Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 45  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:23 

Hardtraxx Veteran

Sowieso aanwezig! Voorgaande 2 edities was ik ook aanwezig. Top locatie, goed geluid :thumbup: .
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:24 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Als ik het geld ervoor had, zou ik best wel een beter feest willen organiseren hoor! ^^

Als jij met een goed concept weet te komen, staat de Hemkade daarvoor open hoor ;).
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:26 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Als ik het geld ervoor had, zou ik best wel een beter feest willen organiseren hoor! ^^

Als jij met een goed concept weet te komen, staat de Hemkade daarvoor open hoor ;).

Dat concept heb ik al eens laten horen. Van Industrial hardstyle, naar raw hardstyle, naar up-tempo melodic hardstyle, naar handjeklap hardstyle. Energie in het begin eruit gooien en genieten tijdens de late uurtjes. :loving:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:27 

Hardtraxx Elite

Ik zou zeggen maak een PvA en presenteer m aan de Hemkade :P.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:30 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:

Dat concept heb ik al eens laten horen. Van Industrial hardstyle, naar raw hardstyle, naar up-tempo melodic hardstyle, naar handjeklap hardstyle. Energie in het begin eruit gooien en genieten tijdens de late uurtjes. :loving:

geen industrial hardcore?
kut feest
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Kanker he...

Toffe peer zeg.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:54 

Zekerheidje
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:55 

Donateur

Vaste prik elk jaar, blijft een vet feest, dus deze sowieso ook aanwezig :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:55 

Artiest

Jeff3rd schreef:
Nando schreef:
Want het gaat er ook echt om dat het niks met Theracords te maken heeft. :')

Denk dat een goede 70% hier van t forum loopt te huilen als er op een feest geen Theracords artiest staat. Vandaar mijn opmerking Nando. Feit is dat er hier altijd wel geblaat word dat er weer eens iets niet goed is, op welk feest dan ook. Organiseer dan zelf een beter feest :).

Nee Theracords erbij halen is leuk pfff, we hebben dr helemaal niets mee te maken en er werd nergens ook maar IETS over ons gezegd, mogen we aub dan ook n keer niet in die discussie zitten? Ik zie t namelijk ook als negatief comment maar dan tegen ons dus je bent zelf net zo goed negatief bezig ten koste van ons dus kap met die onzin en hou t hier ontopic oftewel over q base
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:58 

Dakpan schreef:
Jeff3rd schreef:
Kanker he...

Toffe peer zeg.

Wat een dakpan die vent...

@Thera: loop aub niet overal huilie huilie te doen als Theracords wordt genoemd ivm discussies over de meningen over hardstyle hier op et forum. Er wordt niks inhoudelijks over gezegd, alleen de naam, die staat voor een ander genre hardstyle.
Je kan niet discussieren over hardstyle zonder namen te noemen, wen er maar aan.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:02 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
Jeff3rd schreef:
Kanker he...

Toffe peer zeg.

Wat een dakpan die vent...

@Thera: loop aub niet overal huilie huilie te doen als Theracords wordt genoemd ivm discussies over de meningen over hardstyle hier op et forum. Er wordt niks inhoudelijks over gezegd, alleen de naam, die staat voor een ander genre hardstyle.
Je kan niet discussieren over hardstyle zonder namen te noemen, wen er maar aan.

Het zou wat wezen als Evil Activities hier een account aanmaakte, dan kon hij de hele boel bij elkaar janken met alle negativiteit die hij over zich heen krijgt van HT :lol:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:03 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Nee Theracords erbij halen is leuk pfff, we hebben dr helemaal niets mee te maken en er werd nergens ook maar IETS over ons gezegd, mogen we aub dan ook n keer niet in die discussie zitten? Ik zie t namelijk ook als negatief comment maar dan tegen ons dus je bent zelf net zo goed negatief bezig ten koste van ons dus kap met die onzin en hou t hier ontopic oftewel over q base

Tis niet specifiek naar jullie negatief gericht he Pieter. Ik hou van jullie sound, laten we dat voorop stellen. Je hebt ook wel gelijk dat Theracords er verder niks mee te maken heeft. T gaat mij meer om het feit dat mensen hier op HT altijd maar lopen te mekkeren op feesten. Nooit is er ook maar iets goed. Elke keer weer heeft er iemand wat te janken. Terwijl men juist blij moet zijn dat er in Nederland zo bizar veel feesten gegeven worden. Als men wil kan men gewoon van donderdag tot en met zondagnacht op een feest aanwezig zijn. Men moet eens gaan waarderen wat we hier in Nederland hebben. In plaats van overal maar op lopen te janken. En als ze zo blijven janken, laat ze dan lekker zelf een feest organiseren wat naar hun idee wél perfect is.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:09 

Hardtraxx Veteran

Geen Beyonce? Dan blijf ik wel thuis.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:10 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Geen Beyonce? Dan blijf ik wel thuis.

:worship:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:15 

Donateur

Jeff3rd schreef:
Daveytl schreef:
Dirty Workz Afbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Jaaa... Het is geen Theracords.. Huiliehuiliehuil! :cry:

Ik zie anders ook liever MiM dan DWX eigenlijk, is dat zo gek?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:17 

Donateur

Jeff3rd schreef:
Men moet eens gaan waarderen wat we hier in Nederland hebben. In plaats van overal maar op lopen te janken. En als ze zo blijven janken, laat ze dan lekker zelf een feest organiseren wat naar hun idee wél perfect is.

Waar heb je het nou over man, Davey vind een DWX stage gewoon zonde en ik ook. Of mogen we dat voortaan niet meer op het forum zetten? Echt storm in een shotglaasje water want je maakt je weer lekker druk om helemaal niets.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:18 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Jeff3rd schreef:
Men moet eens gaan waarderen wat we hier in Nederland hebben. In plaats van overal maar op lopen te janken. En als ze zo blijven janken, laat ze dan lekker zelf een feest organiseren wat naar hun idee wél perfect is.

Waar heb je het nou over man, Davey vind een DWX stage gewoon zonde en ik ook. Of mogen we dat voortaan niet meer op het forum zetten? Echt storm in een shotglaasje water want je maakt je weer lekker druk om helemaal niets.

Hoe hij het vermeld is wel wat overdreven :)
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:20 

Donateur

Ja begrijp ik wel, maar dan zal Davey wel een grondige hekel aan DWX hebben lekker belangrijk. Snap niet waarom dat niet gewoon moet kunnen, en bovendien niet waarom Theracords weer gementioned wordt. Gewoon zonde en onnodig.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:20 

Hardtraxx Addict

Wat kan het je schelen :) als hij het zo uitdrukt: prima. Niks meer aan doen.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:22 

Donateur

Mr Lellebel schreef:
Grootste nadeel voor mij is waarschijnlijk dat het 14 uur lang duurt, dat hou ik nuchter gewoon niet vol :P Dus wordt nog even de line-up afwachten en kijken wat anderen doen.

:cry:

Dat is het grootste voordeel, je hoeft toch niet om 1700 binnen te zijn zeker? Heb ik het eerste jaar ook gedaan en ook dat was niet zo'n succes eigenlijk, vorig jaar rond 10 uur de hangar betreden en dat was helemaal prima eigenlijk!
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:24 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Snap niet waarom dat niet gewoon moet kunnen, en bovendien niet waarom Theracords weer gementioned wordt. Gewoon zonde en onnodig.

Lees die berichtjes van jeff eerst is door want ik ga het niet herhalen :P
Laten we het erop houden dat het niet de eerste keer is :)
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:24 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Mr Lellebel schreef:
Grootste nadeel voor mij is waarschijnlijk dat het 14 uur lang duurt, dat hou ik nuchter gewoon niet vol :P Dus wordt nog even de line-up afwachten en kijken wat anderen doen.

:cry:

Dat is het grootste voordeel, je hoeft toch niet om 1700 binnen te zijn zeker? Heb ik het eerste jaar ook gedaan en ook dat was niet zo'n succes eigenlijk, vorig jaar rond 10 uur de hangar betreden en dat was helemaal prima eigenlijk!

Helemaal waar! Als ik dit jaar ga, wil ik ook zeker niet om 1700 al aanwezig zijn, ook al is dat natuurlijk wel vet :P Maar vorig jaar gingen we met Event Travel dus hadden niet zoveel keus geloof ik.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:26 

Hardtraxx Veteran

Nuchter is goed te doen joh. :P
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Voor mij niet :P
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:52 

Donateur

Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:

Voor mij niet :P

Zoals Dakpan op een feest staat zou ik het ook wel 14 uur lang nuchter vol houden.

Vorig jaar was ik ook lekker nuchter. Oh nee niet xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten