Veel plezier iedereen! 
Jij bent zowaar nog dommer dan ik voor mogelijk had gehouden.wrote:Die verplichting is niet direct zn vriendin..... kan ook iets anders zijn. :')
Jij bent zowaar nog dommer dan ik voor mogelijk had gehouden.wrote:Die verplichting is niet direct zn vriendin..... kan ook iets anders zijn. :')
Niet mee eens, voor mij juist het enige aan q-base wat niet fijn was. Voor de rest: belachelijk goed! Zo goed vermaakt, niet normaalwrote:Radical Redemption in de hangar. Dat was fijn.
wrote:Radical Redemption in de hangar. Dat was fijn.
Haha ik ook met 't fietsje.wrote:wrote:Radical Redemption in de hangar. Dat was fijn.![]()
ben ook pas net thuis gekomen met de fiets... en we trekken de dag door!
I don't wanna know...wrote:wrote:Radical Redemption in de hangar. Dat was fijn.![]()
ben ook pas net thuis gekomen met de fiets... en we trekken de dag door!
Ja zeg dat wel, paar mensen klappen uit zien delenwrote:Heerlijk feestje!
De sfeer in hangar was ver te zoeken
wrote:Headhunterz die een plaat van Geck-o draaide heel vet
Volgens mij 2 zelfs, Dancing Machine & Its What We Are. Hij draaide overigens weer heel erg lekker.wrote:wrote:Headhunterz die een plaat van Geck-o draaide heel vet
Welke
Dancing machine hoorde ik toevallig toen ik na de wc ging vond het wel erg vetwrote:wrote:Headhunterz die een plaat van Geck-o draaide heel vet
Welke
Ik vond het VDK gehalte eigenlijk best wel meevallenwrote:VDK gehalte was trouwens echt 99,9% volgens mij