution, komop zeg :thumbdown: Zijn om 6 uur weggegaan want we waren allemaal echt kapot en moesten nog 3 uur rijden (ik dan :( )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:04 

Hardtraxx Addict

6 x bitch en 7 x revolution? is dat serieus?

dat kan toch niet :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:07 

Hardtraxx Veteran

Dat is op zich wel jammer. Krijg je als DJ meer dan een uur, vul je het op met wat ook al zoveel andere draaien.

Jammer dat ik dit jaar niet kon, maar door verplichtingen in de studie kon ik echt niet gaan. Volgend jaar een keer proberen? Staat al een paar jaar in de agenda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:08 

Bierkoning

Ik heb juist amper dubbele platen gehoord haha. Hoorde bij de open air trouwens wel een paar hele dikke oudere tracks zoals Crystal, Proud to be Loud, The Pressure, Rock Civilization, Phases en Chemical (niet echt oud maar wel verrassend) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:09 

Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:

En dat waren niet de enige :P Dikke Vette Bassplaat en nog een paar nr's die ik meer dan/als (? xd ) 2x heb gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:18 

Hardtraxx Veteran

Niks nieuws toch? Afgelopen jaar op alle feesten zo ervaren. Niet dat ik het goedpraat overigens hoor ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:23 

Donateur

Ritsurt schreef:
Welke track is dat wat hij er tijdens 1:49 vlug tussendoor gooit?

The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed (Hard Bass 2009 Anthem)
^^

Kettingzaag schreef:

Ik heb 3x The Hose - The Pressure gehoord, 2x 2 Best Enemies - Les Drums, Toulouse 3x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:29 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:

Zijn de Frequencerz vast heel blij mee, maar kom zeg...wat is dat voor drama
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten