Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 13:06 

Hardtraxx Veteran

Hier wil ik dit jaar echt heen. Eigenlijk staat Q-Base al een tijdje op nummer 1 feest waar ik nog een keer naar toe moet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 13:11 

Vik schreef:
Dit. En die terugreis :worship: :worship:

ik vond de terugreis juist kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 13:19 

Hardtraxxer

Ben bij de eerste editie geweest in 2004 en de 7de editie in 2010.
Vorig jaar kon ik er helaas niet bij zijn,maar ik weet dat 2010 heeel erg vetjes was.

Dit jaar wil ik het zeker niet missen,dus aanwezig!!

Leuk thema ook, Positive Anarchy.. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 14:09 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
KSwoosh schreef:
Vik schreef:
Dit. En die terugreis :worship: :worship:

ik vond de terugreis juist kut xd

Bij ons werd die leuk gemaakt. :P Een vent kocht op de terugreis 2 pillen over en werkte ze achter elkaar naar binnen. Die vent ging me een partij hard. xd En maar in de microfoon blaten, niemand verstond er ook maar een woord van. Geniaal was dat. :lol:

Die kerel was echt een wandelend feest. Prachtig vooral dat einde waar hij nog dacht dat hij verstaanbaar aan het praten was, serieus nog nooit zo hard in een scheur gelegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 14:35 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
El Mare schreef:
Pommer schreef:
huiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuiliehuilie

Nja.. mij hoor je niet huilen dat er iets met DWX is, ik weet toch wel dat dit niet het enige is. Ik geef alleen maar mijn mening en ik doe niet huiliehuilie... :x

Was ook niet direct tegen jou bedoeld, in het hele topic wordt gejankt door alles en iedereen.

Maarja maakt ook niet uit. Wanneer kwam vorig jaar de gehele line up?

Ohja, omdat die reactie na mijn reactie kwam dacht ik dat ;)
Maar goed idd, ik heb er zin in, vorig jaar was mijn eerste Q-Base en dat was geslaagd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 15:43 

Hardtraxxer

Zeker aanwezig, wat een geniaal feest vorig jaar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 15:56 

Weer aanwezig voor de 3de keer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 16:01 

Jeff3rd schreef:
Nando schreef:
Want het gaat er ook echt om dat het niks met Theracords te maken heeft. :')

Denk dat een goede 70% hier van t forum loopt te huilen als er op een feest geen Theracords artiest staat. Vandaar mijn opmerking Nando. Feit is dat er hier altijd wel geblaat word dat er weer eens iets niet goed is, op welk feest dan ook. Organiseer dan zelf een beter feest :).

Een beter feest organiseren dan q-base gaat 'm niet worden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 18:25 

Hardtraxx Elite

Zeker weer aanwezig. Vorig jaar was de eerste keer voor mij maar het was gelijk het feest van het jaar :worship:

Oja en weer een prspct area :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 18:58 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
DjThera schreef:
Nee Theracords erbij halen is leuk pfff, we hebben dr helemaal niets mee te maken en er werd nergens ook maar IETS over ons gezegd, mogen we aub dan ook n keer niet in die discussie zitten? Ik zie t namelijk ook als negatief comment maar dan tegen ons dus je bent zelf net zo goed negatief bezig ten koste van ons dus kap met die onzin en hou t hier ontopic oftewel over q base

T gaat mij meer om het feit dat mensen hier op HT altijd maar lopen te mekkeren op feesten. Nooit is er ook maar iets goed.

Wat is dit voor gruwelijke onzin dan!? Man man man....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:17 

Jeff3rd schreef:
T gaat mij meer om het feit dat mensen hier op HT altijd maar lopen te mekkeren op feesten. Nooit is er ook maar iets goed.
:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:21 

Hardtraxx Elite

Jeff3rd schreef:

Amen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:29 

Hardtraxx Veteran

Hou toch op zeg haha jezus wat een onzin >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:29 

Hardtraxx Addict

Om maar weer ontopic te gaan..

Citaat:
Ticket sales for Q-BASE start Saturday May 5, at http://Q-dance.com/.

Waarom al zo vroeg, ik moet nog zoveel kaartjes kopen, kan ik niet allemaal tegelijk :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:30 

Hardtraxx Elite

Ritsurt schreef:

Citaat:

Waarom al zo vroeg, ik moet nog zoveel kaartjes kopen, kan ik niet allemaal tegelijk :cry:

Dit raakt toch nooit uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:32 

Hardtraxx Addict

Is da zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:33 

Hardtraxx Veteran

Whaha doe die oogkleppen toch af man. Loudness kreeg alle lof (heb daar bijna geen 1 negatieve reactie gezien over bijna 2000 reacties), Dreamfields line-up wordt geweldig gewaardeerd, Wish Outdoor krijgt bijna alleen maar goeie reacties en elk jaar krijgt Qbase ook bijna geen negatieve reacties.
En dat is maar een kleine greep uit vele feesten waar bijna niks negatiefs staat.

En oh oh, wat is kritiek geven toch slecht :cry: :cry: Erg kinderachtig als je niet eens meer dingen op mag noemen die jou persoonlijk niet aanstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:46 

Hardtraxx Addict

Q-base is eigenlijk een zekerheidje maar als het een crappy line up wordt dan ben ik bereid hem alsnog over te slaan. Ik wil keihard kunnen raggen in die hangar verdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:47 

Daveytl schreef:
Whaha doe die oogkleppen toch af man. Loudness kreeg alle lof (heb daar bijna geen 1 negatieve reactie gezien over bijna 2000 reacties), Dreamfields line-up wordt geweldig gewaardeerd, Wish Outdoor krijgt bijna alleen maar goeie reacties en elk jaar krijgt Qbase ook bijna geen negatieve reacties.
En dat is maar een kleine greep uit vele feesten waar bijna niks negatiefs staat.

En oh oh, wat is kritiek geven toch slecht :cry: :cry: Erg kinderachtig als je niet eens meer dingen op mag noemen die jou persoonlijk niet aanstaan.

+200
Raw of huilie is nou eenmaal waar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:04 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Maar kijk eens voor de gein naar de feesten die je nu noemt...zie je een trend daarin? Ik namelijk wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 22:01 

Hardtraxx Veteran

Kut dwx :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 03:34 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Daveytl schreef:

Maar kijk eens voor de gein naar de feesten die je nu noemt...zie je een trend daarin? Ik namelijk wel...

Ja ik zie die trend natuurlijk ook. Maar wat maakt dat uit? Het gaat er om dat niet elk feest veel bekritiseerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 09:33 

Daveytl schreef:

en waar heb je gekeken? alleen hier op HT zeker?
dat zegt eigenlijk al genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 09:34 

dennis schreef:
Ritsurt schreef:
Citaat:

achterlijk gedoe de laatste tijd... hoezo moet je tegenwoordig overal een half jaar vantevoren je tickets voor halen xd ik vind dat echt belachelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 10:37 

Aan het typen...

KSwoosh schreef:
Daveytl schreef:

en waar heb je gekeken? alleen hier op HT zeker?
dat zegt eigenlijk al genoeg

Wat wil je in godsnaam daar mee zeggen? >.<

Q-base gaat hem waarschijnlijk niet worden voor mij, zit echt met vervoer terug rond middernacht. En de lineup van de afgelopen jaren was nu ook weer niet zo bijzonder dat ik daarvoor een nachtje door ga trekken met alle gevolgen van dien. Heel misschien dat ik het voor GZ wel ga doen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten