Hier wil ik dit jaar echt heen. Eigenlijk staat Q-Base al een tijdje op nummer 1 feest waar ik nog een keer naar toe moet 
ik vond de terugreis juist kutwrote:Dit. En die terugreis![]()
ik vond de terugreis juist kutwrote:Dit. En die terugreis![]()
Die kerel was echt een wandelend feest. Prachtig vooral dat einde waar hij nog dacht dat hij verstaanbaar aan het praten was, serieus nog nooit zo hard in een scheur gelegenwrote:Bij ons werd die leuk gemaakt.wrote:ik vond de terugreis juist kutwrote:Dit. En die terugreis![]()
Een vent kocht op de terugreis 2 pillen over en werkte ze achter elkaar naar binnen. Die vent ging me een partij hard.
En maar in de microfoon blaten, niemand verstond er ook maar een woord van. Geniaal was dat.
Ohja, omdat die reactie na mijn reactie kwam dacht ik datwrote:Was ook niet direct tegen jou bedoeld, in het hele topic wordt gejankt door alles en iedereen.wrote:Nja.. mij hoor je niet huilen dat er iets met DWX is, ik weet toch wel dat dit niet het enige is. Ik geef alleen maar mijn mening en ik doe niet huiliehuilie...wrote:huiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuilie
Maarja maakt ook niet uit. Wanneer kwam vorig jaar de gehele line up?
Een beter feest organiseren dan q-base gaat 'm niet wordenwrote:Denk dat een goede 70% hier van t forum loopt te huilen als er op een feest geen Theracords artiest staat. Vandaar mijn opmerking Nando. Feit is dat er hier altijd wel geblaat word dat er weer eens iets niet goed is, op welk feest dan ook. Organiseer dan zelf een beter feestwrote:Want het gaat er ook echt om dat het niks met Theracords te maken heeft. :').
Wat is dit voor gruwelijke onzin dan!? Man man man....wrote:T gaat mij meer om het feit dat mensen hier op HT altijd maar lopen te mekkeren op feesten. Nooit is er ook maar iets goed.wrote: Nee Theracords erbij halen is leuk pfff, we hebben dr helemaal niets mee te maken en er werd nergens ook maar IETS over ons gezegd, mogen we aub dan ook n keer niet in die discussie zitten? Ik zie t namelijk ook als negatief comment maar dan tegen ons dus je bent zelf net zo goed negatief bezig ten koste van ons dus kap met die onzin en hou t hier ontopic oftewel over q base
wrote:T gaat mij meer om het feit dat mensen hier op HT altijd maar lopen te mekkeren op feesten. Nooit is er ook maar iets goed.
Amenwrote: T gaat mij meer om het feit dat mensen hier op HT altijd maar lopen te mekkeren op feesten. Nooit is er ook maar iets goed.
Waarom al zo vroeg, ik moet nog zoveel kaartjes kopen, kan ik niet allemaal tegelijkTicket sales for Q-BASE start Saturday May 5, at http://Q-dance.com/.
Dit raakt toch nooit uitverkocht!wrote:Om maar weer ontopic te gaan..
Waarom al zo vroeg, ik moet nog zoveel kaartjes kopen, kan ik niet allemaal tegelijkTicket sales for Q-BASE start Saturday May 5, at http://Q-dance.com/.
wrote:Whaha doe die oogkleppen toch af man. Loudness kreeg alle lof (heb daar bijna geen 1 negatieve reactie gezien over bijna 2000 reacties), Dreamfields line-up wordt geweldig gewaardeerd, Wish Outdoor krijgt bijna alleen maar goeie reacties en elk jaar krijgt Qbase ook bijna geen negatieve reacties.
En dat is maar een kleine greep uit vele feesten waar bijna niks negatiefs staat.
En oh oh, wat is kritiek geven toch slecht![]()
Erg kinderachtig als je niet eens meer dingen op mag noemen die jou persoonlijk niet aanstaan.
Maar kijk eens voor de gein naar de feesten die je nu noemt...zie je een trend daarin? Ik namelijk wel...wrote:Whaha doe die oogkleppen toch af man. Loudness kreeg alle lof (heb daar bijna geen 1 negatieve reactie gezien over bijna 2000 reacties), Dreamfields line-up wordt geweldig gewaardeerd, Wish Outdoor krijgt bijna alleen maar goeie reacties en elk jaar krijgt Qbase ook bijna geen negatieve reacties.
En dat is maar een kleine greep uit vele feesten waar bijna niks negatiefs staat.
Erg kinderachtig als je niet eens meer dingen op mag noemen die jou persoonlijk niet aanstaan.
Ja ik zie die trend natuurlijk ook. Maar wat maakt dat uit? Het gaat er om dat niet elk feest veel bekritiseerd wordt.wrote:Maar kijk eens voor de gein naar de feesten die je nu noemt...zie je een trend daarin? Ik namelijk wel...wrote:Whaha doe die oogkleppen toch af man. Loudness kreeg alle lof (heb daar bijna geen 1 negatieve reactie gezien over bijna 2000 reacties), Dreamfields line-up wordt geweldig gewaardeerd, Wish Outdoor krijgt bijna alleen maar goeie reacties en elk jaar krijgt Qbase ook bijna geen negatieve reacties.
en waar heb je gekeken? alleen hier op HT zeker?wrote:En dat is maar een kleine greep uit vele feesten waar bijna niks negatiefs staat.
achterlijk gedoe de laatste tijd... hoezo moet je tegenwoordig overal een half jaar vantevoren je tickets voor halenwrote:wrote:Om maar weer ontopic te gaan..Waarom al zo vroeg, ik moet nog zoveel kaartjes kopen, kan ik niet allemaal tegelijkTicket sales for Q-BASE start Saturday May 5, at http://Q-dance.com/.
Wat wil je in godsnaam daar mee zeggen?wrote:en waar heb je gekeken? alleen hier op HT zeker?wrote:En dat is maar een kleine greep uit vele feesten waar bijna niks negatiefs staat.
dat zegt eigenlijk al genoeg