Wat een bullshitwrote:+1wrote: Zaterdag, zoals elke zelfrespecterende amateurvoetballer.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Toch niks mooier dan op zaterdagmiddag een potje te ballen en daarna aan het bier gaan in de kleedkamer/kantine om vervolgens uit te gaanwrote:Wat een bullshitwrote:+1wrote: Zaterdag, zoals elke zelfrespecterende amateurvoetballer.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Meer dan de helft voetbalt op zaterdag hoorwrote:Wat een bullshitwrote:+1wrote: Zaterdag, zoals elke zelfrespecterende amateurvoetballer.
-
S
OP ZATERDAG MOETE WERKEN GODVERDOMMEwrote:Zaterdag, zoals elke zelfrespecterende amateurvoetballer.wrote:Wanneer anderswrote:Voetballen op zondag...
Er is toch niks mooier om met je brakke hoofd te voetballen! Vooral omdat jij niet de einigste bent!wrote: Toch niks mooier dan op zaterdagmiddag een potje te ballen en daarna aan het bier gaan in de kleedkamer/kantine om vervolgens uit te gaanDe zondag heb je dan op uit te brakken en voetbal te kijken ipv zelf te voetballen
Tickets binnen yeah
2e keer Q-Base, echt belachelijk hoeveel maten er dit jaar mee gaan
2e keer Q-Base, echt belachelijk hoeveel maten er dit jaar mee gaan
Hahawrote:Zaterdag, zoals elke zelfrespecterende amateurvoetballer.wrote:Wanneer anderswrote:Voetballen op zondag...
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Kan ermee door. Had slechter verwacht.
Zin in Adaro, B-front, Zany, Alpha Twins, Psyko Punkz, Deepack en verder zie ik het wel.
Waar ik het meest naar uitkijk is toch wel Radical Redemption
.
Open air zal ik weinig te vinden zijn
Waar ik het meest naar uitkijk is toch wel Radical Redemption
Open air zal ik weinig te vinden zijn
Hier ook weer aanwezig, zijn nog wel even vervoer aan het regelen hier in de buurt. Maar komt wel goed denk ik. 
Is het nu zeker dat Fusion de avond krijgt en Dirty Workz de nacht trouwens? Heb het laatste tijd niet zo gevolgd allemaal.
Is het nu zeker dat Fusion de avond krijgt en Dirty Workz de nacht trouwens? Heb het laatste tijd niet zo gevolgd allemaal.
-
G
zeeeeer lekker!
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ik kijk ook echt ontzettend hard uit naar Radical Redemption
heb hem helaas gemist op Decibel, maar denk dat het icm de sfeer/locatie op Q-Base echt van deze planeet gaat worden. Kijk ook echt bizar veel uit naar Adaro, die man heeft mij voor ieder feest hij hij moet draaien gewonnen, echt genieten om die man te horen en ook zien draaien 
Verder gewoon lekker rondkoekeloeren, heb niet echt een timetable, gewoon overal langs, en vooral zeker wat proeven van de Schranz stage
!
Verder gewoon lekker rondkoekeloeren, heb niet echt een timetable, gewoon overal langs, en vooral zeker wat proeven van de Schranz stage
Eerste keer Q-base voor me, na veel goede verhalen gehoord te hebben.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Ben jij een vriend van Wootum?wrote:Eerste keer Q-base voor me, na veel goede verhalen gehoord te hebben.
Boeiend, is toch 's nachts.wrote: OP ZATERDAG MOETE WERKEN GODVERDOMME
En niet te vergeten de PRSPCT area te checkenwrote:Ik kijk ook echt ontzettend hard uit naar Radical Redemptionheb hem helaas gemist op Decibel, maar denk dat het icm de sfeer/locatie op Q-Base echt van deze planeet gaat worden. Kijk ook echt bizar veel uit naar Adaro, die man heeft mij voor ieder feest hij hij moet draaien gewonnen, echt genieten om die man te horen en ook zien draaien
Verder gewoon lekker rondkoekeloeren, heb niet echt een timetable, gewoon overal langs, en vooral zeker wat proeven van de Schranz stage!
Waar staat eigenlijk OST voor? Zie het alleen bij die hardcore anthems. Volgens wikipedia is dat Original SoundTrack. Zinloze toevoeging of niet? 
Jup, net zoiets als re-amp refixes en remuxxes dus. Interessant zijn.
Hardstyle anthem van Defqon had ook O.S.T.wrote:Waar staat eigenlijk OST voor? Zie het alleen bij die hardcore anthems. Volgens wikipedia is dat Original SoundTrack. Zinloze toevoeging of niet?
Onzin dus. En over de anthems van Q-Base, heeeel vaag dat het woordje Q-Base er niet in voor komt.
Daarom worden dat ook samen een OST denk ik. Bij de Qore anthems kwam het woord Qore ook nergens terug. Defqon weer wel. Maar stond dus voor Original SoundTrack inderdaad. Interessant doen van Q dus.wrote:Onzin dus. En over de anthems van Q-Base, heeeel vaag dat het woordje Q-Base er niet in voor komt.
Straks krijg je een Qlimax anthem zonder een lage mannen stem die Qlimax zegt. Haha kan toch niet. 
-
S
View on YouTubewrote:Straks krijg je een Qlimax anthem zonder een lage mannen stem die Qlimax zegt. Haha kan toch niet.