wrote:Zoals Dakpan op een feest staat zou ik het ook wel 14 uur lang nuchter vol houden.wrote:Voor mij nietwrote:Nuchter is goed te doen joh.
Vorig jaar was ik ook lekker nuchter. Oh nee niet
Ik had vorig jaar ook niks gebruikt, trots op mezelf.
wrote:Zoals Dakpan op een feest staat zou ik het ook wel 14 uur lang nuchter vol houden.wrote:Voor mij nietwrote:Nuchter is goed te doen joh.
Hahahahawrote:wrote:Zoals Dakpan op een feest staat zou ik het ook wel 14 uur lang nuchter vol houden.wrote:Nuchter is goed te doen joh.
Ik was lekker totaal niet nuchter vorig jaar, kewl he!wrote:wrote:Zoals Dakpan op een feest staat zou ik het ook wel 14 uur lang nuchter vol houden.wrote: Voor mij niet
wtf hardstyle? Waarom geen hardcore of early hardcore :Swrote:Sowieso aanwezig, 4e editie alweer![]()
Een DWX stage? Owh man man, dat wordt gewoon huilen met de pet op! Waarom nu geen theracords? Dat is toch veel mooier/harder/beter!!!!!!!
Als je terugstapt op DWX wel.wrote:4 pagina's alweer in dit topic en er wordt alleen maar gezeurd over een line up die we nog niet eens weten. Beter wachten we dat eerst ff af. Afgelopen jaren is er steeds iets gedaan met de hardere kant van de hardstyle op qbase dus denk dat we ons daar niet zorgen over hoeven te maken
Mja voor het grote gros van het forum geld dit nietwrote:Dit is echt een enorm feest.. Ook hier geldt, als je niet bij DWX wil zijn, is er zat andere keus, dat is nou het mooie van dit soort festivals. Ik snap dus dit hele gezeur niet.
Tsja, ik begin de frustratie van sommigen hier best wel te begrijpen.. En zeker als er feesten zijn met meerdere muziekstijlen, dan begint mij het gezeik ook een beetje te irriteren. Dat je op Loudness geen euforische hardstyle wilt horen kan ik helemaal inkomen, en dat je op een 10 Years Scantraxx geen Theracords tracks wilt horen kan ik ook helemaal in komen, maar dat men nu zelfs bij grote feesten met meerdere muziekstijlen (binnen en buiten het harddance genre, want dat kan ik dubstep of Prospect niet echt noemen) ook al gaat zeuren, tsja dat begint irriterend te werken.wrote:Mja voor het grote gros van het forum geld dit nietwrote:Dit is echt een enorm feest.. Ook hier geldt, als je niet bij DWX wil zijn, is er zat andere keus, dat is nou het mooie van dit soort festivals. Ik snap dus dit hele gezeur niet.
Die kans zit er dik in als we met de bus gaan!wrote:sowieso aanwezig!
eens kijken of ik nu wessel in de bus weer tegen kom haha
Dat is het ook, het is nooit goed!wrote:
maar dat men nu zelfs bij grote feesten met meerdere muziekstijlen (binnen en buiten het harddance genre, want dat kan ik dubstep of Prospect niet echt noemen) ook al gaat zeuren, tsja dat begint irriterend te werken.
Ja, dat was erg zuur. Dit jaar doen wij een flinke portie ochtendgymnastiek alvorens wij toegang nemen tot het heilige terrein, ons terrein(wrote:Voor mij was het feest vorig jaar snel voorbij toen ik mijn knieband verrekte op Dead of the Night... Was ook gelijk bij binnenkomst![]()
Hoop dat dit jaar toch ietsje beter te kunnen doen
Nja.. mij hoor je niet huilen dat er iets met DWX is, ik weet toch wel dat dit niet het enige is. Ik geef alleen maar mijn mening en ik doe niet huiliehuilie...wrote:huiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuilie
Was ook niet direct tegen jou bedoeld, in het hele topic wordt gejankt door alles en iedereen.wrote:Nja.. mij hoor je niet huilen dat er iets met DWX is, ik weet toch wel dat dit niet het enige is. Ik geef alleen maar mijn mening en ik doe niet huiliehuilie...wrote:huiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuilie
Ja die was episch. Zaten een partij hárd te gaan achter in die bus haaaaaaaaaaawrote:Dit. En die terugreiswrote:Kan niet wachten tot dit feest, was echt de absolute topper van vorig jaar. Hangar![]()
14 Juli paswrote:Wanneer kwam vorig jaar de gehele line up?