DjThera schreef:
Nee Theracords erbij halen is leuk pfff, we hebben dr helemaal niets mee te maken en er werd nergens ook maar IETS over ons gezegd, mogen we aub dan ook n keer niet in die discussie zitten? Ik zie t namelijk ook als negatief comment maar dan tegen ons dus je bent zelf net zo goed negatief bezig ten koste van ons dus kap met die onzin en hou t hier ontopic oftewel over q base
Tis niet specifiek naar jullie negatief gericht he Pieter. Ik hou van jullie sound, laten we dat voorop stellen. Je hebt ook wel gelijk dat Theracords er verder niks mee te maken heeft. T gaat mij meer om het feit dat mensen hier op HT altijd maar lopen te mekkeren op feesten. Nooit is er ook maar iets goed. Elke keer weer heeft er iemand wat te janken. Terwijl men juist blij moet zijn dat er in Nederland zo bizar veel feesten gegeven worden. Als men wil kan men gewoon van donderdag tot en met zondagnacht op een feest aanwezig zijn. Men moet eens gaan waarderen wat we hier in Nederland hebben. In plaats van overal maar op lopen te janken. En als ze zo blijven janken, laat ze dan lekker zelf een feest organiseren wat naar hun idee wél perfect is.