Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:54 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Nuchter is goed te doen joh. :P

Voor mij niet :P

Zoals Dakpan op een feest staat zou ik het ook wel 14 uur lang nuchter vol houden.

Vorig jaar was ik ook lekker nuchter. Oh nee niet xd

xd

Ik had vorig jaar ook niks gebruikt, trots op mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:
Nuchter is goed te doen joh. :P

Zoals Dakpan op een feest staat zou ik het ook wel 14 uur lang nuchter vol houden.

xd

Hahahaha :P :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:14 

Hardtraxxer

zowizo aanwezig! dit word mijn 2e keer en wat was het vet vorig jaar :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:48 

Bierkoning

Nando schreef:
dawasiknie schreef:
Mr Lellebel schreef:
Voor mij niet :P

xd

Ik was lekker totaal niet nuchter vorig jaar, kewl he!

Maarja ik ben hier 100000% bij, en ook gewoon vanaf het begin, man wat was dit een episch feest :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 18:52 

Hardtraxxer

Voor mij was het feest vorig jaar snel voorbij toen ik mijn knieband verrekte op Dead of the Night... Was ook gelijk bij binnenkomst :lol:

Hoop dat dit jaar toch ietsje beter te kunnen doen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 19:44 

Hardtraxx Elite

zeker aanwezig ^^
vorig jaar top nacht gehad!
Crypsis was vorig jaar de held van de nacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

Sowieso aanwezig, 4e editie alweer ^^

Een DWX stage? Owh man man, dat wordt gewoon huilen met de pet op! Waarom nu geen theracords? Dat is toch veel mooier/harder/beter!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:21 

Jurheinen schreef:
Sowieso aanwezig, 4e editie alweer ^^

Een DWX stage? Owh man man, dat wordt gewoon huilen met de pet op! Waarom nu geen theracords? Dat is toch veel mooier/harder/beter!!!!!!!

wtf hardstyle? Waarom geen hardcore of early hardcore :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 21:35 

Hardtraxx Addict

4 pagina's alweer in dit topic en er wordt alleen maar gezeurd over een line up die we nog niet eens weten. Beter wachten we dat eerst ff af. Afgelopen jaren is er steeds iets gedaan met de hardere kant van de hardstyle op qbase dus denk dat we ons daar niet zorgen over hoeven te maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 21:41 

SoundTunerZ schreef:
4 pagina's alweer in dit topic en er wordt alleen maar gezeurd over een line up die we nog niet eens weten. Beter wachten we dat eerst ff af. Afgelopen jaren is er steeds iets gedaan met de hardere kant van de hardstyle op qbase dus denk dat we ons daar niet zorgen over hoeven te maken ;)

Als je terugstapt op DWX wel.

Waar moeten we anders op zeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 21:42 

Hardtraxx Veteran

Dit is echt een enorm feest.. Ook hier geldt, als je niet bij DWX wil zijn, is er zat andere keus, dat is nou het mooie van dit soort festivals. Ik snap dus dit hele gezeur niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 22:40 

Hardtraxx Addict

Inderdaad. Als je op Q-Base momenten hebt dat nergens iets draait wat je leuk vindt dan kun je beter andere muziekstijlen gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 22:56 

El Mare schreef:
Dit is echt een enorm feest.. Ook hier geldt, als je niet bij DWX wil zijn, is er zat andere keus, dat is nou het mooie van dit soort festivals. Ik snap dus dit hele gezeur niet.

Mja voor het grote gros van het forum geld dit niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 23:04 

Hardtraxxer

Hier wil ik al heel lang naartoe :woot: Eens kijken of ik genoeg geld overhoudt na The Qontinent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 00:59 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
El Mare schreef:

Mja voor het grote gros van het forum geld dit niet :x

Tsja, ik begin de frustratie van sommigen hier best wel te begrijpen.. En zeker als er feesten zijn met meerdere muziekstijlen, dan begint mij het gezeik ook een beetje te irriteren. Dat je op Loudness geen euforische hardstyle wilt horen kan ik helemaal inkomen, en dat je op een 10 Years Scantraxx geen Theracords tracks wilt horen kan ik ook helemaal in komen, maar dat men nu zelfs bij grote feesten met meerdere muziekstijlen (binnen en buiten het harddance genre, want dat kan ik dubstep of Prospect niet echt noemen) ook al gaat zeuren, tsja dat begint irriterend te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 04:27 

Bierkoning

huiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuilie
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 05:31 

KSwoosh schreef:
sowieso aanwezig!
eens kijken of ik nu wessel in de bus weer tegen kom haha

Die kans zit er dik in als we met de bus gaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 10:54 

Hardtraxx Elite

Alleen maar haaten hier!
krijg je rimpels van
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 12:06 

El Mare schreef:

maar dat men nu zelfs bij grote feesten met meerdere muziekstijlen (binnen en buiten het harddance genre, want dat kan ik dubstep of Prospect niet echt noemen) ook al gaat zeuren, tsja dat begint irriterend te werken.

Dat is het ook, het is nooit goed!

Als ik op q-base straks een limewax of igneon system zie ben ik al blij.
Maar ik weet sowieso dat de industrial stage/PRSPCT stage goed in elkaar gaan zitten :D

en prspct is volgens mij gwn harddance :) subway = dubstep
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 12:07 

Hardtraxx Elite

JefQ schreef:
Voor mij was het feest vorig jaar snel voorbij toen ik mijn knieband verrekte op Dead of the Night... Was ook gelijk bij binnenkomst :lol:

Hoop dat dit jaar toch ietsje beter te kunnen doen :$

Ja, dat was erg zuur. Dit jaar doen wij een flinke portie ochtendgymnastiek alvorens wij toegang nemen tot het heilige terrein, ons terrein( :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 12:34 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Nja.. mij hoor je niet huilen dat er iets met DWX is, ik weet toch wel dat dit niet het enige is. Ik geef alleen maar mijn mening en ik doe niet huiliehuilie... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 12:35 

Hardtraxx Addict

Wat een ontzettend gejank in dit topic weer hoor. En het meest trieste is het feit dat er zonder aanleiding gelijk weer door de anti-theracords jankballen negatief over dit label word geluld. Alsof er met popcorn in de aanslag gewacht werd tot er weer huiliehuilie gedaan mocht worden.

Dit kunnen jullie in elk denkbaar topic blijven doen, maar zo creëer je dus een nóg grotere kloof tussen Thracords fans / haters.

En okee, ik zie ook veel liever Theracords daar staan dan DWX, maar op nou METEEN weer die discussie boven water te halen, erg infantiel als je het mijn vraagt.

OT: Kan niet wachten tot dit feest, was echt de absolute topper van vorig jaar. Hangar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 12:53 

Donateur

B-Front in de hangar. :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 12:54 

Bierkoning

El Mare schreef:
Pommer schreef:

Nja.. mij hoor je niet huilen dat er iets met DWX is, ik weet toch wel dat dit niet het enige is. Ik geef alleen maar mijn mening en ik doe niet huiliehuilie... :x

Was ook niet direct tegen jou bedoeld, in het hele topic wordt gejankt door alles en iedereen.

Maarja maakt ook niet uit. Wanneer kwam vorig jaar de gehele line up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 13:04 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Nemesyz schreef:
Kan niet wachten tot dit feest, was echt de absolute topper van vorig jaar. Hangar :loving:

Dit. En die terugreis :worship: :worship:

Ja die was episch. Zaten een partij hárd te gaan achter in die bus haaaaaaaaaaa :P

Pommer schreef:
Wanneer kwam vorig jaar de gehele line up?

14 Juli pas :cry:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten